חוויות אופנתיות מהביקור בישראל

שאפולי

New member
לא זה לא עיניין של טעם.

איכו זה אובייקטיבי לחלוטין ואת בהחלט צודקת- גם של זארה איכות לא משו.. כן יש שם המון דפקטים, כפתורים נופלים וכו' מנגו דוקא יחסית מאוד איכותיים לעומת שאר החברות שציינת גם גולף נניח.. אבל פוקס וזארה לדוגמה גאד- האיכות לאטובה- שמעי גם אני קונה שם אין כ"כ ברירה בארץ- אבל אני אומרת אם הייצור כ"כ המוני המחיר צריך להיות בהתאם.
 

WALL UP YO

New member
אני מעדיפה לקנות בחנויות עם טאץ אחר משל

מנגו ,זארה וכו....מזמן לא מצאתי שם משהו שאהבתי גולף ופוקס זה כמו גאפ וזה ממש לא הסטייל שלי
 

שאפולי

New member
מה זה חנויות עם טאצ' אחר?

יש לך דוגמה? מנגו אולי אבל זארה? זארה זה ייצור לה מונים אין לי מושג על מה את מדברת...
 

WALL UP YO

New member
בהחלט מסכימה,האופנה בארץ על הפנים,בכל חנות יש

את אותו סטייל משעמם
 

amazone

New member
ביקרת ב-H&O?

אני אוהבת את הסגנון שלהם. עם זאת, את כנראה לא יודעת לקנות אופנה בארץ? מי הולך לקנות אופנה בכיכר המדינה ולמקומות כמו קסטרו? או שהם מוכרים בגדים מזעזעים שאפילו דודה שלי לא תלבש [מה הקטע הזה עם הנצנצים והרקמות והלא מחמיא לגוף?] או שזה פשוט דוחה ולא מחמיא יש בעיה עם האופנה בארץ וזה לא כל כך מפותח מבחינת עיצוב. מצד שני, יש דברים שלא ניתן להשיג בארץ אחרת
 

WALL UP YO

New member
אני לא קונה כלום בH&M כי כל העולם לובש את

הבגדים שלהם כולל את האקסוסריז,אני קונה רק בבוטיק קבוע בעיר,BEBE OR MARCIANO שם תמיד אני מוצאת מה ללבוש בכיכר בארץ אני ראיתי עודפים של טורונטו או בגדים שלא שווים את המחיר מה גם שאני יודעת שמוכרים המון זיופים שם וזה בדוק. ולגבי קסטרו וכו...בדים באיכות גרועה וסטייל משעמם
 
../images/Emo187.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

H&O זו הרשת שגלית גוטמן היא הפרזנטורית שלהם. אני אישית לא אוהבת את הבגדים שלהם בכלל...
 

שאפולי

New member
אז זהו, יש לי בעיה אחרת איתם

הקטלוגים מהממים, הסטייליג בד"כ עוצר נשימה אבל אז אני מגיעה לחנות ראשית הכל יקר שנית אני לא מוצאת כלום מהקטלוג ושלישית אין מצב שיש משו במידה שלי-- הכל ענק ודודתי!!!
 
נכון, כשמסתכלים על הקטלוג

תמיד גלית לבושה יפה אבל איכשהו נכנסתי כמה פעמים ואף פעם לא ראיתי משהו יפה. מוזר...
 

שירלי6

New member
צודקת.

הרשתות הישראליות אכן לא מחדשות דבר וברובן האיכות היא בינונית מינוס. גם המעצבים הישראליים ברובם לא מחדשים ורק מתי מעט באמת יכולים להתחרות עם תוצרת חו"ל. החנות של מורן ומיכל - מחייכת - זו חנות הבית שלי. יקר אבל כל פריט שווה. ואלה באמת המקומות בהם אני אוהבת לקנות - בוטיקים קטנים עם יבוא משובח מחו"ל וזארה - כמובן :))
 

WALL UP YO

New member
u can find many as u want on young st.

n' woodbridge באיזור של האיטלקים n' queen st. וכמובן bebe n' marciano
 
איזה כיף שאת מכירה אותן! ../images/Emo13.gif

אני תמיד שומרת את הביקור אצלן לסוף השהיה בישראל ורוכשת פריט או שניים מדהימים. השירות שם מעולה והן חמודות חמודות. יש לי פריטים שלהן מלפני 4 שנים שאני חורשת וחורשת והם שורדים בכבוד כל כביסה וכל אקלים. יש עוד משהו שלא הזכרתי קודם בעניין השירות. אני חושבת שקשה מאד למישהו שרגיל לשופינג רק בישראל להרגיש בזה אבל השירות ממש ממש חונק. איש מכירות מזנק עליך עוד לפני שהעיניים התרגלו לתאורה בחנות. גם אם אתה מצהיר מיד שאתה מסתדר ולא צריך עזרה (בינינו, רובם לבושים כל כך רע שאני ממש לא רוצה טיפים ורעיונות מהם) הם עוקבים אחריך כמו צל עד שאתה יוצא מהחנות. בהרבה מקרים ניגשים עוד אנשי מכירות כל כמה שניות לשאול שוב אם צריך עזרה. זה נותן הרגשה מאד מאד מלחיצה ולא נעימה. זה חונק וזה גם נכנס לפרטיות ולספייס של הקונה. אני ואחי הגענו למצבים שלא היה לנו נעים לדבר בחנות על המוצרים או מה כדאי למדוד כי המוכר ישב לנו על הזנב כל הזמן. בהרבה מקרים פשוט יצאנו מהחנות כי לא היה לנו נעים לקנות ככה. בעיקר הרגשתי את ההבדל ברשתות הגדולות. פה למשל כמעט בכל החנויות לעולם לא יגשו אליך לשאול אם צריך עזרה. אבל ברגע שתיגש למוכר הוא יהפוך את העולם כדי לעזור לך. בארץ נדמה לי שרק בזארה לא נגשים אליך בכלל. אולי גם במנגו בעצם. אני בטוחה שיש לזה סיבות. כנראה שהם עובדים על משכורת פצפונה ורק אחוזים ואלו ההוראות שהם מקבלים אבל לי זה ממש הורס את חווית הקניה.
 
למעלה