לא מספיק יוזם

לא נכנסתי אל הלינק בכלל

וגם לא לשאר הלינקים שקישרת. אני גם מתה על אנשים שיודעים לקפוץ למסקנות ולהגיד לי שויקיפדיה משמש עבורי כמקור מוסמך כשזה מתאים לי, בלי לדעת על הרגלי האינטרנט שלי. מעצם זה שיש גברים שטוענים שהם לא חווים שום דבר כזה כמו שאתה מתאר, אני לא יכולה להתייחס לאינפורמציה שאליה אתה טוען כעובדה מוגמרת. כאשר דבר מסוים לא מתקיים אצל כלל האוכלוסיה אלא אצל חלק מסוים ממנה, הדבר הזה הופך לכל גבר לגופו. אבל עדיין לא קיבלתי תשובה מה אתם רוצים שנשים יעשו עם האינפורמציה הזו. אז אצלך זה קיים, אצל מישהו אחר לא, אחלה, בזה זה נגמר מבחינתי.
 

Krishi

New member
*כבר (השליחת הודעה באנטר הזה מעצבן...)

ווקיפדיה לא מתאים לך, נתתי לך לינקים למקורות מדעיים עצמם וגם זה לא מתאים לך. ואז החלטת פתאום שזה כן קיים, אבל רק אצל חלק מהגברים, מה שמבחינתך איכשהו כן מחזק את הטענה שלך למרות שזה בעצם לא כי הרגע הודית שיש כזה דבר כאב ביצים פשוט לא אצל כולם אבל קשה לך להודות בטעות אז את בוחרת לזיין את השכל ולהמציא כל מיני טענות חדשות, כולל השאלה "מה יש לנו לעשות עם זה?". ס'מעק תעשי עם זה מה שבא לך זה לא מעניין אותי או אף אחד אחר פה לא על זה דיברנו לא על זה הדיון, פשוט תגידי שטעית וזהו, זה בסדר זה לא נורא כל יום לומדים משהו חדש.
 
אני מקבלת את הטענה שלך

שזה קיים, ובו בזמן אני אומרת שלפי עדויות ממקור ראשון, לא אצל כולם. אין לי בעיה להודות בטענה לא נכונה ואני תמיד שמחה ללמוד דברים חדשים. אני לא רואה פסול בשאלה ששאלתי בעניין זה, זה עוד נדבך של הדיון שאני בחרתי לפתוח, זה לא אומר שצריך לפסול את השאלה שלי. לכל דיון, גם יש תרבות דיון, במיוחד כששום דבר לא אמור להיות פה אישי, ואכן זה לא אישי מבחינתי, יש מקום למתן אגרסיות וזה מופנה לכלל הפורום, כולל אותך
 

Krishi

New member
שוב

כן אצל כולם לא אצל כולם זה לא מעניין לא על זה דיברנו. דיברנו רק על האם זה קיים באופן כללי. אם זה עוזר לך לעכל את זה אז סבבה, לא אצל כולם (גם אמרתי את זה בעצמי מקודם). באמת אין שום דבר פסול בשאלה שלך לכשעצמה, אבל לא כשאת משתמשת בה כדי להמשיך ולתקוף ולשנות נושא על מנת להימנע מלהודות בזה שטעית ושכאב ביצים כן קיים וממשיכה את הדיון כאילו מעולם לא טענת ההיפך. דבר ראשון לא משנה באיזה טון נראה לך שאני כותב את דבריי תהיי בטוחה שבפועל אני רגוע לחלוטין. דבר שני, אל תתנשאי ותזלזלי באנשים ובאינטליגנציה שלהם ולא תראי אגרסיות.
 
איפה הפגנתי כזה יחס

כלפיך, בבקשה תראה לי
אני רואה פה מספר גולשים שמרשים לעצמם התנהגות לא נאותה ועדיין הם זוכים לאחלה שיתוף פעולה, לפעמים גם ממך.
 

