חדשות, שמועות וכל השאר...

ikrmr

New member
המילטון לא יתפקד "יותר כ-2", הוא 2!

בס"ד העמדה הטבטית של המילטון היא קלעי (עמדה 2) לכן הוא לא צריך לשחק "יותר כ-2" כי זו העמדה שבה הוא באמת משחק.
 

King LBJ

New member
לא נראה לי שילך לו שם

אני מקווה מאוד שיצליח אבל אני בספק אם הוא מתאים לNBA. גארד אתלט מאוד אבל בלי קליעה מאיימת ובלי ראש.
 

Oxycodone

New member
תלוי איך יאמנו אותו שם

קודם כל לא יהיה עליו את כל הלחץ של מכבי תל אביב והתקשורת הישראלית. והוא יוכל ללמוד מרכזים מאוד מנוסים כמו בילאפס ולינדזי האנטר. דטרויט זו קבוצה שלפעמים ההתקפה שלה נתקעת ושחקן עם יכולת כדרור לסל כמו ביינום יכולה לעזור.
 

Orenseg

New member
האנטר לא פורש? הוא לא חתום לעונה הבאה

ולדעתי יצטרף לצוות האימון של קארי.
 

ikrmr

New member
ביום טוב יש לו קליעה מצוינת -

בס"ד אך הוא לא יציב.
 

Or Amit

New member
טענתי את זה כבר מחצי גמר הפיינל פור

אמרתי שביינום לא יהיה במכבי אלא בNBA. מדובר על שחקן עם יכולת אישית ואתלטית כל כך גבוהה, שמשחק הNBA תפור עליו. בהנחה שלפחות אחד מהצמד בילאפס-המילטון לא יישאר בדטרויט לעידן פוסט-סונדרס, ביינום יכול למצוא את עצמו במקום נחמד ברוטציה. האנטר אכן פרש ויקבל תפקיד בפרונט-אופיס, זה משאיר את ביינום מול אפללו (בהנחה שסטאקי בחמישיה) על הדקות מאחורי הבק-קורט הראשון. אם הוא יקבל 12-15 דקות למשחק הוא יכול להיות מרוצה לקראת העתיד.
 

Oxycodone

New member
אני מקווה שביינום יקבל דקות משחק

כרגע בילאפס לא עובר לשום מקום, למרות שאין בעיה להעביר אותו. סטאקי יתפקד כרכז ראשי וגם המילטו יכול לעזור. מי שראה את הסדרה מול אורלנדו שבילאפס היה בחוץ , ריפ המילטון ריכז את המשחק עם סטאקי בצורה מעולה , וגם טיישון עזר בריכוז. אני ממש מקווה שבילאפס יעבור בטרייד תמורת בידרניס. אבל כרגע אין איזשהו טרייד או קבוצות שרוצות לקחת את בילאפס וראשיד וואלס. חבל שצילדרס הולך לאירופה הוא היה יכול להמתאים לפיסטונס. למרות שאי אפשר לדעת אולי ברגע האחרון טי מאק או גוש סמית יגיעו לדטרויט. קשה לדעת כמה דקות ביינום יקבל אם בילאפס ישאר. יש גם את דיקסון למרות שלא נראה לי שיחתימו אותה לעונה הבאה ולידנסי יעבור לצוות אימון.
 
מתאים לו הסגנון

יש לליגה היסטוריה ארוכה עם האד-קייס כדוגמתו....רכזים עם יכולת אישית גבוהה מאוד שמחרבים את המשחק הקבוצתי.....הוא מזכיר לי שחקן כמו ניק ואן אקסל , יכולת אישית גבוהה מאוד אבל לא ממש שפוי....רכזים מסוג ואן אקסל , מארברי , פרנסיס , דיימון סטודומייר.....אי אפשר לתת להם קבוצה ביד כי הם חושבים קודם כל על עצמם .... אם בינום יעשה פסיק ממה שהם עשו מנהל הבנק שלו ישמח מאוד. ברוסטר של דטרויט הוא מספר חמש ברשימת הגארדים אחרי ריפ , צ'ונסי ,סטאקי ואפללו , מתי הוא יראה מגרש ? רק אם מישהו שם ישבור רגל.
 

Oxycodone

New member
הוא מספר שלוש כרגע

לא יתנו לו לשחק מספר 2 , הוא משחק בעמדה 1 עמדת הרכז. ויש את בילאפס שאולי יעבור בטרייד ואת סטאקי. והאנטר עובר לניהול ואת דיקסון הם לא מחתימים. ככה שיהיו לו דקות משחק. על עמדת השוטינג גארד אין מה לדבר בכלל, בקושי לאפללו יש דקות משחק כי המצברים של ריפ לא נגמרים. אם בילאפס יעבור בטרייד יהיו לביינום בתור מחליף לסטאקי הרבה דקות.
 

