לא מצאנו אינה ראיה

דוד1000

New member
לא מצאנו אינה ראיה

"ידוע שהיה האידיוט הגדול ביותר בכל הצמרת הנאצית (ה- IQ הנמוך מכולם)." ת. תגובה שלא ממין הטענה. "כל המקורות מצטטים מקור ראשוני יחיד, וזה דומה להפליא לספור המיתולוגיה היהודית בכך " ת. לא היתה כאן טענה אמונית אלא קוריוז. "ספור המגילה " ת. לא מצאנו אינה ראיה. מה שהיה חשוב ליהודים היה בהחלט עשוי שלא להיות חשוב לפרסים ואולי אפילו היה חשוב להם שלא להשאיר שם ושארית למחשבתם המכוערת. כפי שניסו הנאצים למחוק כל עדות לפשעיהם. באשר לשמות אין בכך ולא כלום. יהודים בכל ארצות גלויותיהם אמצו אז וגם היום שמול לועזיים כד שלא לבלוט ולא לגרום לשנאת ישראל השרשית לצוץ. כמעט כל שם לועזי יש לו קשר אלילי. בכל זאת העובדה היא ששמות לועזיים אומצו על ידי היהודים כשם ליחסי חוץ. אכן נכון שאסתר ומרדכי עשויים להיות נגזרים משמות אליליים. אולם השמות העבריים הם אחרים. אסתר נקראה בשם העברי "הדסה". לגבי מרדכי אין אנו יודעים אם היה לו שם אחר ומה הוא. הסברה הפשוטה הנה שהיה לו שם עברי אחר שהרי השושלת ממנה יצא היתה של שמות עבריים. "פרופ´ זרטל"עצמו מודה... " ת. הטורח לעיין באתר ימצא את הקטע הרצ"ב אותו ליקטתי מן המאמר. מה שמלמד שהצגת מוגוי היא מוטה ולא אמינה. שנית, לרשות הסופר המצרי עמדו מספר מונחים קבועים וברורים לתיאור לשוני של "אנשים מאיזור סוריהוא"י". ייתכן שלא נוצר צורך או עניין מצידו לציין את איפיונם האתני המדויק. לאור הנאמר לעיל מפליא שהרצוג מציין כמעט בדרך אגב את הנדבך החשוב ביותר באיתורו של עם ישראל בסביבות ארץ ישראל היא אסטלת מרנפתח. בקטע המתאר כיבוש ערים בא"יוסוריה חורג הסופר מן הקונוונציות הרגילות וטורח לכתוב בדיוק רב את השם ישראל, עם הירוגליפים נוספים המגדירים אותו כקבוצה אתנית או חברתית בעלת זהות נפרדת וברורה. ד"ר אורלי גולדוסר האוניברסיטה העברית ירושלים http://www.hayadan.org.il/BuildaGate4/general2/company_search_tree.php?Site Name=hayadan&lan=en&Referral=tree&NewNameMade=78&SearchType=Product http://www.manof.org.il/sh.asp?x=593 א. פרופ' זרטל אינו הנציג המוסמך של הציבור הטוען ליציאת מצרים. במימצאיו יש כמובן ענין לציבור זה. ב.עם כל זאת מיועץ לקורא לעיין במאמר הארוך שם כדי להיווכח שהנ"ל היינו הצגת מגמתית ברורה. ג.גם מיועץ לשים לב ל"רדיפת האמת" המשתמעת מן האינטריגות המקובלות בין מדענים מן האסכולה האתאיסטית בשעה שהדברים נוגעים למעמדם. "אסטלת מרנפתח?" ת. יעויין בקטע המצוטט לעיל. וליקובסקי? מוסמך אוניב' מוסקווה לפסיכיאטריה, 1921 ת. חוקרי המדע יודעים היום יותר ויותר על פחות ופחות. זוהי תוצאה מתהליך ההתמחות שבכל המקצועות. והנה יש לנו אדם אינטליגטי בצורה מוכחת המגלה יכולת התמודדות עם תחומים מגוונים מאוד על מנת לבנות תיאוריה כוללת. ההסתמכות על מדענים צרי אופק המתמחים בתחומים צרי היקף היא אחת מן המכות הקשות של המדע המודרני. יותר ויותר אוניברסיטאות מבינות שכדי לעצב השקפות עולם מדעיות רחבות היקף נחוצים באופן דחוף מדענים המתמחים דווקא באינטרדיציפלינריות. ברור מה שכואב למוגוי. Prof. David Rohl ? "היכן ראית שהוא פרופ' ? דעותיו אינן מקובלות," ת. דעות מקובלות הן דעות של המימסד המדעי האתאיסטי... מניח את המבוקש. "התאור למנגנון המייצר סיפורי פולקלור כאלה המופצים בצורה מסודרת ודקדקנית בלעדי הכחשה כל שהיא" דווקא כן!!!" ת. דווקא לא. בקישור המצויין אין התייחסות למנגנון הישראלי היחודי המבוסס על המוניות בלי הכחשה. "עקבות נדודיהם במדבר" ת. הוכחש ברשימה מסודרת וגם פה לעיל. "ש לך ראיות ישירות. אתה יכול רק להביע תמיהה" ת. מוגוי כבר הסכים שיש הוכחות בתחום הפילוסופיה. יש לקוות שהוא כבר שמע על הוכחות בדרך השלילה. "היא גובשה רק אחרי חורבן בית שני," ת. לו יצוייר כטענה הנטענת אין זה סותר את מתן תורה. הרי ייתכן והטקסט נמסר במדבר סיני. בטקסט חלו שיבושים עד לתקופת בית שני ואז ישבו אנשי כנסת הגדולה וניפו ב-70נפות את הטקסטים המשובשים על מנת להגיע לטקסט מדוייק. מה רע בכך? במה זה סותר את מעמד הר סיני? "וכתיבת הפרוטוטיפ ")... ת. מועד הפרוטוטייפ הוא שיקול פילוסופי אישי של מוגוי. הבטחון שלא היה כתיב תנועתי צריך שיהיה מוכח. אמנם יש סברה להעמיד זאת כך אך יש גם סברה הפוכה מטעמי מסורת. "הוצאת דברים מהקשרם"? דווקא לא!!! http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?id=129&msgid=13522758 ת. יש להבין שמסובך מדי להבין את הטענה שדפוס קורן בנוסחו העכשווי מבוסס בעיקר על קדושת ישראל הרבה יותר מאשר על קדושת הטקסט הטקסט שניתן בסיני. בחירת ישראל חשובה יותר מבחירת התורה. ישראל עלו במחשבה לפני התורה. http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/archive/viewmsg.asp?id=129&msgid=12620598 "אולם, _אין_ "מסרי זבל" אלה קשורים _ולו_ באופן _קלוש_ למשהו שקדם למאה 4-ה לפנה"ס." http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/archive/viewmsg.asp?id=129&msgid=12659121 ת. אני חוכך בדעתי האם מוגוי עושה עצמו לא מבין את הנטען בתשובה ומה שנטען כאן שוב או שבאמת יש כאן מקרה מעורר חמלה של מי שאכן אינו מבין.
 

