חזרנו לפני חצי שעה מאופקים.

מפנה אותך למה שכתבתי למעלה.

נסעתי *בגלל* הילדים. וזה לא פחות חינוך מאיזה סרט ללכת או מה לעשות שהן נדבקים לטלוויזיה כל הזמן.
 

ashlaya

New member
זה בהחלט לא פחות חינוכי

דווקא בזה אני מאוד מסכימה איתך רק שאני מרגישה שלאור המצב הרגיש שקורה שהוא בהחלט לא נעים ולא קל אז איזה יופי שאת מערבת אותנו בחוויות שלכם אבל ככה .... נדמה לי שאף פעם לא אהבת לשתף את הפורום טוב גם לא בא לי "לריב" בגלל זה אמרתי את דעתי
 

TRIDENT

New member
יום עצוב בחיים ?

אני בטוח שכך את מרגישה , אבל תחשבי על כל הימים העצובים שעברו על אנשים שמחזיקים בדיעות הפוכות משלך. אנשים שליבם החמיץ כשראו את המדינה הופכת ליותר ויותר תוקפנית ופחות ופחות ורודפת שלום. אז יש איזון בחיים ועכשיו כנראה הגיע התור של אנשי הימין להיות עצובים. ודרך אגב, אם המתנחלים לא היו מפגינים בעבר זלזול מתמשך בשלטון החוק אז אולי היו מאמינים להבטחות שלהם שלא ינסו להגיע לגוש קטיף ואז היו מאפשרים להגיע לכל עיר בארץ - גם לאופקים.
 

שי ז.

New member
למה לשמוח לאיד?

גם אני איש שמאל אבל מה שלא אהבתי שעושים לי אני לא אוהב שעושים גם לאחרים. צריך לאפשר לכולם למחות ומי שמנסה להכנס לגוש לעצור גם תוך הפעלת כוח.
 

TRIDENT

New member
שמחה לאיד

שמחה לאיד ? לא נראה לי - פשוט תיאור מדויק של המציאות. כמה שאני איש שמאל עדיין קשה עם המחשבה שיהרסו לאנשים את הבתים. אפילו קשה מאד. אבל לגבי קיום העצרת ? שימחו כמה שהם רוצים , אבל למה זה לא בגליל או בתל אביב ? םשוט כי יש איזו מחשבה להגיע לגוש קטיף.
 

שי ז.

New member
אני מדבר על טענתך שהגיע

הזמן שאנשי הימין יהיו עצובים. לדעתי המשפט הזה ממש לא במקום.
 

TRIDENT

New member
בוא נדבר על זה

אתה יודע מה - מקבל את זה . איך היית מנסח את ההרגשה שהגיע הזמן שהמדיניות קצת תלך בכיוון השני ? בלי ציניות - אשמח לשמוע.
 

שי ז.

New member
שאתה שמח על שינוי הכיוון אבל

מזדהה עם כאב המפונים (וכך אני באמת מרגיש).
 

ענבל30

New member
../images/Emo45.gif אני אפילו לא יכולה להגיד

בלב שלם שאני "שמחה" על שינוי הכיוון. ההתנתקות נעשית בצורה די לא מאורגנת, עם המון בעיות מסביב, והמון חוסר וודאות לגבי מה שיקרה בעתיד. אין לי ספק שצריך לצאת מרצועת עזה (מכירה את גוש קטיף, שירתתי שם בצבא) אבל בכלל לא בטוח שהדרך בה נעשים הדברים היא טובה ונכונה ולא גורמת ליותר נזקים. מצד שני, לגרור את זה עוד ועוד גם כן בעייתי... אני לא שמחה. אבל אני חושבת שזה טוב שמשהו קורה, שיש יוזמה ויש תזוזה. ואני מבינה היטב את כאבם של המתיישבים, גם אם במקרים רבים אני חושבת שהם נוקטים בדרך פעולה שמגבירה את הכאב במקום לעזור להתמודד איתו.
 

Kalla

New member
לא כדאי למהר לשמוח.

ממש, אבל ממש, עוד אין לנו מושג אילו ימים צפויים לנו לאחר ההתנתקות בכל הנוגע לשלום. לא כדאי לספור את הכסף לפני שקיבלת אותו.
 
אני דוקא מחזיקה בדעתך בעניין הגוש.

מהנ שעצוב הוא שדוקא אתם, חסידי הדמוקרטיה ואבירי החוק, מצליחים לומר רק "אז יש איזון בחיים ועכשיו תורכם להיות עצובים". הכאב שלי הוא בעיקר על עניין אובדן הדמוקרטיה וסתימת הפיות השיטתית שמופעלת במדינה, ברמות שלא היו פה ושלא נתפסות במאה ה-21. ועוד יותר כואב שאנשים כמוך מצליחים רק להנפיק משפאי "אונה לכם ואונה לכם" ולהצדיק את סתימת הפיות האנטי דמוקרטית הזו. אגב, סטיגמת המתנחלים פורעי החוק היא מ-זה פאסה. המפגינים לא היו רק מתנחלים, למרות שמאוד נוח לתייג את זה כך. המתיישבים שאנחנו דנים בהם כאן הם אנשים שממשלות מכל גווני הקשת הפוליטית שלחו לשם ועכשיו הם מושלכים ככלי אין חפץ בו. אפילו הדגים במפרץ אילת קיבלו יותר זמן להתכונן לעזיבה, וגם היום, פחות משבועיים לפני הפינוי, גם מי שרוצה להתפנות לא יודע לאן. וכשבאים אנשים לצעוק ולמחות בעצרת *חוקית*, המשטרה חוסמת להם את הדרך כדי שלא יגיעו להפגין. אז תמשיכו להתבסם בצדקת הדרך הדמוקרטית ותתפללו שלא תופנה אליכם יום אחד.
 

TRIDENT

New member
צדקת הדרך

סתימת פיות? אם היו מבקשים להפגין בכיכר רבין אז אף אחד לא היה אומר כלום ! הכל נובע מהחשש לאן זה יוביל וזה לא משנה שלא כל המשתתפים הם מתנחלים - מי משארגן את זה ומוביל לכיוון הם בהחלט כן המתנחלים. לגבי צורת ההתבטאות אז הראשון שהגיב דוקא שכנע אותי ואכן הוא צדק שהתבטאות כגון " אני שמח על שינוי הדרך אבל מרגיש את הכאב" היא הנכונה יותר ואכן משקפת את הרגשתי. ולגבי " אז תמשיכו להתבסם בצדקת הדרך הדמוקרטית ותתפללו שלא תופנה אליכם יום אחד" . את שוכחת שרוב הזמן השיטה דהמוקרטית הזו כן מופנית אלינו - בעצם זה שאנחנו משרתים את עללות הכיבוש יום יום ושעה שעה ! מ67' הרוב קבע שנשב בשטחים אז זה מה שקרה - ולא משנה כמה הפוכה דעתי.
 

ashlaya

New member
אובדן דמוקרטיה?

מה ז"א? אם הצד שלך הוא לא הרוב אז אין דמוקרטיה???
 
תזכירי לי. מתי אסרו על הפגנת שמאל ?

כשהשמאל עמד וצעק שרון רוצח זו לא היתה הסתה? (הם הרי אלו שהכניסו את המילים הנ"ל ללקסיקון הפוליטי!) לא ראיתי שחוסמים ישובים וערים בישראל ע"מ למנוע ממפגינים להגיע להפגין. אני לא יודעת מיהו הרוב במדינה. האם המתנגדים או המצדדים. שרון בחר שלא לתת לעם לומר את דברו לכאן או לכאן. אבל כשמנסים לסתום לציבור שלם את הפה ואף אחד לא קם ומצפצף, אז כן. אין דמוקרטיה.
 

אמיר.

New member
זהו בדיוק

שהממשלה מייצגת את המיעוט. אמנם אפילו בקרים שרון מאבד גובה, אבל משום מה בכל פעם שמגיעים אל הסקר האמיתי... הימין מוביל. הדרך של הגירוש זכתה בבחירות האחרונות ל 19+6 מנדטים. אריאל 'דין נצרים כדין תל אביב' שרון זכה ב 38 מנדטים !!! מי גנב את הדמוקרטיה ? מי ?
 
למעלה