למה גברים חייבים להיות כל כך מטומטמים

k e r e n m

New member
אוקיי מדוברבתאילנדית

באמת תהיתי לעצמי אם כבר הזכרת את הישראלית הממוצעת, כיצד יתכן שכ"כ הרבה גברים מטרידים אותה..הלא ידוע שלישרלית הממוצעת יש פה והיא לא תתן לגברים להטרידה בקלות.. לעיתים היא אפילו מרתיעה אותם מלהתחיל איתה..
צודק, הנקודה הזאת בהחלט משנה את הסיפור. .ד"א יצא לי לראות תיאלנדיות נחמדות אבל משום מה התיאלנדים גברים שיצא לי לראות מכוערים עד כדי גועל יש להם מראה נשי והם קטנטנים..
 

Love Today

New member
סליחה יא חתיכת חצוף!!!!מי אתה בכלל?

סחבקיות עם נשק ומדים?! זה שאתה רואה בבחורה בובה שברירת ועדינה שצריכה להסתתר מאחורי המאצ'ו שלה זה בעיה שלך. אני לא אומרת שאני נראת איזה פרה מהלכת,כי אני בכלל לא נראת ישראלית לא בלבוש שלי ולא במראה אבל סליחה חמוד,עד נשק ועד מדים! יש לך בעיה עם לוחמות?! אני שומרת לך על התחת ועל כל הבובות השבריריות שלך יום ולילה וקורעת את עצמי,ואני ממש לא סחבקית שלך אז תצא מהסרט שלך. תתחיל לכבד אנשים שעושים משהו בשבילך,חוץ מלשבת ולתקתק בפורומים גיבובי שטויות. וכן איתי מתחילים ברחוב,גם אם אני עם מדים של מג"ב,קוקו בלוף ונשק. ואם בא לך אני יכולה לעלות לך תמונה שלי שתווכח.. קיבלתי יותר מדי הערות על המראה שלי ואיך שזה כלכך לא משתלב עם מדים ונשק, בנים נמאסתם עם המאצו'איזם המכוער הזה!! וכן חבריי היקרים,יצאתי חמשוש מהקורס קצינים כי אני צריכה בדיקות ליד אחרי הניתוק שבר פריקה בלהלהל אתם כבר יודעים. אז אני שמחה לחזור לפה[: לכל המתענינים,ממש כיף לי שם אבל קורעים אותנו,ורועיקו-עוד פעם מפקד אחד נפל עלי!!דיי חברה מה קרה?!
 
כפרה עלייך.. נשק פרוק לבדיקה!

יפה! עכשיו תישעני לאחור, תירגעי, את בבית. נו.. איך בקורס?
 

Love Today

New member
חחחחחח וואוו הממ..

יצאה לי הודעה עצבנית רצח.. אבל מה אני אגיד אחרי כל מה שעבר עלי היום רק חזרתי הביתה וההודעה הזאת פשוט הביאה לי את הסעיף. סליחה לכל הנפגעים): ובקורס נחמד מאוד,מעייף מתיש והיד שלי הרוסה.[כרגיל הצבא כלכך אחראי בנוגע לבריאות של החילים שלו] וכן עוד פעם נפל עלי מפקד[כמו בטירונות],והוא הולך להיות ככה עד ספטמבר:/ הלוואי שהסיכת מ"מ שלי כבר תגיע לידיי והוא ירד לי מהגב.אני צופה איתו בעיות..
 

GAL426

New member
עשית לי שירות נהדר עם ההודעה שלך

אני יכול להגיב לך וכו' וכו', אבל ממש אין צורך-אני מאמין שמי שייקרא את ההודעה שלך,יבין לבד. תודה רבה לך. תמשיכי לשמור לי על התחת,מה היינו עושים בלעדייך.
 

פנומן 72

New member
אתה יודע מה הזכירה לי התגובה שלה ?

אחרי שדיברת על מדים והיא באה עם העצבים שלה - נזכרתי בשחקנית דבורה בקון ז"ל ששיחקה את הדובשניה של שמש בספיחס. בול.
 

Love Today

New member
תאמין לי שעשית שרות הרבה יותר טוב

להודעה של פנומן כשהוא שאל למה גברים חיבים להיות כלכך מטומטמים. ותאמין לי שבלעדי לא היית יושב פה ומקתק שטויות,זה בטוח
 

GAL426

New member
צר לי לאכזבך....

