השחקנים האהובים ביותר

החמישייה שלי

סנטר: ראשיד וואלאס הלונטיק הכי חינני בליגה. שחקן שמוציא את השגעון שלו על המגרש בצורה מאוד חיובית. אתלט בעל יד רכה ומשחק מאוד מגוון, שגם בגיל 34 המופלג נותן את שלו בשביל הקבוצה האהודה עליי - הפיסטונס. ממוקם בעמדה 5 גם בגלל המעופף שבא אחריו, וגם כי קשה לי להגיד שאני מעדיף עליו את יאו או דוויט האוורד. פאוור פורוורד: קווין גארנט האמת ששמרתי את המקום הזה ל'שיד', אבל באמת שלא יכולתי לוותר על גארנט. שחקן שקשה שלא לאהוב. אמוציונלי מאוד, עם אישיות נהדרת, אבל כמובן - שחקן יוצא מגדר הרגיל. קצת נשכח בצילם של דאנקן, קובי ולברון, שנוצצים יותר (כן, כן, דאנקן), כל אחד מסיבותיו שלו. 'רכז' גבוה כ"כ, ששומר כל כך טוב, אתלט יוצא דופן ופשוט כל-יכול על מגרש הכדורסל. יאפ. היה שווה. סמול פורוורד: כרמלו אנתוני כן... גם אני עדיין שבוי בקסמיו של מלו. הוא אולי הפך לפורע חוק בזמן האחרון אבל שאני חושב על סמול-פורוורד שאני אוהב בNBA, זה יהיה מלו. לא לברון ולא פירס, אלא כרמלו. הוא סקורר גדול שיוריד כמות נאה של ריבאונדים וימסור כמה אסיסטים מזדמנים. ות'כלס, מי צריך יותר מזה? שוטינג גארד: קובי בראיינט אני חייב להודות שמעולם לא הכרזתי על עצמי כאוהד גדול של קובי בפומבי. אבל, סעמק, הבחור פשוט גדול. אם יש שחקן שפשוט אי אפשר לעצור בליגה - זה קובי. היחיד שיכל, ועדיין יכול, הוא קובי עצמו. אחרי שנרגענו מהבעיות שמביא איתו מספר 24 מהבית, מקבלים את השחקן הכי טוב בNBA ביי-פאר. עזבו אתכם ממייקל, אני אוהב את קובי בראיינט. פוינט גארד: דרון וויליאמס קשה לי למצוא פוינט גארד כל כך מיוחד באנ.בי.איי. גבוה וחזק, בעל יד רכה ויכולת מסירה נהדרת, דרון וויליאמס הוא הרכז המועדף עליי בNBA. זה נכון שנאש, פול וקיד הם שמות גדולים יותר, אבל די-וויל פשוט אהוב עליי יותר מהם. אולי זה בגלל שהוא לבן שמשחק כמו שחור, אבל עושה זאת בחן גדול בהרבה מהשוקולד של מכבי. אולי זה בגלל שהוא שידרג את היכולת שלו כ"כ, בעונת הסופמור, רק בשביל שיפסיקו להשוות אותו לכריס פול. כנראה שזהו מכלול של הדברים, אבל אלו הסיבות לבחירה שלי בדרון וויליאמס לרכז האהוב עליי בNBA.
 
