חדשות, שמועות וכל השאר...

Orenseg

New member
אוף, וויליאמס היה מתאים לסאנס מאחרי נאש

מצד שני.. מה דעתכם על טרייד סטרייט-אפ של סטיבן ג'קסון על ליאנדרו ברבוסה? לדעתי זה טרייד נהדר לשתי הקבוצות, ועובר בtrade machine.
 
ומגאטי יעלה מהספסל?

הדבר הכי חשוב בנוגע לגולדן סטייט הוא- שכל עוד דון נלסון הוא המאמן אתה לא תדע מה תהיה החמישיה ומי יקבל את הדקות, גם באממצע העונה...
 
טרייד שחשבתי עליו

טרייד שיכול להיות טוב לשתי הקבוצות. הקליפרס השיגו את ביירון דיוויס ומרכוס קמבי מה שאומר שהם רוצים להשיג תוצאות כבר עכשיו אבל עדיין חסר להם משהו כדי לעשות רעש בפליאוף, אז חשבתי על טרייד בין הקליפרס לניקס: ניקס נותנים: ג'מאל קרופורד(חוזה עד 2011) ודיוויד לי קליפרס נותנים: קטינו מובלי(חוזה עד 2010), אריק גורדון, דאנדרה ג'ורדן הקליפרס מקבלים בטרייד הזה חיזוק לחמישייה(קרופורד) וגיבוי מצויין גם לקמבי וגם לקיימן(דיוויד לי) כי כרגע הגבוה המחליף הכי טוב שיש לקליפרס זה ניק פזיקס. אני חושב שהם מתחזקים באופן משמעותי במיידי והרוטציה שלהם תראה ככה: דיוויס/נייט קרופורד/אזבוקי(אם יגיע) תורנטון/תומאס קמבי/לי קיימן/לי ניו יורק מצידה מפנה 10 מיליון דולר לקיץ 2010 ובנוסף מקבלת שני כישרונות צעירים: אריק גורדון שהוא בחירת לוטרי ודאנדרה ג'ורדן שיש לו פוטנציאל של בחירת לוטר.
 

Orenseg

New member
מוריס אוונס חתם בווריורס, 6.4M$ ל3 שנים

כנראה שאזובוקי כבר לא יחזור לאוקלנד... אני מקווה להצליח להנחית את ג'קסון בסאנס איכשהו, לווריורס יש יותר מדי סווינגמנים.
 

Or Amit

New member
אתה חושב שהם סווינגמנים

אני לא אתפלא אם נלי מייעד את מאגטי לעמדה 4. אוזוביקי חתם בקליפרס, הוא לא היה RFA למיטב זכרוני, ככה שבכל מקרה הוא לא נשאר בווריורס.
 

Orenseg

New member
ואת מרכוס וויליאמס לעמדה 5 ../images/Emo3.gif

אזובוקי היה RFA, הווריורס עוד עשויים להשוות את ההצעה אבל כנראה לא יעשו את זה. כרגע הסגל (בהנחה שביינדריש ואליס חוזרים) עשוי להראות ככה: וויליאמס/CJ ווטסון אליס/ג'קסון/בלינלי מגטי/אוונס/רנדולף הארינגטון/רייט/הנדריקס ביינדריש/טוריאף/פרוביץ' אני לא רואה את אליס, וויליאמס, ג'קסון ומגטי פותחים ביחד בחמישיה, מישהו יצטרך לעלות מהספסל. לכן ברבוסה יכול להיות נהדר כשחקן שישי שישחק קומבו גארד אצל נלי, ואמור לרכז תחתיו טוב יותר מאשר אצל ד'אנטוני.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
לא מצאתי ידיעה רישמית על כך

אתה יכול להביא לינק?
 

Orenseg

New member
מRealGM

http://realgm.com/src_wiretap_archives/53669/20080720/report_okc_franchise_nicknamed_thunder/
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
תודה ../images/Emo13.gif

מוזר שבשום מקום אחר עדיין לא כתבו על זה.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
ברור!! זה האתר הכי אמין בארץ

אופירה אסייג שולטטטטטת!!!!!!1
 

EizoTop

New member
../images/Emo45.gif

מה שהם כותבים אני רואה באתרים אחרים אחרי כמה רק...
 

Orenseg

New member
יש גם דברים שלעולם לא תראה באתרים אחרים,

וטוב שכך...
 

the mnm factor

New member
../images/Emo6.gif

אתה לא קלטת שהוא צוחק? one הוא אתר תת רמה, צהוב שמעדיף להתעסק בטחורים של ארקדי גאידמק מאשר בספורט אמיתי. כל כך משעשע שאתה לקחת את ניר ברצינות, ועוד חיזקת את דבריו. אכן אופירה אסייג שולטת. שוטלת ביד רמה ביב השופכין של הספורט הישראלי ושולטת ביד רמה עוד יותר בתואר "לקקנית התחת הגדולה בתבל".
 

EizoTop

New member
../images/Emo31.gif

בשבילי אתר one הוא מה שאני צריך
בשבילך הוא צהובון בשבילי הוא מביא דברים שאני צריך.
 

SHITBREAK3

New member
אתר ONE ללא ספק מתעדכן הכי מהר

משאר האתרים, אבל חוץ מזה שבדרך כלל את הכותרו הראשיות תופסות כתבות שלא מעניינות אף אחד, חלק גדול מאוד מהידיעות שלו מתבררות כלא נכונות.
 

EizoTop

New member
אבל הוא היחידי

שמספק כותרות על הליגה הלאומית
, וואלה מעדכנים את הליגה הלאומית פעם בשבוע.
 

ikrmr

New member
הוא מעוצב היטב ומהיר בעדכון תוצאות

בס"ד מי שרוצה להתעדכן בתוצאת בזמן אמת במשחקים שלא משודרים או שאין לו פנאי לראות את המשחק, אין טוב מוואן למטרה זו, ובכל מקרה טענותיך מוגזמות, יש בו כתבות מעיינות וענייניות רבות בספורט נטו.
 
למעלה