לא מצאנו אינה ראיה
"ידוע שהיה האידיוט הגדול ביותר בכל הצמרת הנאצית (ה- IQ הנמוך מכולם)." ת. תגובה שלא ממין הטענה. "כל המקורות מצטטים מקור ראשוני יחיד, וזה דומה להפליא לספור המיתולוגיה היהודית בכך " ת. לא היתה כאן טענה אמונית אלא קוריוז. "ספור המגילה " ת. לא מצאנו אינה ראיה. מה שהיה חשוב ליהודים היה בהחלט עשוי שלא להיות חשוב לפרסים ואולי אפילו היה חשוב להם שלא להשאיר שם ושארית למחשבתם המכוערת. כפי שניסו הנאצים למחוק כל עדות לפשעיהם. באשר לשמות אין בכך ולא כלום. יהודים בכל ארצות גלויותיהם אמצו אז וגם היום שמול לועזיים כד שלא לבלוט ולא לגרום לשנאת ישראל השרשית לצוץ. כמעט כל שם לועזי יש לו קשר אלילי. בכל זאת העובדה היא ששמות לועזיים אומצו על ידי היהודים כשם ליחסי חוץ. אכן נכון שאסתר ומרדכי עשויים להיות נגזרים משמות אליליים. אולם השמות העבריים הם אחרים. אסתר נקראה בשם העברי "הדסה". לגבי מרדכי אין אנו יודעים אם היה לו שם אחר ומה הוא. הסברה הפשוטה הנה שהיה לו שם עברי אחר שהרי השושלת ממנה יצא היתה של שמות עבריים. "פרופ´ זרטל"עצמו מודה... " ת. הטורח לעיין באתר ימצא את הקטע הרצ"ב אותו ליקטתי מן המאמר. מה שמלמד שהצגת מוגוי היא מוטה ולא אמינה. שנית, לרשות הסופר המצרי עמדו מספר מונחים קבועים וברורים לתיאור לשוני של "אנשים מאיזור סוריהוא"י". ייתכן שלא נוצר צורך או עניין מצידו לציין את איפיונם האתני המדויק. לאור הנאמר לעיל מפליא שהרצוג מציין כמעט בדרך אגב את הנדבך החשוב ביותר באיתורו של עם ישראל בסביבות ארץ ישראל היא אסטלת מרנפתח. בקטע המתאר כיבוש ערים בא"יוסוריה חורג הסופר מן הקונוונציות הרגילות וטורח לכתוב בדיוק רב את השם ישראל, עם הירוגליפים נוספים המגדירים אותו כקבוצה אתנית או חברתית בעלת זהות נפרדת וברורה. ד"ר אורלי גולדוסר האוניברסיטה העברית ירושלים http://www.hayadan.org.il/BuildaGate4/general2/company_search_tree.php?Site Name=hayadan&lan=en&Referral=tree&NewNameMade=78&SearchType=Product http://www.manof.org.il/sh.asp?x=593 א. פרופ' זרטל אינו הנציג המוסמך של הציבור הטוען ליציאת מצרים. במימצאיו יש כמובן ענין לציבור זה. ב.עם כל זאת מיועץ לקורא לעיין במאמר הארוך שם כדי להיווכח שהנ"ל היינו הצגת מגמתית ברורה. ג.גם מיועץ לשים לב ל"רדיפת האמת" המשתמעת מן האינטריגות המקובלות בין מדענים מן האסכולה האתאיסטית בשעה שהדברים נוגעים למעמדם. "אסטלת מרנפתח?" ת. יעויין בקטע המצוטט לעיל. וליקובסקי? מוסמך אוניב' מוסקווה לפסיכיאטריה, 1921 ת. חוקרי המדע יודעים היום יותר ויותר על פחות ופחות. זוהי תוצאה מתהליך ההתמחות שבכל המקצועות. והנה יש לנו אדם אינטליגטי בצורה מוכחת המגלה יכולת התמודדות עם תחומים מגוונים מאוד על מנת לבנות תיאוריה כוללת. ההסתמכות על מדענים צרי אופק המתמחים בתחומים צרי היקף היא אחת מן המכות הקשות של המדע המודרני. יותר ויותר אוניברסיטאות מבינות שכדי לעצב השקפות עולם מדעיות רחבות היקף נחוצים באופן דחוף מדענים המתמחים דווקא באינטרדיציפלינריות. ברור מה שכואב למוגוי. Prof. David Rohl ? "היכן ראית שהוא פרופ' ? דעותיו אינן מקובלות," ת. דעות מקובלות הן דעות של המימסד המדעי האתאיסטי... מניח את המבוקש. "התאור למנגנון המייצר סיפורי פולקלור כאלה המופצים בצורה מסודרת ודקדקנית בלעדי הכחשה כל שהיא" דווקא כן!!!" ת. דווקא לא. בקישור המצויין אין התייחסות