כתבות, הודעות, דיווחים

מצב
הנושא נעול.

orchilit

New member
אתה לא מבין אותי. כל מה שאני רוצה לשנות במצב הנוכחי

ואז תשאיר ברוטשילד רק את 5 ו70?
אתה לא מבין אותי. כל מה שאני רוצה לשנות במצב הנוכחי
זה להחליף ביניהם את אחד מבין 2 המקטעים שבהם הם מתפצלים בת"א . כלומר המצב הרצוי צריך להיות :
א. קו 42 יהיה מהיר וייסע דרך בגין וולנברג. קו 142 יהיה מאסף וייסע דרך רוטשילד, פנחס רוזן ונווה שרת.
לדעתי זה המצב היותר קל, כיוון ש42 מוכר יותר כנוסע על הציר המרכזי
&nbsp
א-ו :
&nbsp
ב. קו 42 יהיה המאסף (כמו 142 בסעיף א') ו-142 יהיה המהיר (בסעיף ב').
בכל מקרה, הכוונה היא לא רק להשאיר את 5 ו-70 על רוטשילד. מישהו מהם צריך לפצות על 26/92 ז"ל במקטע הזה.
 

olli3

New member
מנהל
זה מעולה.

אתה לא מבין אותי. כל מה שאני רוצה לשנות במצב הנוכחי
זה להחליף ביניהם את אחד מבין 2 המקטעים שבהם הם מתפצלים בת"א . כלומר המצב הרצוי צריך להיות :
א. קו 42 יהיה מהיר וייסע דרך בגין וולנברג. קו 142 יהיה מאסף וייסע דרך רוטשילד, פנחס רוזן ונווה שרת.
לדעתי זה המצב היותר קל, כיוון ש42 מוכר יותר כנוסע על הציר המרכזי
&nbsp
א-ו :
&nbsp
ב. קו 42 יהיה המאסף (כמו 142 בסעיף א') ו-142 יהיה המהיר (בסעיף ב').
בכל מקרה, הכוונה היא לא רק להשאיר את 5 ו-70 על רוטשילד. מישהו מהם צריך לפצות על 26/92 ז"ל במקטע הזה.
זה מעולה.
או פשוט להפוך את 75/76 לתדירים כל היום (למה לבת ים מגיע ולחולון לא?) ואפילו את 524.
 

orchilit

New member
למה או אם אפשר גם?
ואני גם לא מבין למה הקווים האלו

זה מעולה.
או פשוט להפוך את 75/76 לתדירים כל היום (למה לבת ים מגיע ולחולון לא?) ואפילו את 524.
למה או אם אפשר גם?
ואני גם לא מבין למה הקווים האלו
לא עובדים בתדירות יותר גבוהה בשעות הפעילות שלהם אחה"צ
 

olli3

New member
מנהל
זה לא נכון. מראשל"צ לחולון הקישור הרבה יותר טוב.

זה לא חדש
כמעט לכל מקום לבת ים מגיע ולחולון לא
זה לא נכון. מראשל"צ לחולון הקישור הרבה יותר טוב.
מחולון למרכז ת"א הקישור בסך הכל יותר מהיר מקווי בת ים ויותר נוח.
&nbsp
מחולון לאונ' ואיזור רמת אביב הקישור הרבה יותר טוב מאשר קווי בת ים.
 

orchilit

New member
כי קווי חולון נוסעים על ציר ישיר ומהיר ברובו (כביש 2)

זה לא נכון. מראשל"צ לחולון הקישור הרבה יותר טוב.
מחולון למרכז ת"א הקישור בסך הכל יותר מהיר מקווי בת ים ויותר נוח.
&nbsp
מחולון לאונ' ואיזור רמת אביב הקישור הרבה יותר טוב מאשר קווי בת ים.
כי קווי חולון נוסעים על ציר ישיר ומהיר ברובו (כביש 2)
הכוונה לציר לוי אשכול - חיל השריון - המסגר - דרך בגין- דרך נמיר שלמעשה, מקביל לנתיבי איילון .
 

olli3

New member
מנהל
איציק טען כי כמעט לכל מקום לבת ים יש עדיפות, הצגתי שלא.

