כל מה שקשור לראסטות

מממ מצטער אבל אתה טיפה טועה

ברגאיי הנושאים העיקריים ששרים עליהם זה באמת אקדחים, סקס, סלאסי עונה, אנטי הומואים וכאלה, נושאים לא כאלה נחמדים. ואגב למי שאמר שאני חפרתי, אני לא חפרתי על תעשיית הבשר, את זה otzzto עשה, אני דיברתי הבאבילון. תראו איך הנושא התגלגל.
 

otzzto

New member
חח יצאת זבל ממש

אלק אני צמחוני אבל אני לא אומר לאךף אחד כדי שלא יתעצבנו עלי, אני רק מדבר על באבילון.
 
רגע.. אם שרים ברגאיי על בחורות..

זה לא נקרא יאנו הם שרים על נתחי בשר?
אז כן יש קשר
 

otzzto

New member
איך בא לי פתאום להיות מצחיק אפס

כל מילה שכתבתי שם נכונה וזה שאתה מדחיק אפס שלא שם זין ומדבר מהשערות כלליות אז אתה יכול לקפוץ סבבה?
 

otzzto

New member
עכשיו יקפוץ לי איזה מישהו ויגיד

לי לקחת את החיים באיזי, איך אפשר לקחת את החיים באיזי ולהתעלם מנושאים כאלה בצורה כל כך חריפה. כל שניה שאתם פה ועדיין משתפים פעלוה עם התעשייה הזאת אתם משקרים לעצמכם וגם נראים די דבילים תוך כדי.
 
זה עדיין לא נותן לך את הזכות

להתבטא בצורה כזו. חופש הביטוי צריך לבוא לידי ביטוי בפורום הזה בצורה הכי טובה שאפשר, וכמו שלך יש את הזכות להגיד מה בזין 'שך (אני מרשה לעצמי להתבטא כמוך), גם לאחרים יש. עזבו אתכם מוויכוחים מטופשים, לא תשנו לאנשים את המחשבה ביום אחד בריב אחד בפורום שמדברים בו רגאיי, וכל מה שמסביב הוא מבחינתי קישוט ונספחים!!! אני לא בא לריב עם אף אחד פה, זה לא התפקיד שלי כמנהל. אבל הסדר חייב לחזור לעצמו ומהר אז איז אפ - וזה נוגע לכולכם!!!
 

otzzto

New member
מצטער

שהתבטאתי ככה, אבל אנשים באים ומדברים שטויות שהם לא מבינים ואז סותרים את עצמם לחלוטין, כל מי שפה וכותב בשם שלו ראסטה באבילון DONT WORRY BE HAPPY או משהו כזה ואז אומר לי שמה שאני כותב על תעשיית הבשר זה חפירה אז שיהיה לו ברור שהוא סתם פוזר. הוא אומר את הדברים האלה או כותב אותם בשם שלו רק כדי שיגידו לו שהוא ראסטה קול.
 
זו לא הייתה חפירה..

תראה אחי, המילים כאן שכתבת לא במקום,טאכלס יכלת לכתוב מילים נעימות יותר. אבל לא חפרת, מה קרה? קצת להשכיל מעבר למוזיקת רגאיי, אני לא מבינה למה כולם התפרצו על ה'חפירה'! יש כאן הרבה נושאים שלא קשורים כל כך לרגאיי, ואף אחד לא אומר כלום.. אז פתאום, כשבא בן אדם, שמראה את הידע שלו במשהו שמאוד חיוני לאנשים כמונו (שאוכלים בשר), פתאום נזכרים שזה פורום רגאיי. אחח תהיו לי בריאים. אז מה עם זה פורום רגאיי, אנחנו בני אדם, ולא יקרה בטאכלס כלום אם נגלוש לפעמים לנושאים אחרים. קבלו חפירה לא מעניינת
זה כמו שאתה הולך לרופא כי אתה מצונן, ופתאום אתה מוצא את עצמך עושה משטח גרון ומדבר על איזה חופשה שאתה מתכנן בחג- יש כאן מישהו שהדבר הזה לא קרה לו? אה? אה? אה??
וגיל, שמת לב תמיד כשלא נוח לך לדבר על משהו, או שמשהו לא נראה לך אתה אומר משהו כמו- 'מבחינתי הדיון סגור' או 'זה לא נושא הפורום', חל שזה ככה :/ כי בטאכלס עשית אחלה עבודה כאן עם הפורום, אני לא אומרת שלא, אבל לפעמים אתה נראה לי אכפתי כזה. קבל את זה כביקורת בונה ולא כהאשמות. שבת שלום -כשף!
 
תודה כשף על הביקורת

כשתנהלי פה במקומי תעשי את השיקולים שלך. אני לא רוצה שהפורום הזה יהפוך למקום של ריבים מטומטמים. כולנו אנשים חושבים, שאוהבים להביע את הדיעות שלהם בקול, אבל כאן אני מעדיף להרגיע את הרוחות לפני שהדברים יגיעו למקומות שבאמת לא מתאימים לפורום שלנו. ויכוחים זה חשוב. אומרים "מריבת סופרים תרבה חוכמה", זה נכון גם לגבי אוהבי רגאיי. אבל ריבים מטומטמים - במקום אחר לא אצלנו
SEEEEEEEEEEEEN
 
סבבה גיל, מכבדת לגמרי!

רק חבל שיצא ריב 'ריב מטומטם' במקום 'דיון השכלתי'. שיהיה שבוע מהנה :) -כשף!
 
