לאישור הממשלה: הרכבת המהירה תוקם על ידי חברות

מצב
הנושא נעול.
מבחינת האחים המוסלמים זה אותו דבר

אני חושב שהם יברחו הרבה קודם
מבחינת האחים המוסלמים זה אותו דבר
המטרה שלהם בשלב הראשון היא מצרים נקיה מכופרים ולא אכפת להם במיוחד איך זה יושג. יש להם סבלנות, במוקדם או במאוחר הם מתכוונים להשתלט הרי גם על המדינות אליהם יברחו הקופטים ולפגוש אותם בסיבוב...
 

mister K

New member
ש"ס היא המקבילה הדומה ביותר לאחים.

רק תיקון קטן להשוואה שלך...
מדובר בקרוב לשלושה רבעים, ולכן האנלוגיה צריכה להיות 90 מנדטים לחרדים ולא 80. לגבי ההגדרה של המפלגות, אני חושב שמה שמדוייק יותר הוא: יהדות התורה זוכה ב-60 מנדטים, ומפלגה שמייצגת את נטורי קרתא זוכה בעוד 30...
ש"ס היא המקבילה הדומה ביותר לאחים.
ארגוני אחים מוסלמים נחשבים לארגונים מתונים בקרב התנועות האיסלאמיסטיות (אבל כמובן שהכל יחסי). כולל התנועה האיסלאמית בישראל שגם היא תנועת אחים מוסלמים והאידיאולוגיה הדתית שלה זהה לזו של תנועת האם המצרית. התנועה האיסלאמית גם שיתפה פעולה עם ש"ס בכמה רשויות מקומיות מכיוון שמבחינה דתית הן דומות מאוד. אולי ההבדל הבולט היחיד בין תנועת אחים מוסלמים לבין ש"ס הוא בנושא נקיון הכפיים. תנועות אחים מוסלמים נחשבות לנקיות כפיים לעומת האלטרנטיבות שלהן במדינות ערב. מה שאי אפשר להגיד על ש"ס, שכידוע ח"כים שלה ושרים לשעבר מטעמה כבר נכנסו לכלא על שחיתות ויותר מפעם אחת. תנועות הסלפיסטים זה כבר משהו אחר. הן הרבה יותר קיצוניות ואפילו הזויות בכך שהן דוגלות בהתאמת אורח החיים לזה של יורשי הנביא מוחמד במאה השביעית. אם כי לא הייתי משווה אותן לנטורי קרתא מכיוון שהן אינן מתכחשות כלל ללאום המצרי ולמוסדות המדינה. אולי ההשוואה הטובה ביותר היא ליהדות התורה. בקרב האיסלמיסטים אפשר להשוות לנטורי קרתא רק את אל קאעידה, הם הקיצוניים ביותר וגם לא מזוהים או מעורבים פוליטית באף מדינה.
 
חלק מהדברים שכתבת הגיוניים, אבל...

ש"ס היא המקבילה הדומה ביותר לאחים.
ארגוני אחים מוסלמים נחשבים לארגונים מתונים בקרב התנועות האיסלאמיסטיות (אבל כמובן שהכל יחסי). כולל התנועה האיסלאמית בישראל שגם היא תנועת אחים מוסלמים והאידיאולוגיה הדתית שלה זהה לזו של תנועת האם המצרית. התנועה האיסלאמית גם שיתפה פעולה עם ש"ס בכמה רשויות מקומיות מכיוון שמבחינה דתית הן דומות מאוד. אולי ההבדל הבולט היחיד בין תנועת אחים מוסלמים לבין ש"ס הוא בנושא נקיון הכפיים. תנועות אחים מוסלמים נחשבות לנקיות כפיים לעומת האלטרנטיבות שלהן במדינות ערב. מה שאי אפשר להגיד על ש"ס, שכידוע ח"כים שלה ושרים לשעבר מטעמה כבר נכנסו לכלא על שחיתות ויותר מפעם אחת. תנועות הסלפיסטים זה כבר משהו אחר. הן הרבה יותר קיצוניות ואפילו הזויות בכך שהן דוגלות בהתאמת אורח החיים לזה של יורשי הנביא מוחמד במאה השביעית. אם כי לא הייתי משווה אותן לנטורי קרתא מכיוון שהן אינן מתכחשות כלל ללאום המצרי ולמוסדות המדינה. אולי ההשוואה הטובה ביותר היא ליהדות התורה. בקרב האיסלמיסטים אפשר להשוות לנטורי קרתא רק את אל קאעידה, הם הקיצוניים ביותר וגם לא מזוהים או מעורבים פוליטית באף מדינה.
חלק מהדברים שכתבת הגיוניים, אבל...
וזה אבל גדול מאד, אין שום דבר מתון באחים המוסלמים. מדובר בארגון החזק ביותר והמסועף ביותר במסגרת תנועת הג'יהאד העולמי, ואין בו שום מתינות. כל היעדים והמטרות של הג'יהאד נמצאים בעקרונות האחים, וה"מתינות" שכתבת עליה היא המצאה של התקשורת המערבית הבורה והחלטוריסטית, שלא יודעת לזהות מהלכים טקטיים של האחים (כמו העמדת הפנים שלהם לפיה אינם מעורבים בהדחת מובארק, כדי להרדים את המערב - מה שהצליח! - ואז לבוא ולהשתלט על המדינה). ד"א לא הייתי קורא לאחים תנועה "נקיית כפיים" בהתחשב בכמויות הדם שהם נאלצים לשטוף כל יום מידיהם... מקבת ילד קטן לידם.
 

