לא מספיק יוזם

hamudik

New member
הוא, היא, הם, אתן, אנחנו, אתם..

הצלחת לבלבל אותי כמעט כמו ההודעות של רצח בהבנה מדבר על עצמו בגוף שלישי
 

vivian baxter

New member
../images/Emo31.gif

ההודעות של רצח בהבנה הם כמו כדור גלידת וניל בקיץ חם.
 

hamudik

New member
לפחות יש סמיילי הפעם

שנבין שמדובר בבדיחה
אבל עדיין טעון שיפור......
עדיין לומדים?
 

too addictive

New member
אני הוכחתי את זה

מזמן מזמן, יכול להיות שאפילו בשרשור שנמחק כי הוא היה מלא בקללות. אין לי כוח לחפש לינקים, אבל ורדונה צודקת לגמרי, זה הכל עינין של לכתוב ולהגיב לעצמך (היא עשתה את זה גם בשרשור המדובר איתי).
 

too addictive

New member
../images/Emo13.gif

תעשי חיפוש אחורה בפורום, על הודעות שמצורפות אליהן תמונות. ת'כלס? לא מתרגשת....בין אם זה הוא או היא או הם, לפעמים יש לזה הברקות.
 
זה ממש לא מזיז לי ברמה שאני אבדוק את זה

ואחפש הודעות. סתם הזוי אם זה באמת נכון ומה עובר על בן אדם אם הוא מחליט להסתתר מאחורי דמויות שונות עם מאפייני אישיות שונים שמגיבות אחת לשנייה.
 

Descaradaא

New member
מה את משקרת ? חחח

אוף אין לי כח לזה כבר מה את משקרת באמת ? את לרגע לא הזכרת בשרשור ההוא את אוריאנה אני בעצמי הגבתי שם שלא הייתי יוצאת עם כל מיני עדות ( ובגלל זה פתחתי דיון לפני כמה ימים אז זה בזמן טוב מתנגש לנו ) ואת פשוט משקרת כי אוריאנה לא הייתה בתקופה הזאת בפורום כביכול עובדה שאני התפלאתי שעכשיו בחודשים האחרונים היא חזרה אז למה זה טוב ? בסדר את רוצה להגיד שאוריאנה ולאנה זה אותה אחת זה משהו אחר אבל מה את מערבת אותה לשרשור שביכלל היה פה בעקבות איזה אחת שפתחה על עדות ואת התנפלת עליה היא אמרה שהיא לא הייתה יוצאת עם תימנים וחבר שלך תימני לא ? והיה את הכינוי ZXZXZX של איזה אחת שקיללה פה ואתם חשבתם שזה אוריאנה אני עכשיו חיפשתי את הכינוי הזה והוא פתוח מלפני 10 שנים אז מה את מאמינה שכשהיא היתה בת 9 היא החליטה לקלל אותכם ? אז באמת שתסגרו את הדיון הזה כבר עשיתם לי כאב ראש כמו חבורה של קקטואות שמחכות לבשר ליפול עליו לא מעניין .
 

too addictive

New member
לא רק שאת טועה בעובדות

אלא את גם חופרת. אז בואי נסגור על זה שאני שקרנית, ולהבא תמנעי מלהגיב על דיונים שחופרים לך, זה יהיה הרבה יותר פשוט לכולנו.
 
אני לעולם לא אחכים מויקיפדיה

מהסיבה הפשוטה שזה לא מקור מידע מוסמך. זו פלטפורמה אינטרנטית שכל אחד יכול להכניס אליה מה שהוא רוצה. אפשר גם לא להשתמש במונחים מעליבים של "תחכימי", לא ירדתי פה לפסים אישיים עם אף אחד.
 

Orianna

New member
הבעיה נובעת

מהעובדה שאת בוחרת לקחת את העצה הנחמדה שלו (להלן: "תחכימי") כניסיון להעליב אותך או לזלזל בך וכל זה נגרם מהסרט שאת חיה בו (להלן: "אני יודעת הכל"). זה באמת ובתמים בסה"כ רצון ללמד אותך משהו חדש ולהוכיח אותך על טעות. אף אחד לא מת מזה.
 

Krishi

New member
וואי איזה בן אדם קשה את

הנה לך כמה מקורות מומסכים: http://pediatrics.aappublications.org/content/108/5/1233.extract http://www.docstoc.com/docs/57696975/The-Orgasm-Answer-Guide (עמוד 87) וגולת הכותרת, מאמר רפואי ומקצועי: http://www.hawaii.edu/hivandaids/Bl...oung_Adults__A_Case_Report_and_Discussion.pdf עכשיו אולי השתכנעת? ובלי קשר, אני מת על אנשים שכשצריך אז וויקיפדיה זה אחלה מקור מידע (כל עוד זה מתאים להם) אבל ברגע שוויקיפדיה סותרת את הטענה שלהם פתאום זה "לא מקור מידע מוסמך". נתחיל מזה שיש אנשים שבודקים מה נכנס לוויקיפדיה ומאמתים את המידע הזה, זה לא שכל אחד שכותב משהו יכול פשוט להכניס את זה כל כך בקלות. מעבר לכך, בדרך כלל לכל טענה בוויקיפדיה יש הפניה למקור ממנו הטענה הזאת הגיעה (ממליץ לך לבדוק מדי פעם את ה-"ביבליוגרפיה" בתחתית העמוד בפעם הבאה שאת בודקת מושג כלשהו בוויקיפדיה).
 
למעלה