דוד1000

New member
לא ענית איך כפו על העם לקיים מצוות

בלי שנשארו סימנים של כפיה לדורות הבאים?
 

גוססי2

New member
אוי מרכז נטעים העלוב

שוב מחקת את הודעתי? טרם השכלת? טוב, שים לב כיצד אני מציב אותה שוב: אילו טרחת ללמוד תורה היית מגלה את הסימנים, אבל מאחר וכל מה שאתה יודע לעשות הינו Copy'n'Paste (וגם בזאת אינך מיומן במיוחד) איך תדע? לך תלמד תורה, חביבי. הכל נמצא שם...
 
דלעת1000, אתה אימבציל/קרטין מזעזע.

אילו סמנים של כפיה רצית לראות? אדם בודד, ואפילו משפחה בודדת לא יכלו להתקיים עצמאית מחוץ למסגרת שבטית מגוננת. כל מי שפקפק במעשיות המיתולוגיות גורש מן השבט ונדון לכליה. אף אחד לא יטען באזני בניו שהאבות, מיסדי האומה, על פי ספורי המיתולוגיה השבטית, היו דיקטטורים, אלימים, או בעלי אפי שלילי. שכן, זה משליך על עצמך שרשים ויחוס מפוקפקים. לכל עם יש מעשיות מיתולוגיות, והאבות המיסדים מתוארים שם כמי שחוללו מעשי גבורה, לחמו מעטים נגד רבים, הובילו ונווטו את עמם בין סכנות, לארץ מובטחת, בהשגחה שמימית של הזיה נוירופסיכואלקטרוכימית כלשהי. כל מיתולוגיות העמים דומות בקווים כלליים אלה. סדנא דארעא - חד הוא. האם אתה מודה שחוץ מן התמיהה לכאורה הזו _אין_ לך הוכחה לאמיתות התורה? אם כן הוא - אזי הגיעה לסיומה מלחמתנו הממושכת... 2843921D
 

