חזרנו לפני חצי שעה מאופקים.

Kalla

New member
אגב, באופיו ברק היה

לא פחות דיקטטור משרון, וגם לא ישר יותר ממנו. הוא פשוט היה פחות כריזמטי, יותר חלש, פחות מוכשר בלשחק את המשחק (לא בלרצות לשחק אותו אלא רק ביכולת לעשות זאת בפועל) ולכן נפל.
 

אמיר.

New member
לא בחרתי שרון.

למעשה איש לא בחר אותו. מאז נפטרנו מהבחירות האישיות האיומות בוחרים מפלגה. ואז בוחרים נבחרת ורעיון. גם בלי הזדהות של 100%. ומהו השיעור (אם נחזור להיות הורים) ? לפוליטקאים אסור להאמין ? יש בימין גייס חמישי באופן קבוע ? הדמוקרטיה פועלת רק לטובת השמאל ? מה השיעור ? אני מקווה שתהינה בחירות וכל הכנופיה של המגרשים - תגורש מהכנסת.
 

שירי ל

New member
מצטרפת לתחושתך ../images/Emo24.gif

וחושבת שקורים כאן דברים שאסור שיקרו במדינה דמוקרטית. מעצרים של ילדים - מעצרים עד תום ההליכים והפעלה של "נשק" דמוקרטי שצריך להיות בקו האחרון מונף כאן במחי יד. ללא קשר לדעתי בנוגע להתנתקות (והיא שונה משלך) - צריך לתת למי שמשלם את המחיר כאן למחות, לבכות, להביע תסכול. כמו שאמא צריכה להיות שם בשביל הילד שלה - שגם כשאומרים לו "לא" מותר לתת לו להביע את תסכולו - כך גם המדינה צריכה לכבד את זכותם זו של אלו שלוקחים להם ת'בית. מאוס במיוחד בעיני הקמפיין שיצא איתו מעריב השבוע "נעבור את זה יחד". ביחד שממש התפוצצתי כשראיתי אותו פעם ראשונה ברמזור. אנחנו לא עוברים את זה יחד. ממש לא. אני שיושבת בדירתי בת"א - זו שאין סיכוי שתילקח ממני (אלא רק ע"י הבנק...
) - ממש לא עוברת את זה ביחד עם אלו שצריכים להחליף בית, סביבה, עבודה, חברה.
 
למעלה