אל תאמיני למה שהמפקדת אמרה לכם בתרבות יום א',-אתן לא כאלה חשובות לצבא, אתם בעיקר ממלאות תפקיד ייצוגי בשביל שקרציות כמו זהבה גלאון ושלי יחימוביץ' יפסיקו לנדנד לצה''ל למה נשים לא מקודמות בצבא ושויוון זכויות ובלה בלה בלה..... אז הלכו תפרו לכן כמה תפקידים,בינהם גם תפקידים חשובים(שאת לא נמנית על אחד מהם לצערך)אבל כל השאר סתמיים... אני יכול רק לתת לך טיפ בקשר לשרות הצבאי שלך, אל תאכלי הרבה לחם ומטוגן,זה עושה טוסיק גדול!
 

Love Today

New member
חמוד שלי,אני מצטערת לאכזבך..

אני מכשירה כיתות של חיילים חדשים להיות לוחמים. בקרוב גם מחלקות[עלק בקרוב עוד חודשיים וחצי יש לי] אם אני לא היתי וכל הסגל שלי, כל שאר לוחמי המג"ב שכרגע מסתובבים בגבולות ובמחסומים לא היו מוכשרים להיות כאלה ולא היו שם. מה שאומר שאתה היית מתפוצץ וכל התילאנדיות מזמן באיזה פיגוע.. וכן התפקיד שלי חשוב,גם אם אתה לא חושב ככה אני ממש לא צריכה את האישור שלך. אתה לא מכיר אותי,לא יודע מי אני ובטח שלא יודע מה אני עושה בצבא. אז תוריד את הפרופיל שלך ומהר.. ותאמין לי אני עושה הרבה יותר ממה שעשית בכל השרות הצבאי שלך.. ובוא אני יתן טיפ בקשר להמשך החיים שלך, תאכל הרבה לחם ומטוגן זה סותם לך אחלה את הפה.
 

Old Girl

New member
בשביל מה את מתייחסת לזה?

את באמת רואה כאן דו שיח שראוי להקדיש לו משהו מהזמן שהרווחת ביושר למנוחה? אני יכולה רק להגיד לך, שבתור 100% אירופאית שלא גויסה בכלל לצבא, אין דבר שמחמיא לי פחות מהסופרלטיבים המביכים על "בחורות זרות עדינות ויפות" לעומת "בחורות ישראליות גסות" עם תחת גדול. וזה למה: 1. שונא נשים ישראליות הוא עדיין שונא נשים, ודעתם של שונאי נשים אינה חשובה. 2. גם אם נרד לרמה הכי שטחית של אסטתיזם וסקסיזם - מי מינה קבוצת אנשים שמאפייניה החיצוניים הבולטים הם כרס מידלדלת, קרחת והרבה שיער גוף לחלק ציונים ביופי? 3. כשהם מתפעלים מה"עדינות" של בחורות אירופאיות / תאילנדיות/ תרשמי כל אזור גיאוגרפי שבא לך, הם לא באמת מתכוונים לעדינות נפש אלא למוכנות הבחורה לא לערער על הביטחון העצמי השביר שלו (ואפשר להבין למה הוא שביר, אחרי הכל אין הרבה על מה לבסס אותו). 4. כשהם מהללים בחורות "זרות" לעומת ה"ישראליות", הם מתייחסים לפערי שפה כיתרון. ואסביר לך למה. כשהייתי בת 17, ובצ'כיה שהייתה אז עניה מאוד, רק התחילו לפרסם שם מודעות היכרויות מבלבלות, שהבטיחו לכל צעירה צ'כית אהוב איטלקי/ ספרדי/ צרפתי מהסרטים. היינו נאיביות מאוד ולא הבנו עדיין את משמעות הבלוף, חשבנו שבאמת יש אי שם גברים רומנטיים שמה שמושך אותם בנו זה השוני התרבותי והמסתורין. רק חברה אחת שלי אמרה "נו באמת! וכמה זמן יקח לי עד שאלמד איטלקית מספיק כדי להבין שהוא פשוט דגנרט אילטקי שאף בחורה בארצו לא הסכימה לירוק לכיוון שלו?" (תרגום חופשי). הקיצר, הבנת את משמעות היתרון הטמון בזרות. שורה תחתונה - אל תתרגשי משונאי נשים. גברים אמיתיים יעריכו אותך, וגם נשים אמיתיות - לא משנה מאיפה הן באו - יעריכו אותך מאוד. אני מעריכה אותך בלי להכיר אותך, רק בזכות מה שאת עושה. את צריכה להיות גאה בעצמך. באהבה.
 

