טלמון היקר רון סי נכנע בסופו

מגהמוח

New member
טלמון היקר רון סי נכנע בסופו

של דבר. הוא הביא את כל רעיונותיו כיד הדימיון הטובה אך פשוט לא צלח לו. אין ברירה רק אלוקים נתן את התורה ולא איזה סיפור חייזרים מפוברק.
 

מגהמוח

New member
את ממש לא התבלבלת! להיפך!

למקשנים החרוצים: רון סי, טלמון סילבר PREACHER וL7 ניגמרו ההסברים! הוכח מעבר לכל ספק למי שמאמין שהיה מעמד הר סיני שנותן התורה הוא רק ה´. (בסופו של דבר הוכח שה´ עוסק בשכר ועונש. השירשור הארוך מופיע בפורום)
 

vizini

New member
למי שממש אין כוח קרוא את השרשור

המשעמם הזה, אתה מוכן לתת את טיעון המחץ? אם אני לא טועה, הטיעון של רון סי הוא: היה מעמד הר סיני, הוא נוהל ע"י חייזרים, כל מה שבני ישראל חשבו שראו היה תחת השפעה היפנוטית עמוקה של החייזרים. איך הפרכת את הטיעון הזה?
 

מגהמוח

New member
אני מצטער. איני יכול לתמצת

כל דבריו של רון הורכו אחד אחרי השני. והגענו יחד למסקנה שהוא כל כך לא רצה שנגיע אליה: ה´ נתן את התורה ברא נשמות והוא זה שנותן שכר ועונש - אז תימצות ההפרכה הוא בלתי אפשרי צריך ליקרוא את כל טענותיו האפשריות של רון עד סופן ואת תשובותי עד שמגיעים למסקנה המתבקשת! תודה.
 

vizini

New member
נו, אני לא ראיתי שום דבר כזה.

אני מתחיל לחשוד שאתה לא אומר אמת, וזה דבר חמור מאוד. צריך להיות לך קל מאוד לתמצת את הדברים, במיוחד שאתה שופך עלינו טונות של דברים בהקשרים אחרים. אני חושד שאתה מנצל את העדרותו של רון סי מסיבותיו הפרטיות כדי להכריז הכרזות שאין מאחוריהן מאום ולנסות לבצע מחטפים. אז לפני שייווצר לך שם של לא דובר אמת, מהר ותמצת את עיקרי הפרכתך, או הודה שאין כזו.
 

vizini

New member
מגהמוח - נשרפת

כאן בפורום הזה. מוטב לך שתחליף כינוי ותתחיל מחדש. בכינויך הנוכחי רושם טוב כבר לא תעשה.
 

L7

New member
מגמוח ניתפש כשקרן יותר מפעם אחת

מעשיית הפרופסור לפילוסופיה שסופרה כאילו היה שותף ועתה כאשר מנסים לבודד טיעונים בויכוחים עימו נניח כן הר סיני - לא אלוהים אלא חיזרים, הוא מוליך שולל ומתעלם מלוגיקת הויכוח. לא נורא, אנו מכירים דרכך יותר ויותר את הדתי המיליטנטי אז מה תלחש לאלוהים בתיקשורת התפילתית מחר בבוקר? ומה הוא יענה? ומה תשיב לו? ספר. ספר.
 

מגהמוח

New member
לפני שקוראים למישהו שקרן

ליקרוא בבקשה את כל הדיון המנוהל עם חברי הפורום - הדיון מחולק ל 4 חלקים
 

vizini

New member
בדוק את כפות ידיך.

צמחו לך שם שערות? אם לא, אז עוד לא הגיע זמנם לחזור בתשובה. הבעיה שלך היא שאתה חסר סבלנות...
 

מגהמוח

New member
ואז אני אומר לך LU TZE:

להגדיר משמעותו לצמצם: המילה: "הגדרה" באה מילשון "גדר"-גבול ז"א בהגדרה -רחבה ככל שתהיה מגבילים את הנושא עליו מדובר כך שכל הגדרה שאני ל-אלוקים תצמצמם במידת מסוימת את מהותו.
 

