כתבות, הודעות, דיווחים

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
על פי משרד התחבורה - לא.

ואז לא יהיה צורך בקישור ישיר לשוק? מה ההבדל בין הזנת רק"ל
להזנת קו רב-קיבולת כמו קו 1?
גם כשתהיה רק"ל יהיה צורך בקו תומך שיעצור בתחנות לאורך הציר בהן הרק"ל לא עוצרת, וקו 51 הוא הקו הכי מתאים למלא את התפקיד הזה.
על פי משרד התחבורה - לא.
ע"ע ירושלים. לרק"ל יש מעט תחנות בדרך ולעומת זאת רק במקומות שתושבים ממש מחאו על כך שהם מוכרחים לנסוע ברק"ל ולהחליף אוטובוס לנסיעה של תחנה אחת באוטובוס - זה שונה, אבל רק במקרים בודדים.
&nbsp
שאר הנוסעים, מוכרחים לבצע מעברים.
&nbsp
אם עד עכשיו לא הבנת אז משרד התחבורה מעוניין לקדם שני דברים עיקריים:
&nbsp
1. רב קו.
2. תחבורת מעברים.
 
אז מדוע אינו עושה מערכת קווי הזנה לקו 1 כבר עכשיו?

על פי משרד התחבורה - לא.
ע"ע ירושלים. לרק"ל יש מעט תחנות בדרך ולעומת זאת רק במקומות שתושבים ממש מחאו על כך שהם מוכרחים לנסוע ברק"ל ולהחליף אוטובוס לנסיעה של תחנה אחת באוטובוס - זה שונה, אבל רק במקרים בודדים.
&nbsp
שאר הנוסעים, מוכרחים לבצע מעברים.
&nbsp
אם עד עכשיו לא הבנת אז משרד התחבורה מעוניין לקדם שני דברים עיקריים:
&nbsp
1. רב קו.
2. תחבורת מעברים.
אז מדוע אינו עושה מערכת קווי הזנה לקו 1 כבר עכשיו?
למה צריך שקו 1 יעבור בשוק?
קווים מקומיים שעוברים בשוק יכולים להזין אותו.

קו 1 הוא קו מקדים לקו הרק"ל, לא?
כפי שאין צורך שהקו האדום יעבור בשוק, אין צורך שהקו המקדים לקו האדום יעבור בשוק.
 

olli3

New member
מנהל
ולמה אתה שואל את אותה השאלה מספר פעמים?

אז מדוע אינו עושה מערכת קווי הזנה לקו 1 כבר עכשיו?
למה צריך שקו 1 יעבור בשוק?
קווים מקומיים שעוברים בשוק יכולים להזין אותו.

קו 1 הוא קו מקדים לקו הרק"ל, לא?
כפי שאין צורך שהקו האדום יעבור בשוק, אין צורך שהקו המקדים לקו האדום יעבור בשוק.
ולמה אתה שואל את אותה השאלה מספר פעמים?
כבר עניתי על זה. אני אל רואה שום צורך לענות על כך שוב.
 
הרעיון האחרון לדעתי הכי טוב- 50 דרך יגאל אלון

משרד התחבורה מעדיף להאריך את המסלול של 50, 150 ו-251, להשאיר
את המסלול הארוך והצפוף יותר של קו 1 ולהוציא את קו 51 מהשוק, רק כדי לא להודות בטעות ולתקן את המסלול של קו 1.
לפחות המסלול של 51 קוצר, אבל הקו הזה ממילא מועמד ראשון לדילול רציני...

אם עושים שינויים כבר בשלב הזה היה צריך להעביר את קו 1 לאורלוב ולאחד את 50 ו-51 לקו אחד שבתל אביב נוסע כמו 51 (דרך המסגר) ובפתח תקוה כמו 50 (דרך השוק וחיים עוזר, ולדעתי בהמשך ליסוע להדר גנים ולא לבית רבקה).
או אולי לשנות את 50 כך שיסע דרך יגאל אלון, כפי שהצעת ל-51 (כלומר להפוך את 51 ל-50 הנוכחי ולשנות את 50 ליסוע דרך יגאל אלון).
אבל במשרד התחבורה "חושבים" אחרת.
הרעיון האחרון לדעתי הכי טוב- 50 דרך יגאל אלון
לבית רבקה, ו-51 דרך המסגר להדר גנים.
 