Krishi

New member
נראה לי הסברתי לך בהודעה האחרונה שלי

ובאופן כללי את מוזמנת לעבור על ההודעות שלך ולראות בעצמך, אני לא מתכוון עכשיו לחפש אותן בשבילך או להתאמץ בלזכור מה מו ומי. אבל הנה סתם דוגמא שכן זכרתי מהימים האחרונים, שהיה פה דיון בין אוריאנה לאיזה בחור והם דיברו על כל מיני מושגים בפסיכולוגיה ואז את בלי שהיא תגיד לך מילה אפילו רשמת הודעה מזלזלת כאילו הידע שהיא מפגינה זה הכל היא הביאה באותו הרגע מגוגל או זלזלת באיזה הודעה אחרת שהיא רשמה שם. בחיי שאת נראית יותר טרול ממנה.
 

hamudik

New member
הקישורים האלה לא מוכיחים כלום

אפילו לא את הקשר בין הכאבים שהחולים התלוננו לבין ה"תופעה" כביכול. אני יכול להעיד על עצמי שאני מרגיש ההפך בדיוק - אחרי אורגזמה כשאני מגיע לזקפה נוספת מתחיל לי "כאב ביצים" אמיתי.
 

Krishi

New member
אז כנראה שלא באמת קראת אותם

כי את זה הם דווקא כן מוכיחים. על עצמך אתה מוזמן להעיד כמה שבא לך. אף אחד לא טען שזה קורה לכל הגברים בלי יוצא מן הכלל. אבל אם כבר אתה רוצה לדבר על דוגמאות אישיות, אז אני הנה בא ואומר - לי זה כן קרה, יותר מפעם אחת וזה כואב, ולוקח הרבה זמן עד שזה עובר. זה לא קרה לי כל פעם שלא הגעתי לגמירה, אבל קרה מספיק פעמים (אולי היה שם איזשהו דפוס שחזר על עצמו דווקא בפעמים שזה כן קרה, לא יודע, לא עקבתי או עשיתי ניסוי במיוחד). ואתה יכול להיות בטוח שאני לא מספר לך את זה רק כדי שתסכים לשכב איתי.
 

hamudik

New member
כתוב שידוע על הכאבים המדוברים

וכשיש זקפה הלחץ דם באזור מתגבר אבל עדיין לא הצליחו להוכיח קשר בין הדברים. אני יודע על איזה כאב אתה מדבר, זה קרה לי כמה פעמים אבל אני ממש לא בטוח שזה בגלל זה..
 

Krishi

New member
זה לא שהוא סתם מתגבר

הלחץ נעלם אחרי שמגיעים לגמירה. לא מגיעים לגמירה? זה גורם לכאבים. מה לא ברור פה? גם הביאו לך דוגמא למישהו שנבדק ואין לו שום בעיה או סטוריה רפואית, עם כאבי ביצים שקרו כל פעם שהוא היה עם חברה שלו ולא גמר, אחרי זה שהוא התחיל לשכב איתה הכאבים לא חזרו. אז בגלל מה אתה חושב שהכאב הופיע סתם ככה אחרי שהיית עם מישהי ולא גמרת? האם זה קרה לך גם אחרי שגמרת? לא נראה לי. יש הסבר אחד וידוע והוא מוכח אז למה להתווכח בכח? אני לא מבין את האינטרס שלך לצאת נגד זה. מילא היית אישה שנמאס לה לשמוע מגברים שהיא חייבת לעזור להם לגמור אחרת יכאב להם ביצים? אבל אתה? בתור גבר? למה?
 

hamudik

New member
אין לי כאן שום אינטרס

אני לא חושב על להקים הפגנה נגד כואבי הביצים או לצאת נגד מישהו, סתם מוזר לי שגברים מציגים את זה בתור תופעה כל כך נפוצה. זה מה שאני הבנתי מהלינקים שהוספת: ידוע על 2 תופעות אבל עוד לא הצליחו להוכיח את הקשר ביניהן (לדעתי, בגלל שהתופעה לא נפוצה מספיק ומופיעה אצל מספר קטן של גברים).
 
למעלה