נוסיף על כך

נוסיף על כך שחקנים שאני אוהב ולא נכנסו לחמישייה: דייויד ווסט - הו, שחקן שאני אוהב. מאז שפרץ ב04-05 אני חולה על השחקן הזה. גבוה פשוט נהדר בעל יד רכה ויכולת מגוונת מאוד. יחד עם פול (אליו אגיע בהמשך) הוא הופך את ההורנטס לאחת הקבוצות החביבות עליי בNBA. גבוהים נוספים: בן וואלאס, אלטון בראנד, קרלוס בוזר טרייסי מקגריידי - תמיד אהבתי את טי מאק, אבל ברגע שראיתי את התצוגה הגדולה שלו אז מול הספרס (מעטים עשו 13 נקודות ב35 שניות) פשוט התאהבתי בבחור. אבל, בחור עם הכשרון שלו היה צריך להגיע רחוק יותר בפלייאוף. נוסיף על כך את הפציעות ותקבלו תירוץ לכך שהוא נותר מחוץ לחמישייה. סווינגמנים נוספים: ריפ המילטון, מאנו ג'ינובילי צ'אנסי בילאפס - יחד עם וויליאמס וכריס פול משלים את טריו הרכזים האהובים עליי בליגה. עוד נציג של הפיסטונס, שהייתי שמח להכניס לחמישייה, אבל נאלצתי לוותר בתמורה לאיכויות של דרון. כריס פול - חייב לציין את שמו של CP3. כנראה הרכז הטוב בNBA כיום. אני אוהב אותו מהרגע בו דרכה כף רגלו בNBA (ועוד קודם, עת ההורנטס אספו אותו בדראפט), וחבריי הטובים יעידו על כך. רכז שעושה הכל מהכל ובאמת שמובטח לו עתיד גדול. יחד עם ווסט (ועם הזמן, גם טייסון צ'נדלר) משלים בהורנטס אוסף של שחקנים שאני מאוד אוהב ונהנה לראות. רכזים נוספים: בארון דייויס, סטיב נאש
 
דרון ויליאמס מולאטי

הוא בהחלט לא לבן .....הוא בן תערובת ויש בו הרבה דם שחור ובגלל זה הוא אתלט גדול שיודע לשחק כדורסל..רכזים לבנים זה סטוקטון או קירק היינריך כזה ...רזים חלושים וחיוורים.. דרון הוא מולאט כמו מייק ביבי , ג'ייסון קיד ..זה דגם אחר לגמרי של רכז , חזקים אתלטים ואינטילגנטים.
 

Orenseg

New member
קצת הגזמת.

כל הרכזים הלבנים חלושים וחיוורים, וכל הרכזים ה"מולאטים" חזקים, אתלטים ואינטליגנטים? זה נשמע כאילו סטוקטון לא היה אינטליגנט, או שדרון-ביבי יותר אינטליגנטים ממנו
 

ikrmr

New member
לתת 5 מהעבר זה לא מספיק

בס"ד השחקנים האהובים עלי מהעבר הם: חמישייה: מג'יק, ג'ורדן, בירד, ביילור וצ'מברליין. ספסל: קוזי, רוברטסון, ווסט, ד"ר ג'יי, הבליצ'ק, בארקלי וראסל. נוספים: סטוקטון, ארצ'יבלד, פרייזר פייטון, אולג'ואן, דרקסלר, גרווין, מרביץ', מונרו, סם ג'ונס, אריזין, ד' וילקינס, וורת'י, ביל קאנינגהאם, ביל בראדלי, הייס, פטיט, מקהייל, דה-בושר, ג'רי לוקאס, ג'באר, וולטון, ויליס ריד, מיקאן, דייויד רובינסון. כל זאת רשימה חלקית של השחקנים אותם אני אוהב, כי הם ברמה הגבוהה ביותר. רק את אלו שיש להם ממש אופי שלילי כמו ריק בארי אני לא אוהב עם כל יכולתם. לגבי שחקני ההווה: כל שחקני בוסטון סלטיקס שהחזירו את האליפות למועדון הראוי לה ביותר. נוספים: קיד, נאש, כריס פול, מייקל רד, בראיינט, ג'ינובילי, סטוקוביץ', נוביצקי, גאסול, אל ג'פרסון, כריס בוש, קרלוס בוזר, דאנקן וכל השחקנים האיכותיים ב-NBA, כי הם איכותיים.
 

King LBJ

New member
האהובים עליי

בעבר ממש קשה לי לבחור כי נכנסתי ממש לעניין הNBA רק לפני 3-4 שנים אבל אני קורא הרבה ורואה הרבה היילייטס ומהלכים של שחקני עבר אז: ג'ון סטוקטון- לדעתי, הרכז השלישי בטיבו בהיסטוריה (אחרי מג'יק וביג O). ראיית משחק מדהימה, בלי טיפת אגו, שחקן נלחם חזק וטוב בקלאץ' (למרות שאין לו אליפות, הוא לא היה לוזר). מייקל- השחקן היחיד שהכרתי מהליגה הטובה בעולם לאורך שנות ה-90 (הייתי בן פחות מ10 לאורך השנים האלה XD) לפני שהתחילה ההתעניינות שלי בNBA ולפני שידעתי מה זה. השחקן הכי גדול בהיסטוריה, ראיתי עשרות, אם לא מאות מהלכים עוצרי נשימה שלו. היה לו פשוט הכל מהכל בהכל. לארי בירד- אני לא יודע הרבה על שחקני עבר כמו שאני יודע על בירד (כרגע אני לומד עליהם הרבה מהמאמרים של ד"ר לס) אבל הוא מסוג השחקנים שאני הכי אוהב. הוא מהשחקנים שבאים לעבוד, שצריכים להתאמץ בשביל להשיג את המטרה שלי ושיעשו הכל בשביל הקבוצה. צ'ארלס בארקלי- סתם כי הוא שמן ונמוך ומצחיק :) האדמירל- סתם בחירה, אין לי ממש סנטר אהוב, אני לא מת על שחקנים ענקיים (חוץ משאק P:) עכשווים: סטיב נאש- בתור אוהד פיניקס אין לי הרבה ברירה. הוא בעצם השחקן שגרם לי לאהוד את פיניקס מלכתחילה. ראיית המשחק שלו מדהימה, פשוט אין דברים כאלה, אני מת על השחקן הזה. כריס פול- אני יודע שזה שני רכזים אבל הייתי חייב להכניס אותו. השוטינג גארדס הבאים ברשימה שלי הם אלן אייברסון ודווין וויד... אבל מה לעשות שאת פול אני אוהב יותר לראות משחק (החל מהעונה רק, לפני זה זה היה AI). לברון ג'יימס- השחקן האהוב עלי בNBA, אין מה לפרט את דעתי עליו הבעתי בשירשור על הרי דראפט. סטודומאייר- עוד שחקן מפיניקס. בשנה האחרונה קצת ירדה אהדתי אליו אבל לא מצאתי PF אחר שאני מעדיף על פניו. הוא עצמתי ודופק דאנקים אדירים, יודע גם למסור (לפעמים). שאק- באתי לכתוב הווארד אבל למרות שאחרי התחרות הטבעות של השנה הוא קנה אותי אני לא יכול לא לכתוב את השחקן שהכניס אותי לעולם הNBA עוד בימיו כששיחק הלייקרס. סנטר אגדי! כמו שאתם רואים אני אוהב כוכבים גדולים D: ואין סיבה שלא, הם משחקים ככה בשביל שיואהבו אותם...
 

סלים וארזה

New member
מנהל
שלי נוכחים: טים דאנקן דויין וייד צ'ונסי בילאפס כריס פול מוטומבו מהעבר: איזיאה תומאס קווין מקהייל דוקטור ג'יי מג'יק בירד שחקן שישי: ביל וולטון טרום הסלטיקס את מייקל אני לא אוהב עד היום למרות שהוא הכי טוב אי פעם.
 

ikrmr

New member
זו בחירה טובה+ בעיני

בס"ד 1. מה אתה לא אוהב בג'ורדן. הוא היה מנהיג ענק, וינר מושלם, אתלט מדהים מעולה בהתקפה ובהגנה, שחקן רב-גוני ביותר (ובין הגארדים הוא אף החוסם הטוב בכל הזמנים וגם מגארדים גבוהים ממנו כולל מג'יק שהיה גבוה ממנו בשמונה עד עשרה ס"מ) וכן לא אופי שחצני כמו ריק בארי למשל. 2. אין סנטר מהעבר שאתה אוהב ברמה של שחקני העבר שציינת.
 

סלים וארזה

New member
מנהל
תשובות 1. די כבר עם החפירה על ג'ורדן. מותר לי לא לאהוב אותו. מאוד לא אהבתי שהוא הוציא מלא מעט שחקנים בקבוצה שלו את החשק מהכדורסל. מג'יק ובירד ידעו לתת לחברים שלהם תחושה טובה. כשג'ורדן מסר לסטיב קר לסל נצחון, הוא תחקר אותו על הספסל. יש לי תחושה שאתה לא מבדיל בין השחקן הטוב ביותר לשחקן האהוב ביותר. אתה מביא נימוקים מדוע ג'ורדן הוא השחקן הטוב ביותר, אבל אתה לא יכול לשכנע אנשים לאהוב אותו בכוח. אם כבר, אז זה מעורר מעט אנגוניזם. 2. כתבתי ביל וולטון, לא? את ביל ראסל לא ראיתי באמת, וחבל.
 