mister K

New member
הכל יחסי. האחים בהחלט מתונים יחסית לשאר.

חלק מהדברים שכתבת הגיוניים, אבל...
וזה אבל גדול מאד, אין שום דבר מתון באחים המוסלמים. מדובר בארגון החזק ביותר והמסועף ביותר במסגרת תנועת הג'יהאד העולמי, ואין בו שום מתינות. כל היעדים והמטרות של הג'יהאד נמצאים בעקרונות האחים, וה"מתינות" שכתבת עליה היא המצאה של התקשורת המערבית הבורה והחלטוריסטית, שלא יודעת לזהות מהלכים טקטיים של האחים (כמו העמדת הפנים שלהם לפיה אינם מעורבים בהדחת מובארק, כדי להרדים את המערב - מה שהצליח! - ואז לבוא ולהשתלט על המדינה). ד"א לא הייתי קורא לאחים תנועה "נקיית כפיים" בהתחשב בכמויות הדם שהם נאלצים לשטוף כל יום מידיהם... מקבת ילד קטן לידם.
הכל יחסי. האחים בהחלט מתונים יחסית לשאר.
הם הרע במיעוטו. תאמין לי שאתה מעדיף את האחים המוסלמים בשלטון המצרי ולא את הסלפיסטים. לכל התנועות האיסלאמיות יש אידיאולוגיה אנטי ישראלית. ההבדל הוא שככל שהן מתונות יותר, כך הן נותנות יותר משקל לשיקולים רציונליים כמו טובת מדינתם (גם במחיר של יחסים עם המערב וישראל). אך ככל שהן קיצוניות יותר, גוברים השיקולים הדתיים על אלו הרציונליים וגוברת הסכנה כשהן בשלטון (ראה החומייניזם השיעי באיראן). כשאמרתי נקיון כפיים התכוונתי רק לנקיון משחיתות שלטונית. זה נכון לרוב תנועות האחים המוסלמים כולל החמאס (תנועת האחים המוסלמים הפלסטינית), שעל אף היותו ארגון טרור, נחשב בקרב הפלסטינים לנקי משחיתות לעומת הפתח. הבעיה עם החמאס היא שהתנועה אמנם נקייה יחסית משחיתות, אך לא משחיטת בני אדם בשם הדת (יהודים ואנשי פת"ח). חמאס הוא ארגון האחים המוסלמים היחיד שמוכר בעולם כארגון טרור. כל שאר תנועות האחים המוסלמים לא מבצעות ג'יהאד כבר שנים, על אף שמדובר באחת משלוש המטרות המוגדרות שלהן (לצד הצדקה והפוליטיקה). זאת להבדיל מהג'יהאד האיסלאמי למשל, שהוא ארגון ג'יהאדיסטי מוחלט שעוסק אך ורק בג'יהאד. בניגוד לתנועות אחים מוסלמים שיש להן גם עקרונות אחרים.
 
שוב, ההבדל בין טקטיקה לאסטרטגיה...

