יש פה אנשים שממתינים לאח הגדול?

אבל זה בדיוק מה שאמרתי...

אם זה לא היה פוגע בסובבים אותי, אז כמעט בוודאות הייתי הולכת על זה, מה גם שהבן שלי דווקא כן רצה ללכת ואני די עצרתי בעדו. אני חושבת במלוא הצניעות ששנינו היינו מגיעים רחוק.
 

purehoney

New member
מאיפה הביטחון?

העונה האחרונה כל דבר בעונה הזאת צעק ערוך ומכור...את זוכרת את הדברים שסער אמר והצליח להרתיח כמעט לכולם את הדם שם(בעיקר שני ג'ורות על רגליים-צבי ועינב)...נראה לי זה היה משהו בקשר להמנון התקווה...וחוץ מזה גם הזכיה שנתנו לקותי כבר מהשבוע הראשון טקס ה"אחדמיה"
אומר הכל לגמרי...
 
מה זאת אומרת מאיפה הביטחון?

ביטחון יש רק במשרד הביטחון. אין וודאות בשום דבר, אבל גם אם נראה לנו שהכל מכור מראש, אל תשכחי ומדובר במשחק פסיכולוגי והאח הגדול עושה הרבה דברים כדי שתחשבי X ולא Y ולהיפך. הוא בכוונה מביא אנשים ומדריך אותם כיצד להתנהג ומה להיות. הרי את בעצמך ראית את הכתבות של יוצאי האח הגדול וכיצד הם מספרים על איך מתמרנים אותם ואומרים להם מה להגיד ואיך לעורר עניין ואיך לא לשעמם וכולי וכולי.
אני חושבת שאני כאימא לשני בנים הומוסקסואליים וסבתא לנכדים שפעילה מאוד בפורומים, משקיעה המון במשפחה שלי, ויודעת גם להביא לידי ביטוי את מה שאני אוהבת ואת מה שאני חושבת, אז אני חושבת שכן היה בזה עניין לציבור, אלא אם כן אני מנותקת לגמריי ממה שהאח הגדול מעוניין להביא לציבור.
לא הייתי מגיעה לגמר, אבל אני חושבת שהייתי תורמת למשחק וגם כישורי הבישול שלי היו דווקא באים לידי ביטוי לא רע
 

purehoney

New member
ועדיין יש את הפראיירים שמסמסים ואז בוכים

כשמגיע להם החשבון פלאפון...אבל זה לא נכון להגיד על כולם שתומרנו כי יש כמה יוצאי דופן בכל זאת אבל לא משנה איזה עונה מי שהולך ונכנס לזה צריך לדעת כבר לאן הוא נכנס ומה יהיה ויקרה שם...
ואם היתה עוד בשלנית איתך?היינו רואים שליפת ציפורנים מי תישאר ומי תעוף משם?העיקר זה לא להתקבע על חלק אחד מסיים של הבית חחח=)
 

purehoney

New member
חחחח אז לכי תרשמי לעונה הבאה?

או שאת יכולה לנסות גם מאסטר שף שזה עוד ריאליטי מבית קשת...
 
אני לא מתאימה למאסטר שף


אין לי את היכולת להכין מנה תוך לחץ של זמן. אני צריכה את הזמן שלי. אם עומדים לי על הראש עם סטופר, לא ייצא לי שום דבר

אבל דווקא באח הגדול שיש לי את כל הזמן שבעולם, ויש את כל הכלים הנחוצים ומטבח כזה מהסרטים, אז אני באמת יכולה לבשל ארוחות מלכים.
 

purehoney

New member
טוב בואי נגיד את עכשיו באח הגדול

וכמו שקרה ולא פעם אחת רק בעונות קודמות..המטבח/בישולים/תקציב(שבגלל שאם את הבשלנית בבית היו נותנים לך לנהל אותו)..איך נראה לך היית מתייחסת ומגיבה עם "אש"שהיה מגיע לכיוון שלך מדיירים מסויימים(או אולי כולם)...?
 