הכפילות עם 1 נדרשת לפי כמות האנשים

זה פחות משנה, כי אם לא כפילות עם 51 הייתה כפילות עם 1
הכפילות עם 1 נדרשת לפי כמות האנשים
שיורדת למשל במציבה, או שעולה בשוק. 51 ברוב הנסיעות שלו מלא בעמידה כבר בתחנת השוק (לכיוון ת"א), וכמובן יש מקרים שהוא מלא כבר בתחנה הראשונה שלו- תחנה מרכזית פ"ת.
 
לא הבנת, התכוונתי שהכפילות באורלוב של 164 ו641 הייתה עם 1

הכפילות עם 1 נדרשת לפי כמות האנשים
שיורדת למשל במציבה, או שעולה בשוק. 51 ברוב הנסיעות שלו מלא בעמידה כבר בתחנת השוק (לכיוון ת"א), וכמובן יש מקרים שהוא מלא כבר בתחנה הראשונה שלו- תחנה מרכזית פ"ת.
לא הבנת, התכוונתי שהכפילות באורלוב של 164 ו641 הייתה עם 1
במקום עם 51 ולכן זה פחות משנה.
 
חשבתי על רעיון נוסף: אם כבר מזיזים את 51 מהשוק, למה לאורלוב

גם יש כפילות עכשיו בין 51 ובין 164 (וגם 641)
הרי 164 גם מאסף ומוריד בכל התחנות. אין צורך שגם 51 ייסע באורלוב.
חשבתי על רעיון נוסף: אם כבר מזיזים את 51 מהשוק, למה לאורלוב
ולא למכבים, גיסין, שכונת הדר המושבות, שכונת נוה גן והמשך בז'בוטינסקי?
כך היה נוצר קישור נוח בין הדר המושבות לבילינסון ולקניון הגדול ואת 38 אפשר להעביר לאבא הלל מבלי לפגוע בקישור שבין הדר המושבות לציר ז'בוטינסקי.
 
אולי מעז ייצא מתוק, ויעבירו את תחנת 50 בחיים עוזר

קווי דן פ"ת יעברו באורלוב ולא בשוק/הירש מיום א'
הקווים 50, 51, 150, 251 לא יעברו בשוק (הברון הירש, תחילת ז'בוטינסקי) אלא דרך רח' אורלוב. השינוי מ17.8, יום ראשון הקרוב.
קו 50 ייסע ז'בוטינסקי, אורלוב, בר כוכבא, חיים עוזר (בכיוון פ"ת) ובכיוון השני הברון הירש, פינסקר, אורלוב, ז'בוטינסקי.
קו 51 ייסע ז'בוטינסקי, אורלוב, בר כוכבא, תחנה מרכזית. בכיוון השני - ת"מ פ"ת, אורלוב, ז'בוטינסקי.
קו 150 ייסע פינסקר, אורלוב, ז'בוטינסקי.
קו 251 ייסע הברון הירש, פינסקר, אורלוב, ז'בוטינסקי.
אולי מעז ייצא מתוק, ויעבירו את תחנת 50 בחיים עוזר
לתחנת 23/25 לכיוון בית רבקה. כי סידרו שם את התחנות לפי מפעילים, והתחנה של 50 נמצאת בתחנת 66/49, וצריך לשים ריצה מהירה מתחנת 25 כדי להספיק ל-50 ושניהם עושים בדיוק את אותו מסלול. אבל אולי זה מכוון מצד קווים...
 
בינתיים דווקא מציבים את התחנה של 50 בבר כוכבא (לכיוון בית

אולי מעז ייצא מתוק, ויעבירו את תחנת 50 בחיים עוזר
לתחנת 23/25 לכיוון בית רבקה. כי סידרו שם את התחנות לפי מפעילים, והתחנה של 50 נמצאת בתחנת 66/49, וצריך לשים ריצה מהירה מתחנת 25 כדי להספיק ל-50 ושניהם עושים בדיוק את אותו מסלול. אבל אולי זה מכוון מצד קווים...
בינתיים דווקא מציבים את התחנה של 50 בבר כוכבא (לכיוון בית
רבקה) יחד עם 49 (לכיוון האוניברסיטה).
 
