יום האהבה - כן? לא? למה לא?

otk

New member
באיזה אופן לעזאזל ההודעה הזאת קשורה לפה?

 

Thumpers

New member
אתה צודק.

אנחנו צריכים לדבר רק על תוכנית הריאליטי "היפה והחנון", כמובן *רק* על העונה השנייה, ולמען האמת? רק על האנשים שנותרו, כי לדבר על אנשים שנופו זה מה זה שנה שעברה! טוב, אז מי יותר יפה; נלה, ליטל או סהר? ומי יותר חנון, אלכס, אור או ברברברברבאום? :\
 

otk

New member
ראי, מצאת שפה משותפת עם רוב חברי המקום,

ובהחלט מרגש ונוגע ללב רצונך להתדיין עמם על נושאים שונים, ברם שרשור ההיכרות שנפתח כאן לא מזמן ואשר כלל דרכים נוספות ליצירת קשר מעבר למסגרת הנוכחית, נועד בדיוק לענות על צרכים אלה. מדובר בפורום "היפה והחנון 2", לא בפורום "אוף טופיק". אי אפשר שכל אחד יפתח הודעה על מה שבראש שלו ומה שבזין שלו. כלומר, אפשר, אך בכך מחטיאים לחלוטין את המטרה שלשמה התכנסנו כאן, מה גם שממילא התעבורה עמוסה עד מאוד, והודעות מאין אלו שלך בוודאי שאינן תורמות להקלה בעומס. ישנו המון מקום לדיונים סביב התכנית, אם באופן עקיף או ישיר. לשאלותייך - סהר ואור. אלכס וברברבאום סתם יצורים.
 

Legato

New member
גם אני בוחרת בסהר ובאור!

אבל ברצינות, הסיבה שהתחלתי לכתוב בפורום לא קשורה בכלל ליפה והחנון, אף על פי שאני צופה בתוכנית. הצטרפתי כי לא בכל יום רואים פורום עם אנשים איכותיים ודיונים מעניינים כמו שיש כאן. זה דווקא מגניב.
 

otk

New member
נכון, נחמד לפתח דיונים עם אנשים איכותיים,

ורוב יושבי המקום הם אכן כאלה, אבל הודעה כמו "יום האהבה - בעד/נגד" מהווה מדרון חלקלק, ועלולה להוביל לכך ששרשורים רבים נוספים יעסקו בנושאים חסרי כל קשר לתכנית, ובתכלס לא זו הסיבה המקורית שלשמה רבים, ובכללם אני, הגענו לכאן. לא חסרים פלטפורמות נוספות לצורך דסקוס על עניינים אחרים. אם יורשה לי להציע פשרה, אפשר לפתוח שרשור אוף טופיק יומי (לא שיש לי סמכות כלשהי, אני בסך הכל מחווה את דעתי). אגב, הניק שלך הוא על שם המונח המוזיקלי?
 

Thumpers

New member
אתה לחלוטין מפספס את הפואנטה בפורום.

תראה, כל היופי בפורומים הוא שהדבר מאגד אנשים החובבים את אותו נושא מרכזי - ובאים לדבר על נושאים *וביניהם* גם על נושא הפורום. אם זה היה מפריע ליותר אנשים, הם לא היו מגיבים, ו/או מגיבים על כך שזה מפריע להם. א-ב-ל, אני אכבד את רצונך ולא אכתוב שרשורים אופטופיקיים.
 

HouseAtreides

New member
היא תורמת לרייטינג של הפורום

בדיוק כפי שהתוכנית תורמת לרייטינג של ערוץ 10. חוץ מזה, מדובר באחד ממוקדי החיכוך התמידיים בין יפות לחנונים.
 
אידיוטי בדיוק כמו כל יום חג או יום זיכרון אחר

למה החיים שלי צריכים להיות מושפעים ע"י משהו שבאופן שרירותי נבחר לייצג משהו שרירותי אחר?
 
ולנטיין יכול לקפוץ לי

גם אם היה לי עם מי לחגוג, לא הייתי חוגגת את החג המטופש הזה (וגם לא את תאומו העברי). אני לא חושבת שאהבה צריכה להמדד במתנות, פרחים או לבבות אדומיםמרקדים. אבל משום מה אנשים משתפים פעולה עם השטות הזאת וזו בדיוק הסיבה שכל החברות המסחריות האלו גוזרות קופונים על אנשים.
 

Thumpers

New member
I hear you.

אני בכלל חושבת שחגים זה דבר ממוסחר. החגים היהודיים עוד פחות. אבל Haloween? Christmas? וואו. גם אני לא חוגגת את החגים הללו (אבל אני לא כל כך חוגגת חגים בכלליות...) כי אני מרגישה שזה מיותר ומטופש. לכן רציתי לדעת מה אחרים פה חושבים, כדי לדעת האם אני סתם נרגנת, או שתחושותיהם של אחרים דומות לשלי.
 
אני דווקא אוהבת חגים

מה שאני לא אוהבת זה את הניצול שלהם למטרות ואינטרסים של כל מני גופים ממוסחרים, מה שהופך את הערך של החג עצמו לממוסחר (ע"ע חג המולד). צריך לזכור - חגים זה לא רק עניין של דת, חגים זה עניין של תרבות. גם מי שלא דתי בחיי היומיום ולא שומר מצוות או אפילו כשרות חוגג את ליל הסדר, את ראש השנה, סוכות וכו' - כי זה משמר את התרבות והמסורת שלנו, נותן לנו זמן לבלות עם המשפחה ולצאת מהשגרה היומיומית המעיקה. חבל רק שיש חגים שמקשרים אותם אוטומטית למתנות וחומריות.
 
למעלה