דוד1000

New member
אף אב לא ישקר לבניו

"אף אחד לא יטען באזני בניו שהאבות," ת. אף אב לא ישקר לבניו. בכל אופן לא יתכן שכל האנשים של אותו דור שיקרו לבניהם. אגב אצלי לא יעזור לך הכינויים והקללות. אתה מכיר אותי שאני לא מפסיק בגלל זה את הפצת האמת.
 
דב שטיין חולק עליך!!!!!!

http://www.beith-din.com/jumpchar.htm אתה מכיר את האתר שלו טוב, טוב ויודע שהוא מאשר שם שלדתיים מותר לשקר בנושאים אלו - אז כיצד אתה מעז לחלוק עליו? האם בסמכותך לחלוק על הוראה והסבר של רב מורשה ומוכר?
 

דוד1000

New member
התורה שנתקבלה היא התורה המקורית

התורה שנתקבלה היא התורה המקורית בדיון זה הגילוי ממשיך ומעט מן האור דוחה הרבה מן החושך. ההגנה תתמקד אך ורק ב"מקוריות התורה", בהיותה המסמך האוריגינלי ומדוע אי אפשר אחרת ועדיין לא תתמקד במהות או באמיתות מה שנכתב שם. http://www.truesearch.org/base.htm תורה מקורית תביעה: נניח שאכן התקבלה תורה בזמנה מי ערב לנו שמה שיש בידינו זה מה שהתקבל. במשחק טלפון שבור אחרי עשרה אנשים המשפט שצריך להעביר כבר מתעוות והרי במקרה שלנו עברו כל כך הרבה אנשים וכל כך הרבה זמן . הגנה: אכן טענת הטלפון השבור יש בה מן ההיגיון, אולם אם נבנה טלפון שבור עם מנגנוני הגנה התמונה תשתנה ונסביר: "טלפון שבור" שבו יהיו למשל התנאים הבאים: 1. יחד עם המשפט שצריך להעביר יהיה צורך להעביר אותו גם בכתב . 2. כל אדם שמעבירים אליו יצטרך לשנן בעל-פה את המשפט עד שהאדם המעביר יהיה בטוח שאפשר לסמוך עליו. 3. הבטחה לפרס גבוה למעבירים נכונה את המשפט ומנגד עונש לנכשלים. 4. נוסיף גם עשרה טורים מקבילים שבהם יעבירו את אותו משפט. ברור ש"טלפון שבור" זה יהיה עם רמת ודאות גבוהה כך שאפשר לסמוך עליו. צפי של התורה: תורת ישראל צפתה שאלות מאין אלו, כפי הנראה מהפסוק: " והיה כי ישאלך בנך מחר מה זאת ואמרת אליו כי בחוזק יד הוציאנו ה' ממצרים מבית עבדים" (שמות, יא, יד). כדי למנוע זאת, בנתה תורת ישראל מנגנוני הגנה פנימיים (כעין "טלפון שבור" עם מנגנוני הגנה עצמית) שישמרו על מקוריותה. הבה נפגוש ב- 15 מעיקריהם ובתוצאותיהם: 1. ריבוי ספרים: משה רבנו כתב 13 עותקים של ספר-התורה, עותק אחד מסר לכל שבט ושבט ואת האחרון הניח בארון הברית , במשכן. ישנה מצווה להרבות בכתיבת ספרי תורה: ריבוי עותקים מקשה על זיוף, שכן, מי שירצה לזייף, יצטרך לזייף את כל העותקים. וכן אף אם בחלק מהספרים ישתבש או ישתנה משהו, הרי יוותרו עוד הרבה עותקים שמהם ניתן יהיה לגלות ולתקן את המעוות. 2. ספירת אותיות התורה: חכמי ישראל נקראו בעבר סופרים (לדוגמא: עזרא הסופר), משום שספרו ומנו את אותיות התורה. בעלי המסורה ספרו את הפסוקים, המילים והאותיות בתורה, קבעו לכל ספר את מספר הפסוקים, המילים והאותיות שלו וכן הראו את מקום חצי הספר לפי מניין הפסוקים, המלים והאותיות. אחת מהדרכים של תכנת אנטי וירוס למחשבים לזהוי וירוס הנה על פי השוואת גודלי קבצי מחשב נוכחיים לעומת גודל קבצי המחשב המקוריים, כשכל שינוי בגודל נחשד כוירוס ונבדק. כך גם אצל בעלי המסורה, כל שינוי אפילו הקטן ביותר במנין הפסוקים, המילים והאותיות בספר התורה היה נתקל בהתראה, התנגדות והסרה. 