מה שהכי אבל הכי מרתיח אותי
זה שאנשים מדברים על ה'ירידה התלולה ברמת הבגרויות'. אם דיברת על בגרויות עיוניות-ברור שישחזרו שאלות מבחינות קודמות, אבל יש 'ים' של בחינות קודמות אז מה זה נותן?, הם רוצים לראות כמה את יודעת את החומר, איך את מבחינה בין עיקר לתפל, וכו'. אני למדתי בכיתה של ה'חכמים', ואצלנו כולם חרשו כאילו אין מחר. אבל מכל הבגרויות שעשינו(34-39 יחידות) במהלך שלוש השנים, אולי רק אחת או שתיים הייתה באמת קלה, כל השאר היו ברמה ה-ו-ג-נ-ת, לא בדיחה ולא נעליים.