הכל יחסי. האחים בהחלט מתונים יחסית לשאר.
הם הרע במיעוטו. תאמין לי שאתה מעדיף את האחים המוסלמים בשלטון המצרי ולא את הסלפיסטים. לכל התנועות האיסלאמיות יש אידיאולוגיה אנטי ישראלית. ההבדל הוא שככל שהן מתונות יותר, כך הן נותנות יותר משקל לשיקולים רציונליים כמו טובת מדינתם (גם במחיר של יחסים עם המערב וישראל). אך ככל שהן קיצוניות יותר, גוברים השיקולים הדתיים על אלו הרציונליים וגוברת הסכנה כשהן בשלטון (ראה החומייניזם השיעי באיראן). כשאמרתי נקיון כפיים התכוונתי רק לנקיון משחיתות שלטונית. זה נכון לרוב תנועות האחים המוסלמים כולל החמאס (תנועת האחים המוסלמים הפלסטינית), שעל אף היותו ארגון טרור, נחשב בקרב הפלסטינים לנקי משחיתות לעומת הפתח. הבעיה עם החמאס היא שהתנועה אמנם נקייה יחסית משחיתות, אך לא משחיטת בני אדם בשם הדת (יהודים ואנשי פת"ח). חמאס הוא ארגון האחים המוסלמים היחיד שמוכר בעולם כארגון טרור. כל שאר תנועות האחים המוסלמים לא מבצעות ג'יהאד כבר שנים, על אף שמדובר באחת משלוש המטרות המוגדרות שלהן (לצד הצדקה והפוליטיקה). זאת להבדיל מהג'יהאד האיסלאמי למשל, שהוא ארגון ג'יהאדיסטי מוחלט שעוסק אך ורק בג'יהאד. בניגוד לתנועות אחים מוסלמים שיש להן גם עקרונות אחרים.
שוב, ההבדל בין טקטיקה לאסטרטגיה...
כפי שכתבת, אחת מהמטרות המוצהרות של האחים היא הג'יהאד. ג'יהאד אינו אופציונלי, אך ניתן לדחותו לשעת כושר. זה כל מה שהאחים עושים: אוגרים כח ושטח ע"מ ליצור בסיס להמשך הג'יהאד. כשהאחים הרגישו חזקים במצרים הם רצחו את סדאת וניהלו קמפיין טרור נגד התיירים הזרים (כולל חיסול של עשרות תיירים גרמנים בלוקסור). עומר סולימן ניהל נגדם קמפיין מוצלח והחליש אותם מאד, אז הם שתקו. כעת כשהם שוב צוברים כח, הם חוזרים לדרך הג'יהאד, כרגע נגד הקופטים ובהמשך... אגב מטרות הצדקה והפוליטיקה של האחים אינן מטרות על כמו הג'יהאד אלא מטרות משניות שנועדו לאפשר לארגון לצבור כח ע"מ להגשים את המטרה האמיתית שהיא הג'יהאד. כך נוהג החמאס בעזה וכך נוהגים האחים במצרים (גם מפלגתו של ארדואן בתורכיה נוהגת כך, אגב).
 

yehuda7K

New member
פארק מתעלה על עצמו בכמות הטעויות

הנפגעת מס' 1 היא סוריה
שכלכלתה היא החלשה ביותר, ולכן תלויה ביותר בגז המצרי. אח"כ זוהי ירדן, שכלכלתה יציבה יותר מסוריה. אח"כ מצרים הקורסת. ואחרונה חביבה ובהפרש עצום מאחורי מצרים, ישראל. אין ספק שמטרתה העיקרית של החבלה בצינור הגז היא חיסול אפקטיבי של השליטה המצרית בסיני כדי להקים שם מדינת אל קאעידה. הפגיעה במחירי הגז והחשמל בישראל היא רק בונוס עבורם. בל נשכח שלארוך השנים, הג'יהאד העולמי מחסל כ-50 מוסלמים על כל לא מוסלמי שהוא מחסל. ואידך זיל גמור.
פארק מתעלה על עצמו בכמות הטעויות
פארק כותב: "אין ספק שמטרתה העיקרית של החבלה בצינור הגז היא חיסול אפקטיבי של השליטה המצרית בסיני כדי להקים שם מדינת אל קאעידה. " פשוט הזוי. הוא המציא זאת מדמיונו הקודח. במציאות הבדואים באיזור רוצים ביזנס- הם מתכוונים לסחוט את הממשל המצרי כדי שישלם להם עבור זרימת הגז בצינור. פשוט פרוטקשן. יהודה
 

easylivin

New member
ואולי מספיק כבר?

פארק מתעלה על עצמו בכמות הטעויות
פארק כותב: "אין ספק שמטרתה העיקרית של החבלה בצינור הגז היא חיסול אפקטיבי של השליטה המצרית בסיני כדי להקים שם מדינת אל קאעידה. " פשוט הזוי. הוא המציא זאת מדמיונו הקודח. במציאות הבדואים באיזור רוצים ביזנס- הם מתכוונים לסחוט את הממשל המצרי כדי שישלם להם עבור זרימת הגז בצינור. פשוט פרוטקשן. יהודה
ואולי מספיק כבר?
ואתה עוד שואל למה אנשים כבר לא עונים לך לעניין?..
 

amithi1

New member
אני מסכים לגבי מיצרי טיראן

הסיכוי שמצרים תחסום את מיצרי טיראן
הוא בדיוק הסיכוי שיפן תתקוף את פרל הרבור. אחרי שהמצרים ניסו פעמיים את התרגיל ההוא, ואחרי הנזק העצום שנגרם להם (בכל התחומים) כתוצאה מכך, אפילו ממשלת האסלאם המטורף לא תרצה לחזור על הצעד בפעם השלישית.
אני מסכים לגבי מיצרי טיראן
האפשרות שרשמתי לגבי חסימה של מיצרי טיראן היא לא סבירה כלל במציאות של ימינו. נקווה שלא יעלה שם דמות של משוגע שיבצע החלטה חסרת הגיון כזו.
 

liorschwimmer

New member
אולי תהיה חבילה ממשלתית

אגב, לכל החכמולוגים שחושבים שיהיה
שווה לאניות לפרוק מטען מהמזרח הרחוק ואוקייאניה (אוסטרליה וניו זילנד) בנמל אילת, להעבירו ברכבת לנמלי אשדוד ו/או חיפה ומשם באניות לאירופה או ארה"ב. אז ככה. הזמן שיקח להפליג משארם א-שייח עד לנמל אילת, התשלום לחברת נמל אילת, התשלום לרכבת ישראל, התשלום לנמלי אשדוד/חיפה והשכירות של אניה שניה מישראל לאירופה/ארה"ב מבטלת את הכלכליות של הדבר. לא מצליח להבין איך אנשים רציונאליים בני מעל 15 חושבים בכלל על דבר כזה. שלא יובן לא נכון, אני מאוד מאוד בעד רכבת לאילת, אבל רכבת נוסעים.
אולי תהיה חבילה ממשלתית
הכוללת שרות אחד שמתחלק על כל הגופים ביחד ולא תשלום לכל גוף בנפרד. כך שזה ריאלי.
 

amit1270

New member
כל תחרות היא טובה

אגב, לכל החכמולוגים שחושבים שיהיה
שווה לאניות לפרוק מטען מהמזרח הרחוק ואוקייאניה (אוסטרליה וניו זילנד) בנמל אילת, להעבירו ברכבת לנמלי אשדוד ו/או חיפה ומשם באניות לאירופה או ארה"ב. אז ככה. הזמן שיקח להפליג משארם א-שייח עד לנמל אילת, התשלום לחברת נמל אילת, התשלום לרכבת ישראל, התשלום לנמלי אשדוד/חיפה והשכירות של אניה שניה מישראל לאירופה/ארה"ב מבטלת את הכלכליות של הדבר. לא מצליח להבין איך אנשים רציונאליים בני מעל 15 חושבים בכלל על דבר כזה. שלא יובן לא נכון, אני מאוד מאוד בעד רכבת לאילת, אבל רכבת נוסעים.
כל תחרות היא טובה
ברור שקו אילת-אשדוד לא ייקח את הבכורה מתעלת סואץ, אבל עצם העובדה שתהיה אלטרנטיבה יוצרת מציאות חדשה. אני מניח שיהיו גם מי שיעדיפו את האופציה הישראלית מכל מיני סיבות (ולך תדע מה יקרה במצרים ה"מאוד יציבה" עד אז) וזה כבר מספיק. חוצמזה יש כאן גם הזדמנות אדירה להחזיר לאילת את החשיבות כנמל פנים-ישראלי, אבל זה יקרה רק אם יעבירו אותו לתעלה מצפון לעיר.
 

