כתית - עסקית צהריים (גם לצמחונים) והפתעה בבית

הם לא הרגישו קטנוניים לדחת את הבקשה....

אני לא מכירה את הקו אבל אם זה אפשרי להגיע ר לקפה וקינוח, הייתי עושה זאת..
 

RandS

New member
הוא כתב שאמרו לו, ואני מצטטת:

בארוחה הבאה בכתית או במזללה יקבל קינוח חינם.
 

ההוגה

New member
זה אכן היה הניסוח.

 

trilliane

Well-known member
מנהל
זו הבעיה כשהטיפ מחושב באחוזים...


שיטה מקובלת (מה לעשות, ובארה"ב זה אפילו גרוע יותר...) אבל די מקוממת (לפחות אותי), שהרי המלצרים עצמם לא עבדו קשה יותר בין אם הזמנתי מנה יקרה או זולה... ודווקא במקומות שבהם גם ככה מחירי המנות גבוהים מאוד וברור לי שהמלצרים מרוויחים מצוין (אולי אף יותר ממני...), אני לא מרגישה צורך להיות נדיבה אקסטרה עם הטיפ (וגם ככה אני מתעבת את תרבות הטיפים, אבל זה כבר לדיון אחר).
 

whoop2

New member
באמת לא צריך להיות קטנונים

הם התנצלו ותיקנו את הטעות. מדוע על תוספת של 110 ש"ח אתה העלת את הטיפ ב 40 ש"ח? אם נחשב, השארת טיפ של 17% על הארוחה. אם מורידים את 110 הש"ח שחושבו בטעות, אתה אמור היית לשלם 670 ש"ח אם היית משאיר שוב טיפ של 17%. כך שההבדל בין מה ששילמת (800 ש"ח) לבין מה שהיית משלם (670 ש"ח) הוא 130 ש"ח, לכן שילמת טיפ מוגדל של 30 ש"ח ולא 40 ש"ח, אם אנחנו כבר קטנוניים.
אני היית מוותרת על זה ולו רק בגלל היחס המתנצל שלהם, אבל אם זה חשוב לך (ואני יכולה להבין) הייתי מתקשרת שוב ושואלת אם אפשר לבוא רק לקינוח כדי לנצל את הסכום ולא לשכוח מזה עד הפעם הבאה שאתה מגיע. לחילופין, לבקש פתק זיכוי בגובה 30 ש"ח. בעיני זה קטנוני, כי ה- 30% האלו מתרגמים לתוספת של 5% בטיפ, כך שבמקום 17% השארת למעשה 22%. קזז את זה ממסעדה אחרת בפעם הבאה בשביל ההרגשה הטובה, וזהו.
 

sweetdreams

New member
תודה על הביקורת

בסופו של דבר הביקורת נקראת כלא טובה.
זה מאוד חבל לאור כך שמבחינת האוכל והאווירה זה ברור שכתית מציעה חוויה יוצאת דופן, והיא גם נהנית מתדמית מאוד חיובית, לא מעט בשל העומד הראשה.
עם זאת, תיארת כאן רשימת תקלות נכבדת שבהן נתקלתם, שאם מבודדים אותן אז חלקן אולי נתנות לפרשנות ולהקלת ראש עם התנהלות המסעדה, אבל סך כל הרשימה ביחד מציגה תמונה עקבית, לא מחמיאה כלל ואף מרתיעה במקצת ברמת הניהול.
 

גסטרו

New member
חבל מאד שעם המעבר למשכן החדש

הוחמר מצב הצמחונים , זכרתי ואף מצאתי דיווח על ארוחת צהרים שם עם כל צמחוני משפחתי- קישור מצורף

עם התפריט הנוכחי נראה בזבוז כסף

לגבי זיכוי הקינוח- אם אתה גר לא רחוק- הייתי הולכת עוד השבוע לבד- יושבת על הבר - מזמינה מנה ראשונה ומבקשת את הקינוח- ללא כל יסורי מצפון.
 

Czerniak

New member
תודה על הדיווח - עושה חשק אבל...

