התעזרו לי לעשות מילוןמונחים לפורום?

RoySupernova

New member
Inspiral Carpets

נואל בסוף שנות השמונים שלח להם קסטה של עצמו ורצה להצטרף כגיטריסט וזמר אבל הם טענו שהקול שלו חלש מדי ונתנו לו להיות טכנאי גיטרות ותופים בהופעות.. הוא היה איתם בדרכים כמה שנים.. כשחזר הלך לראות את הלהקה של ליאם.. ליאם קרא לאואזיס בגלל שראה את השם על פוסטר של הלהקה בחדרם המשותף (מישו יודע למה המילה אואזיס הייתה על הפוסטר? זה שיר שלהם או משו כזה?) חלק מחבריו בדרכים עזרו לנואל אחר כך בהמשך הדרך.. טכנאי גיטרות אחד הפך אפילו לאחד מהמפיקים שלהם..
 

oasisssss

New member
ג'וני מאר

גיטריסט הסמית'ס. חבר טוב של אואזיס, מדי פעם עולה איתם לנגן בהופעות, מקליט איתם, ובכללי עזר להם בתחילת הדרך עם אולפן ואפילו נתן לאואזיס גיטרות כשהם היו צריכים והיו תפרנים (השיר סלייד אווואי נכתב כשנואל הלווה מג'וני גיטרה ונולא ניגן עליה למחרת בבוקר). חוץ מזה הוא איש וותיק בתעשית המוזיקה.
 

RoySupernova

New member
Knebworth

ב- 10 וב- 11 באוגוסט 96 אואזיס הופיעה ב- Knebworth Park לעיניי רבע מיליון איש (בהרבה מקומות כותבים גרסאות קצת שונות).. שיא חדש להופעה של להקה אחת בבריטניה אי פעם.. ההופעה אחר כך זכתה במקום שלישי באיזה רשימה של ההופעות הכי טובות אי פעם בבריטניה (לא זוכר מי עשה את הרשימה..) מאז כבר שברו כמה פעמים את השיא.. בין היתר רובי וויליאמס שעשה זאת בעיקר כדי לעצבן את אואזיס.. גם שלח להם פרחים אחר כך..
 

YOasis

New member
Liam Gallagher

וויליאם ג'ון פול גאלגר נולד להוריו תומס ופגי גאלגר ב-21 בספטמבר, 1972. ידוע בכינוי "Our Kid". כשליאם היה ילד היה נודע בכינויו הצל של פגי (אמו) מפני שתמיד היה נצמד לאמו. הוריו של ליאם התגרשו כשהיה בן 12. כשהיה ליאם בן 14 לקחה אמו אותו ואת אחיו נואל והם עזבו את ביתם מכיוון שהאב תומס היה אלכוהוליסט והתנהג באלימות כלפיהם. כשליאם היה בבית ספר הוא פגש את פול "גוויגסי" מקוויגן והם נהיו חברים. ב-1990 פול הציע לליאם להיות הסולן בלהקתו "Rain" (על שם שיר של הביטלס) והוא הסכים... כשהוא הצטרף הוא הציע לשנות את שמה של הלהקה ל"אואזיס" (בחדרו של נואל היה פוסטר של הלהקה The Inspiral Carpets שם הוא כנראה מצא איפה שהוא את השם). ב-1992 ראה נואל הופעה של אואזיס והחליט שיש להם פוטנציאל להיות אחלה להקה (למרות שהוא חשב שהם ניגנו גרוע והשירים שלהם היו חרא...) והוא הציע להצטרף אליהם בתנאי שתהיה לו שליטה מלאה על הלהקה ושהוא יכתוב את כל שיריהם. ליאם לפעמים מנגן בתוף מרים , בגיטרה ובפסנתר. ידוע בזכות קולו המדהים (יש האומרים שמזכיר את קולו של ג'ון לנון), גישתו והתנהגותו המיוחדת וכמה ריבים עם אחיו / חברו ללהקה נואל גאלגר. לליאם יש שלושה ילדים משלוש נשים שונות- מולי (נולדה ב-1997) מליסה מוריש, לנון (נולד ב-1999) מפטסי קנזיט לה הוא היה נשוי וג'ין (2001)מהנוכחית ניקול אפלטון לה הוא מתכנן להינשא. ליאם כמעט טבע בנהר כשהיה ילד... תודה לאל שהוא ניצל...! את השיר "Little James" (שירו הראשון של ליאם שיצא עם הלהקה) כתב ליאם לבנו החורג גיימס קרר ועל איך שהוא שינה את חייו. אומנם זה לא תמיד בולט לעין אבל לליאם איי קיו של 164! בן אדם חכם!!! הוא אוהד מושבע של קבוצת הכדורגל מנצ'סטר סיטי. ליאם מתנשא (כן... זה ידוע) לגובה של 178 ס"מ.
 

