עמוד השדרה
New member
תציע את זה לרכבת
תציע את זה לרכבתנו באמת..העלות של הפרדת המסילות היא כלום
לעומת מנהור של 26 ק"מ מתחת לגוש דן, זה נכון שאם המתכננים ה"גאונים" היו חושבים מטר קדימה והיו מתכננים הכל מראש זה היה נחסך. במקרה של תחנת ההגנה הפתרון במצב הנוכחי הוא להרחיב את רציף 5 ולהעביר לצידו מסילה נוספת תחת החלק המזרחי של גשר הולץ, מעל האיילון(שיטופל במסגרת המסילה הרביעית). אפשר לראות איך זה יראה בתשריט שצירפתי.
גם הפרדת המסילות(או יותר נכון סידור) בגנות היא לא בעייתית, יש שם טונה מקום, זה בסה"כ להביא את אחת המסילות בעזרת הפרדה מפלסית לצד שהיא צריכה להיות בו. ניתן לראות תשריט של זה באפיון התפעולי שצירפתי, בין היתר גם איך תראה הפרדת המסילות בהגנה.