למה אני תמיד מתאהבת
בהומואים?

inbardaf

New member
לא יודעת מאיפה הבאת את זה

למיטב ידיעתי הנתונים הרשמיים מדברים על פחות מ-20% אחוז. איך הגעת למסקנה הזו?
 
למה הכוונה תרבות?

מה תיאתרונים? פילהרמונית? אומנים ברחוב??? התרבות הזאת לא מדברת אלי
 

hamudik

New member
מעניין מה שאתה אומר

תן שם של מקום שאין אפילו אחד..
 
הייתי בתקופות שונות במקומות שונים

בואי נומאר שבשכונה אני גר אין אפילו אחד (מוצהר) בבאר שבע עוד לא ראיתי ואני מבקר שם הרבה. במצפה רמון גם אין. ברמת דוד עוד לא ראיתי וגם לא ברמת ישי. אני חושב שאלו מקומות שהם "נקיים" אפשר לזהות אותם ע"פ ההליכה וע"פ הפרצוף.
 

hamudik

New member
תשמע, אני גר באחד המקומות שציינת

והתחילו איתי כבר 2 בתקופה של חצי שנה... איך אתה מסביר את זה? הסקר שלך כנראה לא וודאי
 
הוא לא הכי וודאי כי לא הייתי תקופות ארוכות

אבל במצפה רמון אין אפילו אחד. יש לי משפחה שם. ואני יודע ששם אין אפילו אחד.... האיזורים המדבריים נחשבים יחסית "נקיים" בקטעים האלו... ובלי שום קשר לגועל נפש הזה i love the desert
 

hamudik

New member
אתה יודע..

במקומות שכביכול אין הומואים זה פשוט אומר שהאנשים שם כ"כ פרימטביים ואנשים מפחדים לצאת מהארון כי הם יודעים בדיוק איזה יחס הם יקבלו.
 
באנשים הפרמיטיביים האלו יש חוכמת חיים רבה.

יום שישי הלכתי למפגש של נהגי משאיות וותיקים ופנסיונרים שעשו בעבר נסיעות קבועות מחיפה לים המלח ולאילת. הם נחשבים בעיני רבים כפרמטיביים ובעייני הם האנשים הכי שקולים ועם החשובה הכי בריאה. חשיבה מתקדמת לא תמיד נחשבת לבריאה. היה שם נהג משאית אחד בן 82 (וניראה כמו בן 50) הוא עבד בשנות ה50 וה60 בשינוע צינורות 75 צול למוביל הארצי שנבנה עד אילת. הוא האיש החכם ביותר שפגשתי בחיי. וכן הוא נחשב פרמיטיבי. (עדיין מושך צ'וק בבוקר) ותאמיני לי בשום אדם ליברלי עם חשיבה מודרנית אין את חוכמת החיים שהוא צבר וקיבל. האיש יש לו כבר נינים (בני נכדים) טוב שמתרוממים מקבלים יחס כזה. כי זה לא דרכו של הטבע. וכל מה שלא דרכו של הטבע הורס אותו. ויש מספיק דוגמאות. אני יודע שתגידו שנהגי משאיות הם לא דוגמא לכלום. הנהגים של היום יש מצב שהם מתאימים להגדרה של "ג'יפה" (אחד שצועק לחתן ביום חתונתו "יש לך עוד זמן לברוח. תברח!" זה לדעתי התגלמות הבהמתיות) אבל הנהגים של פעם היו מתורבתים ונחשבו בעיני רבים כחלוצי דרך. כחזית התרבות המוטורית והתחבורה. תבדקי קצת על ההיסטוריה התחבורתית בארץ ותראי מי אלו היו נהגי שנות ה50 וה60...לבי מלא הערכב אליהם. ולמרות שהם נחשבים בעייני רבים כ"פרמיטיווים"
 

אזרח111

New member
מתרוממים זה כן דרכו של הטבע

זה קיים בצורה טבעית, הטבע "החליט" שיהיו גם כאלה.
 
למעלה