כי קווי חולון נוסעים על ציר ישיר ומהיר ברובו (כביש 2)
הכוונה לציר לוי אשכול - חיל השריון - המסגר - דרך בגין- דרך נמיר שלמעשה, מקביל לנתיבי איילון .
איציק טען כי כמעט לכל מקום לבת ים יש עדיפות, הצגתי שלא.
בתכל'ס זה חצי חצי. לבת ים יש קווים טובים לאיזורים מסויימים ולחולון יש קווים טובים לאיזורים אחרים.
 

olli3

New member
מנהל
ענית לעצמך על השאלה.

ובנוסף: השינוי הזה מגדיל את משמעות בעיית המזומן בקו 1
ענית לעצמך על השאלה.
משרד התחבורה מאד מאד רוצה שכולם יעברו כבר לרב קו, אז הוא מכריח את הנוסעים לעבור לרב קו.
 
מה הקשר של רב-קו לתשלום במזומן? גם טעינת רב-קו יכולה להתבצע

ענית לעצמך על השאלה.
משרד התחבורה מאד מאד רוצה שכולם יעברו כבר לרב קו, אז הוא מכריח את הנוסעים לעבור לרב קו.
מה הקשר של רב-קו לתשלום במזומן? גם טעינת רב-קו יכולה להתבצע
במזומן.
משרד התחבורה לא יכול להכריח אנשים לשלם בכרטיס אשראי. אפילו yosef25306, אם היה שר תחבורה או שר אוצר לא יכול היה לעשות זאת.

בכל מקרה, לא נראה לי שזו הסיבה לשינוי המסלול של הקווים X5X.
סביר יותר שהסיבה היא הצפיפות ליד השוק, רק שכרגיל משרד התחבורה עושה ההיפך ממה שצריך לעשות.
 

olli3

New member
מנהל
לא הבנת.

מה הקשר של רב-קו לתשלום במזומן? גם טעינת רב-קו יכולה להתבצע
במזומן.
משרד התחבורה לא יכול להכריח אנשים לשלם בכרטיס אשראי. אפילו yosef25306, אם היה שר תחבורה או שר אוצר לא יכול היה לעשות זאת.

בכל מקרה, לא נראה לי שזו הסיבה לשינוי המסלול של הקווים X5X.
סביר יותר שהסיבה היא הצפיפות ליד השוק, רק שכרגיל משרד התחבורה עושה ההיפך ממה שצריך לעשות.
לא הבנת.
הצפיפות היא אכן הגורם לשינוי. אבל, כדי להכריח אנשים לעבור לכרטיס רב קו והעולים והיורדים בשוק משלמים לא מעט במזומן... אז כך אתה מרוויח כביכול עוד אנשים שעוברים לרב קו בלית ברירה.
&nbsp
זה לא בהקשר של מכריחים את האנשים שלא להשתמש במזומן, אלא להכריח את האנשים שיהיה להם רב קו.
 

droriko

New member
כמה מפתיע

קווי דן פ"ת יעברו באורלוב ולא בשוק/הירש מיום א'
הקווים 50, 51, 150, 251 לא יעברו בשוק (הברון הירש, תחילת ז'בוטינסקי) אלא דרך רח' אורלוב. השינוי מ17.8, יום ראשון הקרוב.
קו 50 ייסע ז'בוטינסקי, אורלוב, בר כוכבא, חיים עוזר (בכיוון פ"ת) ובכיוון השני הברון הירש, פינסקר, אורלוב, ז'בוטינסקי.
קו 51 ייסע ז'בוטינסקי, אורלוב, בר כוכבא, תחנה מרכזית. בכיוון השני - ת"מ פ"ת, אורלוב, ז'בוטינסקי.
קו 150 ייסע פינסקר, אורלוב, ז'בוטינסקי.
קו 251 ייסע הברון הירש, פינסקר, אורלוב, ז'בוטינסקי.
כמה מפתיע
הרי אני כבר לפני חודש אמרתי שלמטרונית תהייה בעיה בשוק.
 
אבל את קו 1 משאירים בשוק...

כמה מפתיע
הרי אני כבר לפני חודש אמרתי שלמטרונית תהייה בעיה בשוק.
אבל את קו 1 משאירים בשוק...
לא אתפלא אם עושים את השינוי בקווים האחרים ולא בקו 1 רק על מנת לא להודות בטעות.
 