סליחה שאני "מחליף צד"

אבל צולי, תירגע, הכעס הזה לא מוביל לשום מקום, אם כבר אתה צריך להבין שהוא גורם לאפקט שלילי. ובאמת מצטער על זה שאני "בולם" אותך, אבל איך אתה יכול לדבר בכ"כ הרבה בעס ואגרסיות לגבי העניין שגם אותה תורם, שכחת את תעשיית החלב והביצים, נכון? הרי אתה לא טבעוני, ואני בטוח שפה ושם אתה אוכל דגים, אלא אם כו הפסקת מאז. אז בגלל זה אני חושב שמה שאמרת די צבוע, כי אם אתה כועס ואגרסיבי וישך בך אנרגיה, לך לתרום מזמנך או מהכוח שלך לארגון כזה או אחר, לך תפגין או תזרוק כמה אבנים על חלון של משחטה (מומלץ
) או משהו. תעשה משהו מעבר לרק לדבר בקיצור. אבל מה שכן לא במקום להתחיל להגיד לאנשים ללכת להזדיין ושהם אפסים ולקרוא להם פוזרים וכד. אתה לא מכיר את האנשים פה, וגם אני לא אז אל תתימר להכיר אותם. אגב העובדה שאתה מחפש כל סיבה להגיד ש"הם" סתם אומרים וכותבים משפטי רגאיי נלווים וכד' מראה שיש לך בפנים איזשהו כעס וביקורת כלפי האנשים פה, עוד לפני הוויכוח. ועוד משהו, מוזר שאחרי עוד מעט כמעט שנתיים של "צמחונות" אתה עוד לא הבנת שלאנשים יש את הזכות לדעה. וזה שמישהו לא צמחוני או טבעוני ולא מסכים איתנו, לא אומר שהוא בור, זה הרבה פעמים יכול לבוא מבן אדם עם השכלה. למרות שלפי דעתי מבחינה בסיסית בן אדם שלא מסכים "איתנו" טועה, אבל זה בסדר זאת הדעה שלי, ולאחרים יש דעות, אז להגיד להם ללכת להזדיין ממש ממש ממש לא יעזור, אתה יודע למה זה יגרום? זה יגרום לחבר'ה לכתוב לך: "איך באלי המבורגר" ואז אתה שוב תתעצבן. בקיצור תירגע, ותיכנס לעולם האמיתי, תגבה את הדיבורים שלך. אני אשמח לעזור לך :) אני בטוח שאחרי כל זה אתה בטח מת לתת לי כפה וכאלה, אבל מצטער זה לא אישי פשוט הייתי חייב להראות לך את כל מה שכתבתי פה.
 

bigwill

New member
Stay Positive ;]

מי שיאכל בשר שיאכל בשר.. לא חייבים לחיות כמו ראסטות כי המוזיקה אחלה :} נסיים במשהו שפישי אמר בבלס דה צ'ילדרן (לא מת עליו אבל נתן משפט יפה): "ראסטות זה באמת עם נחמד, אבל כולנו יהודים" =]
 

otzzto

New member
אבל זה הרבה יותר מסובך

אי אפשר להגיד שמי שיאכל בשר יאכל בשר ולסיים עם עוד משפט של עוד איזה זמר ולא לעשות כלום. אתה גם לא יכול להגיד שאתה מסכים עם המשפט שכולנו יהודים ולא ראסטות(שאגב אני כן מסכים עם זה), ולכתוב בהודעה שלך שירים על סנסמילה.. שהיא חלק מתרבות הראסטה, והיא מזיקה לבריאות(ידוע). אתה אומר לשרוף את הבאבילון בהודעה שלך, וחלק בלתי נפרד מהבאבילון הוא תעשיית הבשר. אין מה לעשות, זה אנשים שרוצחים, ופוגעים בבריאות שלך בשביל כסף, ולא אכפת להם מהאזרח או מהמדינה או משום דבר אחר חוץ מהכיס שלהם. זה באבילון מבחינתי. ואיל, אין לי כוח לעוד שרשור אז אני כותב פה: כבר אחרי שהעמקתי וגיביתי את הרעיונות שלי בהודעה די ארוכה בא לי איזה נאד וכתב לי כמה שבא לו המבורגר ושאני אצא מהסרט באיזה אקט של הדחקה. אתה ואני יודעים טוב מאוד שהמצב אצלי עם טבעונות הוא לא כל כך פשוט, ואתה בעצמך לא חי חיים עם מצפון נקי מאה אחוז כי זה גם בלתי אפשרי, אתה בא ואומר לי שאני צבוע ופועל כנגד מה שאני אומר, איך שהחברה שלנו נראית היום יש עקרונות שאתה מאמין בהם ואין סיכוי שאתה יכול לחיות אותם עד הסוף, לפחות לא כרגע, אתה יכול לגור באיזה קיבוץ טבעוני באיזה חור אבל זה יהיה לנתק את עצמך מהחברה בלי לקחת עליה אחריות. אני מאוד מקווה שהדיון הזה יקפוץ בחזרה ויפתח מחדש כי יש עוד הרבה דברים חשובים שעוד לא נאמרו.
 

otzzto

New member
אה אוקיי אז בוא תרחיב קצת

זה לא חוכמה להגיב אם אין לך מה להגיד וסתם לכתוב לי שאני דפוק ואדיוט.
 
למעלה