כמה צפוי, ההסתה האנטי ישראל נגלתה כשקרית:

respecta1

New member
דווקא מתי שהתבדלו היה שקט יחסי

בגרמניה השואה קרתה כשהיהודים לא התבדלו ואף התבוללו..
 
מי אתה שתחליט או תקבע מי "מתקדם" ומי לא?

מאיפה תחושת העליונות הזאת, האליטיזם וסנוביות התרבותית, מאיפה ההתנשאות הזאת? ומה, הנוצרים היו כל כך מתקדמים, האירופאים/הרוסים/ערביי המזרח התיכון הם היו כל כך "מתקדמים"? מי שרוצה לייחד את עצמו ולשמור על זהותו ומהותו, תהיה מה שתהיה זכותו ומי שזה לא מוצא כן בעיניו יכול לנשק לו את הישבן. היהודים דוקא היו מאד נאמנים למדינה בה ישבו ומצד שני שמרו על זהותם, תתפלא זה לא סותר.
 

אנטוליו

New member
נו באמת.

שחיטה כשרה ברברית, ברית מילה, שגעון כשרות, אך בעיקר התנשאות, התנכרות, הסתגרות, פחד ובוז לסביבה וסובבים אותה - על כל אלה היה צריך לחרף נפש, לסבול ולמות על "קידוש השם"?
 
אין "נו באמת", זה לא בשבילך לקבוע

וגם לא בשבילי, אני פשוט משלים עם מה שאני ומי שאני ואם יש משהו שאני לא מסכים איתו או חושב שמבחינתי הוא "ברברי" אני פשוט לא עושה אותו ובזה זה נגמר, אני לא מנפח את זה למימדים שאתה מנפח. היהודים עשו מה שהיו צריכים כדי לשמור על עצמם, ומה שצריך לעשות זה מצויין. עובדה, זה עבד והנה אנחנו היום, אני מעדיף את מה שאתה קורה לו "ניכור והתנשאות" לדברים אחרים שעוד היו גורמים לזה שבכלל לא היתה דת יהודית/עם יהודי, אני שמח על זה שלא נטמענו בעמים אחרים ואני שמח על כל עם אחר בעולם שלא נטמע, כל תרבות ששומרת על מאפייניה, את דיי לא סובל את הטרנד של "רב-תרבותיות" עד למצב שכל אחד מאבד את עצמו בה.
 

אנטוליו

New member
../images/Emo132.gifואני לא שמח כלל וכלל.

אם לא הייתי נולד בתור יהודי - הייתי חוסך לעצמי הרבה צרות ושנאה ואני כבר לא מדבר על המיליונים שעברו שואה. תשאל אותם: מה הייתם מעדיפים: להיוולד בתוך העם הכי שנוא בהיסטוריה ולעבור את כל התלאות, כולל פוגרומים ושואה, או להיוולד בתוך עם נורמלי שחי פחות או יותר בשלום והרמוניה עם שכניו? כמו שכתבתי בחיבורי הקלאסי "הפרדוקס היהודי": הכול מתרחש בעולם הזה על פי חוקי הטבע, כל דבר גשמי הוא גם חולף: מיצור קטן ביותר, דרך בני אדם, עמים ודתות וכלה בגרמי השמיים וגלקסיות שלמות: הכול נולד, מתקיים פרק זמן מסוים ובא לקצו, על מנת לפנות את מקום לצורות חיים חדשות יותר. יהדות משום מה שוללת את חוקי הטבע, היא לא מאמינה באבולוציה אלא ב"נצח ישראל" וברית בין הבתרים הדמיונית. תתארו לכם מה היה קורה לו בני אדם לא היו מתים והיינו נאלצים לחיות עם הזקנים חולי אלצהיימר ופרקינסון לנצח? כך גם עם עמים שלמים: כל עם עתיק ממצה את עצמו תוך זמן מסוים וחייב לפנות את מקומו על במת העולם לעם חדש, צעיר ורענן יותר- המשחק חייב להמשך. כמו אדם בן מאה, אשר אינו שולט על סוגריו, מתחיל להימאס על הקרובים שלו, כך אנו מתחילים להימאס על עצמנו ועל עמים אחרים. אנו האיש החולה של העולם. איפה שאנו נמצאים-שם יש מתח ופורענות. בגלל דתנו הגזענית והמתנשאת אנו לא מסוגלים להסתדר בשום מקום בעולם, לחיות ולתת לחיות. והרי הדת היא מילה נרדפת למוסר, רק שבמקום לנסות ולהשפיע על מוסריותו של המאמין לטובה, הדת שלנו נוטעת בנו שנאה, חשדנות ופחד מפני ה"גויים", בעלי הפרעה נפשית דמיונית שנקראת אנטישמיות בפי היהודים. כל ביקורת, ולו הקטנה ביותר כלפיהם, מיד מתורגמת ל"אנטישמיות". הדת הזאת יודעת טוב מאוד איך לסכסך, לתקוע טריז בין מאמיניה ושאר אומות העולם, להביא למצוקה נפשית וכלכלית (עידוד הילודה והימנעות מעבודה יצרנית), על מנת שנזדקק, נהיה תלויים בלעדית במוסדותיה ונפרנס את רבניה, שוחטיה, משגיחי הכשרות שלה . בטענתה היומרנית שרק אנו בעלי הברית הבלעדית עם ה', "עם נבחר, סגולה וקדוש", היא מעמידה אותנו בקונפליקט נצחי עם העולם.
 