להפך! צריכים להעביר את קו 1 לאורלוב כך שיהיה

קווי דן פ"ת יעברו באורלוב ולא בשוק/הירש מיום א'
הקווים 50, 51, 150, 251 לא יעברו בשוק (הברון הירש, תחילת ז'בוטינסקי) אלא דרך רח' אורלוב. השינוי מ17.8, יום ראשון הקרוב.
קו 50 ייסע ז'בוטינסקי, אורלוב, בר כוכבא, חיים עוזר (בכיוון פ"ת) ובכיוון השני הברון הירש, פינסקר, אורלוב, ז'בוטינסקי.
קו 51 ייסע ז'בוטינסקי, אורלוב, בר כוכבא, תחנה מרכזית. בכיוון השני - ת"מ פ"ת, אורלוב, ז'בוטינסקי.
קו 150 ייסע פינסקר, אורלוב, ז'בוטינסקי.
קו 251 ייסע הברון הירש, פינסקר, אורלוב, ז'בוטינסקי.
להפך! צריכים להעביר את קו 1 לאורלוב כך שיהיה
מהיר, ואת 51/50 להשאיר בשוק.
מה שכן מי שרוצה לנסוע מבר כוכבא או תמתחנה מרכזית לסלנט, למינץ, לבית רבקה מרוויח את קו 50 ולא צריך לעשות את הסיבוב של 23/25 דרך קרול וזבוטינסקי והשוק.
 
זה מה שכתבתי, אבל למשרד התחבורה יש את "הראש" שלו

להפך! צריכים להעביר את קו 1 לאורלוב כך שיהיה
מהיר, ואת 51/50 להשאיר בשוק.
מה שכן מי שרוצה לנסוע מבר כוכבא או תמתחנה מרכזית לסלנט, למינץ, לבית רבקה מרוויח את קו 50 ולא צריך לעשות את הסיבוב של 23/25 דרך קרול וזבוטינסקי והשוק.
זה מה שכתבתי, אבל למשרד התחבורה יש את "הראש" שלו
 
משרד התחבורה מעדיף להאריך את המסלול של 50, 150 ו-251, להשאיר

אתם יודעים איזה מסה של אנשים יורדים מ-50/51 במציבה בפ"ת?
להוציא את שני הקווים האלה מהמציבה זה פשוט לא הגיוני.
משרד התחבורה מעדיף להאריך את המסלול של 50, 150 ו-251, להשאיר
את המסלול הארוך והצפוף יותר של קו 1 ולהוציא את קו 51 מהשוק, רק כדי לא להודות בטעות ולתקן את המסלול של קו 1.
לפחות המסלול של 51 קוצר, אבל הקו הזה ממילא מועמד ראשון לדילול רציני...

אם עושים שינויים כבר בשלב הזה היה צריך להעביר את קו 1 לאורלוב ולאחד את 50 ו-51 לקו אחד שבתל אביב נוסע כמו 51 (דרך המסגר) ובפתח תקוה כמו 50 (דרך השוק וחיים עוזר, ולדעתי בהמשך ליסוע להדר גנים ולא לבית רבקה).
או אולי לשנות את 50 כך שיסע דרך יגאל אלון, כפי שהצעת ל-51 (כלומר להפוך את 51 ל-50 הנוכחי ולשנות את 50 ליסוע דרך יגאל אלון).
אבל במשרד התחבורה "חושבים" אחרת.
 

olli3

New member
מנהל
ואז כש51 היה מתבטל, מה היו עושים? מעבירים שוב את 1 לשוק?

משרד התחבורה מעדיף להאריך את המסלול של 50, 150 ו-251, להשאיר
את המסלול הארוך והצפוף יותר של קו 1 ולהוציא את קו 51 מהשוק, רק כדי לא להודות בטעות ולתקן את המסלול של קו 1.
לפחות המסלול של 51 קוצר, אבל הקו הזה ממילא מועמד ראשון לדילול רציני...

