מה אתם חושבים על יחסי יזיזות?

וִיקוּש

New member
מה אתם חושבים על יחסי יזיזות?

אני מתארת לעצמי שאתם יודעים מה זה, כשידידים שאין להם רגשות של אהבה אחד כלפי השני, מקיימים יחסים בשביל הכייף ובלי להתחייב?
 
דעתי../images/Emo26.gif

כעיקרון אני לא חושבת שהייתי מסוגלת לזה,כי תמיד צד אחד נפגע לדעתי... אני לא מבינה איך אפשר לעשות משהו עם ידיד שלך וששניכם באמת תהיו בלי רגשות.. אבל אולי זה רק בגלל שעוד לא התנסתי בקטע הזה של יזיזות.. באופן כללי-מי שיכול להיות במערכת יחסים כזאת עם מישהו סבבה לו..בכיף
 

הדרומית

New member
ובכן../images/Emo80.gif

ידידים לא נועדו להיות פרטנרים לסקס. מהסיבה הפשוטה, אין קשר תמים בין אישה לגבר, אלא אם כן מדובר בסטוץ. סטוץ עבורי הוא פגישה בין גבר לאישה למטרת סקס בלבד, הפגישה היא חד פעמית וללא שמירת קשר לאחר הסקס\חירמון מה שזה לא יהיה. לכן, אי אפשר לקיים יחסי מין עם ידיד כי תמיד יהיו מעורבים רגשות, לפחות אצל אחד הצדדים. מילא סטוץ, אבל יחסי יזיזות לא נראים לי.
 

Heavy Thought

New member
../images/Emo45.gif

לא משנה מה יגידו, ולא משנה כמה המעורבים בעניין ינסו לשכנע את עצמם- ביזיזות מעורבים רגשות. ככה זה. זה שגוי להכנס לקשר כזה עם ידיד, ועוד לטעון שרגשות לא מעורבים...
 
טוב בעיקרון אני חושבת אותו דבר כמוך

אז...אין בעיות :) מה גם,שנראה לי שכל הרעיון הזה של "יזיזות" הוא די טיפשי וחסר חיים
 
אני רואה יזיזות בצורה אחרת...

יזיזות יכולה להיות אחד משני דברים (לפחות יזיזות מוצלחת) - קשר שהתחיל על בסיס מיני ונשמר ככזה, אפשר לקרוא לזה יותר פשוט סטוץ ארוך. - שני אנשים שהם מאוד קרובים אחד לשני מבחינה ידידותית, והם עברו כבר את השלב של אולי לפתח קשר רומנטי, אבל הם נמשכים אחד לשני מינית ולכן מוכנים לשכב אחד עם השני. מן הסתם יש עוד המון קשרים באמצע, רובם יסתיימו רע. אני חושב שיזיזות דורש גם סוג מסויים של אופי של אנשים, וגם אנשים שיש להם את האופי הזה צריכים להיות בוגרים להפליא כדי שיזיזות תישמר בלי שאף אחד יפגע. (וחוץ מזה, מה רע בלקחת סיכונים?)
 
לדעתי לא כל כך..

אני לא חושבת שאנשים יכולים להביע דעה על משהו שעוד לא ניסו.. לפעמים זה יכול להיות אחלה של דבר... כמובן שזה תלוי באופי ובגיל.. אם אין שום קשר לאהבה וזה יכול לקרות תאמינו לי.. לא חייבים תמיד לערב רגשות אהבה בסקס.. יש דבר כזה שנקרא משיכה מינית ולפעמים זה אך ורק זה! אין שום דבר מעבר לזה, פשוט מתמקדים בסקס במשך כל הקשר. בלי לחשוב על אהבה בכלל.. וידידים טובים לא צריכים להגרר לקשר כזה.. אפשר אולי קצת פה ושם להתחרמן.. אבל לא להגזים ולהגיע למצב של לקיים יחסי מין כי לדעתי זה עלול לפגוע באחד מהם.. אם הם היו ידידים טובים לפני כן אז הם עלולים להגרר לדבר כזה אך ורק בעזרת רגשות אהבה אחד לשני או אהבה חד צדדית. וזה מה שלא טוב בזה.. אבל אם זה קשר שהתחיל והסתיים אך ורק בסקס ושום קשר של אהבה לא מעורב בזה (וזה יכול לקרות) אז לדעתי זה אחלה.. כל עוד ששנייהם נהנים ואוהבים את זה, זה לא צריך להפריע לאף אחד! כמו כל דבר אחר בעולם.. יש לזה גם יתרונות וגם חסרונות.
 