מוניות 51, 164,66 מאוד מרוצות מהשינוי!!

קווי דן פ"ת יעברו באורלוב ולא בשוק/הירש מיום א'
הקווים 50, 51, 150, 251 לא יעברו בשוק (הברון הירש, תחילת ז'בוטינסקי) אלא דרך רח' אורלוב. השינוי מ17.8, יום ראשון הקרוב.
קו 50 ייסע ז'בוטינסקי, אורלוב, בר כוכבא, חיים עוזר (בכיוון פ"ת) ובכיוון השני הברון הירש, פינסקר, אורלוב, ז'בוטינסקי.
קו 51 ייסע ז'בוטינסקי, אורלוב, בר כוכבא, תחנה מרכזית. בכיוון השני - ת"מ פ"ת, אורלוב, ז'בוטינסקי.
קו 150 ייסע פינסקר, אורלוב, ז'בוטינסקי.
קו 251 ייסע הברון הירש, פינסקר, אורלוב, ז'בוטינסקי.
מוניות 51, 164,66 מאוד מרוצות מהשינוי!!
ממש יחגגו! אפילו מוניות 164 לכיוון פ"ת לא נוסעות מאורלוב, אלא מהמסלול העמוס דרך השוק. ואפילו כל מונית 1 מתוך 2 של 66 נוסעת דרך השוק. לפחות יש מי שמרוויח מהשטויות של משרד התחבורה. ולכו תדעו אם זה לא מכוון.
 
גם קווים תרוויח בקווים 5, 7, 27, 41, 87

מוניות 51, 164,66 מאוד מרוצות מהשינוי!!
ממש יחגגו! אפילו מוניות 164 לכיוון פ"ת לא נוסעות מאורלוב, אלא מהמסלול העמוס דרך השוק. ואפילו כל מונית 1 מתוך 2 של 66 נוסעת דרך השוק. לפחות יש מי שמרוויח מהשטויות של משרד התחבורה. ולכו תדעו אם זה לא מכוון.
גם קווים תרוויח בקווים 5, 7, 27, 41, 87
 
2 בעיות שלא חשבתי עליהן קודם שיווצרו מהשינוי!!!!!!!!!!!!!! :

קווי דן פ"ת יעברו באורלוב ולא בשוק/הירש מיום א'
הקווים 50, 51, 150, 251 לא יעברו בשוק (הברון הירש, תחילת ז'בוטינסקי) אלא דרך רח' אורלוב. השינוי מ17.8, יום ראשון הקרוב.
קו 50 ייסע ז'בוטינסקי, אורלוב, בר כוכבא, חיים עוזר (בכיוון פ"ת) ובכיוון השני הברון הירש, פינסקר, אורלוב, ז'בוטינסקי.
קו 51 ייסע ז'בוטינסקי, אורלוב, בר כוכבא, תחנה מרכזית. בכיוון השני - ת"מ פ"ת, אורלוב, ז'בוטינסקי.
קו 150 ייסע פינסקר, אורלוב, ז'בוטינסקי.
קו 251 ייסע הברון הירש, פינסקר, אורלוב, ז'בוטינסקי.
2 בעיות שלא חשבתי עליהן קודם שיווצרו מהשינוי!!!!!!!!!!!!!! :
א. במוצ"ש בעבר קו 51 היה כל 12 דקות, וקו 66 כל רבע שעה- שניהם מפוצצים, כבר בתחנות הראשונות של פ"ת. מאז הפעלת קו 1, יצא שקו 51 כל עשרים דקות, וקו 1 כל 20 דקות והם מסונכרנים. מה שיקרה עכשיו זה שלאזורי המגורים של פ"ת באזור מרכז העיר, השוק, המציבה, רמת ורבר ועוד- יבוא קו 1 רק פעם ב-20 דקות! לא הגיוני ולא ייתכן!!
ב. קו 1 הראשון מבת ים יוצא ב-4:40. קו 1 הראשון מפ"ת רק ב-5:00. עשו את הקיפוח הזה כי יש קו 51 ב-4:45. עכשיו כבר ה-51 הזה לא יעבור באזורי המגורים.
 

orchilit

New member
וברח' אורלוב לא גרים אנשים ?

