זה בדיוק מה שניסית לעשות!
1. גם לי פעם היה שותף לחד במעונות שהיה מוסלמי שלמיטב ידיעתי לא עשה דבר רע לאף אחד והיה מאוד מנומס.
נו, אז מה?
 
הבעיה אינה המוסלמי הספציפי, הבעיה הדת ככלל, ולכן כל מי שבוחר בא נושא באחריות על הזוועות שמבוצעות בשמה.
גם מי שאינו רדיקלי - שותק ואינו עושה דבר כנגד הרדיקלים. אין שום טעם להפריד. הבעיה היא בשורש הדת.
וכל מי שמצדיק הפרדה הוא לצערי "useful idiot".
 
כמה פעמים ראיתי מנהיגים מוסלמים שמציגים עצמם כ-"מתונים", מתארחים בתוכניות אמריקאיות ובריטיות, טוענים שמדובר בדת שלווה, שהקיצוניים לא מיצגים אותה, אבל בסופו של יום כשמציבים בפניהם שאלה פשוטה: "האם מי שעוזב את איסלאם דינו מיתה?" אינם מסוגלים לענות אליה.
הם יגידו כל דבר, חוץ מתשובה ישירה "כן" או "לא".
 
ואם חשבת שתזעזעי אותי עם איסור על כיפה, את כנראה בפורום הלא נכון.
חוץ מזה, נראה אותך מוצאת כמות "אנשים עם כיפה" ששרפו, רצחו, ערפו ראשים בכמות שאנשים "עם כפייה" עושים בשנים האחרונות.
בואי נראה אותך סופרת כמה "אנשים עם כיפה" פוצצו את עצמם במקומות ציבוריים.
 
אם חלילה נגיע לשם - אני האחרון שיתנגד לאיסור כיפות.
 
2. יופי. עכשיו תשמשי בתירוץ הזה למקרה הנ"ל:
http://www.haaretz.co.il/gallery/fashion/1.2417491
 
צירוף הצבעים לא אמור להוות בעיה לכשעצמו, והמעצב וודאי לא התכוון לקונוטציה, אז הבא נמשיך למכור חולצות כאלה ונטפל "בשורש" של הבעיה.
 
3. צר לי מאוד שאינך רואה את הדמיון בין האיסלאם לנאציזם. וצר לי עוד יותר שאת לא מבינה שכפי שמדים מצהירים על השתייכות לצבא או ארגון אחר, יש לבושים שמצהירים על השתייכות לדת, במקרה זה דת רצחנית כלפי כל מי שאינו מוסלמי, בצורה דומה להחריד בה נאצים היו מוכנים לרצוח כל מי שאינו שייך ל-"גזע העליון" שלהם.
 
4. תקראי ביתר פרוט - כאמור, הם מציינים שהחוק המדובר אינו כולל חצאיות.
אבל ניחה - אני מוכן לוותר על הסעיף הזה אם תסבירי לי למה "שיהאב" לא, אבל חצאית כן? האם זו העדפה אישית?
או שטעיתי, ומבחינתך גם בורקה בסדר?
1. גם לי פעם היה שותף לחד במעונות שהיה מוסלמי שלמיטב ידיעתי לא עשה דבר רע לאף אחד והיה מאוד מנומס.
נו, אז מה?
 
הבעיה אינה המוסלמי הספציפי, הבעיה הדת ככלל, ולכן כל מי שבוחר בא נושא באחריות על הזוועות שמבוצעות בשמה.
גם מי שאינו רדיקלי - שותק ואינו עושה דבר כנגד הרדיקלים. אין שום טעם להפריד. הבעיה היא בשורש הדת.
וכל מי שמצדיק הפרדה הוא לצערי "useful idiot".
 
כמה פעמים ראיתי מנהיגים מוסלמים שמציגים עצמם כ-"מתונים", מתארחים בתוכניות אמריקאיות ובריטיות, טוענים שמדובר בדת שלווה, שהקיצוניים לא מיצגים אותה, אבל בסופו של יום כשמציבים בפניהם שאלה פשוטה: "האם מי שעוזב את איסלאם דינו מיתה?" אינם מסוגלים לענות אליה.
הם יגידו כל דבר, חוץ מתשובה ישירה "כן" או "לא".
 
ואם חשבת שתזעזעי אותי עם איסור על כיפה, את כנראה בפורום הלא נכון.
חוץ מזה, נראה אותך מוצאת כמות "אנשים עם כיפה" ששרפו, רצחו, ערפו ראשים בכמות שאנשים "עם כפייה" עושים בשנים האחרונות.
בואי נראה אותך סופרת כמה "אנשים עם כיפה" פוצצו את עצמם במקומות ציבוריים.
 
אם חלילה נגיע לשם - אני האחרון שיתנגד לאיסור כיפות.
 
2. יופי. עכשיו תשמשי בתירוץ הזה למקרה הנ"ל:
http://www.haaretz.co.il/gallery/fashion/1.2417491
 
צירוף הצבעים לא אמור להוות בעיה לכשעצמו, והמעצב וודאי לא התכוון לקונוטציה, אז הבא נמשיך למכור חולצות כאלה ונטפל "בשורש" של הבעיה.
 
3. צר לי מאוד שאינך רואה את הדמיון בין האיסלאם לנאציזם. וצר לי עוד יותר שאת לא מבינה שכפי שמדים מצהירים על השתייכות לצבא או ארגון אחר, יש לבושים שמצהירים על השתייכות לדת, במקרה זה דת רצחנית כלפי כל מי שאינו מוסלמי, בצורה דומה להחריד בה נאצים היו מוכנים לרצוח כל מי שאינו שייך ל-"גזע העליון" שלהם.
 
4. תקראי ביתר פרוט - כאמור, הם מציינים שהחוק המדובר אינו כולל חצאיות.
אבל ניחה - אני מוכן לוותר על הסעיף הזה אם תסבירי לי למה "שיהאב" לא, אבל חצאית כן? האם זו העדפה אישית?
או שטעיתי, ומבחינתך גם בורקה בסדר?