למנגנון הישראלי היחודי המבוסס על המוניות בלי הכחשה. "עקבות נדודיהם במדבר" ת. הוכחש ברשימה מסודרת וגם פה לעיל. "ש לך ראיות ישירות. אתה יכול רק להביע תמיהה" ת. מוגוי כבר הסכים שיש הוכחות בתחום הפילוסופיה. יש לקוות שהוא כבר שמע על הוכחות בדרך השלילה. "היא גובשה רק אחרי חורבן בית שני," ת. לו יצוייר כטענה הנטענת אין זה סותר את מתן תורה. הרי ייתכן והטקסט נמסר במדבר סיני. בטקסט חלו שיבושים עד לתקופת בית שני ואז ישבו אנשי כנסת הגדולה וניפו ב-70נפות את הטקסטים המשובשים על מנת להגיע לטקסט מדוייק. מה רע בכך? במה זה סותר את מעמד הר סיני? "וכתיבת הפרוטוטיפ ")... ת. מועד הפרוטוטייפ הוא שיקול פילוסופי אישי של מוגוי. הבטחון שלא היה כתיב תנועתי צריך שיהיה מוכח. אמנם יש סברה להעמיד זאת כך אך יש גם סברה הפוכה מטעמי מסורת. "הוצאת דברים מהקשרם"? דווקא לא!!! http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?id=129&msgid=13522758 ת. יש להבין שמסובך מדי להבין את הטענה שדפוס קורן בנוסחו העכשווי מבוסס בעיקר על קדושת ישראל הרבה יותר מאשר על קדושת הטקסט הטקסט שניתן בסיני. בחירת ישראל חשובה יותר מבחירת התורה. ישראל עלו במחשבה לפני התורה. http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/archive/viewmsg.asp?id=129&msgid=12620598 "אולם, _אין_ "מסרי זבל" אלה קשורים _ולו_ באופן _קלוש_ למשהו שקדם למאה 4-ה לפנה"ס." http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/archive/viewmsg.asp?id=129&msgid=12659121 ת. אני חוכך בדעתי האם מוגוי עושה עצמו לא מבין את הנטען בתשובה ומה שנטען כאן שוב או שבאמת יש כאן מקרה מעורר חמלה של מי שאכן אינו מבין.
"ידוע שהיה האידיוט הגדול ביותר בכל הצמרת הנאצית (ה- IQ הנמוך מכולם)." ת. תגובה שלא ממין הטענה. "כל המקורות מצטטים מקור ראשוני יחיד, וזה דומה להפליא לספור המיתולוגיה היהודית בכך " ת. לא היתה כאן טענה אמונית אלא קוריוז. "ספור המגילה " ת. לא מצאנו אינה ראיה. מה שהיה חשוב ליהודים היה בהחלט עשוי שלא להיות חשוב לפרסים ואולי אפילו היה חשוב להם שלא להשאיר שם ושארית למחשבתם המכוערת. כפי שניסו הנאצים למחוק כל עדות לפשעיהם. באשר לשמות אין בכך ולא כלום. יהודים בכל ארצות גלויותיהם אמצו אז וגם היום שמול לועזיים כד שלא לבלוט ולא לגרום לשנאת ישראל השרשית לצוץ. כמעט כל שם לועזי יש לו קשר אלילי. בכל זאת העובדה היא ששמות לועזיים אומצו על ידי היהודים כשם ליחסי חוץ. אכן נכון שאסתר ומרדכי עשויים להיות נגזרים משמות אליליים. אולם השמות העבריים הם אחרים. אסתר נקראה בשם העברי "הדסה". לגבי מרדכי אין אנו יודעים אם היה לו שם אחר ומה הוא. הסברה הפשוטה הנה שהיה לו שם עברי אחר שהרי השושלת ממנה יצא היתה של שמות עבריים. "פרופ´ זרטל"עצמו מודה... " ת. הטורח לעיין באתר ימצא את הקטע הרצ"ב אותו ליקטתי מן המאמר. מה שמלמד שהצגת מוגוי היא מוטה ולא אמינה. שנית, לרשות הסופר המצרי עמדו מספר מונחים קבועים וברורים לתיאור לשוני של "אנשים מאיזור סוריהוא"י". ייתכן שלא נוצר צורך או עניין מצידו לציין את איפיונם האתני המדויק. לאור הנאמר לעיל מפליא שהרצוג מציין כמעט בדרך אגב את הנדבך החשוב ביותר באיתורו של עם ישראל בסביבות ארץ ישראל היא אסטלת מרנפתח. בקטע המתאר כיבוש ערים בא"יוסוריה חורג הסופר מן הקונוונציות הרגילות וטורח לכתוב בדיוק רב את השם ישראל, עם הירוגליפים נוספים המגדירים אותו כקבוצה אתנית או חברתית בעלת זהות נפרדת וברורה. ד"ר אורלי גולדוסר האוניברסיטה העברית ירושלים http://www.hayadan.org.il/BuildaGate4/general2/company_search_tree.php?Site Name=hayadan&lan=en&Referral=tree&NewNameMade=78&SearchType=Product http://www.manof.org.il/sh.asp?x=593 א. פרופ' זרטל אינו הנציג המוסמך של הציבור הטוען ליציאת מצרים. במימצאיו יש כמובן ענין לציבור זה. ב.