למה בשידוכים רק הציבור החרדי

העובדה שזה מתפרץ

וההתקפות משנות את חיי היום יום בהתאם - זה, בין היתר, מה שגורם לפסילה.
 
חילונים לא בודקים מחלות גנטיות

אלא רק אחרי הנישואים. יותר נכון: לפני שהם רוצים להתחיל להביא ילדים לעולם. אז הם הולכים לעשות את המבזקים הגנטיים, לפני שהם רוצים להתחיל להביא ילדים לעולם. ומה קורה כשהם מגלים שלאחד מהם יש בעיה גנטית? מתגרשים או שהם משתדלים ש"אהבה תנצח" כך שלרוב ההיגיון הוא מהם והלאה. יש בעיות שלא גורמות לבעיות בחיי הנישואין, זה נכון. אבל הם עשויות לעשות בעיות לילדים שיוולדו ויצאו עם אותם מחלות. כשחרדים מתחתנים הם חושבים גם על זה.
 
זאת לא תשובה

בוא נגיד שזה נכון, ולכן מה? זה סיבה להימנע מלבדוק את הנושא בשידוכים? ממש לא!
 
היא היתה מוכנה!

פעמים רבות דנתי בנושא זה עם אנשים שונים. נכון שיש סיבות נוספות אך גם זו סיבה!!! פגשתי מקרים רבים בחיי שהוכיחו זאת.
 
יש מושג "למה להיכנס למיטה חולה..."

זה שאצל החילונים זה לא קיים, מסיבה פשוטה שכשבחור פוגש בחורה אפוא שלא יהיה הוא לא מבקש ממנה דבר ראשון את הכרטיס הרפואי! נכון?! אז אחרי שיוצאים שנתיים ופתאום מתגלה מה שלא יהיה זה כבר מורכב יותר ליפרד אבל אם היית יודע את זה מראש לא היית ניגש אליה (וכן להפך היא אליו!) משא"כ בציבור החרדי כיוון שמבררים קודם וכשמגיעים למידע שהוא בעייתי מבחינה רפואית מעדיפים לא ליכנס ל"פרובלמות" מיותרות!! ואם אתה שואל אותי זה ההיגיון הנכון!!!
 
השאלה היא למה אתה קורה "חולי"?!

כי זה שמשהו מרכיב משקפיים זה לא נחשב "חולי"!! צריך לבדוק כל דבר לגופו!!
 
התכוונת להגיד:

כל דבר שלוקחים כדורים באופן קבוע, לא? ואם מישהו לוקח כדורים כלשהם באופן קבוע, זה מעיד שיש לו בעיה כלשהי. אחרת, למה שיקח כדורים?
 
אתה שוב חוזר לזה

ואני שוב אומרת לך שאני מראש לא אכניס ראש בריא (והראש לי ב"ה בריא, גם הגוף) למיטה חולה. אם אשה מתחתנת, וכמה שנים אחרי החתונה מתברר שהבעל קיבל מחלה כלשהי, עוזרים לו ומטפלים בו. אבל מראש לא נכנסים לשידוך עם אדם שיש לו מחלות. אלא אם כן גם לצד השני יש בעיות.
 
למעלה