התעזרו לי לעשות מילוןמונחים לפורום?

oasisssss

New member
פול...

פרש ב-99 עקב ריב עם נואל. הריב התחיל מכך שנאל בהקלטות של ג'יינטזס אסר על כניסה של אלכוהול וסמים לאולפן כידי למנוע מליאם פיתויים, וגם מעצמו. בונהד עשה שטות ושפך בכוונה על הראש של ליאם יין ונואל התעצבן והם רבו, ובונהד עזב בעצבים. מייד אחריו עזב גם גווגזי.
 

RoySupernova

New member
ממ אז גם פגי גלאגר..

האמא של המשפחה.. אירית שבאיזשהו גיל עברה לאנגליה והתחתנה עם פועל בנין שהפך להיות אביהם (השיכור והמכה) של פול נואל וליאם.. כשליאם היה בן 14 (תעשו את החישוב מתי זה היה) לקחה את הילדים והם ברחו מהבית.. היא מופיעה בתמונה בנושא של פול מעליי..
 

RoySupernova

New member
Robbie Williams

מהיריבים הגדולים של אואזיס.. עוד כשהיה בטייק ד'את התחבר עם ליאם והתחיל ללכת איתם לכל מקום וכל מסיבה ואף עשה קאבר לוואנדרוול.. לאחר מכן העניינים די השתגעו והם הפכו ליריבים מושבעים שיום אחרי יום קיללו ואיימו אחד על השני בצהובונים.. נואל היה גם שותף קטן למריבה שעזר קצת לאחיו מול וויליאמס, שהחל גם לרדת על נואל.. נואל אמר פעם עוד כשהם היו חברים משפט שהעיתונות אימצה כירידה על וויליאמס אבל הוא ממש לא התכוון לזה ככה כשאמר שהוא רק "Fat Dancer From Take That.." וויליאמס כשהם הפכו ליריבים קרא לו גמד והזמין את ליאם לקרב בטקס הבריטס (טקס פרסי המוזיקה של בריטניה), משו שבסוף לא התקיים..
 

oasisssss

New member
רובי ווליאמס

יוצא להקת הבנים של הניינטיז "טאייק ד'אט". היה חבר קרוב של אואזיס בתקופת הסמים הכבדים והאלכוהול. כשליאם התנדנד מבפנים לבחוץ נואל שקל להחליף אותו עם רובי. היחסים התחילו לההרס כאשר נואל קרא לו "רקדן שמן מטאייק ד'אט" בצחוק (והוא לקח את זה קשה) וכשליאם יצא עם האקסית שלו. מאז ההיסטוריה מלאה קטעים משעשעים סטייל בלר-אואזיס. ליאם ורובי עד היום בקאסח רציני. אחד הקטעים המדוברים ביותר זה שבהיט'ן כימיסטרי רובי שלח להם פרחים ותק שבו היה כתוב "RIF שמעתי את השיר החדש שלכם". יש צהובונים שכתבו שבין רובי לליאם היה רומן. אבל תנו לצהובון לדבר בשם עצמו.
 

RoySupernova

New member
יש איזה סיפור גם

שרובי אני חושב טוען שהוא שכב עם מישי על המיטה של ליאם באיזה מסיבה..
 

YOasis

New member
Rain ../images/Emo15.gif

שמה הראשון של הלהקה... נקרא על שם השיר "Rain" של הביטלס. כשליאם הצטרף ללהקה של גווגסי הוא הציע לשנות את השם לאואזיס (הסיפור עם הפוסטר של "The Inspiral Carpets" של נואל...) ומאז ועד היום זהו שמה...
 

YOasis

New member
Standing On The Shoulder Of Giants

אלבומם הרביעי של אואזיס הוא סטנדינג און דה שולדר אוף ג'ייאנטס (Standing On The Shoulder Of Giants) שיצא בפברואר 2000. באלבום זה ניתן לראות שינוי די קיצוני בסגנון השירים שאפיין את הלהקה עד אותה תקופה. השירים איטיים יותר, סגנון סולו הגיטרה השתנה וכך גם הנושאים המרכזיים של השירים. אולי ניתן להסביר תופעה זו בחילופים בהרכב הלהקה. מקגוויגן וארתורס הוחלפו בחברים חדשים, גם ארצ'ר ( Gem Archer) ואנדי בל (Andy Bell). הקהל לא אהב את השינוי ככל הנראה, כיוון שבאותה תקופה הצלחתה של הלהקה לא שבה להיות כשהייתה. שירים מוכרים באלבום זה הם Go Let It Out ו- Sunday Morning Call. (תודה לויקיפדיה
)
 

oasisssss

New member
אבל...איך תסבירי את השינוי בצליל

אם גאם ואנדי צורפו רק אחרי שהאלבום היה מוכן?
 

YOasis

New member
את צודקת... ../images/Emo45.gif

כפי שכתבתי העתקתי את זה מויקיפדיה... וכנראה לא התעמקתי כל כך במה שהיה כתוב... בקיצור אל תיתייחסו לכביכול שינוי ש(לא)נגרם כתוצאה מהחלפת חברי הלהקה... מפני שהם הצטרפו אחרי שהאלבום היה גמור... טעות שלי...
 

פולי3

New member
Slide away

(כןכן, אני אעשה על שירים שאני אוהבת במיוחד
) שיר נפלא, זורם ורומנטי
אני ממש אוהבת אותו, בעיקר בגלל שורת המחץ הבאה: "Let me be the one, that shines with you"
 

Dr Doolittle

New member
some might say

השיר הראשון של אואזיס שנכנס למקום הראשון במצעד הסינגלים הבריטי.. the sink is full of fishes
 

RoySupernova

New member
Supersonic

סינגל ראשון.. יש כבוד כשהלהקה באה להקליט את דפנטלי מייבי הם הבינו שבכלל אין להם מספיק שירים אז נואל הלך שניה הצידה התיישב לו והתחיל לקשקש משו על נייר.. זה היה סופרסוניק.. לקליפ יש גרסה בריטית ואמריקאית.. הגיע רק לאיזה מקום 30 ומשו נראה לי במצעד אבל התחיל את הדיבורים והבאזז סביב הלהקה בתקשורת..
 

RoySupernova

New member
Supernova Eppyphone

בעע לא יודע אם ככה כותבים אפיפון.. חח יש לי כזאתי ואני לא זוכר איך מאייתים.. טוב לא נורא.. גיטרה שעוצבה אישית על ידי נואל.. מנגן עליה לפעמים אבל לא הרבה בעיקר בשנים של תקופת וואטס דה סטורי ובי היר נאו.. כל המראה שלה זה דגל בריטניה אחד גדול..
 
למעלה