יש לי שאלה!

RONI999

New member
אולי...

היופי הוא כאן (או שסה לא בדיוק יופי) שלאף אחד הצדים לעולם לא תיהיה הוכחה... ולגבי הומאים דתיים? יודע מה? אתה יכול להתסכל על זה כאל פיקוח נפש,להיות עם מישהו לא מתאים יכול לגרום לאדם להגיע למצבים לא נעימים במיוחד...
 
הו, עם הרבה כעס על עצמי ומצפון.

למרות שיש "פרץ" בהלכה שאומר שהאיסור הוא רק על החדירה, ולא על נשיקות, חיבוקים, מין אוראלי וכד'... למרות שיש איסור של שפיכת זרע לבטלה, אבל האיסור הזה לא מתבטא רק בקהילה ההומוסקסואלית. אני מאמין בדרך הדת, ואני לא יכול לשנות את הנטיה שלי. מה לעשות?.. לעזוב את הדת שאני מאמין בה, או שמא להתאבד - ולצפות לחיים סטרייטים חדשים!? אז אני מנסה לשלב בין השניים. הדבר קשה ומסובך יותר משבע השורות שכתבתי פה למעלה. זה ויכוח-פנימי ע-צ-ו-ם שמתבצע כל יום בכל הומו-דתי מאמין.
 

אנילה1

New member
אם הלוהים ברא אותך הומו

אז אין לך ברירה אלא להיות מי שאתה. בשביל מה שיהיה לך ויכוח עם אלוהים? תבוא אליו בטענות שהוא ברא אותך כך. הרי לא ביקשת להיות הומו בכדי שהחיים שלך יהיו מסובכים?
 
טוב, זה כבר ויכוח אישי.

עם כל הכבוד לנושא המרתק...
מה זה קשור לנושא השרשור? ^^
 

nrcf

New member
מצד שני גם אף אחד

לא ביקש לרצות לשכב עם נשים לפני החתונה ולרצות לאכול חזיר או לחלל שבת ההומוסקסואליות הוא יצר בדיוק כמו כל יצר אחר בעיקרון האדם אמור להתגבר עליו כמו על כל יצר אחר והקב"ה לא מעמיד בנסיון את מי שלא יכול לעמוד בו וברור שהוא לא ביקש להיות הומו אבל הקב"ה העמיד בפניו את זה וברא אותו כך והוא ידע שהוא יוכל להתגבר... (אביאל זה גם בשבילך אבל אני לא אכתוב את זה פעמיים לשני אנשים כאילו...) שבוע טוב=]
 

רקסיי

New member
בגיל הזה עדיין אתה בתקופת חיפושים

הזהות המינית לא מתגבשת בגיל הזה. יתכן שאתה בתקופת חיפושים. אל תכעס על עצמך בגלל נטיה אבל אולי יש פתרונות במסגרת היהדות כמו הרפורמים. בינתיים תהיה פתוח גם לניסיון טוב עם בנות. השאלה אם אתה נמשך אליהן. בכל מקרה אתה 100%. גם אם תהיה הומוסקסואל וגם אם תהיה סטרייט.
 
הנצרות והאיסלאם מבוססות על היהדות.

השלם: היהדות מבוססת על _______.
אני אענה לך: היהדות לא מבוססת על שום דת שקדמה לה, היא המקור המשובח. [ואל תגיד שהיהדות הייתה טיוטה לגבי דתות אחרות, יותר משובחות, משום שידוע שהמקור משובח ביותר... שים לב לאדם וחווה. האדם הוא צלם ה' הראשון, והוא משובח יותר מחווה, שהרי נוצרה מצלעו.] היהדות היא הדת הראשונה שקמה, כשאברהם האמין בקיום ה'. ההיסטוריה כבר מוכרת משם ואילך [ע"ע ספר בראשית]...
 
../images/Emo141.gif../images/Emo42.gif

בתור אדם שמאמין שהתנ"ך הגיע ישירות מה', והיא ההוכחה לקיומו - ושם נכתבים כל הדברים... כן.
שבת שלום!
^^
 

SupermanZW

Well-known member
ע"פ התנך היהדות נוצרה במעמד הר סיני

ולא לפני זמנו של אברהם, טענתך משוללת כל היגיון גם ע"פ אמונתך.
 
אברהם היה הראשון להכיר את אלוהים.

והוא העביר את זה לנכדיו, עד למעמד הר-סיני, שבו נכדי-נכדיו סופסוף ראו במי אברהם האמין כל הזמן הזה. לא משנה 'מתי' הם נקראו יהודים, עבריים, ישראליים. אין דת שמוזכרת לפני ארבהם, או לחלופין... אין אדם שהכיר את אלוהים לפני אברהם. כולם היו עובדי-עבודה זרה, שכיום... נראת יותר מטומטמת [אם אפשר, עם כל הכבוד] מאשר כל דת כלשהי. שבת שלום!~
^^
 

SupermanZW

Well-known member
שקר וכזב

הדת המונותאיסטית הראשונה נוצרה במצרים העתיקה לפני 5000 שנה, דת הVEDA ההודית (המונותאיסטית גם כן) בת 4000 שנה, אברהם אבינו נולד ע"פ המסורת לפני 3800 שנה.
 
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif מצחיק.

בריאת העולם ~~> אדם הראשון ~~> [עשרה דורות] ~~> נוח ~~> [עשרה דורות ~~> אברהם. איפה VEDA ו-מונותאיאטדכמסיטית נכנס פה?
 
וגם אם כן...

[למרות שלא,] שאלה אמיתית, אשמח לתשובה.
הדת המונותאיסטית/VEDA/ווטאבר [שאין לי מושג קלוש עליהם] מכילות מצוות/חוקים/מושגים/מנהגים כמו היהדות? יש משהו דומה ליהדות? הרי... לדעתך, היהדות שאבה את ה"דת" שלה מהדתות ש"קדמו לה".
 

SupermanZW

Well-known member
יש המון מצוות בVEDA

למידע נוסף כנסי ל-http://www.geocities.com/Athens/Ithaca/3440/test.html , http://www.geocities.com/Athens/Ithaca/3440/dayanan.html#10 http://www.geocities.com/Athens/Ithaca/3440/book2.html http://www.geocities.com/Athens/Ithaca/3440/book3.html רוב חוקי היהדות מבוססים על חוקי חמורבי ועל חוקי הדת השומרית העתיקה שקדמה לה.
 
למעלה