Orenseg

New member
טרייד על אייברסון בדרך?

הרוקי מאונטיין ניוז מדווח שהנאגטס עשויים לשלוח את AI (חוזה נגמר, 20.84M$) בטרייד "אם הדיל הנכון יגיע".
 

carmelo

New member
דיל נכון?

אולי מו וויליאמס, וילנואבה ומייסון (חוזה מסתיים)? דנבר תמשיך לקצץ במשכורות לקראת הקיץ הבא, וויליאמס הוא רכז צעיר שיכנס לנעליו של אייברסון, וילנואבה מחזק את מצבת הגבוהים. מילווקי לוקחת הימור על רביעיית אייברסון-רד-ג'פרסון-בוגוט. אם לא ילך, סשנז יתפוס את מקומו של אייברסון בחמישיה - כשהוא גם מסוגל להשלים אותו טוב בקו האחורי, כנ"ל צ'ארלי בל, מה שאולי יאפשר טרייד על רד בתמורה לפאוור פורוורד טוב?
 

Or Amit

New member
להיום

צ'ילדרס לפי הדיווחים קיבל את העסקה עם אולימפיאקוס
מקורבים ללואל דנג טוענים כי במידה ושיקאגו והוא לא יגיעו להסכמה על הארכת חוזה בשבועיים הקרובים (לפני שדנג יוצא לאימונים עם נבחרת בריטניה) הוא יעוזב את הבולס בסוף העונה הבאה.
אמנם אדי האוס קרוב לחתימה, אבל גורמים בבוסטון אומרים כי במידה והאוס לא יקבל את ההצעה, ג'ייסון וויליאמס ישחק עם הסלטיקס שנה הבאה.
כמו שכתבו כאן - למעט אייברסון שעל הבלוק, גם ננה או קניון מארטין מועמדים לעזוב לכל הצעה.
הניקס מחפשים קונה לזאק ראנדולף ושמו את הדדליין לכך ב-29 לספטמבר - יום פתיחת מחנה האימונים.
והנטס הפכו את זה לרשמי - הם מחפשים למכור את מרכוס וויליאמס ושון וויליאמס או ג'וש בון תמורת שחקן ותיק.
החתימה של בארנס בסאנס היא רשמית.
סטיב קר טוען שהוא עדיין אופטימי לגבי החתמתו של גוראן דראגיץ', על אף פרסומים שהשחקן חתם עם טאו.
בריאן סקינר מושך עניין ממיאמי.
וקוואמי בראון מסתובב בין קבוצות ומחפש קונה.
גארבחוסה קיבל הצעה מהלייקרס, שממשיכים במקביל לחפש רכז לחזק את הקו האחורי שלהם.
ג'רלד גרין (במאמר מוסגר - מאד אוהב את השחקן הזה, יש מצב שאם לא הייתי אוהב אותו לא הייתי כותב את זה) טוען שהוא רוצה להוכיח בעונה הקרובה שהוא לא סתם מנתר. "אני לא דאנקר" הוא טוען.
בםילדלפיה מאד מתרשמים עד עכשיו מהשיפור במשחק של ג'ייסון סמית'.
וולש מספר היום שהקליפרס ביקשו בתמורה לזאק רנדולף (תמורת בחירת דראפט שניה וטרייד אקספשן - כמו העסקה על קמבי) גם בחירת דראפט ראשונה על כך שהקליפרס עושים לניקס טובה בכך שהם לוקחים את ראנדולף, וזו הסיבה שהעסקה נפלה.
ההבדלים במשא ומתן בין ג'וש סמית' להוקס עוד גדולים. כרגע אין סימן לחתימה באופק.
גם ההבדלים בין הבולס לבן גורדון גדולים מאד.
מרכוס קמבי - וזה לא ממש סוד - מאד נפגע מהטרייד של הנאגטס. לטענתו הוא שמע על זה רק לאחר החתימה, והוא אומר "אני מאד מחכה למשחקים נגד הנאגטס השנה" וגם "שלא יתפלאו אם ההגנה שלהם תהיה נוראית השנה".
סבסטיאן טלפייר סיכם עם הוולבס על חוזה. הפרטים לא פורסמו, אבל טלפייר יקבל 3.5 מיליון מהוולבס שנה הבאה.
לטענת כריס וואלאס קריקנטון נשאר בממפיס.
המו"מ בין אוקפור לשארלוט כרגע תקוע.
שון וויליאמס מאינדיאנה שניסה להשיג ביי-אאוט מהקבוצה, לא הצליח לקבל אותו.
טייסון צ'אנדלר, שהיה אמור להיות המחליף לפצועים בנבחרת ארה"ב, נפצע בעצמו. ככה"נ המחליף שלו יהיה דוראנט, אבל גם מאריון עדיין בתמונה.
דיוויד האריסון לא יקיים מגעים עם הפייסרס לגבי חזרה בעונה הבאה.
דוואן ג'ורג' ירד מהרשימה של הפיסטונס והסלטיקס.
 