עם כל זאת מיועץ לקורא לעיין במאמר הארוך שם כדי להיווכח שהנ"ל היינו הצגת מגמתית ברורה. ג.גם מיועץ לשים לב ל"רדיפת האמת" המשתמעת מן האינטריגות המקובלות בין מדענים מן האסכולה האתאיסטית בשעה שהדברים נוגעים למעמדם. "אסטלת מרנפתח?" ת. יעויין בקטע המצוטט לעיל. וליקובסקי? מוסמך אוניב' מוסקווה לפסיכיאטריה, 1921 ת. חוקרי המדע יודעים היום יותר ויותר על פחות ופחות. זוהי תוצאה מתהליך ההתמחות שבכל המקצועות. והנה יש לנו אדם אינטליגטי בצורה מוכחת המגלה יכולת התמודדות עם תחומים מגוונים מאוד על מנת לבנות תיאוריה כוללת. ההסתמכות על מדענים צרי אופק המתמחים בתחומים צרי היקף היא אחת מן המכות הקשות של המדע המודרני. יותר ויותר אוניברסיטאות מבינות שכדי לעצב השקפות עולם מדעיות רחבות היקף נחוצים באופן דחוף מדענים המתמחים דווקא באינטרדיציפלינריות. ברור מה שכואב למוגוי. Prof. David Rohl ? "היכן ראית שהוא פרופ' ? דעותיו אינן מקובלות," ת. דעות מקובלות הן דעות של המימסד המדעי האתאיסטי... מניח את המבוקש. "התאור למנגנון המייצר סיפורי פולקלור כאלה המופצים בצורה מסודרת ודקדקנית בלעדי הכחשה כל שהיא" דווקא כן!!!" ת. דווקא לא. בקישור המצויין אין התייחסות למנגנון הישראלי היחודי המבוסס על המוניות בלי הכחשה. "עקבות נדודיהם במדבר" ת. הוכחש ברשימה מסודרת וגם פה לעיל. "ש לך ראיות ישירות. אתה יכול רק להביע תמיהה" ת. מוגוי כבר הסכים שיש הוכחות בתחום הפילוסופיה. יש לקוות שהוא כבר שמע על הוכחות בדרך השלילה. "היא גובשה רק אחרי חורבן בית שני," ת. לו יצוייר כטענה הנטענת אין זה סותר את מתן תורה. הרי ייתכן והטקסט נמסר במדבר סיני. בטקסט חלו שיבושים עד לתקופת בית שני ואז ישבו אנשי כנסת הגדולה וניפו ב-70נפות את הטקסטים המשובשים על מנת להגיע לטקסט מדוייק. מה רע בכך? במה זה סותר את מעמד הר סיני? "וכתיבת הפרוטוטיפ ")... ת. מועד הפרוטוטייפ הוא שיקול פילוסופי אישי של מוגוי. הבטחון שלא היה כתיב תנועתי צריך שיהיה מוכח. אמנם יש סברה להעמיד זאת כך אך יש גם סברה הפוכה מטעמי מסורת. "הוצאת דברים מהקשרם"? דווקא לא!!! http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?id=129&msgid=13522758 ת. יש להבין שמסובך מדי להבין את הטענה שדפוס קורן בנוסחו העכשווי מבוסס בעיקר על קדושת ישראל הרבה יותר מאשר על קדושת הטקסט הטקסט שניתן בסיני. בחירת ישראל חשובה יותר מבחירת התורה. ישראל עלו במחשבה לפני התורה. http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/archive/viewmsg.asp?id=129&msgid=12620598 "אולם, _אין_ "מסרי זבל" אלה קשורים _ולו_ באופן _קלוש_ למשהו שקדם למאה 4-ה לפנה"ס." http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/archive/viewmsg.asp?id=129&msgid=12659121 ת. אני חוכך בדעתי האם מוגוי עושה עצמו לא מבין את הנטען בתשובה ומה שנטען כאן שוב או שבאמת יש כאן מקרה מעורר חמלה של מי שאכן אינו מבין.