חדשות, שמועות וכל השאר...

Oklahoma City Thunder

הקבוצה שהיתה ידועה כסיאטל סופרסוניקס תקרא אוקלומה סיטי ת'נדר
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
הלייקרס החליטו לא להשוות את ההצעה

שיש לטוריאף מגולדן ובכך למעשה וויתרו על שירותיו של השחקן. אחרי שביצעו את העיסקה הגדולה של הקיץ (לפחות עד עכשיו) והחתימו את אלטון בראנד בפילדלפיה עסוקים בלנסות ולהחתים את איגודלה על חוזה ארוך טווח.
 

תום116

New member
יופי

אפשר לנשום לרווחה, סוף סוף לא נסבול מהשטויות של המוגבל הזה. יאללה רק להעיף את הזבלון לוק וולטון
 

Or Amit

New member
יאללה, כמה

הווריורס מביעים עניין בלואי וויליאמס מהסיקסרס (RFA) על מנת למלא את המקום בחמישיה על יד אליס
מקורבים לג'וש סמית' טוענים כי אין אמת בטענה שהוא לא מוכן לשחק תחת קואץ' וודסון, אבל הוא מתוסכל מעצם כך שטרם הגישו לו הצעה אמיתית.
יחד עם זאת מקורות בסביבות ההוקס טוענים שמחכים להגיע לאיזשהו הסדר S&T. אחד השמות שהועלו כאופציה בהקשר של ג'וש היא דאלאס.
אחרי ההחתמה של גיבסון, הקאבס מעוניינים להחתים את דלונטה ווסט. כרגע הדיבורים הם על סדר גודל של MLE מלא. (שבכתבה שאני קראתי מכונה "בנו אודריך קיינד אוף מאני")
מצד שני דיבורים שגם גולדן סטייט מביעה עניין בדלונטה.
קליבלנד מעוניינים במונטה אליס, אך הסוכנים שלו דורשים בערך 10 מיליון דולר. יתכן וירקם עסקת S&T בין הקבוצות ע"מ להנחית את אליס בקליבלנד.
גם ריאן גומז נמצא ברשימת הקניות של קליבלנד, שהדיבורים הם על חוזה של MLE מלא לשתי עונות לפחות.
גם מינסוטה מעוניינת בשיקותיו של גומז כמו גם בהשארת סבסטיאן טלפייר
אחרי העזיבה של פוזי והפרישה המתוכננת של בראון, הסלטיקס מפנים את זמנם להחזיר את אדי האוס וטוני אלן. סקוט פולארד לא צפוי לחזור לקבוצה.
דוואן ג'ורג' ככה"נ לא יישאר עם המאבריקס, אחרי שדאלאס לא נלהבת להוציא עליו יותר מהמינימום ולפחות 6 קבוצות אחרות מביעות עניין בשחקן, בין הקבוצות הסאנס, הוולבס, הספרס, ההורנטס הסלטיקס והקאבס.
כפי שפורסם כאן, דולינג יעבור לנטס תמורת הטרייד אקספשן מהטרייד של קיד.
דריוס מיילס שמחכה למצוא קבוצה (בוסטון, דאלאס, ניו ג'רזי או פיניקס כנראה יקלטו אותו בסופו של דבר) ירצה עונש השעיה של 10 משחקים עם תחילת העונה הבאה עקב עבירה על חוקי הסמים של הליגה.
 

Orenseg

New member
אם לואיס וויליאמס יחתום בווריורס,

יהיה להם קו אחורי מאוד מאוד מאוד צפוף. אני בכלל לא מבין מה מאלין ונלי מנסים לבנות שם...
 

Or Amit

New member
עוד

דאלאס סירבו להצעה של הקינגס של ארטסט על ג'וש הווארד
זכור לי שכתבו את זה כאן, אבל אני לא מוצא את ההודעה - סי.ג'יי מיילס חתם באוקלהומה לארבע שנים תמורת 15 מיליון דולר
פרנסיסקו אלסון טוען שישמח לחזור לדנבר
הסאנס רודפים אחרי כל רכז אפשרי בשוק. השמות שהועלו- סם קאסל, דיימון סטאודמייר, ג'ייסון וויליאמס, קרלוס ארויו ושון ליווינגסטון
הסיקסרס החתימו את ספייטס
טיישון פרינס אומר שהפיסטונס לא צריכים להעביר אף אחד מהשחקנים.
הווריורס ככה"נ יוותרו על קלנה אוזביקי שקיבל הצעה מהקליפרס
פיניקס החתימו את מאט בארנט על חוזה לשנה אחת (מינימום)
כמו שפורסם כאן, ג'וש צ'ילדרס בוחן הצעה ע"ס 20 מיליון דולר ל-3 שנים מאולימפיאקוס. הקבוצה הסכימה גם לשלם עבור ג'וש צ'ילדרס את כל המיסים, כך שהוא ישמור את כל ה-20 מיליון לעצמו. צ'ילדרס מתוסכל שההוקס לא הסכימו להעביר אותו בעסקת S&T
ככה"נ הטרייד של דולינג הוא סיום עידן מרכוס וויליאמס בניו ג'רזי. הנטס מעוניינים לשלוח את וויליאמס יחד עם אחד הגבוהים שלהם תמורת שחקן ותיק.
הקבוצה ככה"נ לא תגן על נאכבר
16,000 איש נמצאים כרגע ברשימת הבקשות למנוי עונתי לאוקלהומה.
מסתבר שהייתה גם הצעה מדאלאס על ארטסט שכללה את ברנדון באס וג'רי סטאקהאוס עבור ארטסט.
שון וויליאמס מאינדיאנה נעצר על... חלונות צבועים ואי-לבישת חגורת בטיחות. לטענת המשטרה אצל אחד מיושבי המכונית נמצאה מריחואנה.
החמישיה הפותחת של ארה"ב בטורנירים תהיה קיד, בראיינט, מלו, ג'יימס והווארד.
לוק ג'קסון - הבחירה ה-10 ע"י קליבלנד בדרפאט 2004 לפני ביידרינס, ג'וש סמית' ואל ג'פרסון ומקום אחד אחרי איגי - הרשים באימון בדאלאס שככה"נ מעוניינים לפנות לו מקום בהרכב.
 

