זו בדיוק הבעייה שהכל בתיכנון
ובשטח שום דבר לא זז. בקצב הזה אין שום סיכויי לרכבת ישראל לעמוד בתוכנית החומש שלה . מה אתם חושבים ?????
זו בדיוק הבעייה שהכל בתיכנוןבהתייחסות לדבריך
3) לא יהיו פקקים צפונה מת"א בגלל שחצי מהרכבות ימשיכו לכ"ס ויהיו מספיק מסילות עד האוניברסיטה לשרת אותן. באיילון יהיה צינור גדול מתחת ל"מילוי" (בנוסף לצינור השפיכה דרך יפו) והדרך שם עדיין תהיה משוקעת אז עדיין יצתרכו את הגשרים שם. 1) אם אתה מתכוון להכפלת הקו מהקריות לנהריה אז אוטוטו מתחילים לעבוד על הזה. שאר "קו החוף" כבר מוכפל. 2) קו העמק נמצא בהליכי תכנון מפורט מתקדם. אי אפשר לבנות מסילה בלי תכנון מפורט. 3) אני קצת מסכים איתך כאן, לפחות את העמודים עצמם אפשר כבר להקים. 4) למה חשמל בת"א-י"ם קודם לפני באר שבע - כי הקו לי"ם עובר במנהרות עמוקות וארוכות וזה לא כל כך טוב לרכבות דיזל מזהמות עם נוסעים עליהן. לב"ש יש מספר עצירות נמוך יחסית לעומת קווים אחרים ולכן העניין של תאוצה לא כל כך חשוב אז מסתפקים בדיזל. 5) כמו שאני מבין גם הקו לכרמיאל נמצא בתכנון.
ובשטח שום דבר לא זז. בקצב הזה אין שום סיכויי לרכבת ישראל לעמוד בתוכנית החומש שלה . מה אתם חושבים ?????