חצי שנה לאחר פתיחת הקו האדום, מספר הנוסעים הוא רק כשליש מהתחזיות

את מה שעשו לקו 9 אני פחות אוהב, לא מבין למה הוא חייב להכנס לשכונות החרדיות במקום להגיע לתחנה המרכזית דרך הנביאים ואגריפס. החיבור הישיר מהתחנה המרכזית לגבעת רם ולמוזיאון ישראל קצת חסר מהקו, אף שהיה קו כלשהו (72?) שעלה לי בחיפוש ועשה חיבור דומה.
מגבעת רם למרכזית 68 מבפנים (28 בעבר) ו66,14 מהכניסה מספיקים בהחלט, 9 משמש בשביל נוסעים לרחביה והעיר, ואח"כ כנראה לחרדים בשכונותיהם ולמרכזית, אף אחד לא נוסע מגבעת רם למרכזית עם 9.
 

Ccyclist

Well-known member
מגבעת רם למרכזית 68 מבפנים (28 בעבר) ו66,14 מהכניסה מספיקים בהחלט, 9 משמש בשביל נוסעים לרחביה והעיר, ואח"כ כנראה לחרדים בשכונותיהם ולמרכזית, אף אחד לא נוסע מגבעת רם למרכזית עם 9.

68 זה קו הקמפוסים, מה שטיפה מחליף את 9 ההיסטורי שהיה נוסע בסוף להר הצופים דרך המלך ג'ורג' ו-ווינסטון צ'רצ'יל דרך הסטודנטים ה"רבים" של שטראוס ויחזקאל.

בגבעת רם 9 ההיסטורי היה מגיע לא רק לקמפוס גבעת רם אלא גם למשרדי הממשלה ולמוזיאון ישראל בקו של ספרה יחידה מהתחנה המרכזית. היה לזה יתרון מערכתי ענק לבאים לעיר מבחוץ.

אינני יודע למה עוללו לקו 9 הנוכחי את הסיבוב האיום בשכונות החרדיות. זה לא עוזר לאיש ולחרדים מגיע קו שיעשה את הסיבוב כקו מקומי.
 
למעלה