Orenseg

New member
מאט בארנס בסאנס ../images/Emo6.gif

על וטרן מינימום (השחקן מקבל 1.2 מיליון דולר, הליגה משלמת 400 אלף דולר מתוכם)! שחקן כזה בגיל 28 צריך לקבל MLE. השחקן יעבור היום בדיקות רפואיות ואם הכל יהיה בסדר יחתום הערב. החתמה נהדרת! מצטרף כחיזוק מיידי בעמדה 3 (לדעתי צריך לפתוח במקום היל, כדי שיוכל לעלות מהספסל), יביא טווח קליעה, הגנה וhustle, ויסדר את הרוטציה: עכשיו דיאו יכול לעלות מהספסל כפאוור פורוורד או כרכז מחליף (שתי העמדות הכי חזקות שלו). עכשיו הסאנס צריכים להחתים מחדש את סקינר ורכז מחליף (ליווינגסטון!!!)
 

Or Amit

New member
לפי הניו יורק פוסט

יתכן שגאלינארי יפספס את כל עונת הרוקי שלו עקב פציעות גב וברכיים. כרגע הוא צפוי עוד לשחק עם הנבחרת האיטלקית, אבל בניקס מבקשים ממנו לוותר על הקמפיין ע"מ להמשיך בדיקות בארה"ב. בסביבתו של גאלינארי טוענים שפציעת הגב (שגרמה לו להפסיד את כל ליגת הקיץ) היא לא רצינית ושכאבי הברכיים נובעים מ"כאבי גדילה".
 
טוני אלן ואדי האוס חוזרים לסלטיקס כנראה

צפויים לחתום על חוזה לשנתיים, כמו כולם בערך. הסלטיקס הציעו גם לפוזי רק שנתיים, סה"כ יש איזשהו תוכנית מסויימת ל2010, אולי הם רואים את זה כסוף החלון שלהם לאליפות או משהו. אולי הם מכינים את עצמם לקיץ של 2010 שמקבל כבר הרבה הייפ לגבי השחקנים החופשיים שיהיו בו (לברון?). בכל מקרה, אדי האוס וטוני אלן יחתמו כנראה בימים הקרובים לפי דני איינג'. מי יהיה המחליף לפוזי? עוד לא ברור...הקבוצה עוד מדברת עם מיילס (שאגב ה"סם" שהוא השתמש בו ומושעה בגללו היה משהו לירידה במשקל) ויש לה כמה אופציות (אומנם לא מרהיבות) בתוך הקבוצה.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
וויל ביינום קיבל חוזה בדטרויט

כן, קראתם נכון. ע"פ הפרסומים בדטרויט התרשמו מביינום בליגת הקיץ והחתימו אותו על חוזה לעונה הבאה. שיהיה בהצלחה, עוד ישראלי ב-NBA
 

Oxycodone

New member
מגניב

כנראה שלינדסי האנטר לא ישחק בעונה הבאה, ויצטרף לצוות הניהולי של הפיסטונס , או שישחק רק למטרות הגנה. וויל ביינום יכול לעזור לקבוצה כמו דטרויט, מתי שההתקפה איטית מידי הוא יכול לפתוח את המשחק.
 

Orenseg

New member
מאוד שמח בשבילו ../images/Emo13.gif

אהבתי אותו פה. אני חושב שהתעלקו עליו יותר מדי ובסיטואציה אחרת היה מצליח להראות יותר מניצוצות.
 
3...

שחקן חמישייה, בילאפס, צעיר מבטיח שצריך לשפר לעונות הבאות אבל לא בטוח שכבר עכשיו יכול להנהיג קבוצה, סטאקי ורכז שלישי שיכול לקחת על עצמו מספר דקות כל משחק או למקרה פציעות (של צ'ונסי) וכו' בנוסף המילטון ואפללו יתפקדו יותר כ-2 עד כמה שהבנתי...
 

Orenseg

New member
בכלל לא בטוח שבילאפס ישאר

הוא עשוי לעבור בטרייד - יש אפשרות שהחבילה תפורק ושסטאקי יהפוך לרכז פותח העונה (למרות שלדעתי זו תהיה טעות בשלב הזה, אולי בעוד עונה אם הפיסטונס שוב יכשלו ברגע האמת). לדעתי סטאקי יהיה מתחילת העונה (בעונה שעברה נפצע והחמיץ את החודשים הראשונים) הקומבו-גארד מהספסל שיכול לתפקד נהדר כשחקן שישי, ובעתיד צפוי להפוך לשחקן חמישיה.
 
למעלה