יש לי בקשה לפורום..תביאו נציג אמיגו

peretzy

New member
יש לי בקשה לפורום..תביאו נציג אמיגו

פליז!! בשבילי תביאו נציג אמיגו!! כל פעם נביא מישהו אחר... דור לא יודע אם יש לך קשרים.. אז תביא נציג אמיגו!!
 
לאמיגו יש בקושי נציגים בשרות אז...

לאמיגו יש בקושי נציגים בשרות לקוחות אז אתה רוצה פה נציג? פחחחחחחחחחחחח.......
(מצטער הייתי חייב)
 

אלכס נ

New member
תאמיני לי לאמיגו...

יש מספיק נציגים, ועם שרות לקוחות נפלא כמו שלהם, כדאי לחכות 3-5 דקות על הקו.
 

eranavni

New member
כן גם אצלי

אני רציתי לקנות מכשיר אבל לא הצלחתי להגיע לתשובה פשוטה כולא רציתי לדעת מחירים וכל פעם ששאלתי נתנו לי מספר אחר להתקשר אילו
רן,,
בני
 

ashomer

New member
גם לי קרה משהו דומה...

לאבא שלי הציעו אמיגו במבצע כי הוא עובד מוטורולה... היו שמועות שמאותו מכשיר יהיה אפשר לדבר בווקי-טוקי רק עם עובדי מוטורולה... התקשרתי לברר אם זה נכון פעממים. בפעם הראשונה הטלפנית הלכה רגע לבדוק ולא חזרה אף פעם (אחרי 10 דקות על הקו הוא פשוט נותק...) ובפעם השנייה נתנו לי איזה מספר טלפון פנימי בתוך מוטורולה שהתברר מאוחר יותר שהוא מנותק כבר חצי שנה...
 

eranavni

New member
שאלה לאלכס

איך אתה יכול להגיד שהשירות שלהם טוב אם כבר 2 אנשים אומרים דברים רעים עליהם ואני בטוח שיש עוד כמונו
רן,,
בני
 

אלכס נ

New member
תראה

בכל רשת ניתן למצוא אנשים כאלה שלא אהבו משהו. אבל אם תעשה סקר (מקיף וכולל), אני בטוח ש 99.5 אחוז מהאנשים יגידו דברים טובים על השירות לקוחות. אנשים לא שמים לב לדברים הטובים שיש בשרות, אלא לדברים שלא מצאו חן בעיניהם.
 

eranavni

New member
עשיתי והתוצאות הפוכות

את רוב האנשים שאני מכיר ויש להם אמיגו הם לא מרוצי חוץ ממך ומ PRETZY נ.ב שאלתי 14 איש לא שיש להם הרבה אנשים מנויים בשבל לשאול
רן,,
בני
 

אלכס נ

New member
אני רוצה ש

האנשים הלא מרוצים יציינו סיבות, ואנחנו נחליט אם הם מוצדקות. לדוג´ כפי שצויין - ניתקו לי אחרי 10 דקות של המתנה - זה מוצדק בהחלט.
 

eranavni

New member
אבל למה הוא היא צריך בכלל להמתין

10 דקות ולמה זה מוצדק תסביר
רן,,
בני
 

אלכס נ

New member
זה ממש לא נכון

יש להם 2 מספרים: *166 מהמירס או 1800057100 מבזק. הם תמיד עונים על כל השאלות, ואם הם לא יודעים משהו הם שואלים, או חוזרים אליך בזמנך החופשי, מתי שתבקש, עם תשובה. בשירות הלקוחות שלהם - אתה המלך, ולא משנה אם כבר התחברת לרשת או רק מתכוון להתחבר.
 

eranavni

New member
לא נכון

אני התקשרתי מה *166 וגם מה 1800 שלהם ובשתיהם נתנו לי כל מיני מספרים ובילבולי מוח וכולא רציתי לברר מחיר
רן,,
בני
 

אלכס נ

New member
אני בטוח ש

הם לא בילבלו את המוח אלא ניסו להציע לך מסלול כמה שיותר מתאים לך. יש להם הרבה מסלולים וקשה לבחור, ולפעמים העזרה שלהם נשמעת כמו בלבול מוח.
 

אלכס נ

New member
אני בטוח ש

שיש עוד הרבה דברים רעים להגיד (תמיד אפשר למצוא משהו) על אמיגו, אבל זה כלום לעומת כל הדברים הטובים בשרות הלקוחות ובחברה בכלל.
 

eranavni

New member
לא הבנת אותי

לא אמרתי שהם חברה רעה להיפך יש להם מכשירים מעולים שירותים מצויינים אבל שירות לקוחות גרוע כולא רציתי מחיר זה כאזות בקשה מוגזמת?
רן,,
בני
 

אלכס נ

New member
זה לא מוגזם אבל...

תראה. באמיגו להגיד מחיר של מכשיר זה קצת קשה. הם יכולים להגיד לך את מחיר המחירון של המכשיר (1620-2160), אבל הם פוחדים שתשמע ותברח להם. זה לא המחיר שבו קונים את המכשיר. זה מחירו רק במידה וקונים במסלול ללא התחייבות. כמובן שכדאי לקנות עם התחייבות ואז מתחיל הפיצול הגדול של המסלולים השונים: והם לא רוצים להגיד סתם סכום. הם רוצים לברר מה סגנון הדיבור שלך ולהציע לך חבילה משתלמת, עם מחיר מכשיר נמוך. זה בכל.
 
למעלה