זכוכיות

New member
פייר? לא רלוונטי

לא צריך להיות תאילנדית וגם לא רזה ואפילו לא יפה ובטח שלא פרובוקטיבית כדי שיטרידו אותך ברחוב. כתבתי איפשהו למעלה, אותי זה מחרפן שאי אפשר ללכת ברחוב, שכל היום אני צריכה להימנע מיצירת איזשהו קשר עין עם גברים גם אם בטעות, שלחכות בתור עמוס משמע שלפחות מישהו אחד ידבק אליך, שלצאת לטיול משמע שבכל חלק אחר מישהו יבחר ללוות אותך ולחפור לך, מכוניות יעצרו לצידך ויציאו טרמפים ובכל רגע נתון יהיה לך מציק תורן על הראש. אבל זו האמת, הישראלי הממוצע יורה לכל הכיוונים ומוציא אותי מהכלים. ואני לא תאילנדית כוסית ובוודאי שלא פרובוקטיבית, ויותר מכך, אני קולטת את אותן תלונות בדיוק גם מבחורות יפות פחות. זו לא מחמאה, זה כבר מעליב, עוד פן של החוצפה הישראלית...
 
גל - תקרא ותפנים!../images/Emo158.gif

1. אני בחורה מאד נאה (מאד!!! ובלי להשתחצן). הלבו שלי מאד צנוע, הדיבור שלי צנוע, אני לא גסה בשום צורה שהיא!! ועדיין, זה לא מנע מגבר מסויים להציק לי בכל פעם שאני הולכת לעבודה. לחכות לי לפני שאני נכנסת לעבודה ו"איכשהוא" גם אחרי העבודה. וכשאני מדברת על הצקות - אלו הן הצקות!!! ראה שאני לא מעוניינת בידידות שלו ועדיין הציק לי. והייייייי.... אני מתל אביב. 2. יש לי נתונים שגם אם מחר אני משמינה ומחרתיים אני מרזה - אני עדיין אישה יפה. ולמה אני כל הזמן מדגישה את זה?!?! כי אין לי ולמילה "פרובוקטיבי" שום מכנה משותף.. גבר אוהב להסתכל על נשים יפות וזה מה שהוא עושה.. ללא קשר לאיך שהיא מתלבשת.. (למרות שאלה שמתלבשות בתשדורת של "דפוק אותי" הן גם תקבלנה עיניים ש"דופקות" אותן). 3. לספר לך כמה ידידים היו לכאורה??? להגיד לך שהחארות בתל אביב לא מפסיקים לעצבן??? שזה כבר נורא מסוכן לי ללכת אחרי שמונה בערב לבד כי זה נורא מפחיד אם איזה משועמם יבוא לך מול הפרצוף עם הנאום של "יווווואווו, יש לך חבר?".. 4. מה עוד לספר לך??? שהיה לי מחזר שהשיג בצורה לא צורה את הטלפונים :בבית, בשלוחה הפרטית שלי בעבודה, בשלוחה של אחת החברות שהייתי עוזרת לה בעבודה, הנייד של בן הזוג שלי, הנייד שהחלפתי אותו בתקופה מסויימת (לתיקון), הטלפון בבית של ההורים שלי(!!!) ......ובכל פעם שלא ראה שעניתי לו - היה עושה סיבוב טלפונים לראות איפה אני נמצאת... כל 10 דקות - טלפון. כל עשר דקות!!! עד השעה 2 בלילה היה מצלצל כל 10 דקות!!!! מ8 בבוקר ועד 2 בלילה כל יום!!! ועוד היתה לו חוצפה להגיד לי- "תגידי, אני מפריע???" אחר כך - "בואי תעזרי לי עם איזה קליאנט בחו"ל".."ניסע ביחד, את לא משלמת לירה!" אחר כך היה אומר לי - אשתי אישה יפה אבל את יותר.. מה רע שאני מחמיא לך ככה???" אחרי שהוא הבין שאני מתעלמת ומנסה להתנתק, היה מתייצב לי מול הפרצוף בעבודה כל צהריים... "נו, מה שלום היפה????"... אחר כך היה מתקשר לחברה שלי והיה שואל אותה עלי, מתחקר אותה.. הבנאדם ידע מה אני אוכלת בבוקר, צהריים וערב!!!!!!!!!! באילו מסעדות הייתי אוכלת, מתי הייתי יוצאת עם החבר שלי... וידע שמאד אהבתי את הבוס שלי... שם היה למעשה כועס שהייתי אומרת לו שלא יעזור לו בית דין -כמה שזה כואב לשמוע את זה.. (ועוד לא הבנתי למה החבר שלי "לא הפריע לו" כמו ש"הבוס" לי הפריע לו... לא מובן לי עד היום). בקיצור - מה שאני רוצה להגיד לך.. שלא משנה איך אני אסתובב ברחוב (ואני אף פעם לא לובשת פרובוקטיבי) - לא חסרים מעצבנים, לא חסרים מתעלקים, לא חסרים מטרידים ו...ידידים שתמיד רוצים יותר. אז תלמד לדבר יפה על בחורות ולא לתאר כל מצב כזה ל.."בגללה"... וגם אם הייתי הולכת כמו חצי לוליטה ברחוב - זה עדיין לא מצדיק הצקות. ובטח שלא להכליל על בחורות!
 