Lu Tze

New member
אתה סותר את עצמך

מה שאמרת זה "אלוהים הוא משהו שאי אפשר להגדיר" וככה הגדרת אותו. אתה לא יכול לא להגדיר משהו. (או אם לא הבנתי אותך נכון ואתה טוען שאלוהים=הכל אז כל תשובה ל"מי נתן את התורה" תהיה נכונה)
 

ranmor

New member
יפה... ../images/Emo45.gif

אהבתי את המשפט "שאלוהים=הכל אז כל תשובה ל"מי נתן את התורה" תהיה נכונה". ככה מגהמוח יכול להודות שחייזרים נתנו את התורה אבל זה לא סותר את זה שאלוהים נתן את התורה!
 

Lu Tze

New member
לא רק זה. אם מקבלים את ההגדרה

אלוהים=הכל אז אין שום דרך שבה אלוהים יכל לתת את התורה מכיוון שלא היה למי לתת אותה (העם שישב במורד ההר גם שייך ל"הכל". אני מתכוון שאין שלא יכול להיות שום דבר אלוהי בכלום ב"עולם הזה" כי פה שום דבר לא יכול לכלול את הכל (חוץ מהכל, אבל זה לא משנה) ו... אם הבנתי נכון אז אין למגהמח שום מושג מה זה אלוהים ולכן הוא לא יודע כלום עליו. מגהמח, התור שלך.
 

מגהמוח

New member
אם אתה רוצה תשובה ככה מהשרוול

אז כל מי ששואל: תסביר לי בכמה מילים מה זה אלוהים? אז נהוג לומר לו: "מי שאמר והיה העולם" - כלומר ברא את העולם במאמר פיו (לא שיש לו באמת פה) אלא הכוונה היא מתוך רצונו בלבד ניברא העולם ולא כמו שטוען סטיב הוקינג שאלוקים היה צריך חומר כדי ליברוא העולם - במפורש לא, אלא מתוך רצונו נברא העולם - בריאת יש מאין. כנאמר בבראשית: "ויאמר אלוקים יהי אור ויהי אור" וכו´.
 

vizini

New member
מצויין! ואם על פניו נראה שלא כך היה

הדבר, משמעותו כי אלוהים לא קיים? דרך אגב, "רצונו" בלבד אינו מספיק, שכן "רצונו" אינו דבר פיזי, אבל העולם כן. צריך איכשהו לחבר ביניהם. איך? זאת ועוד. בבראשית מסופר בפירוט רב על תהליך ה"בריאה". עם זאת, אין פירוט של איך הדברים עובדים באמת. מדוע? האם זה אומר שמי שכתב את בראשית לא ידע איך דברים באמת עובדים?
 

מגהמוח

New member
אם היית מכיר מעט מהתורה

לא היית שואל שאלה מיותרת כזו. הרמב"ן שחי במאה ה-13 מסביר את העניין כך: לכאורה לא היה בכלל צריך ה´ להזכיר בתורה את מעשי בראשית כי ממילא לא מפרט הכתוב כיצד כל דבר מתפקד. סוד מעשי בראשית ותיפקודה של כל בריאה ממילא נימסר למשה מפי הגבורה (ה´) והוא עבר לבעלי הסוד מדורי דורות אך ה´ בכל זאת הזכיר את מעשי בראשית שלא ליפתוח פתח בפני כפירה חס ושלום ולומר שהעולם היה קדמון-נצחי שה´ אינו ברא אותו אלא היה קיים תמיד, ה´ ברוב חכמתו מנע פתח מסוכן שכזה ולכן כתב בתמציתיות את הסדר שהוא ברא את העולם ושלא יחשבו שהעולם קדמון -נצחי.
 
למעלה