למה גברים חייבים להיות כל כך מטומטמים

היי רקדנית

אני חלילה לא מזלזלת במקצוע מזכירה, או בשום במקצוע אחר. פשוט זה מרגיז שהבנאדם קודם כל יודע שאני לא מזכירה - זה א'. וזה שהוא יוצא מנקודת הנחה שאם אני אישה אז אני מזכירה זה לא פחות מקומם, שובניסטי ומיושן, נשים היום הן לא רק מזכירות או גננות - ותודה לאל על כך ויש עוד הרבה מה לתקן - זה ב'. הבנאדם פשוט מדבר אליי מגבוה ובזילזול ולשום גבר הוא לא מתייחס ככה - זה לא היה מרגיז אותך?
 
בטח שכן..אבל...

את יודעת איך "מחזירים"??? אומרים לו "סחבק, אנחנו מכירים?",,"למדנו יחד? לקחנו קורס בתקשורת זוחלים יחד?,.. "אני ואשתך אצל אותה הקוסמטיקאית?" הוא יגיד לך: "אממממ ...על מה את מדברת???".. אז תעני לו "דבר יפה, לא חברה שלך".
 

k e r e n m

New member
פרחי

בקשר להטרדה של הבחור מהעבודה..תלמדי כל עוד הוא לא הבוס שלך שיקפוץ לך גם אם הוא עובד 40 שנה..וגם לבוס אגב רצוי להציב גבולות..זה מזכיר לי שבעבודה הקודמת שלי עבדתי רק עם גברים מסביבי הייתה עוד איזה ילדה אבל היא לא הייתה בפוקוס.. אני הרגשתי את הקטע של "אישה" כשהייתי מתחרה איתם ואז הם היו מנסים להקטין אותי. אני מודה שאני עקשנית ולא ויתרתי לאף אחד וכשהיה צריך "להיכנס" במישהו מהם הייתי עושה זאת..אחד המנהלים שלי אמר לי באיזה פעם "את לא פריארית" הערכה שנותנים לגבר בד"כ חחח.. אני מודה שעם מנהלים אני בד"כ שומרת על יחסים טובים אבל גם עם מנהלים אני יודעת להגיע למצב שלא יגזימו יותר מדיי כמובן שזה קורה אחרי שאני מתחבבת עליהם ומתוך הערכה ולא כוחניות כי הם הרבה יותר חזקים...
בכל אופן תלמדי לענות ולהציב גבולות בצורה אסרטיבית..אם תראי ספק קל בקשר לביטחון העצמי שלך ינצלו זאת ויטרידו אותך..כנ"ל עם אותו המטריד מהעבודה ובכלל עם אנשים..
 

פנומן 72

New member
במידה רבה את אשמה

את רוצה להגיד לי שהיה לך חבר ולא סיפרת לו על זה ? או שסיפרת לו והוא לא עשה כלום ? אם מישהו היה מציק ככה לחברה שלי הוא היה מסיים על כסא גלגלים - ואני לחלוטין לא צוחק.
 
סירתי וחבר שלי ידע על זה ועל הכל

עובדה- אמרתי לך, הוא היה מתקשר אלי הביתה.. זה לא הפריע לחבר שלי והוא פשוט היה אומר לי "פשוט תתעלמי". לא הרגשתי שאני צריכה לבקש ממנו שיגן עלי.. רציתי שזה יבוא ממנו לבד, כי באמת הייתי חסרת אונים. אבל כשראיתי שהוא לא היה מתרגש יותר מדי, אניבאופן אוטומטי הרגשתי איך הלחץ כן יורד ממני ושאניבאמת צריכה רק להתעלם. אבל אתה רואה, זה בכל זאת הציק לי.
 

k e r e n m

New member
למה גברים חייבים להיות כל כך מטומטמים ??

שנים, שנים אנחנו צועקות את זה בכל מקום אפשרי ורק עכשיו עלית על זה?
בכל אופן, אתה מתאר תופעה שאני זוכרת מן מזמן בדוג' המשפט:" חבר זה לא קיר ..והערסים שידרגו ..ואני פטיש אויר"..יכול להיות שהיום הנועזות והחוסר מוסר הקצינו את התופעה אבל היא תמיד הייתה קיימת.. חוץ מזה למה להתפלא שמתחילים עם חבר/ה של..חכה שתשנה את הסטטוס לנשוי אז תבין כמה העולם מכוער וכמה לאנשים אין גבולות..
 

ליאן.

New member
"יש לי חבר"

זה אחד מהתירוצים הנפוצים ביותר לניפנוף.. אם לא מספר 1.. מה שעצוב (ומפחיד), זה כשזה מגיע לרמה של הטרדה.
 
למעלה