3. תו תקן לספרי התורה: ישנה מצווה להעתיק את ספר-התורה תוך הקפדה על דיני כתיבה. לדוגמא: כתיבה בדיו מיוחדת, על קלף מעור של בהמה, רק על ידי סופרים מומחים יראי-שמיים ועוד. כתיבת ספר אחד אורכת כשנה וספר הפגום בהלכה אחת או אפילו באות אחת נפסל. כל זאת מביא להקפדה יתירה בכתיבת הספרים ולפסילת ספרים פגומים וכך נוצר מצב שספרים שכבר "עברו" את ביקורת "מכון התקנים" ה"קשוח" והבלתי מתפשר של ההלכה, הם כמו מוחתמים בתו תקן של ההלכה ונמצאים בדרגת שלמות, כראוי לספר הספרים. 4. קריאת התורה ברבים: בכל יום שבת וימים שני וחמישי, קוראים בתורה בבית הכנסת וכן מגביהים את ספר התורה כשכל הקהל אומר: "וזאת התורה אשר נתן משה לבני ישראל". כמו כן ישנה הלכה הקובעת שכל אחד חייב לקרא כל שבוע את פרשת השבוע - פעמיים ופעם נוספת בתרגום לארמית. וכך כשכולם מכירים ויודעים קשה לטעות או לזיף. 5. מצות הקהל: אחת לשבע שנים היו מקהילים את כל העם ומקריאים לפניהם את התורה וזאת מספר התורה המקורי שכתב משה רבינו והיה מונח בבית המקדש. וכך כל אחד יכול היה להשוות את העותק שבידו עם המקור ולתקן את הטעויות אם היו. 6. מצוות למוד תורה: המצווה הגדולה ביותר היא לימוד התורה באופן של חזרה ושינון ושוב חזרה ושינון ושוב חזרה ושינון ושוב. . . כך שלפנינו מנגנון זכירה בלתי נפסק וכשהכל בקיאים בחומר איך ישכח או יסולף דבר? המרצדס היפואית האם יסכים מישהו לקנות מכונית מרצדס תוצרת יפו במחיר מלא? התשובה ברורה. כולם יודעים שמרצדס מיוצרת בגרמניה ולכן קשה לזייף. כך גם התורה, כשכולם בקיאים בה - מי יוכל לשנות?! 7. ימי זיכרון: ישנם ימים מיוחדים שבהם מתייחד כל העם עם זיכרונותיו בדיוק כמו יום השואה שעליו נאמר "לזכור ולא לשכוח". כך חגי ישראל הם ימי זיכרון למאורעות שארעו לעם ביציאת מצרים ומתן תורה. לזיכרון יציאת מצרים יש את "חג-הפסח" :וכך כתוב בספר דברים, פרק ט"ז: לזיכרון מתן-תורה יש את "חג-השבועות", ראה שוב ספר דברים ט"ז: וכך בשאר חגי ישראל. 8. והגדת לבנך: ישנה מצווה להקניית התורה לבנים, ממשיכי הדרך. כשאנו מספרים על יציאת מצרים, בודאי שאין אנו מחדשים דבר. הלא כל אחד שמע זאת מאביו - לפחות פעם בשנה - בשולחן הפסח, בליל הסדר, בקריאת ההגדה ( הגדה מלשון הגד -אמירה ולא אגדה). 9. המחשה: כל מחנך יודע שדרך מצוינת להשריש חומר לימודי היא - לימוד חזותי והמחשה. ביהדות, על מנת שהזיכרונות יהיו "טריים ורעננים", מקפידה התורה על המחשה קפדנית של קורות העם. לדוגמא: בפסח - אכילת פיצות שבצקן לא החמיץ (שהכנתן ארכה לא יותר מ - 18 דקות), לזכר הפיצות [1] שאכלו אבותינו ביציאתם ממצרים. בסוכות - ישיבה בסוכה ארעית ולא בסוכת קבע, בדיוק כמו הסוכות ששמשו את אבותינו במדבר. מצות מזוזה- לזכר הדם שמרחו אבותינו על משקופי הבתים כסימן למלאך שבצע את מכת הבכורות שיפסח על בתיהם. וכך הדברים, לא רק שלא נשכחים או משתנים, אלא, אף נזכרים ! 10. "כי יקום…נביא": אפילו אם יקום נביא שהוכיח עצמו כנביא אמת, אם ירצה לשנות את התורה, אין לשמוע בקולו ויש להורגו. ראה ספר דברים, י"ג אנו רואים שמרגע נעילת המערכת, כלומר חתימת התורה, אין לאף אחד סמכות לשנות ולו את הפרט הקטן ביותר בתורה, אפילו אם מדובר באדם שמוכיח - על פי המופתים שהוא עושה- שהינו נביא אמת ואדרבא, בזה שהוא בא לשנות את התורה, מזה מוכח שהוא נביא שקר. 11. אורח חיים מיוחד: ביהדות ישנה חזרה תמידית על יסודות האמונה באופן מעשי. היהודי מצווה בכל רגע ורגע, לזכור את מאורעות יציאת מצרים, למן קומו מהמטה דרך ברכת המזון בכל ארוחה וכלה בקריאת שמע, כשהוא הולך לישון. (דברים ו', ד') ההמשך בהודעה הבא בלי נדר
 