טשאפק

New member
האם אתה יודע

אגב, לכל החכמולוגים שחושבים שיהיה
שווה לאניות לפרוק מטען מהמזרח הרחוק ואוקייאניה (אוסטרליה וניו זילנד) בנמל אילת, להעבירו ברכבת לנמלי אשדוד ו/או חיפה ומשם באניות לאירופה או ארה"ב. אז ככה. הזמן שיקח להפליג משארם א-שייח עד לנמל אילת, התשלום לחברת נמל אילת, התשלום לרכבת ישראל, התשלום לנמלי אשדוד/חיפה והשכירות של אניה שניה מישראל לאירופה/ארה"ב מבטלת את הכלכליות של הדבר. לא מצליח להבין איך אנשים רציונאליים בני מעל 15 חושבים בכלל על דבר כזה. שלא יובן לא נכון, אני מאוד מאוד בעד רכבת לאילת, אבל רכבת נוסעים.
האם אתה יודע
כמה עולה אגרת המעבר בתעלת סואץ? כמה זמן ממתינה אנייה בממוצע בכניסה לתעלה? כמה עולה יום המתנה כזה? כמה זמן נמשכת פריקה וטעינה של אנייה בנמל מודרני כיום?
 

nitsansh

New member
האוניות לא מחכות הרבה זמן

האם אתה יודע
כמה עולה אגרת המעבר בתעלת סואץ? כמה זמן ממתינה אנייה בממוצע בכניסה לתעלה? כמה עולה יום המתנה כזה? כמה זמן נמשכת פריקה וטעינה של אנייה בנמל מודרני כיום?
האוניות לא מחכות הרבה זמן
יש כל יום שיירות ב-2 הכוונים... למיטב ידיעתי אין מגבלה של מספר הספינות בשיירה, כך שספינה שמגיעה לפתח התעלה תעבור בשיירה הבאה...
 

טשאפק

New member
זה מחייב בדיקה

האוניות לא מחכות הרבה זמן
יש כל יום שיירות ב-2 הכוונים... למיטב ידיעתי אין מגבלה של מספר הספינות בשיירה, כך שספינה שמגיעה לפתח התעלה תעבור בשיירה הבאה...
זה מחייב בדיקה
לפי מה שאני זוכר מספר האניות בשיירה מוגבל ולפעמים צריך לחכות, אבל אני לא מומחה.
 

nitsansh

New member
מסכים איתך שזה דורש בדיקה

זה מחייב בדיקה
לפי מה שאני זוכר מספר האניות בשיירה מוגבל ולפעמים צריך לחכות, אבל אני לא מומחה.
מסכים איתך שזה דורש בדיקה
לפי מה שהבנתי מויקיפדיה, קיימות 2 "תחנות תפעוליות" בתעלה, שבהן שיירה בכוון אחד צריכה לחכות שהשיירה בכוון הנגדי תעבור... גידול של מספר הספינות בשיירה מגדיל את הזמן שהשיירה הנגדית צריכה לחכות, ולכן סביר שקיימת מגבלה כלשהי, אבל אני לא יודע עד כמה היא משמעותית... לתחבורה ימית יש לרוב זמנים קבועים, לכן אני מניח שספינות יכולות "לשריין" זמן מעבר מראש (מן הסתם תמורת תשלום) ואם הן לא מתעכבות בדרך מסיבה בלתי צפויה ומגיעות בזמן המיועד, אין מצב שאין יחכו יותר מהדרוש... כמו בכל דבר בשוק חופשי, מי שמשלם יותר יכול לקבל שירות טוב יותר...
 

nitsansh

New member
למי שזוכר את הימים שישראל שלטה בצד המזרחי של

מסכים איתך שזה דורש בדיקה
לפי מה שהבנתי מויקיפדיה, קיימות 2 "תחנות תפעוליות" בתעלה, שבהן שיירה בכוון אחד צריכה לחכות שהשיירה בכוון הנגדי תעבור... גידול של מספר הספינות בשיירה מגדיל את הזמן שהשיירה הנגדית צריכה לחכות, ולכן סביר שקיימת מגבלה כלשהי, אבל אני לא יודע עד כמה היא משמעותית... לתחבורה ימית יש לרוב זמנים קבועים, לכן אני מניח שספינות יכולות "לשריין" זמן מעבר מראש (מן הסתם תמורת תשלום) ואם הן לא מתעכבות בדרך מסיבה בלתי צפויה ומגיעות בזמן המיועד, אין מצב שאין יחכו יותר מהדרוש... כמו בכל דבר בשוק חופשי, מי שמשלם יותר יכול לקבל שירות טוב יותר...
למי שזוכר את הימים שישראל שלטה בצד המזרחי של
התעלה... כשפרצה מלחמת ששת הימים והמעבר בתעלה נסגר, היתה שיירה שנתקעה באמצע המעבר באגם המר, שהוא אחת התחנות התפעוליות, ונשארה שם עד שישראל נסוגה מהתעלה והיא נפתחה מחדש... הספינות האלה קיבלו את השם "הצי הצהוב" בגלל החול שכיסה אותן... אם אני לא טועה, השיירה הזו כללה 13 או 14 אוניות, ויש להניח שאז הפעילות בתעלה היתה קטנה לעומת ימינו...
 

fireman

New member
רבותיי, אם מי מכם חושב שהסינים מטומטמים....