ThEgReEnKiNg

New member
הממ

"שלא יתפלאו אם ההגנה שלהם תהיה נוראית השנה" טוב , אז אני מבין שהשנה לדנבר פשוט הייתה הגנה מדהימה?
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
2 דברים

לפי מה שהבנתי זה לא בדיוק מ"קורבים" אלה לואל דאנג עצמו פנה לבולס באמצעות הסוכן שלו והציב אולטימטום שאומר שאו שיחתימו אותו תוך שבועיים או שהוא חותם על הארכת חוזה לעונה אחת ובסוף העונה הבאה הוא הופך לשחקן חופשי בלתי מוגבל וילך למי שתציע לו הכי הרבה כסף. אגב, הפרסומים טוענים שהבולס הציעו לו 57 מליון ל-5 עונות והוא סרב, או הוא חושב שיש קבוצה שתשלם לו יותר מ-11.5 לעונה, שילך על זה. למרות שאני מאוד אוהב אותו, אני בספק אם הוא ימצא קבוצה שתשלם לו כל כך הרבה. לגבי קמבי, לפי מה שהבנתי הכעס שלו או לא על כך שהעבירו אותו לקליפרס אלה על כך שהם העבירו אותו כמעט ללא תמורה (לפחות לא תמורה מיידית), השאלה הראשונה שהוא שאל כשבישרו לו על הטרייד היא את מי דנבר קיבלו במקומו וכשהוא שמע את התשובה התחפף לו קצת המוח
 

Or Amit

New member
הוא אמר שאין לו בעיה עם הקליפרס

הוא התעצבן על זה שדנבר העבירו אותו תמורת כלום והוא התעצבן על זה שלא הודיעו לו על הכוונות האלו מראש. איפשהו בסאב-טקסט אני חושב שהוא גם מאוכזב מזה שהוא עובר לקבוצה שתלחם על המקום בפלייאוף (כנראה) מקבוצה שחושבת גבוה (למרות לא הרבה קבלות). הבנאדם כבר לא ילד, הוא זכה בכל התארים האישיים שהוא יכול (כלומר חמישיית רוקיז ושחקן ההגנה). מה נשאר לו? אול-סטאר וטבעת אליפות. את שניהם יש לו סיכוי גבוה יותר להשיג בנאגטס ליד אייברסון ומלו מאשר בקליפרס ליד בארון ו... הממ... טים תומאס? קיימן? מובלי? תורנטון?
 

Orenseg

New member
דנג יכול לחתום בפאו, 57.5M$ ל3 שנים ../images/Emo6.gif

אני חושב שסקינר ישאר בסאנס (קר אמר שיחתים אותו או את שון מרקס לעונה הבאה). הוא פתח בחמישיה בעונה היפה של הבאקס של טרי פורטר ב03/04, נראה לי שישמח לחזור לשחק תחתיו. גרבאחוסה נוטה לכיוון ההצעות ממלאגה ולחימקי. לא מבין למה הלייקרס מתעניינים בו (הסקיל-סט שלו די מזכיר את של רדמאנוביץ'). קראתי שג'ייסון סמית' עשוי לעבור בטרייד לאור ההתרשמות של הסיקסרס מספייטס (והחתימה של בראנד), ככל הנראה תמורת צלף. אם קריטנטון נשאר בגריזליס, זה אומר שהם מחפשים טרייד על קייל לאורי? נראה לי שהסאנס יהיו מאוד מעוניינים.
 
שתי ידיעות חדשות

סאן אנטוניו החתימו את קורט תומאס שהיה שחקן חופשי. מרכוס וויליאמס עובר מניו ג'רזי לגולדן סטייט בתמורה לבחירת דראפט סיבוב ראשון.
 

Or Amit

New member
אתה לא יכול סתם לפרסם את זה

טרייד גאוני של גולדן סטייט. מרכוס וויליאמס לדעתי הופך בזאת לאחד המועמדים לMIP של שנה הבאה. שחקן ורכז נהדר שיוכל למלא את התפקיד בגולדן סטייט על הצד הטוב ביותר. זה משאיר להם את מונטה אליס לתפקיד ה-2 שיותר מתאים לו. אני מאמין שנראה טריידי-המשך מהצד של הסטייט על ג'קסון או הארינגטון במטרה להביא שחקנים צעירים יותר. וויליאמס-אליס-ג'קסון-הארינגטון-ביידרינס זה אחלה הרכב, עכשיו קצת עבודה על הפרי אייג'נסי ויש מקום לאופטימיות בסטייט.
 
למעלה