יאללה חבר'ה שרשור תלונות על מי שאתם רוצים

השירע של שיפרע

אין נורא מלשמוע אותה שרה. הורסת כל שיר ונשמעת כה מאולצת וצדקנית... מצד שני כמה כיף לשמוע את ליאון ואיך יודע את כל המילים.
 

ethna

New member
יפוטר הרמקול הימני ויוחלף בגמל צרפתי לאלתר!

לא ככה, אלי?
 

mooolly

New member
אני רוצה להתלונן על אנשים שחושבים ש-

שמי שאוהד את הבובלילים הוא טיפש או תת רמה או _____ (השלם את החסר)
 

בהלםם

New member
או סוף סוף שרשור כלבבי!

אני רוצה להתלונן על בחירת המתמודדים הכושלת לתוכנית האח הגדול..... אם רציתם להביא לתוכנית צפונבונית עשירה מ ל' או רמת אביב הייתם צריכים להביא מישהי כזו ולא אחת שמתיימרת להיות כזו (קרן,מיקי) אם רציתם להביא דתי - אשר ( הייתם צריכים להביא דתי אמיתי ולא מישהו שמתחזק ואז לשים עליו את התווית של הדתי עם הכיפה) אם רציתם להביא עורך דין חתיך וצדקן(צבר) - הייתם צריכים להביא אחד כזה שיאתר את ציר הרשע בשבוע שבועיים הראשונים (שי) ואם רציתם להביא את הבחורה המוזרה שבסוף כולם מתאהבים בה (שפרה) - קרה בדיוק ההפך בהתחלה אהבנו.. עכשיו אי אפשר לסבול אם רציתם להביא את ההומו הסטייליסט.. אז תביאו אחד כזה! בקיצור המתמודדים לא טבעיים אני מאמינה שכל אחד בסביבה הביתית שלו היה מתנהג אחרת והרבה יותר פתוח ניקח לדוגמא את ג'ני שתמיד היתה אומרת " בבית אני מתנהגת אחרת.." אז בשביל מה באת????????.. הם מושפעים מודעים למצלמות עוד לא ראיתי התנהגות אחת טבעית שם הכל נראה כאילו כל אחד מדמיין את עצמו אחרי התוכנית באיזה קמפיין או טלנובלה רנין כל היום זורקת משפטים כאילו היא בהוליווד במחזמר של גריז אשכרה כל אחד שם בא לסידרה בשביל להתפרסם ועל הדרך לקחת תמיליון ולא להפך שזה קצת הזוי בקיצור בחירת המתמודדים לא מוצלחת לפי דעתי.. יכלו להביא אנשים הרבה יותר מוצלחים אני מקווה שהמתמודדים החדשים יגוונו קצת את הוילה תודה!
 

ShukyD

New member
המטרה של השירשור היה פעם אחת להתלונן על משהו

שהוא לא התוכנית והמשתתפים בה.. פיספסתם לגמרי אם פותחת השירשור מעוניינת שימחקו כאן הודעות - לפנות אליי
 

mooolly

New member
אל תגזים

למחוק הודעות פוגעות- מילא. אבל למחוק הודעות כי "לא לזה התכוון המשורר"?- הגזמה
 

ShukyD

New member
בכלל לא הגזמה -

אף אחד לא יכול לבוא ולטעון, שחסרות בפורום תלונות על ההפקה והמתמודדים בתוכנית. זה הדבר האחרון שחסר פה והשירשור הזה נועד להיות מעין "אוף טופיק" של תלונות אבל מה לעשות שזה יושב לכם ברפלקס של הקיא ואתם לא יכולים לשלוט בעצמכם עם כל התלונות, אפילו לשניה אחת אפילו לרדת שירשור אחד למטה, בשביל לכתוב שם את מה שרציתם ולא פה.
 

quarantine

New member
זה פורום האח הגדול

נראה לי טבעי שכשאומרים לי תרשי לעצמך להתלונן אז אני אתלונן בכל הקשור לאח הגדול ולא לחיי הפרטיים. נראה לי שאתה פיספסת:S
 

ethna

New member
חחח, אתם יודעים מה זה האח הגדול?

דווקא מה ששוקי כתב מתאים. האח הגדול זה משטרת מחשבות ומעשים- האח הגדול צופה ויודע הכל, ביצעת פשע של מחשבה? -תעמדי מול התוצאות . אז הנה שרשור של תלונות, התלוננת לא נכון? - תמחקי לאלתר! (תתעלמו מהאלתר, יום יומיים וארגע עם זה)
 

ShukyD

New member
הבנת הנקרא

‫יאללה חבר'ה שרשור תלונות על מי שאתם רוצים‬ eli7r 23/10/08 22:21 טוב לא על כולם... על המתמודדים אנחנו עושים את זה גם ככה. אבל כאן תוכלו להתלונן על כל שאר העולם.... (בתנאי שהשרשור לא ימחק)
 
למה אני לא מופתעת, אתה מוחק הודעות לטובת ש"צ

ועוד מעט תגיד זו זכותי כמנהל פורום ותסתום לי את הפה אבל לא פעם , עוד לפני שהתחלתי לכתוב כאן והייתי רק קורא, ראיתי הודעות לטובת ש"צ שבאורח פלא נעלמו.
 

ShukyD

New member
למה שאגיד שזו זכותי ואסתום לך את הפה?

תגיד\י מה שאת\ה רוצה <לא הבנתי עוד, כי מצד אחד את\ה לא "מופתעת" ומצד שני פעם היית "קורא"> אם היה לך מושג כמה הודעות רעות על ש"צ אני מוחק רק ביומיים האחרונים הודעות חיוביות תמיד נשארות על גבי הפורום ההאשמות שלך מגוחכות ומטופשות ושייכות ללפני 50 יום אם בכלל.. מה לעשות, גם לי לקח זמן להבין איך מנהלים פורום...
 
די להתבכיין

תראי חדשות ותרגיעי. מה את בוחרת וממיינת סטריאוטיפים...מה עדיף לראות עכשיו בטלביזיה ? את לונדון וקירשנבויים?
 

ליאתס20

New member
:)

חח זה יצא ממש מצחיק ההתחלה נשמעת ממש כמו דיינו של פסח... הצחיק אותי
 

Q u a Q u a

New member
מה זה XD?

המון גולשים רושמים את צמד האותיות האלו, ואני ממש מרגישה בורה ועם הארץ שאין לי שמץ מה זה אומר... אז בבקשה - מבאס אותי לא לדעת, אני מתלוננת ומוחה בתוקף... מה זה אומר? XD
 
למעלה