לכל הפציפיסטים!!! אם יש לכם בעיה במדינה הזאת

אני לא מתנשא על אף אחד, אם כבר המשתמטים

מתנשאים עלי ועל מי שמשרת בזה שהם שולפים את המוסר והמצפון לעזרתם, כאילו הם, שלא מסכימים להשתתף בהגנת המדינה עליונים עלי מוסרית, כאילו הם אנושיים יותר ממני, וזה בולשיט, לי יש מוסר לפחות כמו לכל משתמט מצוי, מצפון לפחות כמו כל משתמט מצוי, וזה שאני מגן על המדינה לא מורידה מיליגרם מהאנושיות שלי ומי שאינו שותף ל"פעולות האלימות" של צה"ל אינו יותר אנושי ממי שכן. אני לא מאצ'ו, לא מחפש להרגיש "גבר" ולהיות חייל זה בשביל להיות "גבר", אין לי אגו מפותח, אולי האגו שלכם ה"פציפיסטים" ה"עליונים מוסרית ואנושית" הוא האגו הגדול, האינטרס שלי הוא חלוקת הנטל, יותר אנשים - פחות נטל לכולם, זה האינטרס שלי. אני לא צריך את ההשתמטות, הלוואי ולא היה אף משתמט ואם הצבא לא היה צריך את כולם אז לפחות שכל השאר ישרתו את המדינה שירות לאומי.
 
אני באמת חושבת שמי שלא מוכן לשרת

נוהג במוסריות יותר גדולה ממך . אין לי כוונה להסתיר את זה , תשאל את עצמך למה הטענות שלנו כ"כ קשות לך לשמיעה?
 
הטענות שלכם לא מחזיקות מים, לעומת זאת,

התנשאות זה דבר שקשה לי לשמוע כי אני אדם שלא מתנשא, תפיסת העליונות שלכם מבחילה ואני לא רוצה להגיד את מה היא מזכירה לי. הטענות שלכם צבועות, התפיסה מעוותת, אין לך יתרון מצפוני, מוסרי או אנושי כי את השתמטת מהצבא. אני יכול לסתור בקלות כל טענה שלכם, כל אידיאל דימיוני ואולי צריך לשים אותכם בסכנת חיים אולי בשדרות כדי להחזיר אותכם לקרקע ולגרום לכם להפרד מעקרונות מטופשים ורייקניים. מבחינת הטענה, "אני באמת חושבת שמי שלא מוכן לשרת נוהג במוסריות יותר גדולה ממך", אני חושב שמי שאינו משרת בצה"ל הוא ההיפך הגמור, הוא תורם לכוחות החושך - הטרור, הוא מקרב את סכנת המוות ללחבריו ומשפחתו ולמדינתו, אם יש לו בעיה עם הכיבוש אז שישים את ה"מוסריות" בצד, זה לא עיניין של מוסריות אלא פוליטיקה, כי אני גם חושב שצריך לצאת ממרבית השטחים ואני עשיתי צבא למרות זאת ולא איבדתי מיליגרם מאנושיות שלי שם (כן זה אפשרי), אני פשוט השארתי את הדיעות שלי בבית. מוסר אינו מושג בוואקום, הוא אינו מוחלט ואינו אוניברסלי, הוא תלוי סיטואציה, תלוי מציאות ותלוי קונטקסט. מוסרי הוא מי שנקלע לסיטואציות קשות שמצריכות שיקול דעת ולא מי שבורח מהם, הוא מי שלוקח החלטות קשות כאשר 2 האפשרויות קרובות וקשות. להטיף מוסר רחוק מהסיטואציה - הדבר הכי קל והכי לא מחייב בעולם.
 

EgeBamayasi

New member
כבר היה אפשר להתייחס להודעה שלך ברצינות

אבל אז אמרת שמי שלא משרת בצהל תורם לטרור וכל בנאדם עם לוגיקה בריאה יכול להבין שמדובר בשטויות
 
הנה הלוגיקה:

אין השתמטות - יותר חיילים, יותר חיילים - פחות נטל על כל חייל, יותר חיילים, יותר יחידות, יותר פעילות, יותר לחימה, יותר לחימה - פחות טרור, יותר קשה לו לפעול וצאת לפועל, לפיכך...המשתמטים מכבידים את הנטל על המשרתים, יש פחות חיילים, הם יותר עייפים, העומס על כל חייל גדל, הוא מתפקד פחות טוב, הטרור מנצל את זה והופה - פיגוע. הטרור הוא תלוי אידיאולוגיה ותלוי יכולת, אין לו קשר לכיבוש כפי שאנחנו מגדירים אותו אלא לכיבוש כפי שהוא מגדיר אותו ומבחיתנו כיבוש = ישראל כולה שהיא בעצם מבחינתם פלשתין.
 