Governor

New member
שוב חזרנו ל"הוכחת" הטלפון השבור

של האידיוט. נסכם נא מספר עובדות שאינן שנויות במחלוקת. (1) התורה מספרת מעשיות, ללא עדות, על ארועים מסוימים שאין להם כל אישוש עצמאי אחר ומשתמשת בטריק נסוחי כדי לאשר את אוטנטיות עצמה. (2) רבוי ספרים? אכן יש לנו עדויות מוצקות על קיום נסחים שונים רבים לתורה אפילו בימי חרבן בית שני, ולא מדובר רק על יתרות וחסרות. (3) התורה שלפני המאה ה-4 לפנה"ס היתה כתובה בכתב פיניקי קונסוננטי והורחבה לכתיב המקובל היום (שים לב, איני אומר "לנסח המקובל היום", אלא לכתיב) _ללא_ מסורת ידועה של הוספת תנועות והטעמות. זה לא שידוע שהיתה מסורת, אלא שאבדה. לא ידועה כלל מסורת. משמע, _אין_ קשר בין הנסח שלפני המאה ה-4 לפנה"ס, לבין זה שלאחריו, וההרחבה נעשתה על ידי אדם, בשר-ודם. יתרה מזאת. דב שטיין _מודה_ שהתורה של היום היא מה שעם ישראל החליט שהיה רוצה שניתנה בסיני. שורה תחתונה בהחלט: אנו _רחוקים_ מלטעון שבידינן התורה המקורית 28439247
 

דוד1000

New member
אני טוען שהתורה אמת מאמת בורא העולם

"אנו _רחוקים_ מלטעון שבידינן התורה המקורית" ת. אתה כנראה קורא מה שאתה רוצה ולא מה שאני טענתי. אני טוען שהתורה אמת מאמת בורא העולם. לא טענתי שהיא אותה התורה שניתנה בהר סיני.
 

Governor

New member
אז כל מה שכתבתי כאן

הוא נכון. אמת? זה שאתה מאמין שמה שעם ישראל החליט הפך בדיעבד להיות רצון הבורא (בית דין של מטה כופה על בית דין של מעלה) - לא מענין אותי. אני הפרכתי את הטענה שנסח "קורן" בפרט, או כל נסח אחר המקובל היום, ניתנו בסיני...
 