את מציגה כאן את הצד המאוד מכוער ומגעיל

של ת"א. ולצערי אני מסכים לך. למרות שאני גבר מבוגר ונשוי גם הצד הנשי לא שומר על טקט בסיסי. מסתבר שהשמועה "שכל גבר בת"א מחפש" פוגעת בנו שלא מחפשים ורוצים לעבור יום עבודה בשלום. כך אני בתור בוס עלול להגיע לתביעה של הטרדה מינית באם אני אבקש קפה או אתן מחמאה על ביצוע מעולה. ולא משנה מה המצב, יש רגעים שאני מרגיש שאני חייב להיתגונן או להציג טבעת בגודל של מטר על החזה. היי אני נשוי ובאושר, לא מעניין אותי לדעת מי את. אישתי מספקת לי את כל החברה הנפשית שאני צריך. אבל זה לא כך. ניראה שמסביב כל גבר שעבר את גיל ה40 יש קהל של גרושות ורווקות אשר רק מחכות שימעד. סקס והעיר הגדולה?...ממש כאן.
 
הנקודה כאן היא לא ההכנה

היא הזמינות להכנה. כאשר אני מתומחר בסכום דיי ניכבד לשעת עבודה שלי על ידיי החברה שמעסיקה אותי, זה דיי מזלזל מצידי לבזבז זמן שכזה בהכנת קפה לאנשים אשר באים אליי לישיבות. אומנם אני דיי בגישת "גולדה" ואשמח לארח במטבח שלי אך ניראה לי שרוב האנשים שעימם אני עובד לא יקבלו קירבה שכזו כהתנהלות עיסקית נכונה. נב. להרגיעך רישום תגובה זו התאפשר תוך כדיי זמן אישי הכולל הפסקת קפה אשר הוכן "עצמונית" על ידיי.
 
חחח "עצמונית".. וגם אם הגישו לך קפה

מכל הלב, בלי סיבה עסקית... זה גם כשר... גם בסדר... צריך לאהוב לתת.... בלי כל קשר אם מישהי מזכירה או לא.... ואיך הקפה העצמוני שלך???
 
יקירתי, את חווה פשוט הטרדה מינית

התלוננת על זה?? "ניסע יחד, את לא משלמת לירה..." אישתי יפה...אבל את יותר..." "מה שלום היפה?" הלוווו? וכל שאר הדברים הם גם הטרדה לא פחות גרועה. הוא עדיין עובד איתך ה"כוכב"? ועכשיו זה לא קשור לשירשור אבל אני חייב להוציא: גם אותי לאחרונה מטריד מישהו מהעבודה, לא מינית, אבל בצורה לא פחות מרגיזה. הוא ימשיך ככה ואני ניגשת לממונה שלי ושוטפת אותו בכל התלונות שיש לי על ההוא. אתה קורא לי "מזכירה"?? למה כי אני אישה?? התפקיד שלי רחוק מאאוווד ממזכירה, חתיכת אדיוט! אתה אומר לי ללכת להביא עוגות לכולם מהקינוחים?? לייי????? מכל הגברים שישו שם, אתה מעיז לומר לי?? למה כי אני אישה? ולמה אתה נכה שאתה לא יכול להזיז את התחת המחורבן שלך ולהביא לעצמך עוגות מחורבנות?? ושהפסקתי להתייחס אליך בכלל...לי אומרים "תפסת תחת"? לי?? למי מי אתה בכלל!!! מעניין לי את אבק על המדף שאתה עובד שם 20 שנה והורידו אותך בתפקיד!! אוף בא לי לקלל ולא נעים לי, אז צנזורה: )*&*^&%**)_()*^^$%^#%$@#&^%*&^*&%&^$&^$%#%$@!! וגם ()&)^%^#^%#^(*()*)*^^&$@@!!
 
