לוח מודעות: מוכרים/קונים/מאמצים/מחפשים

אני,

אני אישית בכל אופן פעם בחודש עשיתי למונטיר פרזול ושילמתי עליו 300\250, פשוט כבר החשבתי את שני הסוסים שלי יחדיו . ואני קניתי שמיכה פעם בחודש.. כי זה כבר מסריח לדעתי.
 
אמא לא מוכנה בשום פנים ואופן ששמיכה תיכנס

הביתה, או כל דבר שקשור לסוסים, בקושי אותי היא מכניסה אחרי חווה, אז את רוצה שאני יתן לה לכבס כביסה ? פעם אחת ניסיתי להסתכן ולשתוף ביד בחווה בבית שומדבר... לא יורד חח
 

גולע

New member
חח אז יש לך 50 שמיכות בערך?!

היא לא חייבת להריח את זה, את לוקחת שקית ומעבירה את זה ישר לכביסה..
 
היא לא מסכימה שזה יכנס הביתה,

והגזמת קצת עם הקטע של ה50 שמיכות.. עם השמיכה במצב טוב קונים שצריך. בדרך כלל מחליפה כל חודש..
 

Ontario R Z Y H

New member
לוקחים קופסאת פלסטיק גדולה

ממקמים אותה בחוץ איפשהו... (מנסיון, גם אמא שלי עושה לי בעיות עם להכניס למכונה) שמים מים ואבקת כביסה (או מה שאתם לא משתמשים בבית) שמים את השמיכה בפנים לכמה דקות, רצוי אם מתחשק לך להוריד את השערות עם מברשת (אני משתמשת במברשת של סוסים) ואז מוציאים מהקופסא ושוטפים. ויש לך שמיכה נקיה... ואם את כבר קונה שמיכה כל חודש, עדיף לך לקנות מכונת כביסה לשמיכות.
 
../images/Emo45.gif ואם את ממש רוצה להיכנס לקטע של

עקרת בית טובה את יכולה גם לשים סינר ומיטפחת
סתם שיוסיף ללוק הכפרי.
 

גולע

New member
חחD:

כיי אמרת כול חודש, והיו לך שני סוסים:] וכה הרעיון של ריצ'ל טוב:] אפשר לכבס בחווה, לוקחים דלי או קופסא גדולה, מרכך כביסה, ואת מערבת את זה טוב, והרוב יוצא:)
 
אני לא מעבירה שמיכות בין הסוסים אז ככה שלכל

סוס הייתה שמיכה משלו
, יש לי מן היגיינה מטורפת בסוסים, אני לא מעבירה מברשות מנקה פרסות במקרה הטוב, שמיכות ראשיות בית ראשיות רכיבה, אני חולת נקיוןן.. כן הרעיון טוב, אבל קודם שיהיה רלוונטי לגבי חח . 3>>
 
חוות הרי יהודה

שבחוות הרי יהודה(חוות ווסטרן)פנסיון בלי אימון עולה 1400 שקל נראה לי ואם אימון זה 3000 לחודש
 

kongo77e

New member
מחפשת סוס\ה

אני מחפשת סוס\ה לקפיצות שיתאימו כסוס ראשון- סוס שיציל רוכב גם עם קצת טעויות, סוס רגוע שידע לתקן טעויות של הרוכב וללמדו. עדיפות לסוס שהתחרה, רצוי שקופץ לפחות 100-110. כמובן סוס עם לב טוב ושיתן בטחון לרוכב. אם מישהו מכיר או יודע, בבקשה ליצור איתי קשר במסרים. תודה!
 
אמממ

אני חושבת שאני יכולה לעזור לך.. יש סוס שלפני לא מעט זמן היה מועמד למכירה, אני יודעת שהוא בן 9, סוס מקסים עושה בקלות את המטר מטר ועשרה, את המחיר אני לא יודעת.. סוס מקסים עם לב טוב ולקקן לא קטן. את מעוניינת שאני אברר לך עליו ?
 

kongo77e

New member
כן אני מאד אשמח ../images/Emo13.gif

פה או במסר... איך שנוח לך.. כל מה שידוע עליו [אם ידוע לך מחיר, מקום שהוא נמצא, אם עדיין למכירה, ואם הוא התחרה], ואם את יכולה, גם תעזור תמונה או סירטון שלו. ואם אפשר לשאול אז- מאיפה שמעת עליו? תודה רבה :)
 
למעלה