לכל הפציפיסטים!!! אם יש לכם בעיה במדינה הזאת

לכל הפציפיסטים!!! אם יש לכם בעיה במדינה הזאת

זאת מדינת מלחמה השלום לא ממש שוחר פה... אם אתם באמת פציפיסטים תעזבו את המדינה.. (אתם לא תעשו דבר כזה) אבל ברגע שזה מגיע לצבא ולחימה וסיכון חיים אז הפצפיזם יוצא החוצה.. אז בבקשה, אם את/ה לא רוצים לשרת פשוט תגידו "לא בז.. שלי להתאמץ" ואל תבלבלו לנו את המח על יפה נפש וכו' ... ואני אגיד עוד משהו לסיום.. אני הייתי בשטחים רוב השירות שלי : ג'נין, טול- כרם, רמאלה , לבנון, עזה וכו' נראה לי שראיתי פלסטיני פה ושם.. ואני אומר לך שאם המצב היה הפוך, אצלם לא היה פציפיסטים.... חחחחחח מצחיקים אתם...!!! תכנסו לבית מרקחת ותישאלו אם יש להם גלולת מציאות... זה אולי יעזור!!!
 
לא בזין שלי להתאמץ בשביל משהו שאני

לא מאמינה בו . לא בזין שלי להתאמץ בשביל אנשים כמוך ולא בזין שלי לשמוע כל יומיים שלושה שאני צריכה עזוב את המדינה . עכשיו טוב לך ?
 
תשמע שיקובסקי.... אתה והעוגיות שלך

אני לא עוגיה ואתה לא עוגיה (טוב נו... אולי אתה עוגיה)... אז זה הולך ככה מאיפה שאני מסתכל הערבים הם לא עוגיות ולא נעליים... הם רוצים להרוג אותך "הקם להורגך השקם להורגו".... אז במקום לשחק עם בצק ועוגיות במטבח תיקח נשק ואל תדבר שטויות!!!!!!
 
אין טעם להתעצבן על הצביעות

כאשר נגיד ליום בו יהיו עימות מכריע ביננו לבין אויבינו וזה קרוב, גם בתוכינו יהיה סוג של חשבון פנימי בין מי שמגן על המדינה ומי שלא, כן מאמין בזה לא מאמין בזה, מצפון, הכל קישקוש אחד גדול, מי שחי כאן צריך להיות שותף בהגנה אלימה ככל שתהיה, כן גם אם היא פוצעת את "נפשו העדינה" ומשחיתה אותה, ומי שלא, אני מאמין שיבואו איתו חשבון, כל דבר בעיתו, חוץ מזה, אל תשכח שהמדינה נורא מקלה עם המשתמטים, לא שזה מפליא, אין דבר שהיא לא מקלה איתו, גנבים, אנסים, רוצחים, מכי קשישים, עברייני כביש סידרתיים, המדינה מקלה עם כולם.
 

ad123321

New member
כל הכבוד לכם

תודה לכם שאתם מגינים לי על המדינה, בזכות אנשים כמוכם אנחנו עדיין פה ועדיין לא חיסלו אותנו, אני פרזיט מגעיל ואנוכי שחי על חשבון אנשים מלח הארץ כמותכם. או במילים אחרות: אתם על הזין שלי ושל כולם פה. גם אני רוצה להיות חייל בצבא ההגנה וגם לי תהיה אישה נורא יפה שתחכה לי במיטה כשאני אגמור לסדר את כל העניינים היא תעשה לי ביד, ותגיד לי, "אוי, אתה מדהים!"
 
תמונה שהייתי מוכן לשלם הון בשבילה...

דבר ראשון תהיו בטוחים שאני לא עושה מילואים לא בשבילכם ולא בשביל המדינה הסיבה היחידה היא עוד לפני שאני ואתם נולדתם, אותם לוחמים אמיצים שאיבדו את החיים שלהם כדיי שאתם תוכלו לאונן כל היום. ובקשר לתמונה - בעזרת השם כשאודי אלדד רון וגלעד יחזרו אלינו הייתי רוצה לראות אותם מחלקים כדורים לראשים שלכם.. קצת קיצוני אני יודע... אבל כמו שאומרים החברים הכי טובים שלכם: "כל כלב ג'י יומו"
 
שיכנעת אותי.

הייתי בקרבי וטחנתי שטחים וגם מילואים עשיתי לא מעט, והאמת שאני לא פציפיסט גדול אבל גם לא ממש אוהב בלאגן. אז באמת נשבר לי מהמלחמה הזו שנמשכת כבר 60 שנה ולא נראה שמישהו רוצה לסיים אותה. אז לקחתי את הרגליים ונסעתי לחו"ל, ואני חי פה כבר כמה שנים וזה די נחמד באמת. קצת חסר לי הריח של המדי ב' כשמוציאים אותם מהקיטבג בתחילת כל מילואים, אבל נתגבר.
 

ל שכזו

New member
איך אני שמחה שאנשים כמוך מגנים עליי. ../images/Emo13.gif

עכשיו תגיד בכנות, מה המטרה שלך? לכלות זעם או לדון? אם באת לכעוס ולהכעיס את עצמך עוד קצת על הדרך, קח כוס מים, תישן יותר בין השמירות שלך ותטייל בחוץ, יש מזג האוויר יפה, וזו דרך קצת בריאה יותר להפיג מתחים מאשר למלא פורום בהודעות שמאד קשה להבין מהן מה המטרה שלך. אם אתה מעוניין לדון, תכתוב את הטענות שלך באופן מסודר ובלי התלהמות, אין לנו שום סיבה לסרב לענות לך. יום נעים שיהיה.
 

אושרי 7

New member
הבעיה שלא ממש אפשר לדון אתכם...

ותאמיני לי עברתי על הפורום הזה הרבה, אותן שאלות, פשוט כי אין לכם תשובות. התפיסה שלכם לא עוברת שום מבחן הגיוני, כל ילד בכיתה ג' יכול לסתור כל טענה שלכם בקלות, אין אצלכם אפילו קמצוץ של לוגיקה. מה שיש זה רק אשליות, שאיפה לאובייקטיביות, הסקת מסקנות מוטעית והתייפייפות נפש. והמון שחצנות.
 

Tarsier

New member
שחצנות זו כנראה השפה שהם מבינים

כנראה שממרומי גילם של רוב חברי הפורום הקבועים, הם יכולים להרשות לעצמם להתנשא על רבים אחרים שעברו קצת יותר מהם ומבינים דבר אחד או שניים יותר בהתבסס על דבר פעוט הנקרא ניסיון. או שזה גם כבר יצא מהאופנה? אבל זה חסר טעם להתדיין עימם. הרי זו דת (או שמא אומר כת). ולך תסתור דת, האמונה המתעתעת חזקה מהמדע בליבם של הנאחזים בה. זה מאוד נח להיצמד לשטויות שהאכילו אותך עם כפית כשהיית ילד מבלי לנסות ולהטיל ספק - הם רואים עצמם בצד השני, החושב, זה שכבר החליט בשביל כולם ועכשיו ממתין שאנחנו נראה את האור. זה כנראה פוטר אותם מלנסות ולתהות - "אולי אני זה שטועה".
 

legogras

New member
ואיזה ניסיון יש לך?../images/Emo105.gif

כי הניסיון שאני רואה לפי ההיסטוריה זה 60 שנה של מלחמה. אתה רואה ניסיון אחר?, אתה רואה משהו אחר? יותר מיזה, אתה רואה לפי הניסיון שלך שמשהו עומד להשתנות? אני לא, ונכון אולי באמת אני ילדה מפגרת בת 17 וחצי שלא מבינה מהחיים שלה, אבל אני כן מבינה שגוף כמו צבא, זה לא גוף שמתאים לכל אחד להיות בו, ואני כן מבינה שאלימות גוררת אלימות (מספיק להיסתכל על ילדים בבית-ספר יסודי כדי להבין את זה) ולכן אני עושה את מה שאני עושה. אגב, רק בישביל הפרוטוקול, ההורים שלי ממש לא פציפיסטים, גם לא של Barbos7 ואני בטוחה של עוד כמה וכמה חברי פורום.
 
כן כן כן וקארמה טובה גוררת קארמה טובה ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