respecta1

New member
ואז אתה עוד מסביר לעצמך בכל מקרי טיעונים

מצחיקים למה קוראים לך אנטישמי
טוען שהעם היהודי צריך לחדל מלהתקיים nice.. אגב לא טענת שאין בכלל עם יהודי?
וכמובן, אנחנו העם העתיק היחידי שקיים
או שאחרי כמה זמן העם הישן מיצה את עצמו? אחרי 100 שנה? 200?500?1000? 2000?? סומכים עליך אנטוליו החכם שתתן את התשובה מתוך חיבוריך הקלאסים
 

אנטוליו

New member
גם עכשיו אני טוען שהיהודים הם לא עם במובן

הנורמלי של המילה. זהו מין תערובת משונה של כת דתית ואירגון חילוני שטוען לעליונותו. אגב, מהי תשובתך האישית לשאלתי: האם אתה מעדיף להיות שנוא, לסבול ולמות על "קידוש השם" בתור יהודי או לחיות סתם בתוך איזו עם נורמלי יותר ומתוסבך פחות?
 

respecta1

New member
לא קיימות שתי אפשרויות כאלה.

אני יחיה וימות בתור יהודי, אם מישהו רוצה לנסות לגרום לי למות בשם "קידוש השם" הוא מוזמן לנסות - הוא יצטרך לעבור את הצבא הרביעי-שלישי בעוצמתו לפני..
 
כמה קיטלוגים מסורבלים ומלאכותיים.."נורמלי",

"נאור", WTF?, מה זה? מי קובע מה זה מה? מה זה "עם נורמלי"? אתה מה שאתה, אתה יכול ללכת עם זה ולקדם את זה או לבחור בשנאה עלמית ולהתכחשות עצמית כדי לרצות את מי שמסביב. שזה שיא העליבות...
 
זה מה שקורה שנולדים בלי עמוד שדרה...

אצלי אין השאלה של מעדיף, אני יהודי, נולדתי יהודי, ומאחר וזה ככה אני מאמץ את זה, גאה בזה ולא משחק ב"אילו". אני לא יודע מה זה עם נורמלי, אני מציין את הייחוד שלי, אני מה שנקרא באנגלית צחה "חוגג" את הייחוד שלי, השנאה של העמים האחרים לא מטרידה או מעניינת אותי, לא מעניין אותי גם למה שונאים אותי כי אני יותר שהתירוצים הם שקריים, אין בהם שום דבר. אני מבחינתי כיהודי וציוני מוכן לחיות בשלום עם כולם, אבל לא, אני לא מוכן להשתנות עבור אף אחד, אני מה שאני, תחיו עם מי שאני או שתלחמו בי ואני אמחק אותכם. פעם סבלנו כי לא יכולנו לעשות כלום, זה נגמר מזמן, היום אנחנו יכולים ולכן המשחק היום הוא שונה לגמרי.
 

אנטוליו

New member
שיהיה לך לבריאות, יובלי, רק אל תתבכיין

על האסונות שהיו ועוד יהיו לעם קשה עוף זה.
 
אני לא מתבכיין, ההיפך הגמור, בניגוד אליך, אני

לא רואה בדתי ובהשתייכות הלאומית שלי כמקור לאסון כזה או אחר, הבעיה היא אצל הצד השני, לא אצלי, מי שמחפש סיבה לשנוא תמיד יוכל להמציא תירוץ לשנוא, זה ידוע משחר ההיסטוריה, אז בבקשה, מי שרוצה להמיט עלי אסון שרק ינסה שהוא לא יתבכיין על האסון שאני אמיט עליו. אם אתה רוצה להתנהג כמו רכיכה חסרת עמוד שדרה, בבקשה, שיהיה לבריאות, אני לא רואה שום סיבה בעולם להיות רכיכה.
 