2 בעיות שלא חשבתי עליהן קודם שיווצרו מהשינוי!!!!!!!!!!!!!! :
א. במוצ"ש בעבר קו 51 היה כל 12 דקות, וקו 66 כל רבע שעה- שניהם מפוצצים, כבר בתחנות הראשונות של פ"ת. מאז הפעלת קו 1, יצא שקו 51 כל עשרים דקות, וקו 1 כל 20 דקות והם מסונכרנים. מה שיקרה עכשיו זה שלאזורי המגורים של פ"ת באזור מרכז העיר, השוק, המציבה, רמת ורבר ועוד- יבוא קו 1 רק פעם ב-20 דקות! לא הגיוני ולא ייתכן!!
ב. קו 1 הראשון מבת ים יוצא ב-4:40. קו 1 הראשון מפ"ת רק ב-5:00. עשו את הקיפוח הזה כי יש קו 51 ב-4:45. עכשיו כבר ה-51 הזה לא יעבור באזורי המגורים.
וברח' אורלוב לא גרים אנשים ?
 
גרים,אבל יש רק תחנה אחת בכל אורלוב,לעומת 6 תחנות במסלול הישן

וברח' אורלוב לא גרים אנשים ?
גרים,אבל יש רק תחנה אחת בכל אורלוב,לעומת 6 תחנות במסלול הישן
כן 6 תחנות באזורי מגורים ועסקים וחנויות לכיוון ת.מ. פ"ת ו-4 תחנות לכיוון ת"א. במקום זה יש רק תחנה אחת באורלוב למעלה, ואז אין שום תחנה עד התחנה המרכזית.
 

orchilit

New member
לא שאלתי את זה בציניות, פשוט התעניינתי.

גרים,אבל יש רק תחנה אחת בכל אורלוב,לעומת 6 תחנות במסלול הישן
כן 6 תחנות באזורי מגורים ועסקים וחנויות לכיוון ת.מ. פ"ת ו-4 תחנות לכיוון ת"א. במקום זה יש רק תחנה אחת באורלוב למעלה, ואז אין שום תחנה עד התחנה המרכזית.
לא שאלתי את זה בציניות, פשוט התעניינתי.
בסך הכל, נראה לי די אידיוטי שמעבירים "קו מהיר" לכאורה דרך נפתולי השוק, ואת הקווים האחרים שצמצמו אותם בתדירות למסלול ישיר שלא שמו בו תחנות מספיק.
 
ותוסיף לזה שבאדיבות עיריית בני ברק קו 1 מתחיל רק אחרי צאת

2 בעיות שלא חשבתי עליהן קודם שיווצרו מהשינוי!!!!!!!!!!!!!! :
א. במוצ"ש בעבר קו 51 היה כל 12 דקות, וקו 66 כל רבע שעה- שניהם מפוצצים, כבר בתחנות הראשונות של פ"ת. מאז הפעלת קו 1, יצא שקו 51 כל עשרים דקות, וקו 1 כל 20 דקות והם מסונכרנים. מה שיקרה עכשיו זה שלאזורי המגורים של פ"ת באזור מרכז העיר, השוק, המציבה, רמת ורבר ועוד- יבוא קו 1 רק פעם ב-20 דקות! לא הגיוני ולא ייתכן!!
ב. קו 1 הראשון מבת ים יוצא ב-4:40. קו 1 הראשון מפ"ת רק ב-5:00. עשו את הקיפוח הזה כי יש קו 51 ב-4:45. עכשיו כבר ה-51 הזה לא יעבור באזורי המגורים.
ותוסיף לזה שבאדיבות עיריית בני ברק קו 1 מתחיל רק אחרי צאת
השבת ואילו קו 51 כשעתיים לפני צאת השבת.
התדירות של קו 1 תעלה במשך הזמן (עם הצמצום בקווים האחרים ובמיוחד ב-51), אבל שמירת השבת שעיריית בני ברק ואסי סוזנה סידרו בקו 1 תישאר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה