shal0mshal0m
New member
נראה לי שבגדול זו הייתה הכוונה
אבל טוב מאוד שחידדת את זה.
זה מבאס וזה לא נעים לקבל כזו מקלחת קרה, כשבעצם אתה דואג לילדים שלך.
אבל כמו שכתבתי בהודעה אחרת, לפעמים באמת הבוס מעצבן, ולפעמים זה אנחנו שפגיעים מדי, ולא שמים לב גם אם הוא אמר את זה ברגישות. ולפעמים, אנחנו גם לא שמים לב אם אנחנו קצת מפשלים.
אצלינו הייתה עובדת שתמיד לקחה את החופשים על הדדליינים. לא כל כך לעניין, נכון? אבל האמת, אפילו זה (חופש, לא מחלה) היה עובר יחסית חלק, אם הייתה תחושה שהיא עושה את המקסימום בזמן שהיא נמצאת, וסוגרת פינות ככל האפשר.
הדדיות היא מילת המפתח. כי כל הצדדים מרוויחים מזה שקצת יותר איכפת להם מה קורה בצד השני.
אגב, אני חושבת שיש הבדל מאוד משמעותי בין טיפול בילדים ובין טיפול בכל קרוב משפחה אחר. הטיפול בילדים זו החובה של כל הורה. הורה שהילד שלו חולה, או נפצע, צריך להיות שם כדי לטפל בו. זה לא בהכרח מעיד משהו על האופי שלו, או על סוג העובד שהוא.
ולהבדיל אלפי הבדלות, כן, אפשר גם לראות איך מישהו תופס טרמפ על המצב, במסגרת נטייה של מעסיק כזה או אחר להקל בכל מה שקשור בילדים.
לעומת זאת, מישהו שבוחר לטפל בקרוב משפחה אחר, כולל המחיר שלא פעם צריך לשלם, זה כבר משהו אחר לגמרי.
ועוד משהו, המטפלת שלנו הבריזה לנו ליום שלם, 3 שבועות מהרגע שהתחלנו להעסיק אותה. בהתחשב בשרשור פה, אפשר להבין שזה לא היה קל לנו מול העבודות שלנו. ולמרות זאת, לא האמנתי שרוב התגובות שקיבלתי היו לפטר אותה. בלי בכלל לשמוע איזו עובדת היא, או אם הייתה לה סיבה טובה. מן הסתם, אף אחד לא היה רוצה שישפטו אותו בכזו חומרה בעבודה שלו...
אנחנו כמובן לא חשבנו לרגע לפטר אותה. זה הכניס אותנו לברוך רציני, זה עצבן אותנו ברמות, אבל למרות ההיכרות הקצרה, סמכנו על שיקול הדעת שלה שזה כנראה היה הכרחי (ואנחנו מקווים שאנחנו צודקים בזה, ושזה לא יבוא לנו בהפוכה...
)
אבל טוב מאוד שחידדת את זה.
זה מבאס וזה לא נעים לקבל כזו מקלחת קרה, כשבעצם אתה דואג לילדים שלך.
אבל כמו שכתבתי בהודעה אחרת, לפעמים באמת הבוס מעצבן, ולפעמים זה אנחנו שפגיעים מדי, ולא שמים לב גם אם הוא אמר את זה ברגישות. ולפעמים, אנחנו גם לא שמים לב אם אנחנו קצת מפשלים.
אצלינו הייתה עובדת שתמיד לקחה את החופשים על הדדליינים. לא כל כך לעניין, נכון? אבל האמת, אפילו זה (חופש, לא מחלה) היה עובר יחסית חלק, אם הייתה תחושה שהיא עושה את המקסימום בזמן שהיא נמצאת, וסוגרת פינות ככל האפשר.
הדדיות היא מילת המפתח. כי כל הצדדים מרוויחים מזה שקצת יותר איכפת להם מה קורה בצד השני.
אגב, אני חושבת שיש הבדל מאוד משמעותי בין טיפול בילדים ובין טיפול בכל קרוב משפחה אחר. הטיפול בילדים זו החובה של כל הורה. הורה שהילד שלו חולה, או נפצע, צריך להיות שם כדי לטפל בו. זה לא בהכרח מעיד משהו על האופי שלו, או על סוג העובד שהוא.
ולהבדיל אלפי הבדלות, כן, אפשר גם לראות איך מישהו תופס טרמפ על המצב, במסגרת נטייה של מעסיק כזה או אחר להקל בכל מה שקשור בילדים.
לעומת זאת, מישהו שבוחר לטפל בקרוב משפחה אחר, כולל המחיר שלא פעם צריך לשלם, זה כבר משהו אחר לגמרי.
ועוד משהו, המטפלת שלנו הבריזה לנו ליום שלם, 3 שבועות מהרגע שהתחלנו להעסיק אותה. בהתחשב בשרשור פה, אפשר להבין שזה לא היה קל לנו מול העבודות שלנו. ולמרות זאת, לא האמנתי שרוב התגובות שקיבלתי היו לפטר אותה. בלי בכלל לשמוע איזו עובדת היא, או אם הייתה לה סיבה טובה. מן הסתם, אף אחד לא היה רוצה שישפטו אותו בכזו חומרה בעבודה שלו...
אנחנו כמובן לא חשבנו לרגע לפטר אותה. זה הכניס אותנו לברוך רציני, זה עצבן אותנו ברמות, אבל למרות ההיכרות הקצרה, סמכנו על שיקול הדעת שלה שזה כנראה היה הכרחי (ואנחנו מקווים שאנחנו צודקים בזה, ושזה לא יבוא לנו בהפוכה...