דוד1000

New member
המשך

12. איסור השפעה מהגויים: איסור חיתון עם גויים, איסור המרת דת וכן האיסור ללכת בדרכי הגויים. ראה דברים י"ג: גוי שרוצה להתגייר, חייב בין השאר להוכיח - בקיאות בתורה ובהלכותיה, דבר השומר שלכל משפחת העם היהודי תהיה רמת ידע מינימלי של השורשים ההיסטוריה והתורה. 13. "לא תוסיף ולא תגרע": אחד מאיסורי התורה החמורים הנו האיסור להוסיף או להחסיר מהלכות התורה : וכי על מה יוצא הקצף על המשנים והמעדכנים את התורה למיניהם? אלא, שאם כל אחד ישנה בשם הרפורמה, הקידמה והזמן את דברי התורה, עתידה היהדות להתנפץ לאלפי רפורמיסטים שונים ולבסוף גם להיעלם. "נעילה" זאת של התורה מפני כל שינוי עתידי, מגנה עליה ומשמרת אותה. 14. פנאטיות: התורה דורשת להקפיד על המצוות כולן קלה כחמורה על כל פרטיהן : דברים ז: הנה אנו רואים מה תפקידה של אותה "פנאטיות" שדוקא "קפדנות יתר" זו על הפרטים עוזרת לשמר בקפדנות על התורה שלא תשתנה ולא תשכח. 15. אביזרי זיכרון: דברים ז מזוזה ובה פרשת יציאת מצרים - נדרשת על כל פתח, תפילין עם פרשת יציאת מצרים - נדרש להניח כל יום, ציצית - נדרשת ללבישה 24 שעות ביממה - למען זכירת מצות התורה. במדבר טו: …ובכלל היהודי נדרש להיות כולו מונומנט זיכרון ומצבה חיה בכל אורחות חייו: בלידתו, בלבושיו, באכילתו, בחגיו, בחתונתו ובמותו. במשחק טלפון שבור משווים את התוצאה הסופית עם ההתחלה. אם כן הבה ניגש להשוואה, על מנת שנוכל לבחון אם חלו שיבושים. והרי התוצאות - וזאת לאחר 3300 שנה, שמתוכן כ- 2000 שנה העם היה בגלות והתפזר בכל תפוצות העולם, כשהקהילות עצמן לעיתים מנותקות זו מזו ללא כל קשר וכל מה ששומר על התורה הוא - אותם מנגנוני הגנה שהתורה בנתה: 1. ספר התורה: בבדיקת כל ספרי התורה מכל הגלויות, ישנו הבדל של 2 אותיות בלבד,(בין ספר התורה התימני לשאר סיפרי תפוצות ישראל) כאשר גם הם לא משנים את המשמעות: "פצוע דכא" לעומת "פצוע דכה", "ויהי חיי נח" לעומת "ויהיו חיי נח". הדבר יפליא אף יותר, אם נציין את העובדה שיש בתורה 350,000 אותיות. מספיקה טעות אחת בכל העתקה של ספר והיינו מגיעים לבזאר של ספרים. המשמעות של 2 אותיות שונות אומרת שבכל ההיסטוריה היו מקסימום 2 שינויים (לא משמעותיים). זהו נתון מדהים שמוכיח את יעילות מנגנוני ההגנה ושספר התורה שבידנו הוא המקורי והנו זהה בדיוק לספר שניתן לאבותינו על ידי משה רבנו. לשם השוואה: ב"ברית החדשה" שהיא יותר "צעירה" 0031ב שנה והיא אף יותר קצרה בכשליש, יש אלפי גרסאות שונות. אמנם בימינו בעידן הדפוס, אין בעיה לייצר ספרים זהים וכל ספרי "מלחמה ושלום" זהים (למעט מהדורות שונות, דבר שגם הוא לא נמצא בספרי התורה), אולם, עלינו לזכור שהתורה הועתקה בכתב יד, אות אחר אות והיא בת 3300 שנה. ובכלל, כל מה שבאנו להוכיח בפרק זה הוא שהתורה אכן נשמרה והיא מקורית ואם ימצא עוד ספר שנשמרה מקוריותו בצורה מדויקת כמו התורה, אפילו באופן מוחלט לאורך אלפי שנים (דבר שהוא תיאורטי בלבד), הדבר לא יעלה ולא יוריד מעניינינו ומעצם ההוכחה. 