התעזרו לי לעשות מילוןמונחים לפורום?

RoySupernova

New member
Scott McLeod

במסע הופעות של אואזיס בארצות הברית ב95 פול מקגווין (גוויגסי) החליט במפתיע לעזוב את הלהקה כתוצאה מלחץ ודיכאון.. הלהקה הביאה אדם בשם סקוט מקלוד שהמשיך להופיע בסיבובי ההופעות של הלהקה בחו"ל ואף השתתף בקליפ וואנדרוול.. הוא היה אמור להיות כנראה חבר קבוע של הלהקה אבל פרש גם במפתיע אחרי זמן קצר וגוויגסי שוכנע לחזור ללהקה..
 

RoySupernova

New member
!!!Shine

יוו אני לא מאמין ששכחתי.. המילה כנראה הכי חשובה בשירי אואזיס.. כשנואל ביקש מליאם לשיר את השירים שכתב הוא שר את המילה בצורה מוזרה Shee-hii-nne בלי לשים לב.. נואל והשאר התחילו לצחוק וביקשו ממנו לשיר את זה שוב ושוב והוא המשיך לא לשים לב ומאז הוא כבר מודע לעובדה זו אבל ממשיך לשיר ככה.. אנשים חושדים שזו הסיבה שיש כל כך הרבה ממילה זו בשירים של אואזיס.. אבל האמתי שחלק מהם בשירים שנואל שר.. לא זוכר בדיוק בכמה שירים המילה מופיעה אבל אני זוכר שפעם ספרתי ושזה אמור להיות מעל 15 שירים.. טירוף חח
 

ALiCiA SpInNeT

New member
Tambourine

תוף מרים, נו. תנו לליאם, הוא יידע מה לעשות עם זה.
 

RoySupernova

New member
The Masterplan

אוסף ביסיידים שיצא ב98.. מייד לאחר מכן נואל ביקש בעיתונים לא לקנות אותו.. ושלדעתו זה שטויות וזה עוד דרך בשביל חברת התקליטים להשיג כסף..
 

oasisssss

New member
...There And Then

לדעתי האישית הDVD הכי טוב של אאוזיס (לייב) עד היום. צולם בשלושה הופעות שונות וכולל ראיונות עם חברי הלהקה. הכי טוב יהיה פשוט לכתוב את מה שפול מאתור כתב. Earls Court, London and Maine Rd., Manchester. Four record breaking nights, 120000 people, a whol world of possibilities at the heart of the hurricane. If you were there, there's the memories to go with the tingles. If you were'nt, just get a load of what you missed. Great songs, exclusive interviews, the sights and sounds of Oasis at their very very best. live forever Paul Mathur שירים: 1. program start 2. swamp song 3. acquiesce 4. supersonic 5. hello 6. some might say 7. roll with it 8. morning glory 9. round are way 10. cigs&alcohol 11. champagne supernova 12. cast no shadow 13. wonderwall 14. the masterplan 15. dont look back in anger 16. live forever 17. i am the walrus - ביטלז קאבר, עם אנשים שעלו מחופשים לביטלז. 18. cum on feel the noize - סלייד קאבר שירים 2,3,6,7,9,12,13,14,15,16,18 הם מMAINE ROAD MANCHESTER 28.4.96 שירים 4,5,8,10,11 הם מEARLS COURT LONDON 4.11.95 שיר 17 הוא מEARLS COURT LONDON 5.11.95 תמונה של ליאם ממאין ראוד מנצ'סטר
 
top of the pops

מצעד הסינגלים הבריטי המפורסם . לאואזיס לא כל כך הולך במצעד הזה - רק 6 סינגלים הגיעו לפסגה, ואף אחד מהם לא החזיק מעמד יותר משבוע בראש . בין הסינגלים שלא הגיעו לפסגה - WONDERWALL .מה שמוכיח שבכל זאת, הבריטים קצת מטומטמים.
 

ALiCiA SpInNeT

New member
Wonderwall

סינגל מפציץ ביותר שזכה לתשומת לב אדירה ולקוח מהאלבום-להיט (What's The Story?) Morning Glory, ששוחרר ב-10.2.1995. נאמר שהשיר נכתב בשביל אישתו לשעבר של נואל, ע"י נואל, מג מת'יוס(?), שאיבדה את העבודה שלה והייתה צריכה עידוד:X אני הייתי מסתפקת בבעלך, אבל הו וול:X
 

ALiCiA SpInNeT

New member
(What's The Story?) Morning Glory

אלבומה השני של הלהקה, שוב, ה-10.2.1995. אחת ההצלחות היותר גדולות שלהם, אם לא ההצלחה הגדולה ביותר. הפך לאלבום המזוהה ביותר עם הלהקה. כלל להיטים כמו Some Might Say, Don't Look Back In Anger, Champagne Supernova וכמובן Wonderwall. (בשנה זו הוחלף מתופף הלהקה מטוני מקארול לאלן ווייט, גם הוא על תנאי עד 2004).
 

YOasis

New member
Zak Starkey

זאק נולד ב-13 בספטמבר 1965 בלונדון, אנגליה. זאק הוא בנו הראשון של מאורין קוקס ושל רינגו סטאר, המתופף של הביטלס כמובן! כיום זאק הוא המתופף של ה-להקה אואזיס! זאק עבד עם ה"the who" (הוא עדיין עובד) ועם ג'וני מארר. כבר מגיל 12 הופיע וניגן סטארקי הצעיר בפאבים. את עבודתו עם אואזיס החל סטארקי ב-2004 עם עזיבתו של אלן "ווייטי" ווייט. סטארקי מתופף בכל האלבום"Don't Believe The Truth" , פרט ל- "Mucky Fingers". בנוסף זאק משתתף בקליפים של הלהקה ובסיבוב הופעות הנוכחי שאמור להסתיים ב-22 בדצמבר 2005.
 

פולי3

New member
סטאר(קי)../images/Emo11.gif. (ה.מ-

אני כלכךכלכךכלכךכלכךכלכךכלכך רוצה להיות בהופעה !!!!11111)
 
למעלה