תסתכל שורה למטה על גואנגזו...
26,900 נוסעים לכיוון לשעה, בקו של 22 ק"מ (האמת שתמונת שיירת אוטובוסים במת"צ לא כ"כ מלהיבה...)
זאת לא הנקודה, כי ממילא בגוש דן יהיה קשה מאד לבנות BRT שתופס כ"כ הרבה שטח, ולכן BRT יכול להיות כאן רק מרכיב במערכת. הנקודה היא שבגוש דן צריך להגיע מהר ככל האפשר למערכת תח"צ שתהווה אלטרנטיבה לרכב פרטי עבור מספר גדול של נוסעים, ולא להתעסק עם ענייני אגו לאומי (עולם ראשון מול עולם שלישי) או עם מהירות של קו בודד.
אני מגזים לשם ההסבר: אם מחר בבוקר היה אפשר לסגור חצי מהכבישים הראשיים בכל גוש דן לרכב פרטי, ולשלש את מספר נסיעות האוטובוס (אפילו בלי הרבה מפרקיות, שלטים אלקטרוניים או תחנות גדולות), כולל תכנון רציונלי של מסלוליהם - זה מה שהיה צריך להיעשות.
תסתכל שורה למטה על גואנגזו...וקיבולת של 2/3 קו מסילתי למערכת זו בדיחה.
טעיתי בחישוב, קו וחצי זה הקיבולת השעתית המוצהרת בתגובתך של כל המערכת בבוגוטה מול הקיבולת השעתית של כיוון אחד בקו הויקטוריה (כאמור - קו באורך 21 ק"מ בר השוואה לקו האדום בת"א ולמטרונית כמערכת), מול הקיבולת של קו הויקטוריה לשני הכיוונים - 51,840 המספר 35,000 למערכת שלמה הוא שני שליש מקיבולת של קו הסעת המונים אמיתי אחד, מה שמוכיח שהקונספט הוא בדיחה עצובה.
26,900 נוסעים לכיוון לשעה, בקו של 22 ק"מ (האמת שתמונת שיירת אוטובוסים במת"צ לא כ"כ מלהיבה...)
זאת לא הנקודה, כי ממילא בגוש דן יהיה קשה מאד לבנות BRT שתופס כ"כ הרבה שטח, ולכן BRT יכול להיות כאן רק מרכיב במערכת. הנקודה היא שבגוש דן צריך להגיע מהר ככל האפשר למערכת תח"צ שתהווה אלטרנטיבה לרכב פרטי עבור מספר גדול של נוסעים, ולא להתעסק עם ענייני אגו לאומי (עולם ראשון מול עולם שלישי) או עם מהירות של קו בודד.
אני מגזים לשם ההסבר: אם מחר בבוקר היה אפשר לסגור חצי מהכבישים הראשיים בכל גוש דן לרכב פרטי, ולשלש את מספר נסיעות האוטובוס (אפילו בלי הרבה מפרקיות, שלטים אלקטרוניים או תחנות גדולות), כולל תכנון רציונלי של מסלוליהם - זה מה שהיה צריך להיעשות.