בדרך כלל אני מתחמקת מאש חיה


הייתי משתדלת להיות בסדר עם כולם ולא להילחם עם אף אחד/אף אחת ואם רובם הם צעירים אז המלאכה היא הרבה יותר קלה בשבילי. יש לי שפה נהדרת עם צעירים, הרבה יותר מאשר עם מבוגרים. אבל אם בכל זאת אי אפשר יהיה להתחמק מהאש, אז אני יודעת להגיב בהתאם, ולא ממש מומלץ לאף אחד להיות בטווח האש שלי
 

purehoney

New member
חחח רשמתי לעצמי


וחוץ מבישולים מה היית עושה עוד?על מה היית מדברת?
 
שאלה טובה


על מה לא הייתי מדברת??

אני דברנית לא קטנה. יש המון נושאים שמעניינים אותי. הייתי מדברת על פוליטיקה, על חברה, על כלכלה, על אמנות ועל ספרות, על פסיכולוגיה ועל פילוסופיה, אבל מן הסתם הייתי מדברת הכי הרבה על פוליטיקה ועל יחסים בין בני אדם בכלל, סטרייטים, להט"בים ואהבה בכלל...
 

purehoney

New member
על עצמך לא היית מדברת?

נסיעות טיולים אירועים חוויות שהיו...?דברים כאלה התכוונתי חחח
 
דובשי, אני אשאל אותך בצורה אחרת

נניח, רק נניח שהיו מכריחים אותך להיכנס לבית האח הגדול (נותנים לך מתחת לשולחן סכום כסף אדיר שלא תוכלי לסרב לו) בתנאי שאת היית משחקת אך ורק את עצמך בדיוק בדיוק כמו שאת בחיי היום יום, בלי להעמיד פנים של מישהי שזאת לא את. איך את חושבת, היית מצליחה לעניין את הצופים?
בכנות, זה מעניין אותי האם יש גולשים כאן שחושבים שהם יכולים לעניין באישיות הטבעית שלהם את הצופים בבית?
 

purehoney

New member
אני חושבת שלא הייתי מעניינת אף אחד

או שאולי יש כאלה שכן היו מוצאים בי עניין כי אני רואה בעצמי בחורה מאוד מחוברת לרגשות שלה ואין מצב שאם היו מנסים איכשהו דרך משימות או משהו שם לגרום לי לעשות משהו שלא מתאים לי ולא מאמינה בו או נגיד להתחיל ברומן עם מישהו רק בשביל שזה יביא רייטינג לתוכנית או לי עוד צופה שיאהב אותי ויסמס לי אם אני יועמד להדחה אז זה ממש לא יקרה...
 
את חושבת שאת משעממת?

את חושבת שלא היית מצליחה לעניין אף אחד באישיות האמיתית שלך? ונניח והיית מתאהבת באמת במישהו מהדיירים, הרי את בחורה צעירה ונאה ונניח שמישהו היה מתאהב בך, ולפי החוזה היית חייבת להתנהג באופן טבעי, אז מה? לא היית מממשת את אהבתך? או במילים אחרות, אין בך שום דבר שיכול לעניין מישהו?
 

purehoney

New member
אני לא משעממת אבל אני לא חושבת שעונה להגדרות

של האנשים שהם מחפשים שם להכניס לבית כאילו זה לא אומר שאם עכשיו תהיה מסיבה אז אני אשב ואבובדד את עצמי מכולם או לא אדבר או אצחק איתם וגם עניין איבוד הפרטיות שם יציק לי...
מה שאת הבאת פה זה מאוד יכול להיות אני לא אמרתי שלא אבל מה שאני התכוונתי בזה זה שאם כבר אני מתאהבת במישהו אז שזה יקרה כאילו בתהליך טבעי שלי ושל הבחור הזה מהשהות המשותפת שלנו בתוך הבית...אבל שלא נגיד במשימה יחברו אותי עם מישהו ואז ככה יכתיבו לי ולו מה שהם רוצים משנינו שנהיה ונעשה
 

purehoney

New member
ורק פרט קטן שלא הוספתי-אני לא חושבת שהיה קורה

משהו כי אני לא פנויה רגשית...
 
למעלה