לוח מודעות: מוכרים/קונים/מאמצים/מחפשים

karambula57

New member
דרוש/ה מדריך/ה

לרכיבה טיפולית בחוות רנצ'ו מניס :) לפרטים נוספים במסרים
 

adimer1

New member
סוס מחפש בית טוב

סוס מקסים שעבר פציעה מחפש בית טוב לפרוש בו. אם מישהו מכם מעוניין או יודע על אנשים שעשויים לרצות אשמח אם תפנו אליי במסר. חשוב לי מאוד שהוא יהיה במקום שיאהבו אותו וידאגו לו... אני מצרפת תמונה, אמנם לא ממש טובה, אבל בין היחידות שיש לי, אולי היא תיתן קצת מושג לגבי מי הסוס...
 

you3590

New member
../images/Emo207.gif מחירים שנתיים של סוס

מישהו יוכל להעריך לי כמה בערך משלמים על סוס בשנה? כולל פנסיון. תודה מראש
 

MaYa505

New member
היי../images/Emo9.gif

מאוד תלוי איפה אתה גר. . . כי פנסיונים בדרום עולים יותר מבצפון. . . ואני לא יודעת אבל יכול להיות שעולה פחות פנסיון בחוות ווסטרן מאשר פנסיון בחוות אינגליש או להיפך . . . טווח המחירים הוא בערך 1,000 -3000 ש"ח בחודש. ופירזול כל כמה זמן , חיסונים , תוספי מזון , מחלות , שיניים וכל זה. . . בממוצע תוסיף לכל חודש 300 ש"ח.. . .
וזה לא כולל ציוד / שיעורים / אימונים לסוס. עסק לא זול
 

2STRIPE

New member
חצי פנסיון

יעלה לך חצי מהפנסיון עצמו.. שזה בין 1000-3000 כמו שמאיה אמרה =]
 

MaYa505

New member
../images/Emo9.gif

כמו שעמית אמרה
אבל להוסיף , את הפירזול והכל;-/ חצי ממנו
ממה שאני יודעת במרכז יותר יקר [ תלוי איזה חווה כמובן ]
 

2STRIPE

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo13.gif

מאוד תלוי איזה חווה ואיזה תנאים יש לך לסוס..
ציוד קונים פעם ב.. תלוי איזה.. ההוצאות בהתחלה יהיו גבוהות ממה שיהיה בהמשך.. (תלוי גם אם תחליטי להתחרות..) אבל נגיד תרופות (אם צריך) פרזול, שיניים (לא זוכרת בדיוק פעם בכמה..) זה משהו חודשי שמתווסף לחצי פנסיון.., ואם זה פנסיון אחר אז זה כבר ברמה יותר קבועה והמחיר כמובן יותר גבוה..
 
יש כמה חוות ממש טובות במרכז.

יש את ג'וקי קלאב ברשפון, יש את חוות פרשים.. יש את מרכז הרכיבה ברמת גן, יש את קיבוץ אייל, יש את בצרה.. אלו חוות אינגליש, באיזה סגנון את רוכבת ?
 
אני מאוהבת בך הכי בעולם !

אווףף אני כלכלך אוהבת אותךך יפה שליי :) דברי איתי חזר לי הפלא((((:) לאבבביו3>
 
לדעתי זה תווך המחירים:

אוקי נגיד יש לך פנסיון מלא אז זה ככה : אחזקה חודשית (שמוסרים את הכסף לבעלים של החווה)- אצלנו משלמים בערך 1500. פרזול- 400 ציוד נלווה, נגיד שמיכה פעם בחודש, עוד איזה 200 שקל, מגינים-300 כל מיני דברים כאלה. ויטמינים.. עולים הרבה, קטרן, מברשות לניקוי של הסוס, מסתכם באיזה 500..במצב הטוב . וטרינר (עם חס וחלילה צריכים..) גם עולה לא קצת .. לחצי פנסיון עולה ככה : נגיד 750 שקל אחזקה חודשית.. 200 שקל פרזול.. כל פעם מישהו אחר קונה שמיכה אז זה יוצא בערך 200 שקל בחודשיים.. וכל מיני כאלה. פשוט לחלק בחצי הכל . כל ההוצאות מתחלקות שווה בשווה, עם את בחצי פנסיון עם בנאדם פרטי אז את נותת לו את הכסף ועם את בחצי עם החווה את פשוט משלמת לבעלים.
 
לא חייב..

אני התכוונתי לשמיכות של ביאר.. שאני יודעת שעולות 200 שקל והן הכי טובות ..\ יש גם את השמיכות הפחות טובות שהן עולות 60 שקל..
 

SapirElias

New member
אני לא יודעת מי קונה לסוס שמיכה כל חודש..

והפרזול בחצי פנסיון יוצא עוד 100 שקל בערך.. הממוצע הוא 400 שקל לפרזול, ואל תשכחי שמפרזלים כל חודש וחצי חודשיים, ולא פעם בחודש..
 
למעלה