אגב, לכל החכמולוגים שחושבים שיהיה
שווה לאניות לפרוק מטען מהמזרח הרחוק ואוקייאניה (אוסטרליה וניו זילנד) בנמל אילת, להעבירו ברכבת לנמלי אשדוד ו/או חיפה ומשם באניות לאירופה או ארה"ב. אז ככה. הזמן שיקח להפליג משארם א-שייח עד לנמל אילת, התשלום לחברת נמל אילת, התשלום לרכבת ישראל, התשלום לנמלי אשדוד/חיפה והשכירות של אניה שניה מישראל לאירופה/ארה"ב מבטלת את הכלכליות של הדבר. לא מצליח להבין איך אנשים רציונאליים בני מעל 15 חושבים בכלל על דבר כזה. שלא יובן לא נכון, אני מאוד מאוד בעד רכבת לאילת, אבל רכבת נוסעים.
רבותיי, אם מי מכם חושב שהסינים מטומטמים....
אתם יותר טועים מטועים. הסינים לא פראיירים ואם מדינת ישראל תתן את הפרוייקט הזה לסינים במסגרת של BOT צפו השקעות ענק של הסינים במסופים ובנמלי הים המחברים את מסילת הרכבת בשני הקצוות שבאילת ובאשדוד. הסינים יהפכו את קו הרכבת הזה למבטל מוחלט של תעלת סואץ מבחינתם, הם יסחטו את קיבולת הקו הזה עד למקסימום האפשרי, יפגינו יעילות שברכבת ישראל יוכלו רק לפנטז עליה בחלומות הכי רטובים שלהם ובהבטחה מלאה - לא רק שהם יחזירו את ההשקעה, הם גם ירוויחו אותה כמה פעמים. מיליארד סינים לא טועים רבותיי, מה שלי לא ברור זה למה זה אמור לקחת להם 6 שנים?
 

amit1270

New member
6 שנים -

רבותיי, אם מי מכם חושב שהסינים מטומטמים....
אתם יותר טועים מטועים. הסינים לא פראיירים ואם מדינת ישראל תתן את הפרוייקט הזה לסינים במסגרת של BOT צפו השקעות ענק של הסינים במסופים ובנמלי הים המחברים את מסילת הרכבת בשני הקצוות שבאילת ובאשדוד. הסינים יהפכו את קו הרכבת הזה למבטל מוחלט של תעלת סואץ מבחינתם, הם יסחטו את קיבולת הקו הזה עד למקסימום האפשרי, יפגינו יעילות שברכבת ישראל יוכלו רק לפנטז עליה בחלומות הכי רטובים שלהם ובהבטחה מלאה - לא רק שהם יחזירו את ההשקעה, הם גם ירוויחו אותה כמה פעמים. מיליארד סינים לא טועים רבותיי, מה שלי לא ברור זה למה זה אמור לקחת להם 6 שנים?
6 שנים -
כש-5 מתוכן יוקדשו לפתרון בעיות סטטוטוריות.
 
בדיוק כפי שציינתי בעבר:

6 שנים -
כש-5 מתוכן יוקדשו לפתרון בעיות סטטוטוריות.
בדיוק כפי שציינתי בעבר:
כאן בפורום - 9 חודשים ייקח להם להקים את הקו הכפול בפועל. כל השאר בירוקרטייה, סטטוטוריקה מיותרת והמון המון ניירת מיותרת לגמרי. גם אתה וגם הכבאי צודקים לחלוטין. גם היפנים הציעו בשנת 1974 להקים את הקו ב-9 חודשים. כנראה שאין חדש תחת השמש אצל מלוכסני העיניים - הסינים ואצל אנשי "מאטשושיטה-אלקטריק" (פנסוניק, נשיונל-פנסוניק או טכניקס) שהציעו ב-74 הצעה דומה.
 


6 שנים -
כש-5 מתוכן יוקדשו לפתרון בעיות סטטוטוריות.

מדובר בפרוייקט קטן קל ופשוט מאד לביצוע, שהסינים יכולים לשלוף מהשרוול. אין ספק שהזמן הנ"ל מתייחס לבירוקרטיה הישראלית, למערכת המשפט הסתומה ולחבלות של "הירוקים" המזוייפים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה