אז אתה יכול להגיד
אבל מאחר ואינך ביולוגי ואני כן, נראה לי שאמשיך להעדיף את דעתי על השטויות שאתה ממחזר. ובקצרה: אתה טוען שהאבולוציה אינה מדע? אתן לך את 3 השלבים שהיא עברה, ההופכים אותה למדע: 1) הצגת התיאוריה, על ידי דארוין. באותו זמן מתן ניבויים- לדוגמא, הגיל של כדור הארץ שחייב להיות גדול מ-20 מליוני השנים שקאלוין הסכים בטובו להקצות לדארוין. 2) בחינת הניבויים, כמידת האבולוציה במבחנים. 3) פיתוח תיאוריות נוספות בתוך תיאורית האבולוציה, קבלת או הפרכת תיאוריות אלה- שלב זה נמשך עד היום. חלק (למשל אורתוגנזה, רקפיטולציה) הופרכו חלק (מוצא משותף, אנדוסימביוזה) לא הופרכו והתקבלו, וחלק, כמו תורשה הוריזונטלית, עומדות בויכוח עד היום. מחקר התיאוריות האלה הוא מה שמספק למתקראים "מדעני התכנון התבוני" את השטויות שאתה ממחזר כאן שוב ושוב. במקום לייצר ידע משל עצמם הם לוקחים משהו שמישהו אחר יתצר וצווחים "You can't explain that". ועכשיו ל-3 או 4 המוטציות הנייטרליות- החלבון שנוצר כתוצאה מהצטברות אותן מוטציות אינו מטרת האבולוציה מפני שכידוע לכל ביולוג- לאבולוציה אין מטרה. לכן החישוב מה הסיכוי שהן יצטברו רלוונטי לדבר אחד בלבד- מה הסיכוי שהאבולוציה תיצור חלבון ספציפי אחד. ובוא נגיע למשהו קצת יותר משמעותי- קיומו של מדע המתכנן התבוני. מחקר של תיאוריה מדעית שעברה כבר את שלב ההיפותזה אינו מסתפק בנסיונות להפריכה. המחקר גם שואף לפתח אותה הלאה. עכשיו בוא נגיד שקיימת תיאורית מתכנן תבוני- איזה ניבויים היא מספקת לגבי המתכנן התבוני הנ"ל? תהליך התכנון? גיל כדור הארץ? התנאים על כדור הארץ בעברו? לדוגמא, האם התיאוריה עוסקת בחקר השאלה האם המתכנן התבוני הוא מושלם- או שאולי, כפי שתת השרשור הזה התחיל, מדובר בפאשלונר חסר תקנה?