וינוגרד: הצבא הוא האחראי העיקרי להחמצה

timeless1

New member
מה כל כך טוב?

אולמרט הוא כישלון מהלך על 2 וראוי שיפנה את מקומו.
 

n i e m a n d

New member
וגם נתניהו לא אכל אותה.. זה דו"ח קשה

הביקות מובלעת אך כאשר מעמיקים לקרוא מבינים כי למעשה אליבא דויוגרד הדרג המדיני כשל. נקודה. בל נזכיר שזו חוות דעתה של ועדה שאולמרט מינה את החברים בה בעצמו..
 
שיפנה, אבל לא לנתניהו

אין לי שום בעיה עם זה שלבני תחליף אותו. אבל בשום פנים ואופן לא נתניהו, גם אם זה אומר שאולמרט ימשיך לכהן כראש ממשלה.
 

timeless1

New member
בנקודה הזאת אני מסכימה איתך.

כרגע לא חושבת שזה יהיה נכון לגשת לבחירות.
 

chos

New member
לבני גרועה מאולמרט

במהלך המלחמה היא לא עשתה כלום בזירת ההסברה ובכך מעלה בתפקידה כשרת חוץ. דווקא נתניהו (ראש האופוזיציה) נרתם אז ועשה המון לטובת ההסברה. בזמן המלחמה ועד היום היא הוכיחה פעם אחר פעם שהיא לא מתאימה בהתרפסות שלה לקונדוליסה רייס.
 

chos

New member
במה בדיוק נתניהו אכל אותה?

מתי בדיוק נתניהו תקף את אולמרט על המהלך הקרקעי בסוף המלחמה? נתניהו טען וטוען שאולמרט כשל בניהול המלחמה וזה בדיוק מה שהדו"ח כותב במפורש. מה זו היאחזות הזו בזה שאולמרט יצא למהלך הקרקעי מסיבות עינייניות? אולמרט כשל בניהול המלחמה. זה שההחלטות הכושלות שלו לא היו ממניעים זדוניים לא משנה כלום. זה כמו לטעון שהדו"ח מוציא את חלוץ נקי בגלל שאין התייחסות לסיפור עם המניות שהוא מכר. מה הקשר?
 
מתי בדיוק נתניהו ניהל מלחמה מוצלחת?

למה אתה סבור שנתניהו היה נוהג אחרת? איזו הוכחה קונקרטית יש לך שנתניהו מסוגל להילחם במישהו מלבד עניים וחלשים, שאינם מסוגלים להחזיר אש?
 

chos

New member
נתניהו לא נכשל. אולמרט כן.

אם נגביל את עצמנו רק לראשי ממשלה שניהלו כבר מלחמות מוצלחות נגלה שפשוט אין אף אדם מתאים. אולמרט נכשל והוכיח שהוא לא כשיר ולכן צריך ללכת. לאנשים אחרים צריך לתת הזדמנות.
 
נתניהו לא רק שנכשל...

הוא נזרק מהשלטון ע"י הבוחרים שלו עצמו. למעשה אם לחשוב על זה, נתניהו וברק הם ראשי הממשלה היחידים שנזרקו מהשלטון ע"י בוחריהם. ודווקא הם מהווים היום את "האלטרנטיבה" לאולמרט וקדימה. שמישהו יצבוט אותי, כדי שאהיה בטוח שאני לא חולם...
 

chos

New member
אני רק אזכיר לך שהתמיכה באולמרט היא 2%

בתקופות השפל הכי גדולות של ברק ונתניהו הם לא התקרבו לשפל כזה.
 
לאזכיר לך את מה שאמר נתניהו כשנזרק מהשלטון?

"אני עוד אחזור לנקום"? במי בדיוק הוא יחזור לנקום? הרי הבוחרים שלו עצמו הם אלה שזרקו אותו מהשלטון. אז מה? הוא יחזור לנקום בבוחרים שלו? ומלבד זאת, סקרים לא עושים עלי רושם, ובטח ובטח שלא סקרים שנערכים כמה שנים לפני מועד הבחירות.
 
רואים שהזכרון שלך לא משהו...

הוא "התפטר" מהכנסת והפוליטיקה, רק אחרי שהבוחרים שלו עצמו זרקו אותו מהשלטון. כלומר, רק אחרי שהוא הפסיד בקלפי. וכל מי שהיה נוכח למעמד הזה, לא ישכח לעולם את מה שאמרה הגברת שרה נתניהו "בוא ביבי נרד מהארץ ושהמדינה תישרף". לצערם המדינה לא נשרפה, וגם נתניהו שעזב את מפלגתו הליכוד על הקרשים, הספיק בינתיים לחזור ארצה ולנקום את נקמתו באזרחי ישראל ובבוחריו שזרקו אותו מהשלטון...
 

Ja Tomer

New member
חחחח

אתה יודע, חבל שבני הזוג נתניהו לא מדפדפים בפורום הזה. הם היו יכולים לתבוע אותך תביעת דיבה על כל ה"ציטוטים" האלה ואתה היית יושב קצת בשקט...
 
שיתבעו, הם יפסידו, יש עדויות מוקלטות...

בכל כלי התקשורת. ואז הם יצטרכו גם לשאת בהוצאות המשפט וגם לפצות אותי על עוגמת נפש. כשתעבור לך שטיפת המוח שעשו לך בליכוד, אתה מוזמן לקפוץ לארכיון של רשות השידור, ולהיווכח בעצמך שאני צודק.
 
אגב לקקני, שרה נתניהו הספיקה כבר להתנצל

על הדברים הללו שאמרה. כך שספק רב אם היא תעז לתבוע מישהו שטוען שהיא אמרה אותם...
 
למעלה