RoySupernova

New member
Live Forever

מהשירים החשובים ביותר של הלהקה.. יצא כסינגל שלישי ב94 והתחיל את המהומות סביב הלהקה כשאחרי סופרסוניק ושייקרמייקר כולם כבר ידעו שיש להם כישרון אמיתי.. עד היום מופיע ברשימות השירים הכי טובים אי פעם.. בקליפ אגב הם קוברים את המתופף טוני מקרול, מה שדי רומז על העתיד.. נואל אמר שהוא כתב את זה לאימו.. אולי כשהיא הייתה חולה אבל זה סתם שמועה.. ו.. זהו.. הוא אמר שהוא לא התכוון לשיר בצורה רומנטית אלא סתם יחסים בין חברים.. שיר גדול ביותר.
 

RoySupernova

New member
אוקיי זה מה שהוא אמר:

על ליב פוראבר: Noel Gallagher - That's for our mam. It's quite simply one of the ten greatest songs of all time. I said that when I first wrote it and I stand by it now. I challenge anyone else in the next ten years to come up with anything as good. Except for us of course. Well, it's about relationships that people have, not necessarily with girlfriends, about friends and friendships that live forever.. commitment. It's not about anything, it's not a love song, the word love, you can love Mars bars, and I love my bike. It´s a song about respect, having respect for your girlfriend, your mother or your father or your friends. The line 'We see things they´ll never see', only two best friends would say that to each other, two twins maybe. It´s a song of hope, a song about being young and trendy. A f***ing good song but I think I can do better. על דונט גו אוואי: Noel Gallagher - It's a very sad song about not wanting to lose someone you're close to. The middle eight I made up on the spot -- I never had that lyric until the day we recorded it: 'Me and you, what's going on?/ All we seem to know is how to show/ The feelings that are wrong.' It's after a row. Quite bleak. We put Burt Bacharach horns on because he was the master of break-up songs. I did all the string arrangements. I tried to keep them as simple as possible. I like the way Marc Bolan used them on Children Of The Revolution. People do remember string parts as separate hooklines, you know. You just don't want to use them slushily. מהאתר http://www.oasisfanatic.com
 

oasisssss

New member
Live By The Sea

הDVD הראשון שהוציאה הלקה. הרעיון שמאחוריו הוא של נואל, לחגוג שנה מאז היציאה של הסינגל הראשון של אואזיס - סופרסוניק. ההופעה הייתה בסאוות'אנד קליפס פאויליון, בתאריך 17.4.1995. והשירים הם: 1. rock n roll star 2. columbia 3. digsys dinner 4. some might say 5. live forever 6. up in the sky 7. acquiesce 8. headshrinker 9. its good to be free 10. cig&alcohol 11. married with children - עם חשמליות. ביצוע מעולה, מומלץ. 12. sad sond - אקוסטי עם נואל 13. dyer wanna be a spaceman? - אקוסטי עם נואל - ביצוע מפורסם במיוחד מפניי שנואל שכח את המילים והפסיק את השיר. 14. talk tonight - אקוסטי עם נואל. (זה כבר מתחיל להישמע כמו "שעת סיפור עם אבא בונה") 15. slide away 16. supersonic 17. i am the walrus - קאבר לביטלז. הופעה שמכסה את רוב עבודתם על לאותה נקודה מתחילת דרכם.
 

Dr Doolittle

New member
מנצ'סטר

שם מרוכזת כל הברנז'ה של הרוק הבריטי.. משם יצאו הסמית'ס, הסטון רוזס, האפי מונדייס, הכימיקל בראדרס, אלבו.. וגם, כן כן.. אואזיס. או.. ויש שם גם אחלה קבוצת כדורגל.. בעצם שתיים.
 
למעלה