מענין מה מקור השנאה העצמית הזאת

לא ברור במה מצוות הדתות האחרות, המוסלמית או הנוצרית, מתקדמות יותר מהיהדות, למרות שהיהדות קדמה לכולן. מי אמר שאתה או שכמוך צריכים לחרף נפשם, לסבול ולמות על קידוש השם? מי שמאמין ומקיים את מצוות הדת יעשה זאת ברצון רב, ממך לא ביקשו דבר. מה פחות ברברי בלשסף גרון של בעל חי מול "שחיטה כשרה" ? האם למלוק גרון של תרנגול הוא יותר הומני לשיטתך ? איך אתה מר "הומני" ממית בעל חי בצורה הומנית כדי לאכול בשר ? האם מה שמפריע לך זו הברכה המתלווה לשחיטה ? אם ידוע לך שהשוחט חייב לבדוק את סכינו לפני כל שחיטה ולוודא שאינה פגומה כדי להמעיט צער בעל החי ? כן, השוחט מעביר את להב הסכין על ציפורנו, די אם הסכין "נתקעת" מעט כדי שזה יצביע על פגם ואז הוא מחליט את הסכין בסכין אחרת, אם כבר ברכה בעת שחיטה, האם ידעת שגם המוסלמים שוחטים תוך כדי ברכה? מה איכפת לך אדון "נאור" מטעם עצמך מה יש בצלחת של האחר? אם אני לוקה ב"שגעון הכשרות" זו בעיה שלי, אם האוכל לא כשר לטעמי, אני אשאר רעב, לא אתה. אתה יכול להמשיך לאכול שרצים גם כאן בישראל. מענין שאתה כן תגלה סובלנות למוסלמי ששומר על "חלאל", למה ? כי הוא לא יהודי אז זה בסדר ? מהיכן באה השנאה העצמית הזאת שלך ? ואם כבר ברית מילה ? האם ידוע לך שגם המוסלמים, על פי מצוות דתם, מלים את בניהם, אומנם לא בגיל 8 ימים ובגיל יותר מבוגר, אך ברית המילה מתקיימת. אז בגלל שזה לא בגיל 8 ימים זה פחות "ברברי" ? האם ידעת שמרבית הנוצרים המזרחיים, כאן בארץ, מלים את בניהם מרצון ולא בשל שום סיבה דתית ? האם ידעת שעל פי מחקר של האו"מ, שיעור הידבקות מאיידס בקרב הנימולים קטן ב-35% ביחס למי שאינם נימולים, האם ידעת שלפני מספר חודשים האו"מ מימן הבאת משלחת של עשרות רופאים מאפריקה להשתלמות בישראל - שים לב - ההשתלמות היא איך לבצע ברית מילה במטרה להילחם בהתפשטות מחלת האיידס. כתבת גם "... פחד ובוז לסביבה..." מענין, שני מושגים סותרים, אדם הפוחד מהסביבה לא יכול לבוז לה ואם הוא בז לה אינו אמור לפחד ממנה. תחשוב על זה.
 

אנטוליו

New member
../images/Emo13.gifשמע, בענייני הרוע וטמטום אני לא עושה הנחות

לאף אחד. מי אמר לך שאני מצדיק שחיטה מוסלמית או שחיטה בכלל? מי אמר לך שאני לא נגעל מברית מילה בדתות אחרות? אחרי שתראה סרטון הזה אני מקווה שתפסיק להלל את השחיטה הכשרה שלך.
 
אולי, אבל במה שקשור למחשבה והגיון אתה לארג'

הרי כל כתיבתך מכוונת נגד כל מה שריח יהודי נודף ממנו. אם זו לא שנאה אני לא יודע שנאה מהי (במקרה שלך זה יותר גרוע, זו שנאה עצמית), אתה בעקביות לא עונה לאף שאלה ? אני שאלתי איך לדעתך הומני יותר להמית בעל חי שמגדלים למאכל ? האם לערוף את ראשו עדיף ? האם ידוע לך שהשוחט בודק את בעל החי באמצעות מישוש ואם מתגלה בו שבר או נפיחות הוא אסור באכילה ומימלא בשחיטה ? זאת כמובן מחשש שיש דימום פנימי שעלול לגרום להרעלת האוכלים. מה שהבאת בסרטו הזה מראה המתה של פרה, כלל לא מדובר בסרטון על "שחיטה כשרה" אבל למה שהעובדות יפריעו לך ? גם לאנטישמיים איתם אתה מזדהה בכל לב (כפי שעולה מדבריך כמובן) זה לא שינה דבר. מכל דבריך לא ברור לי, אם כל כך רע לך להיות יהודי, מדוע אתה ממשיך להיות יהודי ? מדוע אינך משנה את דתך ? אם כל כך רע לך במדינה הזאת שהיא יהודית וציונית אז מדוע אינך עובר למקומות יותר ליברליים ? ברשות הפלסטינית ישמחו לתת לאחד כמוך אזרחות כבוד.
 

אנטוליו

New member
../images/Emo201.gifלצערי, אתה לוקה בהבנת נקרא.

בסרטון מצוין במפורש שזוהי שחיטה כשרה שמבצועת באורוגואי עבור היהודים והצופים מתבקשים לחתום על עצומה נגד מנהג ברברי זה. חתמת?
 
אם "לכל דבר יש סיבה", הסבר לי מדוע השחורים

סבלו את היחס אותו סבלו מהאדם הלבן במשך מאות שנים? הרי חייב להיות לזה "הסבר" לא? בעבר שאלתי אותך את השאלה הזאת ולא היתה לך תשובה... זה ברור לי שאין לך גם היום כי פשוט לא קיימת תשובה!
 
למעלה