2. לימוד התורה: במשך כל הדורות שקדו היהודים על לימוד התורה כשהם רואים בזה ערך עליון (מעל כסף, כבוד וכל השאר). המשנה שלומד היום תלמיד ישיבה זהה למשנה שלמד רבי עקיבא ואילו היו נפגשים, מימד הזמן בינהם היה נעלם. 3. לא תוסיף ולא תגרע": ואנו אכן רואים שעיקרי הלכות התורה זהות בכל התפוצות ובל נשכח שישנן בתורה אלפי הלכות. אנא חישבו - אלו השתנתה רק הלכה אחת בכל תפוצה, היינו רואים שוב בזאר של הלכות. מה תאמר ליהודי שבא לבית-הכנסת עם תפילין משולשות ומזהב ושטוען שכך התפילין יותר יפות והדבר מוסיף כבוד לתורה? אולי הוא צודק, אבל לא בבית ספרינו... 4. ימי זיכרון: חגי ישראל נחגגו לאורך השנים עד היום - כימי זיכרון לאומיים, כשהם ממחישים את קורות העם. כל ילד יודע, שבפסח יש ערב הנצחה ליציאת מצרים שנקרא ליל הסדר. 5. אביזרי זיכרון: כל ארכיאולוג מתחיל יודע שבית יהודי מזהים ע"פ המזוזה. כתמול שלשום כן גם היום ומחר, הכל זהה. הנה לדוגמא: תפילין ממדבר יהודה לפני כ - 2000 שנה, הן אותן התפילין של היום וזאת - למרות שבהכנת תפילין יש אלפי הלכות. התפילין מקומראן: פרופסור יגאל ידין: אחרי מלחמת ששת הימים רכשתי מסוחר עתיקות עבור היכל הספר דבר, שנתברר אחר כך שהוא קופסת תפילין ובה כל ארבע פרשיותיה. התפילין הקדומים ביותר שבידינו, מימי בית שני , היו כתובים בידי סופר סת"ם בכתב זעיר ביותר שהתעוררו בעיות מסוימות שצריך היה לאמתן במעבדה, שרק למשטרת ישראל יש כמוה. יום אחד נסעתי ברכבת מירושלים לתל אביב לאותה מעבדה ובכיס תצלומי התפילין הללו שאיש זולתי לא ראה אותם, ואירע לי מה שקורה למספר נוסעים ברכבת בקו זה : כשעברנו את כפר חב"ד עלו כמה אברכים לרכבת , ואחד מהם הפציר בי להניח תפילין , סרבתי אך כשנוכחתי שמבטאו זר, שאלתיו מניו עלה , הוא השיבני שעלה זה לא מכבר מברית המועצות. שאלתיו "ובברית המועצות הנחת תפילין ?" אמר לי : "כל ימי חיי מאז הגעתי למצוות הנחתי תפילין " , כששמעתי כך אמרתי לו: "אם אתה בברית המועצות קימת את המצווה הזאת , לא אסרב גם אני" - והנחתי תפילין. בתל -אביב לפני רדתי מהרכבת, ניגשה אלי אשה ואמרה לי: פרופסור ידין, אני שמחה שנענית לבקשתו של אותו אברך, שלמעשה לא הכירך. בני מחסידי חב"ד נפל לא מזמן בתעלת סואץ " לדבריה היה החב"דניק היחיד בין הצנחנים. לפני מותו - סיפרה "בקרוהו אנשי פלוגתו ושאלוהו לרצונו. אמר להם "הניחו תפילין " , "במשך היום ראיתי בעיני רוחי כאילו אף אתה הצטרפת לבקשתו" אני מודה שלא יכולתי לעצור בעד דמעותי באותו רגע. אמרתי לה "איזה צירוף מקרים מופלא! בכיסי תצלומי התפילין הקדומים ביותר שבידינו , ולא אוכל לעשות עמך חסד גדול יותר מאשר להראותם לך ברגע זה" (יגאל ידין "חויותיו של ארכיאולוג יהודי") 6. פנאטיות: היהודים במהלך הדורות דבקו בתורת ישראל ולא הסכימו לוותר עליה, לא עבור כבוד ולא עבור כסף ואם היה צורך, הם גם נהרגו על קדוש השם (ע"י היוונים, הרומאים, האינקוויזיציה הספרדית, הנאצים, הערבים וזוהי רשימה חלקית), כשהם לא מוותרים אף על אחת ממצוות התורה. לסיכום: לפנינו אם כן המהלך כולו: שלב 1: תורת ישראל צופה את הנולד ויודעת שתהיה בעייתיות בהוכחת המקוריות. שלב 2: התורה הקדימה ובנתה מנגנוני הגנה פנימיים למכת אבדן המקוריות. שלב 3: יהודים במשך כל הדורות שמרו מכל משמר על מנגנוני ההגנה. שלב 4: התוצאות מעידות שהמקוריות אכן נשמרה וכך לא ניתן להכחיש שלפנינו ספר התורה המקורי והלכות התורה המקוריות. מש"ל (מה שהיה להוכיח)
 

