חזרנו לפני חצי שעה מאופקים.

אמיר.

New member
../images/Emo32.gif זעקת הקוזק הנגזל...

המדינה הופכת אלימה. נכון. ומי אשם ? המתנחלים. אויבנו אינם רוצים שלום. ומי אשם ? המתנחלים. בין הרצליה ושפים יש עיר קניונים בלתי חוקית. מי אשם ? המתנחלים. הבדואים והערבים בונים בלי שום ריח של רישיון. מי אשם ? נו.. מה שמם, המתנחלים. קצת נמאס ממגלגלי העינים שמנסים להשביר לנו כמה היה טוב עד 67 (לא היה טרור, לא היה מיתון, הכל היה מממממממששששש מצוין.... פחחחח) וכמה רע היום. לא עולה בדעתך שכל הטוב שהיה פעם נבע מכך שפעם גם השמאל עסק בבנין ויצירה ? הרכבת של הציונות לא נעצרה, אתם בחרתם לרדת בתחנה או לקחת רכבת אחרת. ולמה אני מעיר לך על כל זה ? כי שורש הענין בחינוך של הילדים. אדם יכול להחליט על דרגו הפוליטית ועל עמדתו באשר לסכסוך. אבל חמור מאד שאנשים גדלים בארץ הזו בלי מידע מינימלי על זכותנו עליה, על ההיסטוריה שלה, על הגיאוגרפיה שלה (הנלמדת בשטח !!!) מחפשים את האשם האמיתי להתדרדרות ? אבדן האכפתיות, העלאת האני על חשבון הזולת. ישראלי לישראלי - זאב ? לא במגזר שלי.
 

TRIDENT

New member
עוד תגובה

למה אתה חושב שבגלל שיש לי עמדות שונות ממך אין לי ידע על הזכויות שלנו על ארץ ישראל ? אבל אתה צודק שכמו שהפלסטינאים מאשימים בכל דבר את ישראל יש נטייה להאשים את הכיבוש בכל הצרות החולות שלנו. לי גם נמאס מזה שאוטומטית מתייגים שמאלנים ככאלו איבדו את הדרך/ללא ערכים/רודפי כסף בלבד/לא פטריוטים. ממש לא כך. אבל בוא נראה: אני די מסכים עם החלק האחרון של דבריך : "אבדן האכפתיות, העלאת האני על חשבון הזולת. ישראלי לישראלי - זאב ? לא במגזר שלי". רק מה ? נראה לי שכמו שאתה אומר שהשמאל זנח את הערכים האלו (נגיד בשם האינדיבידואליזם) אז אני אומר לך שהימין עשה בדיוק את אותו הדבר וקידש את ארץ ישראל על חשבון האכפתיות דאגה לזולת וכו'.
 

אמיר.

New member
בנימה רגועה - זה פשוט לא נכון.

לימין הדתי, על כל פנים, יש את היכולת להכיל כמה מטרות גדולות בו"ז. גם ארץ ישראל (התישבות ולא רק ביש"ע, שר השיכון הקודם קידם התישבות בנגב). גם עם ישראל - שליחות חינוכית ציונית בגולה, גרעינים לערי פיתוח (ומי היה שר הרווחה הקודם ?...) וגם תורת ישראל. זו אשליה אופטית שנוצרה בגלל הדגש הלאומי (מכל הכונים) על ההיבט הפוליטי. כשדנים בנושא של התישבות - ברור שהימין הדתי יצוף. אבל אם ישימו דגש על הצד החברתי, שוב יצופו הדתים. כמו שאמר עציון לעיל, לקטר כל אחד יכול, לעשות... לא ממש.
 

falou

New member
דמוקרטיה פירושה שזכותי לרדת

מהרכבת ולקחת אחרת.
 
אם הפורום הזה משקף משהו

אז כנראה שמצוקתכם אינה נוגעת לרוב האוכלוסיה. בכל פעם אתם מעלים את הנושא. מעטים בוחרים להתווכח איתכם. הרוב מעדיפים לשתוק ולעסוק בנושאים אחרים. מצטערת. איבדתם את אהדת העם כבר מזמן. הבוז שלכם לכל גורמי השלטון בין אם הם מקבלי ההחלטות ובין אם הם מבצעיהן בולט אז אל תצפו שיצאו למענכם כאשר אתם נפגעים.
 

Kalla

New member
עם אנשים עם דעות כמו של אמיר

יש לי ויכוח אידאולוגי. עם אנשים עם דיעות כמו שלך אין לי שום דבר במשותף.
 

