על פי משרד התחבורה - לא.
ע"ע ירושלים. לרק"ל יש מעט תחנות בדרך ולעומת זאת רק במקומות שתושבים ממש מחאו על כך שהם מוכרחים לנסוע ברק"ל ולהחליף אוטובוס לנסיעה של תחנה אחת באוטובוס - זה שונה, אבל רק במקרים בודדים.
 
שאר הנוסעים, מוכרחים לבצע מעברים.
 
אם עד עכשיו לא הבנת אז משרד התחבורה מעוניין לקדם שני דברים עיקריים:
 
1. רב קו.
2. תחבורת מעברים.
על פי משרד התחבורה - לא.ואז לא יהיה צורך בקישור ישיר לשוק? מה ההבדל בין הזנת רק"ל
להזנת קו רב-קיבולת כמו קו 1?
גם כשתהיה רק"ל יהיה צורך בקו תומך שיעצור בתחנות לאורך הציר בהן הרק"ל לא עוצרת, וקו 51 הוא הקו הכי מתאים למלא את התפקיד הזה.
ע"ע ירושלים. לרק"ל יש מעט תחנות בדרך ולעומת זאת רק במקומות שתושבים ממש מחאו על כך שהם מוכרחים לנסוע ברק"ל ולהחליף אוטובוס לנסיעה של תחנה אחת באוטובוס - זה שונה, אבל רק במקרים בודדים.
 
שאר הנוסעים, מוכרחים לבצע מעברים.
 
אם עד עכשיו לא הבנת אז משרד התחבורה מעוניין לקדם שני דברים עיקריים:
 
1. רב קו.
2. תחבורת מעברים.