סלים וארזה

New member
מנהל
טוב, לא תחקר, אבל רוצה אישור כדי למסור במאני לשאול אותו: "אם אני אמסור לך, אתה תקלע?" מדובר על שחקן של מעל 43% מהשלוש (לא זוכר במדוייק מה האחוז שלו מהשלוש)
 

ikrmr

New member
גם אם קר שחקן של 43% מהשלוש -

בס"ד עדיין זה לא הופך את השאלה של ג'ורדן למשהו לא לגיטימי ומגונה. לא מן הנמנע שהשאלה נועדה כדי שקר יתכוננן לקבל את המסירה שלו בהתקפה הבאה, ולא מעבר זה. מייקל לא חשש לתת גם לאחרים מסירות לקליעות ניצחון כמו לפקסון (גם מהשלוש) נגד פיניקס עם בארקלי (אני אף חושב שזה היה סל האליפות במשחק השישי). ובנוסף לכך שמה שאמרת שהוא הוציא את החשק מהכדורסל לחבריו לקבוצה, פשוט לא נכון.
 

ikrmr

New member
תודה על התיקון, אך זה לא משנה

בס"ד התיקון לא משנה את העיקרון שדיברתי עליו לגבי השאלה של ג'ורדן לקר ולגבי זה שהטענה שהוא הוציא לחבריו את החשק לשחק היא אינה נכונה לחלוטין.
 

ikrmr

New member
מאיפה הבאת שמייקל הוצא לחבריו את החשק לשחק?

בס"ד לפי מה שאני יודע ולפי מה שמנחם לס יודע וראה (הוא ראה את מייקל הרבה יותר ממך), מייקל ג'ורדן עשה את חבריו טובים יותר כמו מג'יק ובירד. ומה זה "תחקר אותו על הספסל"?
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
השרשור עבר ניקוי קליל

קרמר, באמת שאין צורך לחזור על כל דבר 20 פעם...מספיק שכתבת את דעתך פעם אחת!
 

The WizardMan

New member
LOL , זה אחרי שמחקת ? ../images/Emo6.gif

בכל מקרה , אם כבר התחלתי לכתוב אז: מהעבר: 1. סטוקטון - פשוט אגדה מהלכת ... כזה פאסון ... היה מודל חיקוי שלי יחד עם עודד קטש :) 2. קווין ג'ונסון - הצטרפתי לאהדת NBA כשהוא היה כבר די בשלהי הקריירה (סיים בפציעות , לא ?) , אבל מאוד חיבבתי אותו , וגם בסרטונים שראיתי הוא היה אדיר. 3. סקוטי פיפן - מאוד התחברתי לרוח הקבוצתית (כביכול) שלו , להיותו השחקן המשני המושלם. תמיד רציתי שיוכיח שהוא יכול גם לבד , אבל הוא אף פעם לא הצליח וזה גם חלק מהקסם בו. 4. רג'י מילר - אין טעם להסביר. מי שאוהב אוהב , מי שלא - לא. 5. האקים אולג'ואן - פשוט שחקן מדליק. שחקן ציר כמו בספר. רואים שהתחלתי לראות NBA באמצע שנות ה90. מההווה: (אני פחות מתחבר כיום) 1. סטיב נאש - סגנון מעניין 2. אייברסון - חולה על הלב הגדול שלו (למרות שברור לי שזה גם חלק מאימייג' שהודבק לו) 3. דרון וויליאמס - אני מאוד את הסגנון האגרסיבי משהו שלו , את המאסיביות. 4. פרינס - שחקן שאתה אוהב שהוא איתך , שונא שהוא נגדך. 5. קלדרון - פשוט תענוג לראות אותו משחק. וכן , יש לי נטייה לרכזים ושחקנים בעלי אינטילגנציה.
 

Oxycodone

New member
שלי

5 מהעבר : קלייד דרקסלר , אייזיה תומאס, דניס רודמן , האקים, רג'י מילר. 5 מהווה : טיישון פרינס , ריפ המילטון , גוש סמית , ג'ו ג'ונסון , טרייסי מקגריידי.
 

chaiel

New member
KG!

לא נראלי שאני צריך אפילו לתרץ. אין יותר מדי שחקנים שאני אוהב אז נכתוב רק אותו.
 
למעלה