לוח מודעות: מוכרים/קונים/מאמצים/מחפשים

לוח מודעות: מוכרים/קונים/מאמצים/מחפשים../images/Emo124.gif

מוכרים/קונים/דרושים/מאמצים/מחפשים ושאר ירקות שקשורים ללוח מודעות בבקשה לשרשר לכאן
לא לפרסם מספרי טלפון על גבי הפורום, השתמשו במסרים לא לשכוח לפרסם בלוחות
 

arieledaho

New member
למכירה!!!!

טיה- סוסה מקומית בת 6 מתאימה לדרסז' ולקפיצות וגם לטיולים! אופי נוח לטיפול ועמידה באורווה! לפרטים: אריאל-0523335395
 

PinkHorse

New member
אני לא חושבת שזה בסדר שאת כותבת

את זה ככה בפורום..בתור אחת שקוראת את זה מהצד זה נראה כתוב בנימה מתנשאת. דברים כאלה כותבים במסרים (אם כותבים בכלל..).
 
סורי כן אבל באמת ניראה קצת תמוהה

שמישו מוכר את הסוס שלו כל כך מהר. יכול להיות שזה סיבות אישיות אבל היא יכולה להגיד שזה סיבות אישיות. נקודה. הרי תמיד שואלים למה אתה מוכר, במיוחד אם אתה יודע שהסוס היה אצל בנאדם ממש מעט זמן.
 
לא משנה באיזה סיבות

הבנאדם מוכר את הסוס שלו, גם עם סתם בא לו, זה לא אמור לעניין אף אחד ולהפוך לנושא לדיון בטח אבל בטח שלא על גבי הפורום. אריאל לא סוחרת ולא גנבת ולא שום דבר אחר, אז ככה שכנראה יש סיבה מוצדקת למכירה של טיה. נכון אולי זה נראה תמוהה אבל זה לא צריך להיות עניינו של אף אחד ובטח לא דיון, שואלים למה אתה מוכר עם אתה מעוניין לקנות, לא מעוניין למלא לעצמו את המקורות, ולדחוף את האף במקומות שלא צריך במיוחד בנושאים רגישים כאלה. היא לא חייבת לאף אחד פה שום דבר נ ק ו ד ה . לא למה היא מוכרת אותה ולא כמה זמן הסוסה אצלה ולא צריך לעניין את אף אחד עם זה סיבות אישיות ובין עם היא רוצה לעבור לסוס אחר בלי שום סיבה מוצדקת אוקי ? שזה לא ישמע תוקפני, אבל גם אני הייתי בנקודה כזאתי, ותאמיני לי יש סיביות אישיות לכל בנאדם, אף אחד לא יזניח את הסוס שלו אחרי מה שהוא עבר איתו, בין עם הוא עבר איתו משהו ובין עם לא, ואף אחד לא יזלזל בסוס שלו, ואני מזדהה איתה, כי גם לי הייתה סיטואציה כזו שהייתי צריכה למכור את הסוס מנקודות שבאו לא ממקום של רווח כספי או הנאה, בגלל סיבות אישיות.. מצטערת עם זה נשמע תוקפני פשוט זה קצת מציק שאלה כזו, ובטח איך ששחף הציגה את התגובה שלה.
 
תשמעי, אני מבינה אותך ומסכימה איתך

אבל בכל זאת היא מציעה למכור סוסה, אז אנשים רוצים להבין למה ובטח שאנשים כמו לקוחות לעתיד. יכול להיות שהתגובה שלה לא הייתה במקום כי היא נשמעה קצת מתנשאת, אבל בסך הכל יש לאנשים זכות לישאול למה מוכרים את הסוסה... נכון שאם תרצי לקנות סוסה תשאלי למה מוכרים אותה? אולי זה איזה פציעה? אם זה דבר אישי, היא יכולה להגיד שזה סיבות אישיות וזהו, אבל לצפות שלא ישאלו מדוע היא מוכרת את הסוסה... קצת תמים לחשוב ככה. זכותו של הקונה או המעונין לקנות לדעת מדוע מוגרים אותה.
 
שמעי,

אני מסכימה איתך חלקית, ברור שאדם שקונה סוסו רוצה לדעת על המצב הבריאותי, אבל דברים כאלה לא מעלים על גבי הפורום ובמיוחד לא בהודעה כזו, כי ביננו שחף לא תקנה את טיה, זו סתם הייתה עקיצה מיותרת, ועם אני הייתי רוצה לקנות את טיה הייתי שולחת מסר, ולא מעלה את זה על הפורום. מראש הסיבות שהבנאדם מוכר את הסוס הן אישיות, בין עם הוא רוצה לעבור לסוס חדש ובין עם אין לו אפשרות כלכלית לאחזקה של הסוס, ובין עם יש לסוס פציעה. ואני מאמינה שמיידעים את הקונה ברגע שהוא מגיע, ועם לא מיידעים אז אח''כ הסוס יעבור בדיקה ווטרינרית ויתגלו בעיות (במקרה ויש לסוס כן ?). בכל מקרה ככה לא מנסים לקנות סוס, או בכלל מנסים לשאול שאלה, יש תרבות דיון, ובטח שצריך לשמור עלייה.
 

Ontario R Z Y H

New member
יותר תמוהה

למה לעזאזל לכתוב הודעה כזאת על גבי הפורום!? כמו שאמרת, הגיוני שרוצים לדעת למה הסוסה נמכרת, וזה אחלה, זה אומר שאכפת לאנשים לדעת אם לסוסה יש בעיות וכו' וכו' וכו'. אבל בינינו, זה לא היה נשמע כאילו היא מתכוונת אפילו לראות את הסוסה, אלה סתם כדי להגיד "זה היה מהיר" שזה ממש מגעיל. בקיצור, ההודעה שלה לא הייתה במקום, ובאותה מידה היא יכלה לשלוח הודעה פרטית לאריאלי, ולחסוך מעצמה את הבושות.... להית'
 

arieledaho

New member
....

דבר ראשון לא אמרתי כמה זמן הסוסה אצלי ככה שאין לכם מושג בדיוק אם זה מהיר או לא... מי שרצה פרטים התקשר אליי בפרטי.. ובאמת הסיבות אישיות ולא מעבר..
 
../images/Emo45.gif

אתם יכולים לשאול אבל אריאל לא חייבת לענות...
את לא חייבת לאף אחד דין וחשבון בפומבי בפורום הסוסה למכירה וזהו, מי שרציני וזה רלוונטי בשבילו ולא סתם ידע כללי או רכילות יצור קשר בפרטי
 
באיזו זכות את בכלל פותחת הודעה כזו ?

עם יש לה סיבות אישיות למכירה של הסוסה ?זה נראה לך במקום לדחוף הודעה מיותרת כזו? ובכלל לא נראה לי שכלכך קל לה לוותר על הסוסה שלה, לא משנה כמה זמן היא הייתה אצלה.
 
למעלה