לא יכול להשתחרר מהתחושה שיש פער בין נראות המנות, המוקפדות והמחירים לבין פרמטרים של מקצוענות.
א. דמי הביטול שלא מצויינים באתר
ב. שיחת הטלפון בבוקר לפני, הרי אם היא הייתה מהכיוון ההפוך (היי, הזמנו מקום אבל במקרה שמנו לב שיום שלישי היום וזה היום שאנחנו לא אוכלים בשר/דגים/צמחים אז אנחנו מבטלים) מן הסתם היו גובים דמי ביטול.
ג. הטעות בחשבון
ד. הטיפול לאחר מכן (1. אי מענה למייל 2. עשיתם טעות, קחו את עלות הקינוח עליכם ואז גם לא תכנסו לויכוח המיותר על הטיפ).

שוב, כנראה שבכל מסעדה אחרת זה היה מתקבל על הדעת - אבל להיכן שכתית שואפת ומתמחרת - מרגיש לי חבל.
 

ההוגה

New member
נוסף

היום התקשרה אלי אותה בחורה שטיפלה בנושא מאתמול. לדבריה (ואני מצטט) היא התייעצה עם מנהלת המסעדה ושתיהן הסכימו כי הטיפול שלה באירוע היה שגוי. היא התנצלה שוב וביקשה שאמסור פרטי כרטיס אשראי לקבלת זיכוי. לא דיברנו על גובה הזיכוי, אך אני אמרתי שכיוון שהיא התקשרה ממספר סלולרי פרטי אני לא מוכן למסור פרטי אשראי בטלפון, וסיכמנו שהיא תחזור אלי ביום ראשון כשתהיה במסעדה.

מוזר שחזרו אלי אחרי שכבר הייתי בטוח שהטיפול הסתיים. ייתכן שהדיון הזה, הפוסט בבלוג והעובדה שתפוז קידמו אותו בעמוד השער תרמה לעניין.
 

שקדייה

New member
רק לי לא בא לעבור את חווית כתית?


ככל שאני קוראת יותר על המקום,
ככל שאני רואה יותר תמונות,
ככל שאני שומעת יותר.
ככה יורד לי החשק.

יש מין הרגשה שמדובר בבדיחה על חשבון הסועדים.
המון טקס בישבן, המון הוא-הא, המון התעסקות בכל החוויה והמסביב והפרזנטציה והכל- רק דבר אחד אני לא רואה ולא שומעת- איפה האוכל?

נראה לי שהייתי קמה מארוחה כזו רעבה ועצבנית, עם הרגשה חמוצה שעבדו עלי.

לרגל יום הולדתי שחל לפני אי אלו ימים חברים הציעו להזמין לכתית- וויתרתי. פשוט לא בא לי על זה.
 

ההוגה

New member
דווקא כשיושבים שם, האוכל הוא העיקר.

איכשהו יצא שהביקורת שלי על המקום נקראת לא חיובית, בגלל הטעות בחיוב והטיפול שלהם בעניין ובגלל (אולי) המנות הצמחוניות. אבל מעבר להכל - מאוד מאוד נהניתי, האוכל הוא ברמה גבוהה מאוד וסגנון הבישול וכמות המרכיבים מוסיפים נופך נוסף של עניין לארוחה.
כן, יש את הטקסיות והרגשת ה"מורם מעם" כשיושבים שם, אבל אני יכול להבטיח לך דבר אחד - רעבה לא תצאי משם. אלא, אולי, אם את צמחונית.
 

שקדייה

New member
זו הרגשה שנבנתה מלא מעט ביקורות שקראתי

לא רק מזו שלך... אני מסתכלת בתמונות ושואלת איפה האוכל?
אני לא צמחונית, אבל גם לא איזו אנינת טעם מי יודע מה..... אוהבת אוכל טוב, אוהבת שילובים מפתיעים, אוהבת מנות שאי אפשר לשחזר בבית- ועדיין בכתית זה מרגיש לי פשוט באקסטרים מידי.
כמו משהו שפשוט לא ירד לי טוב בגרון....
 
אומנם הייתי רק פעמיים, ובמשכן הישן...

...אבל אני יכולה לומר שלמרות שזה נראה כך בביקורות, בפועל יצאנו במפתיע שבעים. וזה לא היה אקסטרים מדי ברוב המנות, אלא דווקא התחבר בצורה מעניינת וטעימה במפתיע.
עם זאת, הלכנו לשם כשהעסקית היתה זולה באופן משמעותי מהיום.
 
למעלה