אם כל ישראל תהיה פציפיסטית היא תמחק, זו עובדה, את רוצה לנסות את זה? אני לא. מי שאינו מתאים לצבא אינו מתאים לאזרחות, לא מתאים למקום עבודה, לא מתאים למוסד אקדמאי גבוהה - לא מתאים לשום מסגרת, הצבא קשה? לא, החיים קשים ומאתגרים יותר מצבא, החיים לעיתים הרבה יותר "מסגרת" מהצבא. אם אותו אדם הוא חולה בנפשו, אבל באמת חולה, אז יש להם מסגרות מיוחדות. אם הוא מתאים לכל המסגרות הנ"ל אך טוען שאינו מתאים לצבא (אני לא מדבר על לוחם, רוב הצבא אינו לוחם), אזי הוא ש ק ר ן או פשוט המציא תירוץ שלא בא לו לשרת בצבא או שהוא שטוף מוח מבחינה פוליטית ולא בא לו לשרת בצבא בגלל מדיניות של ממשלה, לפי הגיון זה כל אחד במדינה צריך לעשות מה בא לו וצריך לבטל את כל חוקי המדינה (מציאות נהדרת עבור ה"פציפיסטים", הם הראשונים שיפגעו כי אחרים לא יהססו להפעיל אלימות כלפי מי שמסכן אותם במסגרת של אנרכיה). אלימות גוררת אלימות, שטחי, רדוד וקלישאתי מידי מכדי להיות רציני.
 
זו עובדה? כלומר, חקרת את זה אמפירית?

בנוסף, מי שלא מתאים לצבא לא מתאים לאף מסגרות - לא זכור לי שהאוניברסיטה אדרש לנקוט אלימות כחלק מובנה. אם כן, אני חייב באמת להתחיל לשקול צעדי יותר בחוכמה...
 

Tarsier

New member
ראשית, לא דיברתי על הניסיון שלי

מדובר על ניסיון של בוגרים מכם מנטלית - כפי שאת שמה לב, הרוב פה הם בגילך ואתם מטפחים לעצמכם איזו נורמה שהגישה שלכם נכונה ומה הזקנים האלה יודעים. אז רוב ה'זקנים' פה היו לפני 4-5-6 שנים בגילאים שלכם ובמצב שלכם. אבל המציאות השתנתה. דבר שני, אם הפתרון עדיין לא עבד, זה לא אומר שהוא נכשל - זה יכול להתפרש לאלף ואחת סיבות - אחת מהן בה אני מאמין היא שהתנאים לכך עדיין לא הבשילו. אם באמת תרצי רגע לצאת מהראש בקיר שלכם ולהקשיב, אשמח לחלוק איתך את השקפת עולמי. צבא זה גוף שלא מתאים למישהו זו השטות הכי (וזה לא משהו נגדך( מטומטמת ששמעתי מימי. למה כל מי שנכנס לצה"ל אוטומטית הולך לירות לעברים בראש?? בגלל שתאם לובשים מדים אז אתם חלק מ"צבא הכיבוש"? מבחינתי תשבי בשק'" שנתיים או תלכי ותרכשי מקצוע בממר"מ - רק אל תתרצי את זה כחלק מאג'נדה שלך. אלימות גוררת אלימות? באמת מספיק להסתכל על ילדי בית ספר יסודי. אולי צריך גם להפסיק לשלוח אותם לבית הספר, הרי זה מעודד אלימות לא? שישבו בבית. הרבה יותר בטוח. הם ללא ספק ימנעו מכל האלימות המיותרת הזו. בסופו של דבר את תצליחי להפנים את העובדה שהתמודדות עם אלימות היא חלק בלתי נמנע (נכון לימינו אנו) מהחיים ולעתים היא עלולה להוליד אלימות נוספת בשיטת החזק שורד. כשכלל בני האדם יצליחו להתגבר על הטבע האבולוציוני שלהם, או אז יגיע הזמן לתורה שלכם - נכון למציאות של היום, דבריך הם דברי הבל. ללמוד מניסיון זה להקשיב למי שהיה במקום בו את עומדת, חשב את אותן מחשבות שאת חושבת והתפכח.
 

Sun Hello

New member
בית ספר מעודד אלימות במתכונתו הנוכחית

ילדים שיכלאו אותם בכיתה, יחליטו בשבילם ויכריחו אותם דברים, ישתגעו אף הם ויתחילו להיות אלימים.
 

אושרי 7

New member
אני בהחלט מקווה שמשהו עומד להשתנות

משהו ישתנה רק בעקבות הכרעה צבאית של כל גורמי הטרור. אלימות גוררת אלימות? שטויות, ההיסטוריה של הסכסוך הישראלי ערבי מראה בבירור שפיגועי הטרור עולים ביחס ישיר למאמצים של ישראל לשלום.
 

ad123321

New member
יובל איש מרכז

מה תעשה בלי המשתמטים? על מי תתנשא במידה ותחוסל התופעה נוראית הזו? איך תרגיש גבר כשכולם יהיו גברים? אתה צריך את ההשתמטות, שנותנת טפיחה לאגו שלך, אז תעשה טובה, תפסיק להסית.
 
למעלה