תעשית המוזיקה זה כמו אישה
לא תצליח להבין אותה ולא משנה כמה תנסה. כדי להצליח צריך לשלב הרבה גורמים, קודם כל מוזיקה טובה, כאריזמה ,סאונד, ועבודה קשה. מעבר לזה השקעה נכונה ונבונה ביחצ"נות ,התחברות לאנשים הנכונים, והשקעה בפרסום . מעבר לזה לא לפחד מבמות, לעשות הכל כדי להחשף, כמה שיותר אנשים יכירו אותך ככה סיכוי שיותר אנשים יאהבו. בעניין כהן ומושון, כמה שמדברים עליהם כאן הם התפרסמו כשחקנים שעושים פינה בערוץ 24, עדין לא ראפרים שמוכרים זהב וממלאים קהל בהופעות גדולות. העניין איתם הוא שלפי מה ששמעתי מהם הסגנון שלהם הוא לא מה שעליזה משוק התקווה תתעניין בו, הסגנון שלהם הוא רובד מסוים מההיפ-הופ.. אולדסקול מגניב וקופצני אבל לא מספיק מסחרי לדעתי, וגם לטעמי זה לא חומר שהייתי יכול להאזין לו יותר מידי, אבל אני אחכה לחומרים שישתחררו רשמית ואז נדע מה הם עושים. בעניין פלד ואורטגה. אורטגה עובד כבר הרבה שנים, עוד כשהיה אנונימי לגמרי זכה בתחרויות שהשתתף בהם,מה שאומר שכאמסי יש בו את אפקט ה WOW. את פלד אני לא מכיר אבל הוא עושה רגאיי עד כמה שאני יודע, השילוב של השניים יכול להיות מעניין. צריך לראות כמה הם ישכילו להוציא חומרים שלא ייפנו רק לקהל מצומצם.. כי ככה אולי מקבלים תואר של אמסי השנה אבל זה עדיין לא מכניס מספיק כדי לבנות מזה קריירה. מה שמוביל אותי לעניין הקריירה. יש את אלה שעושים ראפ כי זה מגניב והם נהנים מזה, אבל זאת לא השאיפה שלהם בחיים. הם בשלב מסוים ירדו מהעניין הזה שבסך הכל דורש הרבה הוצאות כספיות וישארו תמיד על רמת סקיצות כי זה זול יותר.. הם לא יעשו קריירה מהמוזיקה. יש את אלה שמשקיעים אבל הסגנון שלהם הוא קליט מספיק או מזמין מספיק כדי שאנשים לא יחשבו עליהם שהם סתם עושים רעש, משקיעים כסף על ביט שאולי מתאים להגדרת ההיפ הופ אך לא עומד בסטנדרטים מוזיקליים של המוזיקה הפופולרית.. ולכן הם ישארו על גדר אמסיז מגניבים אבל לא יעשו מזה קריירה. יש את אלה שיודעים מה לעשות, חיים באולפנים ומשקיעים כל מה שיש להם כדי להוציא שיר באיכות הכי טובה שיש, לומדים את השוק את תעשיית המוזיקה, תורת המוזיקה, או לחילופין מעסיקים מפיק שבקיא בכל מה שצריך כי לצאת החוצה.. ויש לו גם את הקשרים הנכונים. אלה שידעו להתמסחר גם בלי למכור את הנשמה.. הם אלה שיש להם עתיד לקריירה בתחום.