דארלינג.. בואי נתחיל בזה שהוא

לא בדיוק התכוון להשפיל אותך בזה שקרא לך מזכירה. אין שום בושה שאף טייטל, ובטח שלא בטייטל מזכירה שאם קיימת מזכירה טובה - העסק מתקתק כמו שעון ועל זה מתבסס, מתקיים ועובד עסק מצליח. (סתם לידיעתך...) כל עסק יכול להכי ל בתוכו מספר רק של "מומחים"..מספר רב של "מנהיגים".. אבל אם המזכירה היא חרא \, עם יחס חרא, ייצוג חרא , שכל בחרא ותפקוד בחרא - יכול להיות המומחה הגדול בעולם, ועדיין העסק שלו לא ינסוק.. למה? כי ההגוף המייצג והמקשר הוא המזכירה.. אחרי 60 שניות מאלפות אלה בואי ניגש לבשר העניין - את עוברת הטרדה מינית? הוא מציק לך?. - תגידי לו ליד כולם - "תפסיק, אתה מציק לי ואני לא מעוניינת שתתקרב אלי יותר". באסרטיביות ולא בקול נפוח, אימפולסיבי וחדור כעס... זה מה שלמדתי אחרי הרבה מאד שנים של עבודה משותפת עם גברים. גברים לא מבינים רמים, גברים מבינים "חד וחלק". כן עברתי הרבה הטרדות מיניות כשעל רובן אפילו לא דיווחתי כי פחדתי. חשבתי על זה הרבה.. ואחר כך הגעתי תמיד מתוך רציונל למחשבה של "הרי זה יהיה או אני או הוא.. מי יותר תורם כסף למקום?". משם הבנתי שעדיף לי לשתוק. כל עוד העסק מבוסס ומתקיים על כסף - הלך עלי. למרות, ששוב, לא משנה כמה שאהיה תורמת, משקיעה, חרוצה ותותחית במה שאני עושה - עדיין, אחד האחראי רואה כסף בעיניים וזה מה שחשוב לו... עם הזמן, הבנתי שכל עסק הוא כזה במידה כזו או אחרת... וההשקעה באינדבידואל גם בא באופן יחסי. לכן, מה שנותר לי לעשות - זה להגן על עצמי ועל האינטרסים שלי. ברגע שהרצנתי פתאום מבט, ברגע שקטלתי את הצד השני במילה אחת או שתיים שקטות - הרוב נדפו.. מי שנשאר - קיבל על הראש ליד אחרים. וזה עובד. הבעיה היתה , בסיפור שסיפרתי לך.. שלא עבדתי איתו אלא מולו (מצב הרבה יותר קשה). ולא, ה"כוכב" הזה נעלם מחיי ברגע שנגמר לו הגז.. (אחרי שנה מייגעת!!!) הפסקתי לענות לטלפונים חסויים, כשראיתי אותו שתקתי, וכשהוא היה מדבר ובטעות הייתי עונה לטלפון - שתקתי גם שם והרבה... ואחרי השתיקות הייתי אומרת לו שאני צריכה ללכת ו/או מדברת עם החבר שלי תוך כדי. הוא הותש אחרי הרבה מאד זמן אבל יצא לי לבסוף לנשום. לבי הדינוזאור הנחמד שענה לי - אני מבינה ללבך. באמת!!! קיימות הרבה חדלות אישים, קיימות הרבה נשים שרוצות להנות מהחיים וחושבות ששחיקה של גבר נשוי עם כסף יכולה לגאול אותן מהתחתית שהן נמצאות בה.. וזה אחרי כל הקרנת היחיד שהן עושות לעצמן. אתה פועל נכון. אל תדבר על אשתך כשיחד עם זאת תתעלם והרבה.. תהיה קורקטי. ברגע שלא תשתף פעולה ומספיק בחיוך - הן נסוגות. מעבר להגנה עצמית, אתה בעקיפין נותן את התשדורת כך של "מה אני באמת מרגיש לאשתי"... התשדורת הזו מדברת והרבה. אתה איש חכם ולדעתי, אל תפחד ... פשוט תנגן לעצמך את התקליט של "אני בא לעבוד והקשר הוא מקצועי בלבד"... וזהו.. וכן, המרכז מסוכן. שמונה בערב בשעון חורף מורגש לפעמים כמו פתח יציאה להרבה שרצים שיודעים שקיימות עוד כמה בחורות צעירות שמסתובבות ברחוב.. אין לך מושג כמה זה היה מלחיץ אותי להיות נוכחת בשעה כזו ברחוב.. היום - אין מצב!
 
למעלה