מה אתם חושבים על יחסי יזיזות?

nir y agus

New member
../images/Emo183.gif מחויבות?../images/Emo12.gif

אני לא אוהב את המילה הזו נגיד- אחריות ואכפתיות לגוף?
 

Dark Muse

New member
לא ממש לא

שיש לך חברה אתה מחויב כלפיה והיא מחויבת כלפיך כלומר לא בגידות וכו וכו אפשר להגיד שחבר זה כמו ידיד רק עם הקטע הפיזי פשוט יזיז זה קטע פיזי ללא קטע ריגשי ואם יש ידיד שהוא גם יזיז אבל ללא מחויבות זה אפשרי אבל שוב זה יכול לפגוע וזה יכול גם לא תלוי
 

EverMan

New member
אז זה חבר עם קשר פתוח.

זה כבר לא על תקן ידיד
 

miss tamborin

New member
לא

יש הבדל בין לאהוב ללהיות מאוהב, הבדל משמעותי. שאתה מאוהב אתה יכול להיות החבר/ה של האדם השני, שאתה אוהב אתם יכולים להיות ידידים. עם מצטרפת לזה משיכה והסכמה הדדית הידידות יכולה להפוך ליזיזות.
 

ChilD SouL

New member
שאלו - אני עונה....

קודם כל, לדעתי אין קשר אמיתי של ידידות כי בסופו של דבר אפילו אחריי כמה שנים אחד מהצדדים מתחיל להרגיש משהו כלפיי השני וזה תמיד ככה תגידו מה שתגידו ולא תגידו !!! אז קשרי יזיזות? זה בכלל.... אוהו...
אני ממממממש אבל מממממש נגד זה חוצמזה שזה לא הכי שווה, תמיד מישהו יפגע מזה !!!
אני
ככה זה כשיוצאים עם חולצה קצרה בערב קר החוצה
לא מומלץ !!!!!!!
 

שווושית

New member
אז ככה.....

היה לי ידיד מזה טוב ואחרי שהגעתי לתיכון ואפילו קצת לפני ניתקנו את הקשר..... בקושי דיברו רק פה ושם אמרנו שלום....לפני חצי שנה בערך חזרנו להיות בקשר, אבל לא כמו פעם זה התחיל מסתם נשיקות ואז זה התחיל לתפוס תאוצה עד שהפכנו ליזיזים....לא שוכבים אבל מתחרמנים(אתם יודעים)! ובקשר לרגשות מהצד שלי ומהצד שלו אין בכלל רגשות ואני יודעת שאני לא יתחיל להרגיש כלפיו משהו,ואני כמעט בטוחה שאני לא יפגע מזה-מקווה!! ומי שנגד זה גם צודק כי בסה"כ אני לא הכי רוצה את זה, אבל בחורה צריכה למלא את צרייכה! לא ככה? אז תשקלו את זה טוב טוב!
 

Dark Muse

New member
שוב זה תלוי באופי

אם מדובר בנערים בוגרים הם לא יפגעו למה שלא יעשו כיף?
 
אני חושבת

שיזיזות זה דבר כ"כ דפוק יענטו ששני אנשים ממש מגידירים אחד עם השני יענטו ש " אני ואתה רק מתחרמנים.." זה טיפשי זה יוצר מצב של ניצול כזה למרות ש...אנחנו ידידם הוא לא מנצל ואתי.. זה בולשיט לא יודעת ... יענטו יזיזות נחשבת לדבר פסדר כשמשו רוצה מישהי ולפני שהם קוראים לעצמם חברים הם ואמרים בואי קודם נהייה בקטע.. זה כבר פסדר.. כי יענטו זה אמור להיות יותר מזה אף.. עזבו אני לא יודתע להסביר ת'צמי.
 
אני לא רואה בזה שום דבר רע

כל עוד שני הצדדים רוצים בזה ואף אחד מהם לא נמצא בקשר מחייב אז שיהיה להם בכיף אני אומר. אני אישית לא חושב שהייתי מסוגל לעשות את זה כי כל בחורה שאני בא איתה באיזשהו קשר אינטימי אפילו סתם נשיקה אז אולי אני לא מתאהב בא על המקום אבל אני מתחיל לפתח כלפיה איזשהם רגשות עובדה הבחורה האחרונה שנשקתי הפכה להיות חברה שלי עד היום אני לא חושב שאני אהיה מסוגל לראות מישהי ששכבתי איתה הולכת ומתמזמזת עם מישהו אחר למחרת לא יודע מה איתכם אבל אצלי לאינטימיות יש קשר מאוד חזק עם הרגש.
 
למעלה