חגי-עונה לך כאן:א.קיימת תקנת לנושא הגישור.
חגי-עונה לך כאן:א.קיימת תקנת לנושא הגישור.
ב.השכלה פורמאלית-מתכוונת לקריטריונים שקבע בית המשפט. ג.גם בקירטריונים אלו יש מעט עיוותים לטעמי,אלא שסבורה כי העוסק בענייני משפחה-רצוי שיעבור קורס בנושא גישור במשפחה,וכןהשתלמויות ,בשל רגישות הנושא. ד.זוג ערבים שילכו לגישור או פישור או סיום נישואיהם אצל הקאדי.מקובל עליי מאוד,מאחר והקאדי חלק מעולמם,מכיר המנטליות,חוקי הדת,ואולי אף את המשפחות המעורבות,דבר שבמקרה זה-מהווה יתרון. ה.התכוונתי למגשרים ופותחי עסק לגישור,המציגים עצמם כרשומים ברשימת המגשרים של בתי המשפטו,כמומחים בגישור בתחום זה או אחר,בזמן שאפילו פרקטיקום לא עברו. ולנושא זה-יש בכך מן הטעית הציבור. ו.גם חופש העיסוק אינו קדוש גם לו סיגים. ובשולי הדברים-שאלתי שאלה,כי יש לי עניין לקבל עליה תשובה.הדבר לגיטימי מאוד,כפי שלגיטימי לחשוב אחרת,בלי להרגיש צורך להסביר למה ומדוע. עניתי בשרשור נפרד כדי להשאיר על כנו את שרשור האירוח.
חגי-עונה לך כאן:א.קיימת תקנת לנושא הגישור.
ב.השכלה פורמאלית-מתכוונת לקריטריונים שקבע בית המשפט. ג.גם בקירטריונים אלו יש מעט עיוותים לטעמי,אלא שסבורה כי העוסק בענייני משפחה-רצוי שיעבור קורס בנושא גישור במשפחה,וכןהשתלמויות ,בשל רגישות הנושא. ד.זוג ערבים שילכו לגישור או פישור או סיום נישואיהם אצל הקאדי.מקובל עליי מאוד,מאחר והקאדי חלק מעולמם,מכיר המנטליות,חוקי הדת,ואולי אף את המשפחות המעורבות,דבר שבמקרה זה-מהווה יתרון. ה.התכוונתי למגשרים ופותחי עסק לגישור,המציגים עצמם כרשומים ברשימת המגשרים של בתי המשפטו,כמומחים בגישור בתחום זה או אחר,בזמן שאפילו פרקטיקום לא עברו. ולנושא זה-יש בכך מן הטעית הציבור. ו.גם חופש העיסוק אינו קדוש גם לו סיגים. ובשולי הדברים-שאלתי שאלה,כי יש לי עניין לקבל עליה תשובה.הדבר לגיטימי מאוד,כפי שלגיטימי לחשוב אחרת,בלי להרגיש צורך להסביר למה ומדוע. עניתי בשרשור נפרד כדי להשאיר על כנו את שרשור האירוח.