Governor

New member
טענתך כבר הועלתה

וכבר הופרכה. "אם נציין את העובדה שיש בתורה 350,000 אותיות" טעות!!! בנסח "קורן" 304805 אותיות. בנסח לנינגרד, הנסח השלם הקדום ביותר, משנת 1009, יש 304850 אותיות (45 נוספות!!!). שורה תחתונה בהחלט: טענתך כבר הופרכה. מש"ל (מה שהיה להוכיח)
 

דוד1000

New member
אתה נפלת בפח. גם לפי הנוסח

של לנינגרד. אין סיפור על כך שמי שלא קיבל את התורה, הוצא לגולה. גם שם רשום על יציאת מצרים ועל מעמד הר סיני.
 

Governor

New member
פורום "האמת האבסולוטית" מלא כל כך

בשטויות הניתנות להפרכה בקלות שאיני יודע היכן להתחיל. הבא לכאן טענה אחת משם, לפי בחירתך, ואטחן אותה...
 

דוד1000

New member
במקום לטחון את הראיות. תטחן את

"ההפרכות" במרכאות שיש בדעת אמת. זה לא קשה לקיים תורה ומצוות.לכל בעלי התשובה-אתם לא מפסידים כלום!! במידה והכל נכון אז בשמיים נקבל הרבה זכויות על המצוות שאנחנו מקיימים ועל הדרך שאותה עשינו. ובמידה והכל אינו נכון...זכינו בחיים טובים יותר מאשר החילונים הגשמיים והחסרי רוחניות..בחייהם!! בברכה,
 

Governor

New member
'במקום לטחון את הראיות תטחן את

ה"הפרכות" במרכאות שיש בדעת אמת' איני קשור לדעת-אמת. הם טענו משהו. אתה הצגת הפרכות לטענות אלה. בחנתי את טענות דעת-אמת מול הפרכותיך, והראיתי שהפרכותיך מופרכות. "זה לא קשה לקיים תורה ומצוות.לכל בעלי התשובה-אתם לא מפסידים כלום!! במידה והכל נכון אז בשמיים נקבל הרבה זכויות על המצוות שאנחנו מקיימים ועל הדרך שאותה עשינו. ובמידה והכל אינו נכון...זכינו בחיים טובים יותר" זהו Pascal's Wager והוא הופרך מזמן "...מאשר החילונים הגשמיים והחסרי רוחניות..בחייהם!!" התנשאות מאוסה. חייך כל כך תובעניים, תוך השתדלות כל כך עקרה לשאת חן בעיני הזיה נוירופסיכואלקטרוכימית, המצויה רק בין אזניך, שאין הוכחות לקיומה מחוץ לספוג שבין שתי אזניך, שלא נגלתה מעולם לאיש, בלי לקבל שום תמורה בעין בעולם זה, ובלי הוכחות שתהיה תמורה כלשהי בעולם אחר. ואתה מכנה את כל המצביעים על ארח חייך המטופש והמבוזבז בתאר "גשמיים, חסרי רוחניות"... 28439248
 
אימבציל/קרטין, אינך תופש שאיני

מעונין שתפסיק? האידיוטיות הממארת הקורנת ממך משרתת את מטרותי. "אף אב לא ישקר לבניו. בכל אופן לא יתכן שכל האנשים של אותו דור שיקרו לבניהם" איזה דור? מי שקר? אנשים מספרים לבניהם את המעשיות המיתולוגיות השבטיות שגובשו, קודשו ונחתמו לכתבי קדש. כך זה בכל אמונה, תהא זו שומרית, אכדית, יהודית, נוצרית, מוסלמית, או הינדית. סדנא דארעא - חד הוא... 28439224
 
למעלה