אם עושים שינויים כבר בשלב הזה היה צריך להעביר את קו 1 לאורלוב ולאחד את 50 ו-51 לקו אחד שבתל אביב נוסע כמו 51 (דרך המסגר) ובפתח תקוה כמו 50 (דרך השוק וחיים עוזר, ולדעתי בהמשך ליסוע להדר גנים ולא לבית רבקה).
או אולי לשנות את 50 כך שיסע דרך יגאל אלון, כפי שהצעת ל-51 (כלומר להפוך את 51 ל-50 הנוכחי ולשנות את 50 ליסוע דרך יגאל אלון).
אבל במשרד התחבורה "חושבים" אחרת.
ואז כש51 היה מתבטל, מה היו עושים? מעבירים שוב את 1 לשוק?
אני תומך במהלך הזה. קו 1 יפתור את בעיית העומס הקשה באיזור שבין המרכזית לתחילת ז'בוטינסקי.
&nbsp
אני עדיין מניח כי ההחלטה היא גם כדי להכריח ציבור משלמים במזומן לנהג ושאין להם רב קו, להנפיק אחד או להשתמש באנונימי. אבל בלי קשר לכך, זה עדיף שקו 1 יהיה בלעדי בשוק.
 
אז לא היו מבטלים אותו כי זה כבר קו שונה

ואז כש51 היה מתבטל, מה היו עושים? מעבירים שוב את 1 לשוק?
אני תומך במהלך הזה. קו 1 יפתור את בעיית העומס הקשה באיזור שבין המרכזית לתחילת ז'בוטינסקי.
&nbsp
אני עדיין מניח כי ההחלטה היא גם כדי להכריח ציבור משלמים במזומן לנהג ושאין להם רב קו, להנפיק אחד או להשתמש באנונימי. אבל בלי קשר לכך, זה עדיף שקו 1 יהיה בלעדי בשוק.
אז לא היו מבטלים אותו כי זה כבר קו שונה
באותה מידה אתה יכול לשאול מה יקרה כאשר יהיה הקו האדום הרק"לי (שקו 1 כזכור הוא "מקדים" לו) שיסע דרך אורלוב.
אז לא יהיה קו 1 ולא 51.
כך היו יכולים להשאיר את 51 החדש לתמוך גם בקו האדום הרק"לי (שלו יהיו פחות תחנות לאורך הציר). את קו 1 רב הקיבולת בטוח לא ישאירו במקביל לקו הרק"ל (שאגב, אז תתפוס את המת"צ בפ"ת באופן בלעדי).

אבל משרד התחבורה לא חושב לטווח הרחוק. הוא בקושי חושב לטווח של שבוע קדימה.
 

olli3

New member
מנהל
לא וממש לא. כשתהיה רק"ל, הקווים יהפכו למזיני רק"ל.

אז לא היו מבטלים אותו כי זה כבר קו שונה
באותה מידה אתה יכול לשאול מה יקרה כאשר יהיה הקו האדום הרק"לי (שקו 1 כזכור הוא "מקדים" לו) שיסע דרך אורלוב.
אז לא יהיה קו 1 ולא 51.
כך היו יכולים להשאיר את 51 החדש לתמוך גם בקו האדום הרק"לי (שלו יהיו פחות תחנות לאורך הציר). את קו 1 רב הקיבולת בטוח לא ישאירו במקביל לקו הרק"ל (שאגב, אז תתפוס את המת"צ בפ"ת באופן בלעדי).

אבל משרד התחבורה לא חושב לטווח הרחוק. הוא בקושי חושב לטווח של שבוע קדימה.
לא וממש לא. כשתהיה רק"ל, הקווים יהפכו למזיני רק"ל.
ולכן, אתה ממש לא יכול להשוות.
 
ואז לא יהיה צורך בקישור ישיר לשוק? מה ההבדל בין הזנת רק"ל

לא וממש לא. כשתהיה רק"ל, הקווים יהפכו למזיני רק"ל.
ולכן, אתה ממש לא יכול להשוות.
ואז לא יהיה צורך בקישור ישיר לשוק? מה ההבדל בין הזנת רק"ל
להזנת קו רב-קיבולת כמו קו 1?
גם כשתהיה רק"ל יהיה צורך בקו תומך שיעצור בתחנות לאורך הציר בהן הרק"ל לא עוצרת, וקו 51 הוא הקו הכי מתאים למלא את התפקיד הזה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה