טכניון
טכניון
אני מניח שהשאלה הזו עלתה פעם, ובכל זאת: איך זה שאין שום קו סדיר מהיר בין מרכזית חוף הכרמל לטכניון?
קו 11 פועל בתדירות הזויה לטעמי, ואתמול נסעתי בו בשעה לא מאוד עמוסה, ולפי מה שראיתי, לפחות 70% מהנוסעים יצאו מהטכניון וירדו במרכזית. התחנה העיקרית הנוספת של הקו שראיתי הייתה בחורב (ומשם יש עוד שלל קווים לפי מה שאני רואה).
בשאר התחנות התנועה הייתה מאוד דלילה, אולי בעוד ארבע-חמש תחנות עלו/ירדו אחד-שניים. האוטובוס לא היה מלא, אבל היו בו להערכתי כ-25-30 איש.
אולי התשובה שניתנה (יכול להיות שגם לי) בעבר היא שנסיעה דרך מנהרות הכרמל לא מקצרת את הדרך בהרבה? האם זה נכון? הנסיעה שלי ב-11 ארכה 24 דקות, זה נראה לי הרבה מדי...
אגב, לגבי קו 1. אין אפשרות שייצא למת"ם, ייקח ימינה ושוב ימינה ויעלה על כביש 23, במקום לנסוע דרך קניון חיפה (ובכיוון ההפוך יירד ממנהרות הכרמל לכביש 4, ואז ימינה לסחרוב)? או שההעברה שלו דרך קניון חיפה היא כי זו תחנה יחסית עמוסה וחשובה בקו?
טכניון
אני מניח שהשאלה הזו עלתה פעם, ובכל זאת: איך זה שאין שום קו סדיר מהיר בין מרכזית חוף הכרמל לטכניון?
קו 11 פועל בתדירות הזויה לטעמי, ואתמול נסעתי בו בשעה לא מאוד עמוסה, ולפי מה שראיתי, לפחות 70% מהנוסעים יצאו מהטכניון וירדו במרכזית. התחנה העיקרית הנוספת של הקו שראיתי הייתה בחורב (ומשם יש עוד שלל קווים לפי מה שאני רואה).
בשאר התחנות התנועה הייתה מאוד דלילה, אולי בעוד ארבע-חמש תחנות עלו/ירדו אחד-שניים. האוטובוס לא היה מלא, אבל היו בו להערכתי כ-25-30 איש.
אולי התשובה שניתנה (יכול להיות שגם לי) בעבר היא שנסיעה דרך מנהרות הכרמל לא מקצרת את הדרך בהרבה? האם זה נכון? הנסיעה שלי ב-11 ארכה 24 דקות, זה נראה לי הרבה מדי...
אגב, לגבי קו 1. אין אפשרות שייצא למת"ם, ייקח ימינה ושוב ימינה ויעלה על כביש 23, במקום לנסוע דרך קניון חיפה (ובכיוון ההפוך יירד ממנהרות הכרמל לכביש 4, ואז ימינה לסחרוב)? או שההעברה שלו דרך קניון חיפה היא כי זו תחנה יחסית עמוסה וחשובה בקו?