רוית י

New member
יחי היזיזות

לפי דעתי יזיזות זה ממש טוב כי זה לא מחייב בכלל, וזה משהו ששני הצדדים צריכים להבין!! זה נותן לך לעשות מה שאתה רוצה, עם מי שאתה רוצה וכמה שאתה רוצה, ואם שכבת עם מישהו אחר, אז הצד השני לא נפגע!!
 
זה ברור... אבל יש אנשים שפשוט לא

בנויים למערכת יחסים כזאת.. זה כעקרון תלוי באופי של הבן אדם.. אם זה מישהו רגיש שמתאהב בקלות אני מציעה לו שיברח מהר מאוד ממערכת יחסים כזאת..
 
אממ שנויי במחלוקת...הסבר

נגד...כי לא משנה כמה מאצ'ו אתה תהייה או תהיי מתישהו את תיקשרי לגבר מבחינה רגשית ולא רק מבחינה גופנית...ואז תהיי בעיה כי קשה להיכנס למערכת יחסים עם מישהו שהוא רק אובייקט מיני בעינייך. בעד...כי זה כיף לגלות דברים חדשים ואת יכולה לעשות את זה עם היזיז/ה (כל אחד והסטייה שלו) זה בלי מחוייבות וכל מה שאתם עושים זה דבר טבעי ביותר. פששש אני מסוגל לחשוב..זה חידוש
 
נגד

כי המטרה של ידידות זה לא לקיים יחסי מין אלה להנות(טוב מין זה הנאה אז להנות בדרך אחרת)
 
נו נכון....אבל לא מדובר פה בכלל

בקשר של ידידות....יזיזות אחי או אחותי זה אלמנט המשיכה הפיסית...זה רק לעשות סקס באופן חייתי אין פה רצון להינות יש פה רצון לפרוק מתחים מיניים.
 

חשטפית

New member
שלום שלום! חדשה פה:)

המון מזל"טים על הפורום החדש! :) בכל אופן...אני חושבת שיזיזות בין ידידים זה ממש טעות! זה הורס והחברות אף פעם לא חוזרת להיות כמו שהיא. אם כבר אז יזיזות אז רק בין שני אנשים שכל הקשר שלהם מבוסס רק על זה, וכשזה הסתיים אז שלום ויאללה ביי. בכללי אני בעד יזיזות (כל עוד זה לא בין ידידים) אבל בפרטי, אני אישית ניסיתי פעם ולא יודעת...לא הסתדר לי... אני משום מה נרתעת מזה.
 
לדעתייי..

...החיבור שכולם תמיד עושים בין ידידות ליזיזות בכלל לא נכון.. הרי ידידות זה קשר שיש בו חיבה.. ידידים מחבבים אחד את השניה, אמורים גם להכיר אחת את השני.. יזיזות זה הכי אנטי חיבה ואהבה שבעולם.. זה קשר שאמור לענות על הצרכים המיניים, לספק אותנו מינית ולא יותר מזה.. לא משהו שהייתי נכנסת אליו במודע, אבל תלוי בסיטואציה.. ושכל אחד יעשה מה שטוף לו..
 

Cranchh

New member
יזיזות לא מתחילה סתם ככה...

צד אחד חייב להרגיש משהוא כלפי השני לפחות... ואפילו אם לא... זה תמיד יפתח ציפיות אצל אחד מהצדדים... מי שראה את הסרט ונילה סקיי... הכל בגלל שהיזיזה שלו( כן נו הבלונדינית עם הסנדלים) התאהבה בו ותראו מה היא עשתה לו...
 

yellow cheese

New member
מה רע בהנאה טהורה../images/Emo35.gif ../images/Emo3.gif

כששני הצדדים לא מרגישים כלום, אני לא רואה בזה שומדבר פסול. במקרה הזה בעד.
אם יש כן צד שמרגיש מעבר ל"סתם משיכה"- אז נגד.
 

nir y agus

New member
לדעתי- עדיף יחסים כאלה../images/Emo183.gif

אם זה עם חברה או משהו כזה אז זה מלחיץ ואתה לא יודע איפה לגעת......
עדיף זיון עם ידיד ללא מחויבות- בתנאי שיש קונדום......
 
למעלה