דורית1900

New member
למה ציפיתם?

לא ידעתם שאריק שרון עושה כרצונו ללא מעצורים כשהצבעתם בשבילו בהמוניכם? ידעתם יופי, אבל זה התאים לכם. עכשיו זה כבר לא מתאים, אז בוכים ש"גנבו לנו את המדינה". אז אני לא הצבעתי לשרון, וגם אני הרגשתי אחרי הבחירות שגנבו לי את המדינה. בניגוד למה שאתם ודאי חושבים, אני ממש ממש לא מאושרת ממה שקורה עכשיו, כי העובדה ששרון ממשיך במעלליו מזיקה גם לי. אז כמו שאומרים - הפסדת את הכסף, לפחות אל תפסיד את השיעור! בפעם הבאה שיעמוד לבחירות מישהו עם רקורד מוסרי כמו שרון, תתאפקו חזק חזק, ואל תצביעו בשבילו. עד אז, תזכרו שאתם הבאתם את זה על כולנו.
 
רוצה לראות קטע?

 

עציון

New member
מי גנבו את המדינה?למי? מתי?

היחידי שאמר זאת, למיטב זיכרוני הועמד יותר מאוחר למשפט על גניבה. על מעילה ועוד. לא. לא גנבו לי את המדינה. היא שלי. היא שלך. היא של כולם. גנבו לי את הדעת. כאשר אני צופה בהתמודדות בין שני מועמדים לבחירות לרה"מ. אחד טוען שיחזיר את נצרים והשני אומר שזה לא יקרה לעולם אז אני הולך ושם פתק אצל מי שלא יחזיר. וכל מה שקרה יותר מאוחר, הלא ידוע ולא אחזור על כך. וכמו שכבר כתבתי לעיל: בבחירות הבאות אני מצביע לעבודה אפילו אם יחתמו לי שהם מחזירים את פתח תיקווה(לשעבר: מילאבס) למשפחת אבו-לבן.
 

Kalla

New member
בלי שום קשר לימין/שמאל

האם יש בכלל מועמד שאפשר בכלל לבחור, ואני לא אומרת אפילו ראוי לשמו? שרון הוא חרא, אך השאר חרא בלבן.
 

Kalla

New member
אצביע בשבילך אפילו שברור לי

שתוך דקות ספורות יאכלו אותך בלי מלח.
 

Kalla

New member
זו בדיוק הסיבה לכך

שפרט לשרון אף אחד לא החזיק/יחזיק מעמד בראשות הממשלה במצב הנוכחי - הוא היחיד שיש לו ביצים ושלא שם על כלום. כל השאר פשוט התמוטטו ויתמוטטו.
 
ולכן אני יכול רק להפתיע לטובה

כמו שאני חושב שעשיתי לא מעט עד היום... ותתפלאי...כמה שאני מחונך- לא כ"כ מהר אוכלים אותי. תשאלי את עיריית חיפה, המועצה הישראלית לצרכנות, ח"כ מסויימים, משרד הבריאות, קופת חולים כללית, ועוד כמה שהשם שלי רשום בציון כוכבית לידו (שכוכבית משמעה- מי מתעסק...זה אורן!!). יש הבדל בין מושחת למחוספס-ואני בהחלט התחספסתי עם כל פרויקט שעובר. אבל מושחת? אין כסף שבעולם שיכול לקנות אותי...
 

Kalla

New member
הבעיה היא שזו ליגה אחרת.

שים לב מה קרה לכל אלה שהייתה להם ולו מעט יושרה - כולם התפוגגו.
 

דורית1900

New member
נכון, אין מציאות גדולות, אבל

שרון שם את כל השאר בכיס הקטן. האדם שכבר לפני 50 שנה אמרו עליו מפקדיו שאינו דובר אמת, שרימה את בגין והכניס אותנו לבוץ של 20 שנה בלבנון, שוועדת חקירה ממלכתית מצאה אותו בלתי ראוי להיות שר ביטחון, הפך להיות ראש ממשלה ברוב גדול.
 

עציון

New member
מסקנה(?): בפוליטיקה אינך יכול להיות

אדם ישר. אם אתה שקרן . שקרן ליגה א. כזה שמסובב את הבוחרים שלך או אז אתה סופר דופר. אם לא,אתה לוזר. למרות שהמציאות הישראלית הוכיחה שגם שקרנים , תכמנים ותככנים הפכו להיות הלוזרים של שתי המאות האחרונות(פרס זה רק דוגמית).
 
למעלה