EgeBamayasi

New member
דמגוגיה זולה

אני בספק שבאמת הלוגיקה שלך פועלת בצורה כזאתי עקומה זה כמו שתגיד שכל מי שלא הולך להתנדב באפריקה הוא הגורם למוות של פליטים מרעב או מאיידס. כדי לתרום לטרור צריך לעשות איזשהו אקט, לא לעשות כלום לא תורם לכלום, לא בצורה ישירה או עקיפה, אבל אני בטוח שאתה יודע את זה בעצמך
 
מה הקשר לאפריקה?

ישראל זו מדינה, יש לה ריבונות, יש לה אינטרסים, יש לה אוייבים שהם אוייביה מעצם קיומה, עצמם קיומה נחשב אלימות על ידי הערבים (זו ההגדרה שלהם), היא חייבת הגנה כדי להתקיים, האיומים הם אותם איומים, אם או בלי המשתמטים, המשימות הם אותם משימות והאתגרים אותם אתגרים, אם יש לנו יותר אנשים, יש לנו יותר יכולת להתגונן ולפעול מול טרור, זה מאד פשוט. לטרור ניתן לתרום גם באופן פאסיבי, טרור בנוי על ניצול חורים והזדמנויות, יותר חיילים = פחות חורים והזדמנויות = פחות טרור. לפשע למשל ניתן לתרום גם באופן פאסיבי: אם המשטרה לא מתפקדת או לא פועלת נגד פשע הפשע לא יורד, הוא עולה, למה? כי אף אחד לא מפריע לה, כי היא יכולה.
 

EgeBamayasi

New member
אתה צודק, ממש צריך לתת לו את פרס ישראל

על זה שהוא נוהג בסבלנות, לא כמו רובכם שמתנהגים כמו בהמות
 

Tarsier

New member
רק שאני אקבל מושג על מי אתה בא להתנשא הפעם,

לאיזו קבוצה אתה מכליל אותי?
 

Tarsier

New member
אהה הנודניקים....

לא קשור? מוזר, חשבתי שזה הפורומים בתפוז פתוחים לכולם כל עוד הדיונים הם בנוגע לנושא, גם למי שמביע עמדה נגד נושא הפורום. או שנגד זו גם מילת גנאי אצלכם? אולי באמת עדיף שתחזור להתייעץ עם עצמך בחדרי חדרים בכדי שחס וחלילה העמדה ההזויה שהתבצרה אצלך בראש הקטן שלך לא תתערער.
 

Tarsier

New member
את זה כבר הבנתי,

אתה סתם משתמט שלובש על עצמו את מעטה הפציפיזם להגנה מהתקפות לגיטימיות של אזרחים שכן מבצעים את חובתם כלפי המדינה.
 

Tarsier

New member
קח בחשבון שהגישה הזו שאתה נוקט בה עכשיו עובדת

בסדר במצבים של אחד על אחד, קל וחומר אם מדובר על אינטרנט. רק תהיה מוכן ליום שבו להיות סמרטוט עם חיוך מזויף על הפנים לא ימנע מהצד השני להוריד לך כאפה או גרוע מזה, להתפוצץ בסמוך אליך.
 

EgeBamayasi

New member
לא מענין אותי מה זה ישראל ואיך זה קשור לעצם

הדיון " האיומים הם אותם איומים, אם או בלי המושמטים" יופי אתה בעצמך אומר שהמושמטים לא עוזרים לטרור, אתה שם לב לניגודים בהודעה שלך? הטרור, או הרעב או האיידס, אם תשים לב למשוואה אז אתה תבין שזה אותו הדבר, זה שאנשים לא תורמים למשהו (למשל המלחמה בטרור לפי דעתך, אז אני החלפתי את זה באיידס או ברעב). אז מה אתה אומר אם אתה לא הולך לעזור לרעבים באפריקה אז אתה תורם לרעב שלהם?
 

EgeBamayasi

New member
דרך אגב

מה שאמרת על החורים של הטרור וניצול הזדמנויות, ממש שטויות
 
למעלה