יש לי בקשה לפורום..תביאו נציג אמיגו

eranavni

New member
נווו אז מה הבעיה להגיד לי תחבילות

שיגידו לי תדברים בפנים שלא ישחקו איתי משחקים אני ילך לחברה שמשחקת משחקים אני ילך לחברה שנותנת שירות טוב ואמיתית עם הלקוחות שלה
 

peretzy

New member
תעשו לי טובה...

אין עוד חברה שתציע איןספור מסלולים שמתאימים רק לך.. אין דבר כזה... אולי השירות שלהם לא הכי הכי שיש אבל היא חברה (לפחות לי)נורא משתלמת.. ואל תדברו איתי בכלל על אמיגו אני לא רוצה להתחיל לדבר על "פלאפון" או "סלקום" שהם פי כמה וכמה גרועות בשירות לקוחות אנושי..
 

eranavni

New member
לפחות בזה אני מסכים איתך

לגבי פלאפון וסלקום אבל איך אתה מעז להגיד שאמיגו טובים לם לא ענו לאשומר (וגם לי) אחרי 10 דקות ובפלאפון אני ממתין 7 דקות ( לא שזה קצר אבל יחסית)
רן,,
בני
 

אלכס נ

New member
טוב שהצטרפת אלי

אני מתקשה לענות פה לאנשים על השאלות. תמיד יש להם טענות. שיסתכלו על הצדדים החיוביים, ויש הרבה כאלה. אחרי שמשקיעים ´קצת´ זמן על בחירת חבילה מתאימה, אני בטוח שמרויחים מזה, יותר מחברות אחרות.
 

peretzy

New member
נכון,יש לי חבילה שמתלבשת עליי כמו

כפפה.. כל לקוח באמיגו רשאי לבחור לו חבילה אחת מבין כל ה-100 חבילות שיש שם.. בגלל זה כל לקוח באמיגו מקבל חשבונות זולים יש להם מסלולים שמתאימים לכל אחד הם רוצים שכל לקוח יהיה מרוצה מהמסלול
 

אלכס נ

New member
זה לא בדיוק נכון

אין להם 100 מסלולים אלא רק בסביבות ה 15. אין להם מסלולים שמתאימים ל כ ל אחד. דוג´ - מישהו ביקש ממני עזרה בבחירת רשת: הוא סיפר לי: יש לי בערך 30 קרובי משפחה וידידים ברשת אורנג´. אני יודע שהאיכות שלהם לא משהו ושיש בעיות בקליטה. מה אני צריך לבחור? נו, מה אני אגיד לו לבחור אמיגו ולדבר ב 7 + 58.5 אג´ לדקה? לא, זה מוגזם. אז אמרתי לו לבחור באורנג´ למרות שאני מסכים איתו על הבעיות שלהם. אני מעדיף שהוא ישלם 8 אג´ לדקה ויסבול מהאיכות, מאשר 65 אג´ לדקה ויסבול מהסכום בסוף החודש.
 

אלכס נ

New member
אי אפשר

אני חודשיים בחרתי חבילה מתאימה, ולבסוף בחרתי משהו מצויין. אי אפשר להקריא בפנים את תוכן כל החבילות, ואי אפשר לבחור חבילה במקום. צריך לבקש פירוט, בפקס או בדואר, לשבת בבית ברגיעה לחשוב ´קצת´ ולבחור את מה שמתאים. ולהתקשר אליהם בשאלות לגבי משהו ספציפי, משהו שכבר חשבת עליו ואתה יודע בכלליות את תוכן המסלול.
 

eranavni

New member
אז איך הם מצפים להביא עוד לקוחות אם

הם לא מסבירים לי ואם אין לי פקס אז מה אני עושה נגיד שאין לי לא פקס ולא אנטרנט כי אני שאלתי אותם מתי שעוד לא היה לי אנטרנט
רן,,
בני
 

אלכס נ

New member
יש שתי שיטות:

או שניגשים לנקודת מכירה ומבקשים עלוני מסלולים. או שמזמינים נציג אמיגו הום הביתה והוא יחשב ויתאים את החבילה המשתלמת ביור לך ולמשפחתך.
 

eranavni

New member
אוקיי

מה אתה מציע לי לקחת והמכשיר מחות חשוב לי מהמחיר כי כידוע קשה למצוא שם משהוא זול
רן,,
בני
 

eranavni

New member
ועוד דבר

מה יש לך להציע לבן אדם ש לא מדבר הרבה ואוהב את כל השטויות האלה שיש במכשיר
 

אלכס נ

New member
תפרט את הביטוי "לא מדבר הרבה"

תגיד כמה דקות בחודש ולאיפה ואני אנסה למצוא לך משהו. יש הרבה חבילות שמוצעות אישית לאנשים ע"י נציג אמיגו הום, שאני אפילו לא יודע על קיומם.
 

eranavni

New member
יש לי ביג טוק של 150

קניתי אותו בתחילת החודש ( מרץ ) ונישאר נישאר לי עכשיו 2.4.02 59 ש"ח זה לא הרבה
 

אלכס נ

New member
מה זה ה 150

רגע, אתה קנית מכשיר בחודש האחרון ואתה רוצה כבר לעבור למירס? אני לא היתי עושה את זה הנה עוד המלצה לא (מכוונת שלי) לא לעבור לאמיגו
 

peretzy

New member
אם אתה רוצה לעבור לאמיוג ויש לך שאל

שאלות תבוא אליי אני יגיד לך הכל
 

אלכס נ

New member
תגיד, יש באמיגו

משהו יותר זול היום מ 40 ש"ח לחודש. מבצע או משהו? גם אני צריך עוד מכשיר למשפחה, ואמיגו לא נראים לי משתלמים כל כך. אני מתלבט: לתת לאמא שלי לסבול מהאיכות או לשלם כל חודש 40 ש"ח ולדבר בחינם.
 
למעלה